Enquesta: Millor distribució seients autobusos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply

Millor distribució seients autobusos

TMB
3
60%
Tusgsal
1
20%
Mohn (Grup BaixBus)
0
No votes
Oliveras (Grup BaixBus
0
No votes
Rosanbús (Grup BaixBus)
0
No votes
Soler i Sauret
0
No votes
Altres (especificar)
1
20%
 
Total votes: 5

User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Enquesta: Millor distribució seients autobusos

Post by albert28 »

Quina opinió teniu de cada empresa d'autobusos referent a la distribució de seients. És a dir, per exemple la majoria de distribució de seients dels de TMB crec són bastant bones en comparació alguns autobusos d'Oliveras on entre la porta d'entrada i la primera (o única) de sortida es malutilitza l'espai i cabrien uns 4-5 seients més.

Em refereixo als autobusos tipus
Image
Bastant millor distribució →
Image
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Enquesta: Millor distribució seients autobusos

Post by raulitinbcn »

Jo he votat altres i TMB. Altres perquè depen pel servei que es realitza, interurbà necesita més seients però un urbà o la Retbus no tants. I TMB perquè com és el que més utilitzo.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Depèn del servei

Post by Javi M »

No crec que l'enquesta tingui molt de sentit perquè la distribució més adient depèn del servei a realitzar.

Per exemple, de Soler i Sauret pot considerar-se que els seus busos tenen bona distribució de seients per a les línies interurbanes (L64, L50, etc.) però aquesta distribució és força inadequada per a l'L51 (F. Macià - Sant Feliu), línia quasi 100% urbana.

Altre exemple, és que els busos de Mohn, companyia que opera a municipis amb molt alta demanda de bus, acostumen a dur molt pocs seients (tenen dues zones per a minusvàlids!) ja que així s'aconsegueix més capacitat de viatgers. En canvi, als serveis nocturns que ofereix aquesta operadora, és habitual haver d'anar dempeus tot i que el bus vagi mig buit.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”