Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
La Vanguardia
Podriem fer una llista dels vehices de transport públic que circulen amb carrosseria de NOGE......
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
Només a Barcelona... un número considerable de busos. A TMB i Tusgsal, de tres portes, i a BaixBus de dues.TramviaBlau wrote:Podriem fer una llista dels vehices de transport públic que circulen amb carrosseria de NOGE......
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
Entre finals dels 90 i la primera dècada d'aquest segle es van fer un fart de vendre autocars amb la carrosseria Touring (us seran molt familiars, duien els fars dels BMW Sèrie 3 de l'època). De fet, en aquella època pràcticament no venien urbans (els Cittour com els que esmenteu de TMB i TUSGSAL tenen tots pocs anys). El primer restyling del Touring va tenir encara èxit, però el segon ja no...
Suposo que va ser la seva millor època. Als anys 80 també venien bastants Xaloc (l'època dels 80 era de frontals amb enormes , però no es veien tan "predominants" com els posteriors Touring.
I també van ser els qui van recarrossar/reconstruïr una bona part dels Pegaso 6035A (sèrie 3000) de TB, entre d'altres els que preserven ARCA, TMB (ara pintat de verd i recreant l'estil de la carrosseria original) i, fins fa poc, l'AAFCB, per posar tres exemples. El d'ARCA encara porta el petit anagrama de "Carrocerías Noge" en un lateral.
Foto de catàleg del Noge Touring, primera versió:
I aquí el Xaloc, en les seves diferents evolucions:
http://www.camionesclasicos.com/FORO/vi ... =71&t=7879
Suposo que va ser la seva millor època. Als anys 80 també venien bastants Xaloc (l'època dels 80 era de frontals amb enormes , però no es veien tan "predominants" com els posteriors Touring.
I també van ser els qui van recarrossar/reconstruïr una bona part dels Pegaso 6035A (sèrie 3000) de TB, entre d'altres els que preserven ARCA, TMB (ara pintat de verd i recreant l'estil de la carrosseria original) i, fins fa poc, l'AAFCB, per posar tres exemples. El d'ARCA encara porta el petit anagrama de "Carrocerías Noge" en un lateral.
Foto de catàleg del Noge Touring, primera versió:
I aquí el Xaloc, en les seves diferents evolucions:
http://www.camionesclasicos.com/FORO/vi ... =71&t=7879
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
Sagalés era un potencial client amb molts vehicles carrossats per NOGE. Una llàstima el seu tancament.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
Quina llàstima, la de vegades que m'ha portat a mi aquest Lax taronja que apareix al catàleg entre Almacelles i Lleida, el van jubilar farà un any i mig però me n'enrecordo com si fós ahir.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
El Punt/Avui, 6 de febrer de 2013 wrote: Noge confirma l'interès d'alguns compradors
Ahir hi va haver la primera trobada entre empresa i treballadors
06/02/13 02:00 - Arbúcies - Imma Bosch
Els treballadors de la carrossera Noge d'Arbúcies i els administradors concursals van iniciar ahir les negociacions pel tancament de l'empresa. Segons els representants del comitè, “la trobada va ser una primera presa de contacte perquè de moment tot està molt verd” i es van tornar a citar per dilluns vinent “amb propostes ja més concretes”. Els administradors, però, continuen assegurant als treballadors que “no es podran aconseguir més de 20 dies”.
En aquesta trobada, els administradors concursals van confirmar ahir el que ja havien anunciat els responsables de l'empresa des del primer dia: que hi ha compradors interessats en Noge, malgrat que no els van voler avançar noms.
Per la seva banda, els treballadors també es mouen per trobar uns nous propietaris per a l'empresa i aconseguir així que la carrossera continuï l'activitat. “Noge és una bona empresa perquè és l'única de Catalunya que es dedica a la construcció d'autobusos urbans”, comenten els treballadors, que asseguren que l'empresa fa producte però que “ha estat mal gestionada”.
Entre les gestions que porten a terme els treballadors també hi va haver la visita que van fer dilluns al secretari d'Indústria i Energia del Departament de Treball i Indústria, Jordi Carbonell, a qui després d'exposar-li la situació de l'empresa van demanar “ajut” per trobar comprador per a Noge.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tanca l´empresa Carrocerias NOGE S.L.
Diari de Girona, 17 d'abril de 2013 wrote: Denuncien que fa més de tres mesos que no cobren
Els treballadors de la carrossera Noge d'Arbúcies denuncien que, en canvi, sí estan pagant a l'equip directiu
17.04.2013 | 10:34
ARBÚCIES | ACN La indignació entre els treballadors de la carrossera Noge d'Arbúcies segueix augmentant. Ara ja fa tres mesos i mig que no cobren ni un euro i han denunciat que els administradors concursals sí estan pagant les nòmines a l'equip directiu. "Es manté un equip directiu que cobra nòmines de més de 6.000 euros quan pràcticament no hi ha producció", ha denunciat el president del comitè d'empresa, Jordi Calí. Per això, el passat 9 d'abril el comitè va presentar una demanda davant del jutjat mercantil on demana que, si els administradors concursals han autoritzat pagaments per als directius, també es facin càrrec del pagament de les nòmines.
Des de que la direcció de l'empresa Noge va comunicar als treballadors a finals de gener la seva voluntat de tancar, pocs passos endavant s'han fet. Les negociacions per aplicar l'ERO -que deixarà 93 treballadors al carrer- van acabar sense acord i també hi ha disputes perquè el comitè té un possible comprador per a la planta i, en canvi, els administradors concursals valoren una altra oferta.
Això fa que els treballadors faci tres mesos i mig que no cobren ni un euro i, com que no s'aplica l'ERO, tampoc es poden apuntar a l'atur. "La gent està al límit, em truquen cada dia a casa reclamant una sortida", ha explicat el president del comitè d'empresa, Jordi Calí.
Per a més indignació de la plantilla, Calí ha explicat que els administradors concursals han autoritzat el pagament de les nòmines de gener i febrer a l'equip directiu que encara es manté a la fàbrica. Es tracta del director tècnic, el director financer i el director de producció, a més del cap de personal. Calí ha denunciat que són sous de 6.000 i 7.000 euros que consideren desmesurats quan la producció pràcticament està aturada i només treballa un reducte d'empleats per acabar les tres darreres comandes.
El comitè ha decidit denunciar els administradors concursals davant el jutjat mercantil perquè consideren que el fet de pagar els directius i no la plantilla és "improcedent". "Si han autoritzat aquests pagaments també haurien d'abonar les nòmines als treballadors", ha criticat Calí, que espera que aquesta setmana el jutge es pronunciï sobre l'ERO i els treballadors sàpiguen quan podran cobrar de l'atur.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.