Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Diria que la 71 quedarà tal qual, i la 36 quedarà truncada a Diagonal Mar. I si volen eliminar la 141, la 41 haurà de fer el recorregut de la 141, donat que la 41 ja no realitzarà el tram Cem.Poblenou-Digonal Mar.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Ya que el H16 pasará por detrás de la EdF, podrían habilitar un acceso desde Dr. Aiguader. Quien venga desde Diagonal Mar a la EdF tendrá que dar toda la vuelta hasta Plà del Palau y caminar desde ahí, cuando hay paradas de bus (sólo nitbus por ahora) en ronda litoral que estan a escasos metros de los andenes de la EdF. Parecería obvio que se de acceso también desde este lado, más ahora que circulará una línea de bus diurno por este tramo de la ronda litoral.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.sag470 wrote:Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.
La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.
A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
H6 per Ronda Guniardó
De veritat? Ho trobo genial? No sé ben bé què esperen per fer el canvi per ronda Guinardó. Hi ha alguna cosa que els impedeixi fer-ho ja?pau5321 wrote: La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Negligència, suposo. És un gir lent, complicat i perillós.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Diria que només per a vianants.Ecomobisostrans wrote:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Parades del 92 a Gràcia
En arribar al cap de línia de Gràcia, el 92 va directe de la Pl. Molina a l'actual parada final (provisional) de Via Augusta-Príncep d'Astúries, saltant-se les de Balmes-Laforja i Travessera de Gràcia-Balmes. Com a mínim, podria parar a la darrera d'aquestes dues, ja que el trànsit no li ho impedeix en absolut: pot situar-s'hi perfectament venint de Balmes, i el 27 i el 32 no tenen cap problema per a enfilar la Via Augusta des d'allí. La de Balmes-Laforja, entenc que se la salta per poder-se situar a l'esquerra per girar per Travessera de Gràcia, però recordo que fa molts anys, quan hi va haver unes altres obres a Gal·la Placídia que obligaven l'aleshores 25 a baixar per Balmes en lloc de Via Augusta, no tenia cap problema per a fer-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
92 a Gràcia
Sí.Ecomobisostrans wrote:Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
El desviament s'ha convertit en permanent, i molt millor així.Ecomobisostrans wrote:I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
El 70 també pot ser una bona opció, anant per Pavia/Canalejas, Riera Blanca, Constitució i acabant a Moianès-Cuiàs.Ecomobisostrans wrote:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
He fet una nova proposta, pujant per Margarit i baixant per Tapioles, encara més directe:Ecomobisostrans wrote:El bus 13 tindria que tancar el cercle, i que siguin 2 línies en sentits oposats. Això milloraria molt les comunicaciones amb la part alta del Poble Sec, i només caldria 1 torn més per mantenir la frequencia actual (2 per línia enlloc dels 3 actuals). En sentit antihorari pot seguir sent 13, i en sentit horari per exemple 133. Amb els midis que sol portar aniria molt be, però també es pot fer amb standards.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Paso a posar la meva particular 2a fase de la NXB, partint de la informació de la propera fase:
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
Prolongació desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant Adrià.
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
Prolongació fins el carrer Torre Melina i restricció a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - Olímpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova àrea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33). Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
Modificació de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
Prolongació desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant Adrià.
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
Prolongació fins el carrer Torre Melina i restricció a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - Olímpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova àrea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33). Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
Modificació de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Vaja... sí que tenen ressò els meus missatges...
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!sag470 wrote:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
La previsió és no conservar cap d'elles. La 60 la reemplaça la H4 i V33, la 42 per la V33, la 11 per la H4, H8 i V33, la 40 per la V31, i la 26-36 per la V29. A Sant Andreu diria que només es mantindrà la 73 de les bàsiques actuals .Renfe445 wrote:Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!sag470 wrote:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.
Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Allargar la B2 no és mala idea... Hi hauria connexió directa amb el centre de Badalona a més d'una connexió més directa amb La Maquinista i tota aquella zona.Ecomobisostrans wrote:Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.
La B5 no perquè bastanta volta fa ja... a més de ser microbús (la B2 de moment és standard).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN
Aquí teniu una proposta meva com a nova xarxa. El plànol està en desenvolupament; de moment he posat moltes de les H (encara me'n falten), algunes V, i tres D. A més, l'he extesa pel Barcelonès Nord i Sud.
https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0
https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.