Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/03/ ... -rodalies/
Generalitat i Foment ultimen un acord de mínims per millorar Rodalies
Actualitzat el 22.03.2013 a les 14:22
La Generalitat està a punt de tancar un acord de mínims amb el ministeri de Foment que, entre altres aspectes, inclou millores a la xarxa de Rodalies de Barcelona. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha explicat que s'actuarà a l'estació de Sants i en la línia que uneix Barcelona amb Vic.
En una conferència al World Trade Centre, organitzada pel Cercle d’Infraestructures, Vila ha explicat que s’abordarà una millora de la seguretat i de la senyalització semafòrica a Sants per evitar el col·lapse de l’estació. També s’incidirà en la línia Barcelona-Vic. Seran actuacions urgents, ha dit Vila, però que queden lluny dels 4.000 milions d’inversió que preveu el Pla de Rodalies.
Vila ha explicat que l’acord està gairebé tancat i que li sobta que Foment encara no el vulgui signar. En el mateix acte, el conseller ha reclamat al ministeri que avanci en la liberalització del sector ferroviari per passar d’un model “segrestat per l’Estat” a un altre en què operadors públics, privats i público-privats hi puguin concórrer.
Generalitat i Foment ultimen un acord de mínims per millorar Rodalies
Actualitzat el 22.03.2013 a les 14:22
La Generalitat està a punt de tancar un acord de mínims amb el ministeri de Foment que, entre altres aspectes, inclou millores a la xarxa de Rodalies de Barcelona. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha explicat que s'actuarà a l'estació de Sants i en la línia que uneix Barcelona amb Vic.
En una conferència al World Trade Centre, organitzada pel Cercle d’Infraestructures, Vila ha explicat que s’abordarà una millora de la seguretat i de la senyalització semafòrica a Sants per evitar el col·lapse de l’estació. També s’incidirà en la línia Barcelona-Vic. Seran actuacions urgents, ha dit Vila, però que queden lluny dels 4.000 milions d’inversió que preveu el Pla de Rodalies.
Vila ha explicat que l’acord està gairebé tancat i que li sobta que Foment encara no el vulgui signar. En el mateix acte, el conseller ha reclamat al ministeri que avanci en la liberalització del sector ferroviari per passar d’un model “segrestat per l’Estat” a un altre en què operadors públics, privats i público-privats hi puguin concórrer.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Espero que aquesta inversió, sigui per renovar la via des de Montcada fins a Granollers Canovelles. Està ple de garrots, i el tren va d'un cantó a l'altre, més si tenim en compte que és el tram on s'assoleixen les màximes velocitats de la línia, superiors als 100 km/h.metring wrote:http://www.btv.cat/btvnoticies/2013/03/ ... -rodalies/
Generalitat i Foment ultimen un acord de mínims per millorar Rodalies
Actualitzat el 22.03.2013 a les 14:22
La Generalitat està a punt de tancar un acord de mínims amb el ministeri de Foment que, entre altres aspectes, inclou millores a la xarxa de Rodalies de Barcelona. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha explicat que s'actuarà a l'estació de Sants i en la línia que uneix Barcelona amb Vic.
En una conferència al World Trade Centre, organitzada pel Cercle d’Infraestructures, Vila ha explicat que s’abordarà una millora de la seguretat i de la senyalització semafòrica a Sants per evitar el col·lapse de l’estació. També s’incidirà en la línia Barcelona-Vic. Seran actuacions urgents, ha dit Vila, però que queden lluny dels 4.000 milions d’inversió que preveu el Pla de Rodalies.
Vila ha explicat que l’acord està gairebé tancat i que li sobta que Foment encara no el vulgui signar. En el mateix acte, el conseller ha reclamat al ministeri que avanci en la liberalització del sector ferroviari per passar d’un model “segrestat per l’Estat” a un altre en què operadors públics, privats i público-privats hi puguin concórrer.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
El tram de Blanes a Maçanet no és aconsellable a aquells que tinguin el menjar al coll...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Sí que agafo moltes vegades el tren i jugo a la loto-incidència.... jo dec jugar a la lotto 6/49 perquè el percentatge de dies amb problemes és baix (no sé si arriba a 6 de cada 49 ...). Dius, si no és la R1 és la R4..... clar, en realitat estem parlant amb la tonteria de 200 km de línia amb aquestes dues per la que van no sé quants trens (molts) i que passen per tot tipus de llocs i condicions.... que pugui passar alguna cosa sembla normal i el que caldria és analitzar les causes de tot plegat (és evident que si hi ha mala mar al Maresme no és culpa de RENFE i potser cal veure què passa a la costa).Oriolix wrote:On està escrit que la infraestructura de les estacions és i serà d'Adif per sempre? Ho dic perquè frases de l'estil "aviat tornin les coses al seu lloc" sembla pressuposar que hi ha un estat natural de les coses, i tots els canvis són dolents.
Francament que la Generalitat reclami les estacions em sembla directament perfecte. Pitjor que Renfe-Adif no ho pot fer
`
Segur que Renfe-Adif sap fer les coses meravellosament bé, però el problema és que les deu fer a un altre lloc. Vés i busca la inversió a Rodalies Barcelona dels últims anys, que és per posar-se a plorar. Deu ser que tu no agafes cada dia Rodalies i no jugues a la série "Rodalia" de la loto-incidència. Quan no és la R1, és la R4... Això sí, mai no és culpa de Renfe Adif.Per cert, tot és millorable. Algunes coses son molt millorables. De totes formes, es pot fer molt pitjor que RENFE-ADIF i sino només cal veure la L9, l´aeroport de Lleida, l´eix transversal, el Bus-Vao..... sí que es pot fer pitjor.
Sobre els exemples:
- La L9 tindrà un cost de 6.000M€ (amb finançament arriba fins als 16.000M€) i una previsió de passatgers anuals de 120 milions. Compara el cost-benefici amb qualsevol línia de l'Ave i m'ho expliques
- L'Aeroport de Lleida, amb 27.000 passatgers el primer semestre de 2012 (última dada disponible lamentablement) té més trànsit que 16 aeroports gestionats per Aena, entre ells Lleó, Badajoz, Vitòria... Per cert, ha costat 95M€, mentre que el de Ciudad Real, que pagarem tooots, hi ha diaris que parlen d'un cost de 1.100M€
- L'eix transversal fa vint anys que funciona, i actualment està totalment desdoblat. No es pot dir el mateix de la N2 de Barcelona a Girona, la variant de Vallirana, l'enllaç de Castellbisbal, el 4t cinturó, la reforma de la N-260... totes obres de l'Estat a Catalunya.
- El carril Bus-Vao sí que és una xorrada. Sense comentaris
Però no és que els espanyols facin millor o pitjor les coses que els catalans, perquè aquí sempre aplico la teoria del formatge de bola. El problema és que tota la política d'infraestructures dels governs espanyols té un fonament únic de base ideològica, que tots sabem quin és, i on no és prioritari dotar de serveis adequats els ciutadans de Catalunya.
Per cert, m'encanta que diguis que el teu discurs no és "oficialista" quan és el que defensa més aferrissadament el status quo actual. També m'ha divertit l'argument aquell de canviar un centralisme per un altre, que potser feia 20 anys que no sentia.
Sobre els exemples... home, dir que la L9 costarà 6.000 milions.... el primer que cal dir és que ningú sap el que costarà.... cosa greu.... però tot sembla que els 16.000 milons faran molta falta.... més si es considera que més envadant haurem de pagar les concessions actuals multiplicades per no sé quant.... Sobre l´aeroport de Lleida, dir que hi ha 27.000 passatgers en 6 mesos.... serà subvencionant els avions a Mallorca de Ryanair... és autenticament desastrós es miri com es miri i la seva única justificació és per no ser menys que Valladolid (així de clar ho va explicar el conseller, que no calia que fos rentable). És evident que hi ha molts aeroports igual o més lamentables (efectivament el de Ciudad Real és el pitjor però podriem esmentar el de Castelló i molts d´altres). Una cosa que no cal deixar de comentar és això que dius que només ha costat 95 milions..... jo diria que HA COSTAT 95 MILIONS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... son molts molts molts diners per llençar-los, son molts diners nostres. Sobre l´eix transversal, es va fer petit el primer dia i ara ha costat 600 milions i pagarem 2700 milions per temes de finançament.
Sobre les infraestructures i el plantejament, totalment d´acord. El planejament és lamentable i respon a tots els criteris menys a les nostres necessitats. L´AVE és un clar exemple, efectivament, de planejament catastròfic. En el que no estic d´acord és que aquí es facin les coses millor, es fan com a mínim igual de malament i amb criteris igual de sectaris que a nivell estatal... i sí, és suficient en preguntar a qualsevol de 100 km a la rodona de Barcelona què en pensa del "pixapins", sí, sí ho ha centralisme també a Catalunya encara que no agradi sentir-ho. El meu discurs no és gens oficialista, el que passa és que no coincideix amb el que diuen tots els diaris, i totes les ràdios, i moltes teles....hem de ser molt molt més exigents amb els nostres governants i els d´aquí no cal que s´esforcin gaire en fer-ho bé, donant-li la culpa a un altre ja els votem.... En la política de infraestructures això es veu molt clarament i suposo que a la resta també es deu veure.... cal mirar-ho.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Estic d'acord amb tu Toni sobre el tema de rodalies. Per altra banda el tema de l'aeroport crec que el temps de lamentar-se i llençar culpes s'hauria d'acabar i a l'igual que els altres aeroports de l'estat que no tenen passatge s'hauria de mirar què se'n pot fer, el tema de manteniment de naus semblava una bona idea (desconec com està el procés i si realment serà útil), així que almenys lo important que és mirar què se'n pot fer sembla que es fa, millor o pitjor però es fa algo. El tema dels passatgers (no recordo bé el número exacte) però els 27.000 eren majoritariament del turoperador Thomas Cook, a part d'algun vol que hi ha de més pero crec que és una minoria, a més si es tracta de Ryanair crec que també se'l "subvenciona" a Girona i Reus, així que tècnicament estan al mateix paper.
Per altra banda crec personalment que el tema del AVE s'arreglaria bastant obrint el mercat a la privatització de serveis i que el ministeri de foment simplement s'encarregués de firmar contractes amb operadores privades sense ficar-se pel mig (ho dubto) i si renfe no és competitiva doncs mala sort, que vengui els trens i plegui. Per altra banda no crec bona idea el tema de concessionar rutes, perquè llavors tornem a fer un monopoli emmascarat "amb una revisió cada cert temps" és a dir més embutxacaments a la vista. Si hi hagués competència els preus baixarien i si baixen la gent agafa el tren, com va passar amb les aerolínies.
El disseny del AVE s'hagués pogut fer millor? Per suposat però com bé dic no crec que ara s'hagin d'aixecar les vies i tornar a ficar les muntanyes que s'han perforat, simplement mirar què se'n pot fer. Aquí foment sí que hauria de fer un bon canvi de rumb però bé, això ja és sommiar despert
Per altra banda crec personalment que el tema del AVE s'arreglaria bastant obrint el mercat a la privatització de serveis i que el ministeri de foment simplement s'encarregués de firmar contractes amb operadores privades sense ficar-se pel mig (ho dubto) i si renfe no és competitiva doncs mala sort, que vengui els trens i plegui. Per altra banda no crec bona idea el tema de concessionar rutes, perquè llavors tornem a fer un monopoli emmascarat "amb una revisió cada cert temps" és a dir més embutxacaments a la vista. Si hi hagués competència els preus baixarien i si baixen la gent agafa el tren, com va passar amb les aerolínies.
El disseny del AVE s'hagués pogut fer millor? Per suposat però com bé dic no crec que ara s'hagin d'aixecar les vies i tornar a ficar les muntanyes que s'han perforat, simplement mirar què se'n pot fer. Aquí foment sí que hauria de fer un bon canvi de rumb però bé, això ja és sommiar despert
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Jo estic plenament d´acord amb una liberalització dels serveis ferroviaris ben feta perquè és molt probable que efectivament baixin els preus i pugi l´utilització del ferrovarril amortitzant les immenses quantitats de diners que hi hem destinat entre tots. Com fer la liberalització?. Aquesta és la part difícil encara que com a mínim ha de ser supervisada (per evitar el desastre que va haver a Gran Bretanya) i oberta (res de ficar perquè sí a FGC). Si es fa bé, existeix un gestor d´infraestructures (com ja existeix avui) i es crea un regulador potent (això falta), aquesta podria ser la solució a alguns dels problemes. Jo com tu penso, efectivament, que si RENFE o FGC no son capaces de competir (en preu i qualitat), tindran molt poc futur.komatek wrote:Estic d'acord amb tu Toni sobre el tema de rodalies. Per altra banda el tema de l'aeroport crec que el temps de lamentar-se i llençar culpes s'hauria d'acabar i a l'igual que els altres aeroports de l'estat que no tenen passatge s'hauria de mirar què se'n pot fer, el tema de manteniment de naus semblava una bona idea (desconec com està el procés i si realment serà útil), així que almenys lo important que és mirar què se'n pot fer sembla que es fa, millor o pitjor però es fa algo. El tema dels passatgers (no recordo bé el número exacte) però els 27.000 eren majoritariament del turoperador Thomas Cook, a part d'algun vol que hi ha de més pero crec que és una minoria, a més si es tracta de Ryanair crec que també se'l "subvenciona" a Girona i Reus, així que tècnicament estan al mateix paper.
Per altra banda crec personalment que el tema del AVE s'arreglaria bastant obrint el mercat a la privatització de serveis i que el ministeri de foment simplement s'encarregués de firmar contractes amb operadores privades sense ficar-se pel mig (ho dubto) i si renfe no és competitiva doncs mala sort, que vengui els trens i plegui. Per altra banda no crec bona idea el tema de concessionar rutes, perquè llavors tornem a fer un monopoli emmascarat "amb una revisió cada cert temps" és a dir més embutxacaments a la vista. Si hi hagués competència els preus baixarien i si baixen la gent agafa el tren, com va passar amb les aerolínies.
El disseny del AVE s'hagués pogut fer millor? Per suposat però com bé dic no crec que ara s'hagin d'aixecar les vies i tornar a ficar les muntanyes que s'han perforat, simplement mirar què se'n pot fer. Aquí foment sí que hauria de fer un bon canvi de rumb però bé, això ja és sommiar despert
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
http://www.lavanguardia.com/vida/201304 ... nente.html
El Govern cerrará un acuerdo con Renfe sobre Rodalies de forma inminente
Conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida, ha dicho el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila
Vida | 10/04/2013 - 15:53h | Actualizada a las 16:00h
Barcelona. (Efe).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha asegurado este miércoles que el acuerdo con Renfe para renovar el contrato de gestión de Rodalies es "inminente".
En declaraciones a Catalunya Ràdio, ha apuntado que se cerrará "en los próximos días" y conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida.
Concretamente, en el área gerundense se actuará sobre la línea entre Blanes, Girona y Figueres; en Tarragona en el servicio entre la capital tarraconense y Reus, y en Lleida en la línea que une Lleida, Cervera y Balaguer.
Este acuerdo llega después de meses de negociaciones en los que la Generalitat ha defendido la idoneidad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya (FGC) para gestionar los trenes de Rodalies. Vila también ha afirmado que existe el compromiso del Ministerio de Fomento de licitar este año los accesos -viarios y ferroviarios- al puerto de Barcelona.
El Govern cerrará un acuerdo con Renfe sobre Rodalies de forma inminente
Conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida, ha dicho el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila
Vida | 10/04/2013 - 15:53h | Actualizada a las 16:00h
Barcelona. (Efe).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha asegurado este miércoles que el acuerdo con Renfe para renovar el contrato de gestión de Rodalies es "inminente".
En declaraciones a Catalunya Ràdio, ha apuntado que se cerrará "en los próximos días" y conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida.
Concretamente, en el área gerundense se actuará sobre la línea entre Blanes, Girona y Figueres; en Tarragona en el servicio entre la capital tarraconense y Reus, y en Lleida en la línea que une Lleida, Cervera y Balaguer.
Este acuerdo llega después de meses de negociaciones en los que la Generalitat ha defendido la idoneidad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya (FGC) para gestionar los trenes de Rodalies. Vila también ha afirmado que existe el compromiso del Ministerio de Fomento de licitar este año los accesos -viarios y ferroviarios- al puerto de Barcelona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tot igual
Exacte. Tot bones paraules, però a l'hora de la veritat, res de res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Tal com diu en Guigui, cada any diuen que aquest any faran els accesos al Port de Barcelona.... o les millores a rodalies...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Lo mejor es que en un artículo sobre Rodalies de alguna manera acabe concluyendo que sí se hará el desdoblamiento de la N-2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No es farà: diuen que es farà
Un apunt: diuen que es farà. Com tantes coses en aquest país. I, en aquest cas, sort que en tenim.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No es farà: diuen que es farà
Totalmente. Porque de mientras en El País de hoy hay un artículo hablando de que se sopesa un recorte de 25% en infraestructuras, además de los habituales clamos de que no tenemos ni un duro, menos 83 (es decir, 150, conociendo los habituales 'sobrecostes'). Una vez se hayan quitado de encima las quejas de los pueblos se podrán olvidar sigilosamente de sus promesas, como siempre. Triste es ver que sólo se consiguen las cosas a la fuerza, parece un gobierno de cabernícolas a los que hay que darles con una porra para que se muevanGuigui wrote:Un apunt: diuen que es farà. Com tantes coses en aquest país. I, en aquest cas, sort que en tenim.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Creo que todos debemos congratularnos de que el nuevo Conseller no vaya haciendo el ridículo (y dejando en ridículo a los ciudadanos a los que representaba) como hacía su predecesor. Decir que si no se invierten 4000 millones no se paga a la RENFE es una tontería tan grande que afirma que no te enteras de nada. No te enteras porque si tu no tienes ni un euro es fácil ver que tu interlocutor debe estar parecido, no te enteras porque es evidente que aunque se quisiera no se podría gastar eso ahora, no te enteras porque las inversiones en la red no tienen nada que ver con pagar a tu operador.... Enfín, un discurso más moderado y buscando un entendimiento es muchísimo más constructivo, inteligente y útil (el otro discurso lo único que conseguía es que el ministro de turno no se pusiera al teléfono).metring wrote:http://www.lavanguardia.com/vida/201304 ... nente.html
El Govern cerrará un acuerdo con Renfe sobre Rodalies de forma inminente
Conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida, ha dicho el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila
Vida | 10/04/2013 - 15:53h | Actualizada a las 16:00h
Barcelona. (Efe).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, ha asegurado este miércoles que el acuerdo con Renfe para renovar el contrato de gestión de Rodalies es "inminente".
En declaraciones a Catalunya Ràdio, ha apuntado que se cerrará "en los próximos días" y conllevará la mejora del servicio en Girona, Tarragona y Lleida.
Concretamente, en el área gerundense se actuará sobre la línea entre Blanes, Girona y Figueres; en Tarragona en el servicio entre la capital tarraconense y Reus, y en Lleida en la línea que une Lleida, Cervera y Balaguer.
Este acuerdo llega después de meses de negociaciones en los que la Generalitat ha defendido la idoneidad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya (FGC) para gestionar los trenes de Rodalies. Vila también ha afirmado que existe el compromiso del Ministerio de Fomento de licitar este año los accesos -viarios y ferroviarios- al puerto de Barcelona.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
http://www.lavanguardia.com/vida/201304 ... rsion.html
Generalitat y Fomento ultiman el acuerdo sobre Cercanías con 1.200 millones de inversión
Las negociaciones de Rodalies incluyen un plan de inversiones de Fomento para la mejora de las infraestructuras | El plan 2008-2015 del gobierno de Zapatero, en vía muerta por falta de recursos | La seguridad y capacidad de los túneles de Barcelona, primera actuación (fins que no ho vegi, no m'ho creuré)
Leer más: http://www.lavanguardia.com/vida/201304 ... z2RSqTCnRq
Generalitat y Fomento ultiman el acuerdo sobre Cercanías con 1.200 millones de inversión
Las negociaciones de Rodalies incluyen un plan de inversiones de Fomento para la mejora de las infraestructuras | El plan 2008-2015 del gobierno de Zapatero, en vía muerta por falta de recursos | La seguridad y capacidad de los túneles de Barcelona, primera actuación (fins que no ho vegi, no m'ho creuré)
Leer más: http://www.lavanguardia.com/vida/201304 ... z2RSqTCnRq
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Es parla de:
ERTMS als túnels de Barcelona - 150M€
Túnel de Montcada - 300M€
Salt de moltó Torrassa - 200M€
Desdoblament parcial Vic - Montcada 200M€
Desdoblament parcial Arenys - Blanes 100M€
Prolongació andanes Arc de Triomf i Torredembarra 5M€
Accés T1 - 250M€
No em crec cap inversió.
ERTMS als túnels de Barcelona - 150M€
Túnel de Montcada - 300M€
Salt de moltó Torrassa - 200M€
Desdoblament parcial Vic - Montcada 200M€
Desdoblament parcial Arenys - Blanes 100M€
Prolongació andanes Arc de Triomf i Torredembarra 5M€
Accés T1 - 250M€
No em crec cap inversió.
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Vaya, que raro se hace ver inversiones necesarias y acertadas. Me preocupa un poco el proyecto de la Torrassa, me revienta esa falta de información. Me interesaría saber si será un cruce en toda la línea, y si se tomarán previsiones para que los trenes de la linea de vilanova puedan seguir accediendo al túnel de Aragó y la EdF, porque sino no sé yo que harán con todos esos regionales. Sería de idiotas llevar a cabo esa obra y que el cruce no permita al menos a los trenes que vienen de Vilanova a cambiar de línea sin cizallar.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Eh!
Eh!!
Que d'acords se n'han fet molt, tantmateix com d'inverions i licitacions!
Felicitem-nos quan les obres estiguin començades i/o acabades, que sinó empre anirem amb desenganys.
Eh!!
Que d'acords se n'han fet molt, tantmateix com d'inverions i licitacions!
Felicitem-nos quan les obres estiguin començades i/o acabades, que sinó empre anirem amb desenganys.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
No decian que en este paquete de inversiones entrarian las obras de la futura línea orbital o también conocida por R9.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Línia Orbital
En l'original, potser. En aquest escapçat, de cap manera.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.