Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
El Tren Blanc arribarà fins a Puigcerdà a partir d'aquest hivern
Enguany el servei ferroviari entre Barcelona i La Molina es perllongarà per connectar també amb la capital de la Cerdanya
Es tracta de la tercera temporada que funciona aquest servei, introduit el 2010 amb l’objectiu de facilitar l’accés d’usuaris a les pistes d’esquí els caps de setmana i festius
El Departament de Territori i Sostenibilitat ampliarà el servei del Tren Blanc que connecta Barcelona i La Molina fins a Puigcerdà a partir de la temporada 2012-2013. L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquí durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la comarca de la Cerdanya. A més, servirà per facilitar els desplaçaments dels estudiants que tornen a Barcelona els diumenges des de Puigcerdà. D’aquesta manera, es dóna resposta a les peticions formulades pels agents del territori.
És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà, passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Per tal d’optimitzar l’oferta ferroviària, els caps de setmana i festius que funcioni el Tren Blanc es modificaran els horaris de 4 expedicions de l’R3 amb l’objectiu d’ajustar els serveis que comuniquen Barcelona i Puigcerdà a les necessitats de mobilitat al llarg de tot el dia. Rodalies de Catalunya informarà d’aquests canvis d’horari a través dels seus canals de difusió habituals.
La Generalitat de Catalunya finança aquest servei en el marc del Pla d’Acció 2010-2012 de Rodalies de Catalunya. Per a la nova temporada, el cost previst del Tren Blanc serà de 221.000 euros.
Nous trens més moderns
El servei es prestarà inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que també s’utilitza en la resta de serveis de la línia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquís
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la línia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovació del material mòbil de la línia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrà un cost de 3,1 MEUR, que serà assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’Acció de Rodalies de Catalunya.
El Tren Blanc arribarà fins a Puigcerdà a partir d'aquest hivern
Enguany el servei ferroviari entre Barcelona i La Molina es perllongarà per connectar també amb la capital de la Cerdanya
Es tracta de la tercera temporada que funciona aquest servei, introduit el 2010 amb l’objectiu de facilitar l’accés d’usuaris a les pistes d’esquí els caps de setmana i festius
El Departament de Territori i Sostenibilitat ampliarà el servei del Tren Blanc que connecta Barcelona i La Molina fins a Puigcerdà a partir de la temporada 2012-2013. L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquí durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la comarca de la Cerdanya. A més, servirà per facilitar els desplaçaments dels estudiants que tornen a Barcelona els diumenges des de Puigcerdà. D’aquesta manera, es dóna resposta a les peticions formulades pels agents del territori.
És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà, passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Per tal d’optimitzar l’oferta ferroviària, els caps de setmana i festius que funcioni el Tren Blanc es modificaran els horaris de 4 expedicions de l’R3 amb l’objectiu d’ajustar els serveis que comuniquen Barcelona i Puigcerdà a les necessitats de mobilitat al llarg de tot el dia. Rodalies de Catalunya informarà d’aquests canvis d’horari a través dels seus canals de difusió habituals.
La Generalitat de Catalunya finança aquest servei en el marc del Pla d’Acció 2010-2012 de Rodalies de Catalunya. Per a la nova temporada, el cost previst del Tren Blanc serà de 221.000 euros.
Nous trens més moderns
El servei es prestarà inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que també s’utilitza en la resta de serveis de la línia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquís
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la línia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovació del material mòbil de la línia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrà un cost de 3,1 MEUR, que serà assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’Acció de Rodalies de Catalunya.
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Perquè prolongar-lo a La Tor de Querol i que enllaci amb el TER que surt a les 09.21 h, massa feina oi? I més tenint en compte que el Rodalies següent arriba a La Tor a les 09.34 h, 13 minuts després de la sortida del TER... Es podria arribar a Toulouse a les 12.16 h, quan actualment la primera combinació possible arriba a les 16.16. Aquest tren seria competitiu amb l'autobús per al trajecte Barcelona-Toulouse, que tarda pràcticament el mateix (via Perpinyà) i és més barat (36,15 euros el tren sense comptar ofertes, per 43 euros el bus Eurolines).GenCat wrote:És la tercera edició que funciona aquest servei de temporada, que operarà des del 6 de desembre fins a l’1 d’abril. Enguany, el servei sortirà a les 6.13 h des de Plaça Catalunya, arribarà a La Molina a les 8.35 h i a Puigcerdà a les 8.53 h. La tornada serà a les 17.40 h de Puigcerdà, passarà per La Molina a les 17.55 h i arribarà a Plaça Catalunya a les 20.29 h.
Last edited by Sagrerenc on Thursday 25/10/2012 23:21, edited 1 time in total.
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Fa gràcia quan posa que incorporaran trens més "moderns" i començaran amb una unitat. És una mica depriment que des de que esta aquest servei del Tren Blan no s'hagi fet amb anterioritat. A veure si algú pot fer-li una fotu del la "modernitat". Que modern i nou té ben poc.mikado wrote:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
Nous trens més moderns
El servei es prestarà inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que també s’utilitza en la resta de serveis de la línia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquís
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la línia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovació del material mòbil de la línia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrà un cost de 3,1 MEUR, que serà assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’Acció de Rodalies de Catalunya.
Last edited by albert28 on Thursday 25/10/2012 18:24, edited 1 time in total.
-
- N5
- Posts: 84
- Joined: Saturday 11/08/2012 14:15
- Facebook: facebook.com/marciruelos
- Location: Barcelona
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
ja era hora de que penséssin a posar trens còmodes en aquesta línia
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
No m'ho empasso, fa massa temps que se'n parla i encara no he vist ni una unitat remodelada interiorment. No em crec ni una paraula del text citat. L'únic que em crec, és que el servei el realitzarà una 447 (òbviament), res més.mikado wrote:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46
Nous trens més moderns
El servei es prestarà inicialment amb material mòbil convencional de la sèrie 447, que també s’utilitza en la resta de serveis de la línia R3 de Rodalies de Catalunya. Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix les seguents prestacions addicionals:
- Nous seients més comfortables
- Suports per a bicicletes i portaesquís
- Nou mobiliari auxiliar d’acord amb el disseny interior modificat
Durant el 2013 s’aniran incorporant progressivament a l’R3 noves unitats remodelades, fins a completar un total de 14 trens que donaran servei a la línia entre la Cerdanya i el Ripollès.
Aquesta renovació del material mòbil de la línia R3 amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei als viatgers tindrà un cost de 3,1 MEUR, que serà assumit per la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla d’Acció de Rodalies de Catalunya.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Tal vez es por lo humilde que es la propuesta (un solo tren remodelado, los otros llegaran cuando dios quiera) pero me huele a que es de fiar. Sería la primera 447 reformada jamás, ¿no?
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
...que no haguéssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament útils.premsa.gencat.cat wrote:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients més comfortables
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Totalment d'acord amb el que dius, però és la tendència d'aquest país de pandereta, retirar el material de més de 25 anys, per vell i "lleig".Platanito wrote:...que no haguéssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament útils.premsa.gencat.cat wrote:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients més comfortables
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Secondado plenamente. Tienen que acabarse esos pijeríos como retirar trenes por viejos, cuando quien haya estado en Suiza sabrá que al lado de trenes muy modernos para líneas importantes circulan vagones y automotores de 30 o 40 años en líneas o servicios más secundarios. En Estados Unidos sobra decir que usan un material viejo, con algunos trenes que han llegado a recuperar vagones de los 50, y los vagones típicos Amfleet fueron fabricados de 1973 a 1982, y apenas estan mirando con que se puedan reemplazar ahora que hace falta en los vagones más antiguos (de 40 años). Muchos países que se lo podrían permitir antes que este de tener todos los trenes nuevecitos y no lo hacen, porque es un gasto estúpido. Las 440 funcionan muy bien, y desde el punto de vista del pasajero no hay necesidad de retirarlas, la cosa es que si se les da un uso abusivo y poco mantenimiento, luego se le echa la culpa a la poca fiabilidad y al mal estado y problema resuelto. Es deprimente ver que en este país no parecen conocer algo que estuviera entre el pijerío desperdiciador (flotamamodenaduropa, AVE) y la castración si no clausura tipo línea de La Pobla o Reus-roda, además de todos los carrilets que fueron clausurados. Hay que poner más mentalidad de usar lo que se tiene y sacarle provecho, y luego ya gastar a medida que hace falta. Políticas como el café para todos, o esa manía de cualquier pueblo pidiendo el mismo servicio que Madrid o Barcelona sólo hacen daño. Y los ciudadanos tienen que poner de su cuenta, dejando de caer en trampas electoralistas como los soterramientos o el tener una estación al lado de casa (L9), y apoyar propuestas que ayuden a mejorar el servicio, y oponerse a los pijeríos de la administración. Con las reformas de las 447 para esta línea (dejando al lado que se retiraran las 440), por una vez, creo que van en buen camino, de ocuparse de algo tan sencillo pero necesario.UT440_132M wrote:Totalment d'acord amb el que dius, però és la tendència d'aquest país de pandereta, retirar el material de més de 25 anys, per vell i "lleig".Platanito wrote:...que no haguéssim perdut si mentrestant no haguessin perdut el cul per jubilar unes unitats que encara eren completament útils.premsa.gencat.cat wrote:Tanmateix, a partir del mes de gener de 2013 s’incorporarà un nou tren 447 remodelat interiorment, la qual cosa permetrà millorar la comoditat i el comfort en els desplaçaments, atès que ofereix [...] Nous seients més comfortables
PD: Perdón por el off-topic.
- Rodalies1i3
- N3
- Posts: 24
- Joined: Sunday 23/10/2011 21:48
- Location: Parets del Vallés (R3)
- Contact:
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
A mi el que em sembla realment humillant es que diaris com el 9 nou (Diari del Vallès Oriental) digui que els trens de la R3 son vells, quan alguns ni tan sols arriben als 15 anys de vida...
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Ostres, doncs a que esperen a desmantellar les 447, i ja de pas les 448 (1987), 450/451 (1991)? i substituirlos tots per Civies amb seients de pedra??Rodalies1i3 wrote:A mi el que em sembla realment humillant es que diaris com el 9 nou (Diari del Vallès Oriental) digui que els trens de la R3 son vells, quan alguns ni tan sols arriben als 15 anys de vida...
Quina cara tenen de dir que són velles amb 15 anys escassos; són les UT més fiables, amb unes prestacions bastant adequades( bona acceleració i frenada) i després de 20 anys circulant a mi no em semblen velles, el mateix que les 450/451, 448... encara que remarco que les 447,450 haurien de ser utilitzades exclusivament a serveis de Rodalies; si se'n reformen per fer-les més còmodes, amb seients de Regionals de debó, endavant i que facin Regionals a Lleida, Cerbère, Puigcerdà,..., però mentrestant ho veig malament
I tornant al tema de que les 447 son velles, esperem que no facin com amb les 440 i cap al 2018 les eliminin per suposada antiguitat en benefici dels Civies
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
No facis apostes...vermer3 wrote:I tornant al tema de que les 447 son velles, esperem que no facin com amb les 440 i cap al 2018 les eliminin per suposada antiguitat en benefici dels Civies
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Bé, més d'una de les similars exteriorment i per antiguitat, però mecànicament força diferents, 446, ja n'hi ha algunes d'apartades del servei, i crec recordar que, fins i tot, donades de baixa... Tanco amb això off-topic.
Relatiu a la posada en servei de les 447 a la integritat de la línia de Puigcerdà fa uns anys en substitució de les 440, si bé en termes de confort s'ha demostrat que no era bona idea (llògicament), s'havia d'amortitzar mínimament les diferents modificacions en les subestacions de la línia com la d'Alp per admetre la pujada d'aquestes unitats, a més d'economitzar el manteniment, doncs les 447 han demostrat sobradament que, en aquesta matèria, no tenen material similar que els faci ombra, a més de la decisió provinent de la mateixa operadora fa uns anys de no passar cap més revisió a les 440 pertanyents a Rodalies, com eren les que circulaven en la línia. Que consti que sóc el primer defensor de la línia, i un dels que pateixen l'inconfort de les actuals unitats, no adequades interiorment per a trajectes de més d'una hora i mitja, i sóc el primer que opina contràriament a la política aplicada per Renfe, ADIF, Ministeri de Foment i, en certes coses, amb TiS. Però en el delicat marc actual, que la línia que tractem no estigui amenaçada és una cosa que als anys 80, no fa tant, no es podia ni somiar.
Lo veremos en el Tren Blanc, que parece ser será el primer servicio que realizará esta UT. Servicio que no hubiera costada nada ampliar a Enveitg, como he leído que algunos compañeros escriben... Cumpliría mucho mejor con el nombre de su servicio, al dar enlace con trenes destino estaciones de esquí como el Train Jaune y el TER Enveitg-Toulouse, además del Bus à 1 euro.
Salut a tothom.
Ganz.
Relatiu a la posada en servei de les 447 a la integritat de la línia de Puigcerdà fa uns anys en substitució de les 440, si bé en termes de confort s'ha demostrat que no era bona idea (llògicament), s'havia d'amortitzar mínimament les diferents modificacions en les subestacions de la línia com la d'Alp per admetre la pujada d'aquestes unitats, a més d'economitzar el manteniment, doncs les 447 han demostrat sobradament que, en aquesta matèria, no tenen material similar que els faci ombra, a més de la decisió provinent de la mateixa operadora fa uns anys de no passar cap més revisió a les 440 pertanyents a Rodalies, com eren les que circulaven en la línia. Que consti que sóc el primer defensor de la línia, i un dels que pateixen l'inconfort de les actuals unitats, no adequades interiorment per a trajectes de més d'una hora i mitja, i sóc el primer que opina contràriament a la política aplicada per Renfe, ADIF, Ministeri de Foment i, en certes coses, amb TiS. Però en el delicat marc actual, que la línia que tractem no estigui amenaçada és una cosa que als anys 80, no fa tant, no es podia ni somiar.
Bien, es que realmente está licitado y adjudicado (creo recordar que a la joven empresa Albitren) el que llaman "prototipo de remodelación de 447 para la línea de Puigcerdá". Así que mucho me temo que en enero lo veremos circulando, si no ocurre nada. Y sí, sería de las operaciones de mayor envergadura estructural realizadas en una 447. Esperemos que sea una reforma útil, que realmente mejore el confort de la línea, porque hasta que no vea con mis propios ojos qué es lo que han hecho...alf wrote:Tal vez es por lo humilde que es la propuesta (un solo tren remodelado, los otros llegaran cuando dios quiera) pero me huele a que es de fiar. Sería la primera 447 reformada jamás, ¿no?
Lo veremos en el Tren Blanc, que parece ser será el primer servicio que realizará esta UT. Servicio que no hubiera costada nada ampliar a Enveitg, como he leído que algunos compañeros escriben... Cumpliría mucho mejor con el nombre de su servicio, al dar enlace con trenes destino estaciones de esquí como el Train Jaune y el TER Enveitg-Toulouse, además del Bus à 1 euro.
Salut a tothom.
Ganz.
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Por cierto, se sabe ya algo del famoso tren reformado que iba a hacer el Tren Blanc a partir de enero?
Re: El Tren Blanc de La Molina
Por cierto, se ha sabido algo de la unidad que iban a reformar justo para el servicio del Tren Blanc?
Re: El Tren Blanc de La Molina
Pel servei del Tren Blanc no hi ha prevista cap unitat especial. El que succeeix es que aviat sortirà a fer les proves de homologació la unitat 447.111 que és el prototipus per a la reforma dels vehicles d'aquesta serie destinats al servei regional. Les proves de la R es varen fer dins la primera quinzena de febrer. Aquesta unitat porta seient similars als de una 449 i un petit departament per a bicicletes i esquis.
jms
jms
Re: El Tren Blanc de La Molina
A esta misma me refería. Lo dije porque antes de navidad se anunció que en enero entraría en operación la primera 447 reformada, y que cubriría, entre otros, el servicio del tren blanc. Existe alguna foto?jms wrote:Pel servei del Tren Blanc no hi ha prevista cap unitat especial. El que succeeix es que aviat sortirà a fer les proves de homologació la unitat 447.111 que és el prototipus per a la reforma dels vehicles d'aquesta serie destinats al servei regional. Les proves de la R es varen fer dins la primera quinzena de febrer. Aquesta unitat porta seient similars als de una 449 i un petit departament per a bicicletes i esquis.
jms
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
D'un tweet de Rodalia.info:
I a http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 1?id=96957
Visita al primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio Gómez-Pomar, visitaran demà divendres, 22 de març, el primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà, als tallers Renfe Integria a Vilanova i la Geltrú.
La visita tindrà lloc, a les 17.00 hores, al Taller Central de Reparacions de Vilanova i la Geltrú (Rambla Exposició – al costat del Museu del Ferrocarril i de l’estació de Renfe).
22-03-2013 17.00 | Taller Central de Reparacions (Rambla Exposició, al costat de l'estació de Renfe) | Vilanova i la Geltrú (Garraf) | Barcelona
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio Gómez-Pomar, visitaran el primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà.
Visita al primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio Gómez-Pomar, visitaran demà divendres, 22 de març, el primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà, als tallers Renfe Integria a Vilanova i la Geltrú.
La visita tindrà lloc, a les 17.00 hores, al Taller Central de Reparacions de Vilanova i la Geltrú (Rambla Exposició – al costat del Museu del Ferrocarril i de l’estació de Renfe).
22-03-2013 17.00 | Taller Central de Reparacions (Rambla Exposició, al costat de l'estació de Renfe) | Vilanova i la Geltrú (Garraf) | Barcelona
El secretari de Territori i Mobilitat, Ricard Font, i el president de Renfe, Julio Gómez-Pomar, visitaran el primer tren en remodelació de la línia R3 Barcelona-Puigcerdà.
Re: Nou tren blanc a Barcelona-La Molina
Per parlar del material mòbil reformat, hem obert el fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=12922
El retorn del tren blanc
A partir del proper 6 de desembre Rodalies de Catalunya torna a posar en servei el Tren Blanc, que uneix Barcelona i La Molina i Puigcerdà. Aquest tren especial de la línia R3 (L’Hospitalet de Llobregat – Puigcerdà per Vic) circularà els caps de setmana i festius i estarà en funcionament des del proper 6 de desembre i fins el 21 d’abril.
L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquí durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la Cerdanya.
Continua a http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
L’objectiu és facilitar l’accessibilitat dels viatgers a les pistes d’esquí durant els caps de setmana i festius, i també millorar la comunicació entre Barcelona i la capital de la Cerdanya.
Continua a http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD