Fixacions dels cables, tapes, etc., dels tramvies antics
Re: Fixacions dels cables, tapes, etc., dels tramvies antic
Ara si que funciona!
El cas és que aquest logo, amb una mena de dues B, no sé si era de tramvies, no s'assembla al dels altres armaris...
El cas és que aquest logo, amb una mena de dues B, no sé si era de tramvies, no s'assembla al dels altres armaris...
Es el anagrama de los años 20-30 y la caja es de las lineas de via metrica de las lineas de Pueblo Nuevo- Badalona
Last edited by andres on Monday 22/04/2013 15:14, edited 2 times in total.
Aleshores, quan pugui l'afegeixo ( I quan recordi com es feia, que fa tant de temps...)
raulitinbcn, ens autoritzes a fer servir una de les teves fotos?
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Si que us autoritzo a fer servir les meves fotos.metring wrote:Aleshores, quan pugui l'afegeixo ( I quan recordi com es feia, que fa tant de temps...)
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Fantàstic, moltíssimes gràcies!!raulitinbcn wrote:Si que us autoritzo a fer servir les meves fotos.metring wrote:Aleshores, quan pugui l'afegeixo ( I quan recordi com es feia, que fa tant de temps...)
Ja el tinc acabat, després pengem el mapa actualitzat!!
- Attachments
-
- rogerdeflor.jpg (135.16 KiB) Viewed 14165 times
El mapa ja està actualitzat, amb les incorporacions d'una tapa del carrer Nàpols i l'armari de Roger de Flor.
- raulitinbcn
- N8
No em surt ... Té una nova adreça web?metring wrote:El mapa ja està actualitzat, amb les incorporacions d'una tapa del carrer Nàpols i l'armari de Roger de Flor.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Ho mires amb Explorer? Perquè amb aquest no xuta, i amb altres navegadors, sí.raulitinbcn wrote:No em surt ... Té una nova adreça web?metring wrote:El mapa ja està actualitzat, amb les incorporacions d'una tapa del carrer Nàpols i l'armari de Roger de Flor.
- raulitinbcn
- N8
No, amb el Google Chrome.metring wrote:Ho mires amb Explorer? Perquè amb aquest no xuta, i amb altres navegadors, sí.raulitinbcn wrote:No em surt ... Té una nova adreça web?metring wrote:El mapa ja està actualitzat, amb les incorporacions d'una tapa del carrer Nàpols i l'armari de Roger de Flor.
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
metring wrote: Ho mires amb Explorer? Perquè amb aquest no xuta, i amb altres navegadors, sí.
Prem F5, a veure què tal, sinó ja no sé què més pot serraulitinbcn wrote:No, amb el Google Chrome.
- raulitinbcn
- N8
Res, és aquest l'enllaç, no?: http://www.wefer.com/personal/mapa-tapes/mapa.htmlmetring wrote:metring wrote: Ho mires amb Explorer? Perquè amb aquest no xuta, i amb altres navegadors, sí.Prem F5, a veure què tal, sinó ja no sé què més pot serraulitinbcn wrote:No, amb el Google Chrome.
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Guigui
- Administrador
Nou intent
L'enllaç és aquest. Tanmateix, prova d'entrar-hi des de l'enllaç indicat a la plana principal del subfòrum d'història.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- raulitinbcn
- N8
Re: Nou intent
Ara si que funciona, ja l'he vistGuigui wrote:L'enllaç és aquest. Tanmateix, prova d'entrar-hi des de l'enllaç indicat a la plana principal del subfòrum d'història.
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Els pals o postes de subjeccio els tenim en compte o no? Jo per lo menys crec tenir localitzats uns quants que aqui no he vist esmenar...
- raulitinbcn
- N8
Si, també els rosetonsevody wrote:Els pals o postes de subjeccio els tenim en compte o no? Jo per lo menys crec tenir localitzats uns quants que aqui no he vist esmenar...
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Fa temps, un conductor de Tusgsal em va comentar que al carrer Francesc Layret, entre el carrer del Mar i Martí Pujol, hi havia alguna cosa d'aquestes relacionades amb els tramvies antics.
Pot ser que sigui així?
Pot ser que sigui així?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Efectivamente desde Sant Adrian a Badalona por la carretra Nacional, en muchas de las casas antiguas que quedan aun puedes ver rosetones o sujeciones del tranvia 70 lamentablemente no me parece quede ninguno hasta Montgat del 44
No quedaba tambien un trocito de la vía métrica de este tranvía?andres wrote:Efectivamente desde Sant Adrian a Badalona por la carretra Nacional, en muchas de las casas antiguas que quedan aun puedes ver rosetones o sujeciones del tranvia 70 lamentablemente no me parece quede ninguno hasta Montgat del 44
- carles10000
- N6
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
quand van reasfaltar el tram de Alfons XIII vaig veure a l'altura del carrer Poniente les vies del tramvia......
En Crta. Mataro, cruce con Guipuzcoa hasta la vía del Ferrcarril delante del campo del Español queda los restos de la via y un poste, en el otro lado de la vía hasta hace unos 4 ó 5 años hasta la calle extremadura habia un trozo con un apartadero incluido que al remodewar la calle fue tapado o arrancado