Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Total votes: 35

premixero
N8
N8
Posts: 783
Joined: Monday 20/02/2006 10:58

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by premixero »

no entiendo lo que dices, la 46 es una línea "especial" que es muy útil para los trabajadores del aeropuerto y que además no hace la competencia a renfe ya que te lleva a la T1 donde no va el tren, de momento. la gente que va al aeropuerto( no trabajadores ) son normalmente o turistas que evitan el aerobús o gente de la ciudad que también lo hace cuando va de viaje por lo que los tiempos de viaje en estos casos pasan a un segundo plano.
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by foronda 141 »

Aquesta línia es practica per tornar de l'Aeroport, pro d'anada ens trobem amb l'enorme volta que fa primer per la T2, on es perd molt temps.
Alternativas:
1/ Desdoblar la línia en dos i fer anar una a cada terminal.
2/ Estudiar habilitar un carril bus en sentit contrari per davant de la T2
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Ecomobisostrans »

A l'Aeroport tindria que arribar la H12, la meitat a cada terminal. Igual es pot fer amb el mateix nº d'autobusos, perque lo que perds havent de prolongar una línia d'alta freqüència ho guanyes evitant el solapament Pl-Espanya-Gornal i la volta per la T2 en els 2 sentits.
premixero
N8
N8
Posts: 783
Joined: Monday 20/02/2006 10:58

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by premixero »

la función de la 46 no es llevar "viajeros" en primera instancia, si no sobre todo trabajadores, desdoblar la línea en dos es una tontería la vuelta no son mucho mas de 5 minutos y cumple su misión social.
por otro lado alargar la H12 es monstruoso ya que haría una línea infinita que complicaría mucho mas una línea larga y si encima divides los buses unos a T1 y otros a T2 todavía mas cacao.
Yo pienso que por bus el aeropuerto esta decentemente comunicada, lo que es una vergüenza es que quitaran el bus lanzadera entre la estación de Renfe y la T1 ya que te hace caminar un buen camino cuando antes lo tenias en la puerta y por norma general la gente va cargada con maletas.
También debería hacerse de una vez la terminal de renfe a la T1 y el metro y ya seria la repera......
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Nous busos biarticulats (bíbus, trambus, bus gegant...)

Post by Renfe445 »

He rebut un e-Mail del Youtube de TMB sobre els nous busos biarticulats. Ho mostra quasi tot. Sembla un tramvia sense rails. Fins i tot té una cabina separada amb una mampara (amb vidres tintats, per "amagar la intimitat del conductor") També té botons a les portes. En resum, que em moro de ganes de pujar però a la llarga, no sé com acabarà això.

P.D: Això és una tonteria, ignoreu-la si voleu, però obro un sondeig per veure quin mot (alguns de novaparla) li donaríeu als biarticulats:
- Bíbus
- Trambus
- Geganbus
- Superbus
- Bus gegant
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Nous busos biarticulats (bíbus, trambus, bus gegant...)

Post by alf_ »

Renfe445 wrote:He rebut un e-Mail del Youtube de TMB sobre els nous busos biarticulats. Ho mostra quasi tot. Sembla un tramvia sense rails. Fins i tot té una cabina separada amb una mampara (amb vidres tintats, per "amagar la intimitat del conductor") També té botons a les portes. En resum, que em moro de ganes de pujar però a la llarga, no sé com acabarà això.

P.D: Això és una tonteria, ignoreu-la si voleu, però obro un sondeig per veure quin mot (alguns de novaparla) li donaríeu als biarticulats:
- Bíbus
- Trambus
- Geganbus
- Superbus
- Bus gegant
Que tal "El trasto que nos ha costado casi un millón y no sabemos ni que narices hacer con él"? Un poco largo, tal vez ( xD ).
Trastobus. Triasmóbil. Manatí. Gusano. O si queremos ir a los chistes verdes "La pixa vermella del gegant" xD
Ahora sin bromas, por que no "Fuet" por la longitud y el color? :)
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Ecomobisostrans »

Es un vermell molt intens per ser fuet, més aviat es xorisso! La veritat es que vist desde davant així tant vermellet i arrodonit em recorda els deliciosos xorissos vegans que fa ma mare: http://forovegano.mforos.com/2090363/11176922-chorizo :D
Last edited by Ecomobisostrans on Wednesday 08/05/2013 1:37, edited 1 time in total.
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by alf_ »

Ecomobisostrans wrote:Es un vermell molt intens per ser fuet, més aviat es xorisso! La veritat es que vist desde davant així tant vermellet i arrodonit em recorda els xorissos vegans que fa ma mare: http://forovegano.mforos.com/2090363/11176922-chorizo :D
Yo lo comparo a un fuet por la decoración NoXarBus, que me recuerda a la piel de un fuet, blanca y con rojo que asoma.
User avatar
TramviaBlau
N6
N6
Posts: 238
Joined: Friday 30/09/2005 8:55

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by TramviaBlau »

raulitinbcn wrote: EL TINC!!!
Avui a les vuit menys cinc, ha passat per la Plaça Tetuan direcció Gornal, en tinc fotos. Quant pugui les penjo al meu flickr, i si puc aqui. Vull donar les gracies als conductors :)
Bona feina :plas :plas :plas
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Fran-Ikarus »

Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.

Se suposa que en aquesta modalitat de "reforç" (recorregut limitat?)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by wefer »

Vídeo dels nous autobusos llonganissa, també coneguts com tramvies amb pneumàtics:



A la informació del vídeo hi diu:
TMB wrote:Circulacions de prova sense passatgers dels dos primers autobusos híbrids biarticulats, de 24 metres de longitud, adquirits per TMB per incloure'ls de manera experimental en línies d'altes prestacions de la nova xarxa ortogonal. La previsió és que al llarg del mes de maig comencin a fer circulacions de reforç amb passatge a la línia H12 (Gornal - Besòs / Verneda).
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Adolescent barceloní »

Fran-Ikarus wrote:Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.
Està confirmat? Ho dic perquè miraré de "pillar-lo" si circula amb passatgers, i pujar-hi :D
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Adolescent barceloní »

[OFF-TOPIC]Quina ràbia de tenir el vídeo i no poder veure'l per culpa dels meus 128kbps de connexió a Internet...[/OFF-TOPIC]

Tornant al tema. Això que es veu a dalt, és llum artificial o natural?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Fran-Ikarus »

Adolescent barceloní wrote:
Fran-Ikarus wrote:Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.
Està confirmat? Ho dic perquè miraré de "pillar-lo" si circula amb passatgers, i pujar-hi :D
No, de moment ho ha dit una persona que acostuma a donar dades fiables (relatives a aquest i d'altres autobusos de TMB), però confirmat oficialment no.

No pateixis, que aquell dia segur que no passaran moltes hores abans que algú notifiqui el fet a través del fòrum, de Facebook, de Twitter, de... :)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by alf_ »

No me impresiona demasiado, la verdad... un bus un poco más largo. El aspecto me parece un tanto hortera. No entiendo por qué la parte trasera parece si fuera el frente, no puede tener una parte trasera como cualquier otro bus? Seguramente se aprovecha mejor el espacio, ¿que necesidad de aerodinámica si no es reversible? Y luego, los cubrimientos de las ruedas ya... ¿que es esto, los años 80? Es muy lamentable eso. El alcalde Porcioles se esta revolcando en la tumba :)
Aunque poca broma, el frente todavía porque modernidad y esas cosas, pero la parte trasera y las ruedas cubiertas son un monumento al "quiero y no puedo" más hortera, que pretende tener un tranvía sin tenerlo. ¿Si tanto odian el tranvía, por qué quieren un bus que se le parezca?

:nose
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by França451 »

alf_ wrote:No me impresiona demasiado, la verdad... un bus un poco más largo. El aspecto me parece un tanto hortera. No entiendo por qué la parte trasera parece si fuera el frente, no puede tener una parte trasera como cualquier otro bus? Seguramente se aprovecha mejor el espacio, ¿que necesidad de aerodinámica si no es reversible? Y luego, los cubrimientos de las ruedas ya... ¿que es esto, los años 80? Es muy lamentable eso. El alcalde Porcioles se esta revolcando en la tumba :)
Aunque poca broma, el frente todavía porque modernidad y esas cosas, pero la parte trasera y las ruedas cubiertas son un monumento al "quiero y no puedo" más hortera, que pretende tener un tranvía sin tenerlo. ¿Si tanto odian el tranvía, por qué quieren un bus que se le parezca?

:nose
Porque los Políticos, aparte de mentirosos, son hipócritas y se contradicen ellos mismos. (esto lo vemos a todas horas en cualquier noticia), o simplemente son como aquél señor que no sabía por qué lado tenía que pasar en los tornos del Metro cuando metió el billete y decía ser... ¿alcalde de Barcelona?
Dado que el bus se parece a un chorizo o a un fuet, podríamos llamarle "BárcenasBus".

PD off topic: o sea que a juzgar por lo que habéis puesto, dejan el 46. Bien, bien, al menos piensan un poco y dejan algunas líneas convencionales.
Alargar el H12 al Aeroport? Y por qué no hacer un 44+H12+46? Los nocturnos tienen un recorrido larguísimo, prueba de ello es el N2 por ejemplo, y ahí están.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Adolescent barceloní »

França451 wrote:prueba de ello es el N2 por ejemplo
[off-topic]Que según conocidos, alguna vez ha sido servida con midis (esos buses más peques de dos puertas).[/off-topic]

No sé si la N2 té gaire passatge, jo tinc entès que sí en té. Per això el comentari dels midis, comparant un d'aquests amb el biarticulat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No es pot comparar

Post by Guigui »

No comparem el trànsit nocturn amb el diürn. Per a exemple contrari a l'N2, el 92.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: No es pot comparar

Post by França451 »

Guigui wrote:No comparem el trànsit nocturn amb el diürn. Per a exemple contrari a l'N2, el 92.
O el 36. :bleah
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Ecomobisostrans »

França451 wrote:Alargar el H12 al Aeroport? Y por qué no hacer un 44+H12+46? Los nocturnos tienen un recorrido larguísimo, prueba de ello es el N2 por ejemplo, y ahí están.
Esto se podrá hacer el dia que haya carril bus con una buena prioridad semafórica, entonces no hay problema porque las líneas de bus sean largas como las de tramvia ya que por muchos atascos que haya para los coches al bus no le van a afectar. Pero por desgracia aquí no estan por la labor.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”