Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Diria que la 71 quedarà tal qual, i la 36 quedarà truncada a Diagonal Mar. I si volen eliminar la 141, la 41 haurà de fer el recorregut de la 141, donat que la 41 ja no realitzarà el tram Cem.Poblenou-Digonal Mar.
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by alf_ »

Ya que el H16 pasará por detrás de la EdF, podrían habilitar un acceso desde Dr. Aiguader. Quien venga desde Diagonal Mar a la EdF tendrá que dar toda la vuelta hasta Plà del Palau y caminar desde ahí, cuando hay paradas de bus (sólo nitbus por ahora) en ronda litoral que estan a escasos metros de los andenes de la EdF. Parecería obvio que se de acceso también desde este lado, más ahora que circulará una línea de bus diurno por este tramo de la ronda litoral.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.

La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.

A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
pau5321
N7
N7
Posts: 448
Joined: Monday 18/01/2010 4:26
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by pau5321 »

sag470 wrote:Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.

La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.

A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Ferry1ac1
N8
N8
Posts: 926
Joined: Tuesday 14/06/2005 10:06
Location: Barcelona-Catalunya
Contact:

H6 per Ronda Guniardó

Post by Ferry1ac1 »

pau5321 wrote: La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.
De veritat? Ho trobo genial? No sé ben bé què esperen per fer el canvi per ronda Guinardó. Hi ha alguna cosa que els impedeixi fer-ho ja?
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Busman »

Negligència, suposo. És un gir lent, complicat i perillós.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:

Image
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by UT596001 »

Ecomobisostrans wrote:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no?
Diria que només per a vianants.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Parades del 92 a Gràcia

Post by Guigui »

En arribar al cap de línia de Gràcia, el 92 va directe de la Pl. Molina a l'actual parada final (provisional) de Via Augusta-Príncep d'Astúries, saltant-se les de Balmes-Laforja i Travessera de Gràcia-Balmes. Com a mínim, podria parar a la darrera d'aquestes dues, ja que el trànsit no li ho impedeix en absolut: pot situar-s'hi perfectament venint de Balmes, i el 27 i el 32 no tenen cap problema per a enfilar la Via Augusta des d'allí. La de Balmes-Laforja, entenc que se la salta per poder-se situar a l'esquerra per girar per Travessera de Gràcia, però recordo que fa molts anys, quan hi va haver unes altres obres a Gal·la Placídia que obligaven l'aleshores 25 a baixar per Balmes en lloc de Via Augusta, no tenia cap problema per a fer-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

92 a Gràcia

Post by Guigui »

Ecomobisostrans wrote:Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
Sí.
Ecomobisostrans wrote:I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
El desviament s'ha convertit en permanent, i molt millor així.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Ecomobisostrans wrote:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:
El 70 també pot ser una bona opció, anant per Pavia/Canalejas, Riera Blanca, Constitució i acabant a Moianès-Cuiàs.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Ecomobisostrans wrote:El bus 13 tindria que tancar el cercle, i que siguin 2 línies en sentits oposats. Això milloraria molt les comunicaciones amb la part alta del Poble Sec, i només caldria 1 torn més per mantenir la frequencia actual (2 per línia enlloc dels 3 actuals). En sentit antihorari pot seguir sent 13, i en sentit horari per exemple 133. Amb els midis que sol portar aniria molt be, però també es pot fer amb standards.
He fet una nova proposta, pujant per Margarit i baixant per Tapioles, encara més directe:

Image
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Paso a posar la meva particular 2a fase de la NXB, partint de la informació de la propera fase:
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
Prolongació desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant Adrià.
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
Prolongació fins el carrer Torre Melina i restricció a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - Olímpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova àrea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33).
Proposta d'àrea Guipúscoa-Extremadura
Proposta d'àrea Guipúscoa-Extremadura
Sin título.png (103.67 KiB) Viewed 6813 times
Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
Modificació de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Vaja... sí que tenen ressò els meus missatges...

Post by Renfe445 »

sag470 wrote:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by sag470 »

Renfe445 wrote:
sag470 wrote:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!
La previsió és no conservar cap d'elles. La 60 la reemplaça la H4 i V33, la 42 per la V33, la 11 per la H4, H8 i V33, la 40 per la V31, i la 26-36 per la V29. A Sant Andreu diria que només es mantindrà la 73 de les bàsiques actuals .
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Ecomobisostrans »

Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Adolescent barceloní »

Ecomobisostrans wrote:Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.
Allargar la B2 no és mala idea... Hi hauria connexió directa amb el centre de Badalona a més d'una connexió més directa amb La Maquinista i tota aquella zona.
La B5 no perquè bastanta volta fa ja... a més de ser microbús (la B2 de moment és standard).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Post by Adolescent barceloní »

Aquí teniu una proposta meva com a nova xarxa. El plànol està en desenvolupament; de moment he posat moltes de les H (encara me'n falten), algunes V, i tres D. A més, l'he extesa pel Barcelonès Nord i Sud.

https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”