Aquests de la Vanguardia haurien d'haver afinat més. El "trenet" no va arribar a fer servei amb passatgers perquè va fallar en el viatge del bombo i platereta, on el passatge era tota la troupe de l'ajuntament; baixant el carrer Cavallers (gran pendent més adoquins) a gran velocitat. La cara de la troupe als mitjans (diaris Segre i La Mañana) era tot un poema.Sky wrote: Desde la Paeria se llevó a cabo un plan piloto durante la Navidad utilizando un tren, aunque los resultados no fueron los esperados, puesto que el vehículo se averió los primeros días de utilización.
Que us sembla si exposem les nostres idees per al bus, i les comparem amb les de l'ajuntament?
Començo jo:
- La 1 és prescindible
- A algunes hores i pics posaria un articulat a la 2 (sobretot dies especials)
- A la 4 li caldria un autobus "mitjà" (com els de la 18) certs girs per la Mariola a un estàndard li costen.
- La 5, la 6 o ambdues haurien d'aprofitar el nou pont de Príncep de Viana
- El dilema de la 7,deixar-la com ara, o de tornada, fer-la girar per Comtes d'Urgell (com ja fa la 11) en lloc de Prat de la Riba i recuperar l'antic sentit de gir.
- Allargar el 8 des del polígon de Torrefarrera al centre del poble? Amb les rotondes seria fàcil i segur que aporta viatgers. Aprofitar per renombrar-la com a "Balàfia - Torrefarrera" o "Balàfia - Gualda - Torrefarrera"
- Fusionar 9 i 14
- Tomb pels instituts del 10, si o no?
- Desdoblar servei de Llivia i Caparrella?
- Fer parar el 17 a la porta del Media Markt, i si cal, passar de 2 a 3 cotxes