Trobat al Twitter d'Oriol Pàmies:
http://www.avem.fr/index.php?page=news_det&id=4078
La traducció del Google és a http://translate.google.es/translate?hl ... S:official
Publicat 02/05/2013 a les 00:13 per Michael TORREGROSSA - Llegir 180 vegades - Publica un comentari
Autobusos elèctrics i càrrega ultra ràpida - PVI actual Sistema Watt a la sala de la UITP
Com a part de la sèrie UITP 2013, que tindrà lloc a Ginebra del 26 al 30 de maig vinent, PVI revelen Sistema Watt, un sistema d'autobusos elèctrics que els permet gaudir d'una autonomia il · limitada a través de càrregues ultraràpides realitza cada parada durant l'ascens i descens dels passatgers.
"La solució no requereix carrils dedicats, sense cables aeris, no subestació elèctrica, no vials pesats" PVI anunciar en un comunicat. De fet, el dispositiu de transferència d'energia basat en un "totem" construït al costat dels refugis existents. A cada parada, l'autobús només ha de connectar automàticament a "tòtem" i la transferència de l'energia en uns pocs segons, permetent que el bus tingui l'autonomia necessària per arribar a la següent estació.
A més, el "tòtem" està equipat amb bateries de gran capacitat automàtica per la xarxa de baixa tensió i reduir dispositiu d'impacte de càrrega ultra-ràpid relacionada amb l'energia.
Primera en França a finals de 2013
Sense emissió de contaminants o sorolls, Sistema WATTS estalviaria entre "800 i 1.200 tones equivalents de CO2 a l'any i prop de 400.000 litres de dièsel", diu el comunicat de premsa de PVI.
El primer vehicle estarà equipat amb l'experiència a França en el quart trimestre de 2013 i els lliuraments de sèrie s'iniciarà el 2016.
Per obtenir més informació
FYI - Divisió Gepebus
Sr Frederic Lejeune
Carrer Maison Rouge
77220 Gretz Armainvilliers
Tel: +33 (0) 1 64 42 14 13 / 06.07.57.03.48
Mail: f.lejeune @ gepebus.fr
Lloc web: http://www.pvi.fr
Bus elèctric de recàrrega ràpida a les parades
Re: Bus elèctric de recàrrega ràpida a les parades
Serà un gran avenç, sempre que els ultracondensadors no surtin gaire cars.
Segurament funcionarà semblant als tranvies model Urbos 3 de CAF, que ja s'usen en algunes ciutats espanyoles. Són ultracondensadors tipus ACR que es recarreguen a les parades.
Segurament funcionarà semblant als tranvies model Urbos 3 de CAF, que ja s'usen en algunes ciutats espanyoles. Són ultracondensadors tipus ACR que es recarreguen a les parades.