Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Osea q pongamos por caso q vengo de mataró, con mucha suerte llego a SANTS bien, bajo las maletas, subo escaleras, salgo por validadora y pico billete, voy a via 5 valido de nuevo bajo escaleras. Cojo un tren q con mucha suerte pasa y me deja en el Prat y allí en lugar de bajar mi maletita y cambiar de andém , vuelvo a cargarla salgo fuera, espero q venga un misero autobus, cargo mi maleta hago u nrecorrido turistico y llego a la estacion dle aeropuerto, dond ebajo mi maleta la cargo y me voy a la cinta que me lleva a la terminal. Que bien, q d ejercicio¡¡¡
mikado wrote:Osea q pongamos por caso q vengo de mataró, con mucha suerte llego a SANTS bien, bajo las maletas, subo escaleras, salgo por validadora y pico billete, voy a via 5 valido de nuevo bajo escaleras. Cojo un tren q con mucha suerte pasa y me deja en el Prat y allí en lugar de bajar mi maletita y cambiar de andém , vuelvo a cargarla salgo fuera, espero q venga un misero autobus, cargo mi maleta hago u nrecorrido turistico y llego a la estacion dle aeropuerto, dond ebajo mi maleta la cargo y me voy a la cinta que me lleva a la terminal.
Que bien, q d ejercicio¡¡¡
Y que ahorro de dinero, .... y que cantidad de tiempo perdido, !!!
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
No me extrañaría que no parara en todas. Hace unos días suprimieron un tren a Vilanova en hora punta (a las 7:10) y en paradas como Viladecans sólo pasó uno en toda la hora (el de Castelldefels); y a partir de Sitges hasta Sant Vicenç también pasó sólo uno (el regional por Valls). En Castelldefels Playa y Garraf no paró ninguno.UT596001 wrote:Avui tampoc funcionava la llançadora.
Rodalies L'H-Vic que passa per Sants a les 19.28 suprimit. S'anunciava com a proper tren a Vic a les 20.15 (l'últim Ripoll). Imagino que l'hauran fet parar a totes les estacions de manera excepcional, ja que aquest tren a Ripoll és semidirecte.
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
El tren Molins de Rei -> Mataró que pasa por Sants a las 8:03 ha acabado su trayecto en Hospitalet (y el conductor lo ha indicado con megafonía bilingüe ).
El tren Granollers Centre -> Castelldefels (acaba su trayecto en Castelldefels a las 18:46) no ha pasado, aunque el Sant Celoni -> Vilanova que pasa por Castelldefels a las 19:08 iba en composición doble de 447 y la última composición tenía como destino "Castelldefels" ( ) en los paneles frontales y laterales de los coches.
El tren Granollers Centre -> Castelldefels (acaba su trayecto en Castelldefels a las 18:46) no ha pasado, aunque el Sant Celoni -> Vilanova que pasa por Castelldefels a las 19:08 iba en composición doble de 447 y la última composición tenía como destino "Castelldefels" ( ) en los paneles frontales y laterales de los coches.
Rodalies RENFE registra retards de fins a 75 minuts per la negativa dels maquinistes a fer hores extra
Raül Calàbria / La línia C4 de Rodalies RENFE, que opera a Sabadell, continua registrant retards, una situació que afecta a tota la xarxa catalana de proximitat de la companyia ferroviària. Els retards que s'han registrat han arribat en alguns casos als 75 minuts. El motiu de la situació, segons els sindicats de l'empresa, és la mala planificació de la companyia, que fins ara s'ha maquillat gràcies a les hores extra dels maquinistes. Els treballadors es queixen que en els darrers anys s'ha aplicat un llarg etcètera d'expedients de regulació i de prejubilacions, però que aquestes vacants no s'han cobert. Per pal·liar la situació els maquinistes havien de fer hores extra i treballar els dies de descans, però ara han dit prou i es limiten a fer les hores que marquen els contractes laborals.
La primera conseqüència d'aquesta plantada dels maquinistes és que s'han eliminat entre 50 i 90 trens diaris, cosa que provoca retards que poden arribar en molts casos a l'hora i quart. Des de la secció sindical de Comissions Obreres de Catalunya a RENFE, Cristóbal Cobo ha matisat que no existeix cap vaga ni cap conflicte obert, sinó que els maquinistes es limiten a complir l'horari laboral que marca el contracte. "S'ha arribat a una situació de col·lapse perquè Rodalies de Barcelona ha deixat la qüestió pendent de que algun maquinista accedeixi a treballar en el seu dia de descans o a fer hores de més cada dia. És realment preocupant que una empresa estigui basada en aquests tipus de situacions", ha dit Cobo.
Fonts de RENFE han confirmat la situació i han afegit que aquesta setmana han iniciat pràctiques 40 nous maquinistes, però que no podran començar a treballar fins d'aquí a un mes. Mentrestant els principals perjudicats són els usuaris, que a Sabadell es veuen obligats a suportar esperes que en molt casos se situen entre els 45 minuts i l'hora i quart. Una situació que es reprodueix a la resta de Catalunya. Des de l'Associació per la Promoció del Transport Públic (PTP), que agrupa els usuaris, es destaca que els viatgers es troben en una situació d'impotència, ja que "moltes vegades les reclamacions no van enlloc, es queden en un llibre de reclamacions del mateix Servei d'Atenció al Client de l'empresa", segons ha explicat Vanessa Bastida, de la PTP. "La responsabilitat és de l'empresa, per la seva planificació, ja que els treballadors tenen tot el dret a complir el seu horari. L'empresa compta amb les hores extra dels maquinistes i quan els treballadors decideixen elegantment no fer aquestes hores de més és quan el servei es col·lapsa, sobretot en hores punta".
http://www.radiosabadell.fm
Raül Calàbria / La línia C4 de Rodalies RENFE, que opera a Sabadell, continua registrant retards, una situació que afecta a tota la xarxa catalana de proximitat de la companyia ferroviària. Els retards que s'han registrat han arribat en alguns casos als 75 minuts. El motiu de la situació, segons els sindicats de l'empresa, és la mala planificació de la companyia, que fins ara s'ha maquillat gràcies a les hores extra dels maquinistes. Els treballadors es queixen que en els darrers anys s'ha aplicat un llarg etcètera d'expedients de regulació i de prejubilacions, però que aquestes vacants no s'han cobert. Per pal·liar la situació els maquinistes havien de fer hores extra i treballar els dies de descans, però ara han dit prou i es limiten a fer les hores que marquen els contractes laborals.
La primera conseqüència d'aquesta plantada dels maquinistes és que s'han eliminat entre 50 i 90 trens diaris, cosa que provoca retards que poden arribar en molts casos a l'hora i quart. Des de la secció sindical de Comissions Obreres de Catalunya a RENFE, Cristóbal Cobo ha matisat que no existeix cap vaga ni cap conflicte obert, sinó que els maquinistes es limiten a complir l'horari laboral que marca el contracte. "S'ha arribat a una situació de col·lapse perquè Rodalies de Barcelona ha deixat la qüestió pendent de que algun maquinista accedeixi a treballar en el seu dia de descans o a fer hores de més cada dia. És realment preocupant que una empresa estigui basada en aquests tipus de situacions", ha dit Cobo.
Fonts de RENFE han confirmat la situació i han afegit que aquesta setmana han iniciat pràctiques 40 nous maquinistes, però que no podran començar a treballar fins d'aquí a un mes. Mentrestant els principals perjudicats són els usuaris, que a Sabadell es veuen obligats a suportar esperes que en molt casos se situen entre els 45 minuts i l'hora i quart. Una situació que es reprodueix a la resta de Catalunya. Des de l'Associació per la Promoció del Transport Públic (PTP), que agrupa els usuaris, es destaca que els viatgers es troben en una situació d'impotència, ja que "moltes vegades les reclamacions no van enlloc, es queden en un llibre de reclamacions del mateix Servei d'Atenció al Client de l'empresa", segons ha explicat Vanessa Bastida, de la PTP. "La responsabilitat és de l'empresa, per la seva planificació, ja que els treballadors tenen tot el dret a complir el seu horari. L'empresa compta amb les hores extra dels maquinistes i quan els treballadors decideixen elegantment no fer aquestes hores de més és quan el servei es col·lapsa, sobretot en hores punta".
http://www.radiosabadell.fm
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
Centre d'Informació TransMet wrote:Dia: 28/03/2006 - Hora: 14:00
A hores d'ara normalitat a la xarxa de transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona. Pel que fa a Renfe Rodalies, està garantida la circulació de tots els trens programats d'acord al servei habitual de Rodalies. Així doncs, sense incidències destacables a aquesta hora a metro, autobusos, tramvia, Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies segons ens informen els diferents operadors.
Ídem per avui.entfe001 wrote:Aquest matí el rodalies amb destinació Martorell via Cerdanyola Universitat que havia d'haver passat per Sant Andreu Arenal a les 08.23 hores ho ha fet a les 08.35. El de les 08.35 anava més o menys enganxat al darrere.
Per cert, com que l'autobús que he agafat s'ha esperat al següent tren (un clàssic), he pogut observar com en el segon tren viatjava més aviat poca gent, doncs ni han omplert un autocar quan l'anterior n'ha emplenat quatre o cinc. Suposo que ha sigut perquè el que he agafat jo ha arreplegat bona part de la gent dels dos trens, tot i que avui la ocupació no ha sigut tan important com ahir (clar que també és divendres).
En un altre ordre de coses, aquest cap de setmana tornarà a haver-hi autobusos entre Santa Susanna i Maçanet per alguns trens de la línia C1.
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
Vaga a ADIF. Han sortit publicats els serveis mínims aquí: http://www.renfe.es/pdf/huelga_abril.pdf
Curioses les observacions d'alguns trens dins el nucli de Rodalies: alguns serveis no faran parada a les estacions de Sant Ildefons de Cornellà, Castellarnau, Torrebonica, Olesa de Montserrat, Castellgalí, els Comtals i Vallcarca.
Curioses les observacions d'alguns trens dins el nucli de Rodalies: alguns serveis no faran parada a les estacions de Sant Ildefons de Cornellà, Castellarnau, Torrebonica, Olesa de Montserrat, Castellgalí, els Comtals i Vallcarca.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13