Xarxes socials i respostes d'operadors de transport
Xarxes socials i respostes d'operadors de transport
Al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=12898 s'ha plantejat si el servei d'informació d'operadors de transport és prou eficient o no. Us ha satisfet algun cop que hagueu plantejat una pregunta, queixa, suggeriment...?
Informació de servei festivals? Un aplaus!
Continua el "rifi-rafe" de l'altre dia, pel cas de l'accident de bus:
Tinc la sensació de que ens prenen el pèl...
Tinc la sensació de que ens prenen el pèl...
Re: Xarxes socials i respostes d'operadors de transport
Ostres, veig que algú ha votat l'opció de "No, van ser uns grollers!". Si la persona que ha votat pogués explicar quin va estar el motiu, li agrairia, sinó no passa res.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Informació de servei festivals? Un aplaus!
És el que deia a l'altre fil. Si ells mateixos es delaten. Un accident és informació relacionada amb el servei de #busbcn. O que us ho diguin en privat (pel Twitter es pot) o bé que us diguin que no volen dir-ho, però tot això és... No li veig el perquè per dir que l'autobús tal es va xocar contra un Alsa, això no és revelar informació privada ni res per l'estil.metring wrote:Twitter de TMB @TMB_Barcelona wrote:@transportcat Facilitem informació relacionada amb el servei de #busbcn i #metrobcn. No revelem dades d’altres àmbits. Gràcies.
Per cert, bona resposta per part vostra, això seria el típic "¡Zasca!" de l'APM.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Informació de servei festivals? Un aplaus!
A mi un cop, seguint amb l'exemple que poses, el twitter d'Emergències de Catalunya (@emergenciescat), al haver-hi una avaria d'un bus proper a Mataró, li vaig fer una broma a un amic dient-li que se li havia tornat a espatllar la C4 de Casas i ells em van contestar, mitjançant DM, que havia sigut un autocar de l'Empresa Pujol. Trobo que TMB podria seguir una mica aquest exemple...i encara més quan jo no els vaig demanar quina empresa havia sigut, simplement havia fet una broma a un amic per el twitter.Adolescent barceloní wrote:És el que deia a l'altre fil. Si ells mateixos es delaten. Un accident és informació relacionada amb el servei de #busbcn. O que us ho diguin en privat (pel Twitter es pot) o bé que us diguin que no volen dir-ho, però tot això és... No li veig el perquè per dir que l'autobús tal es va xocar contra un Alsa, això no és revelar informació privada ni res per l'estil.metring wrote:Twitter de TMB @TMB_Barcelona wrote:@transportcat Facilitem informació relacionada amb el servei de #busbcn i #metrobcn. No revelem dades d’altres àmbits. Gràcies.
Per cert, bona resposta per part vostra, això seria el típic "¡Zasca!" de l'APM.
Salutacions,
Oriol
Oriol