Aquest matí ho he vist, què ha passat amb la Garrafeta?davida wrote:Adeu al vapor!!!
Salutacions
Josep Maria
Aquest matí ho he vist, què ha passat amb la Garrafeta?davida wrote:Adeu al vapor!!!
MZA_1600 wrote:El problema: no hi ha diners per llogar-ne un altre. De fet el vapor s'ha suprimit no tan sols per l'avaria de La Garrafeta si no també per les retallades.
SalutacionsData 30/03/2012
Tema Restauracions
Reparacións del fogar de la locomotora 282F-0421
S'han començat les reparacions en el fogar de la locomotora 282F-0421 que requereix la substitució de diverses planxes que pateixen falta d'espesors.
La fotografia mostra el procés de mesura d'espesor mitjançant ultrasons.
El que és el "Tren dels Llacs" és el material clàssic, i que és més car.iFercat wrote:Un dubte am els horaris i un consell sobre ells.
M'agradaria anar am la meva parella en un viatge am el tren dels llacs, però mirant els horaris, veig que l'únic tren que surt de Lleida cap a la pobla es a les 9:10 i arriba a la pobla a les 11. I l'únic tren de tornada surt de la pobla a les 12:56. Es aixis? o vaig errat? pensava que hi hauria mes freqüències.
I el consell seria, quin itinerari fer? o sigui pujar a la pobla, tornar i llavors quedar-se a Balaguer(que es la 1 estacion on hi han mes freqüències per tornar a Lleida) o alguna de les successives, i després tornar cap a Lleida o com? i segon es podria fer aixo am un bitllet de anada i tornada? Que es el que recomaneu fer?
Gracies per avançat
pd: ara mirant mes per la web, veig en un raco que els viatges amb material clasic son en uns altres horaris, i altres parades, que recomaneu anar am material clasic que encara que mes car suposo que es pot observar tot millor, o aprofitar material convencial que es mes barat? Que vaig una mica perdut.
No exactament. Els tren dels Llacs circula el dissabte, entenent que es mantenen els horaris del tren regular, i és els diumenges que posen aquest tren, com havien fet fa uns anys en què els diumenges pujaven 4 trens convencionals fins a la Pobla... però d'aquesta manera tant extremadament xapussera tal i com ho plantejen ara.oriolp13 wrote:Ens ho venen com un nou servei quan continuarà havent-hi un tren al dia entre Lleida i La Pobla per sentit? L'únic que fan és canviar horaris, perquè no sé com poden contar el Tren dels Llacs com un segon tren, quan si no tens reservat probablement no hi trobis plaça...
mmm, esperaré als horaris oficials, però te pinta de que s'han carregat el Lleida - Balaguer de les 20:30, si és així, per penjar-los.UT596001 wrote:No exactament. Els tren dels Llacs circula el dissabte, entenent que es mantenen els horaris del tren regular, i és els diumenges que posen aquest tren, com havien fet fa uns anys en què els diumenges pujaven 4 trens convencionals fins a la Pobla... però d'aquesta manera tant extremadament xapussera tal i com ho plantejen ara.oriolp13 wrote:Ens ho venen com un nou servei quan continuarà havent-hi un tren al dia entre Lleida i La Pobla per sentit? L'únic que fan és canviar horaris, perquè no sé com poden contar el Tren dels Llacs com un segon tren, quan si no tens reservat probablement no hi trobis plaça...