Ara m'estava mirant vídeos del metro de París i Sorpresa! Acabo d'assabentar-me que la línia 1 la van automatitzar i posat mampares!!! No en sabia res, el darrer cop, al 2009, encara funcionava com un metro convencional, i ara descobreixo que, segons la Vikipedia, porta des de finals de 2010 així!
Línia 1 del Metro de París automatitzada
Re: Paris, Paris, Parissssssss... (Fotos del Viatge Pag 4!!)
Avui és el dia parisenc! A la web de RATP, un vídeo d'un dia d'un conductor de la RER A:
http://scope.ratp.fr/une-journee-avec-r ... -le-rer-a/
http://scope.ratp.fr/une-journee-avec-r ... -le-rer-a/
És molt impressionant, els metros passen cada 2 o 3 minuts en hora punta. És línia més antiga del metro de París i la que tenia més passatge i segons ells amb l'automatització es millorava molt el servei.metring wrote:Ara m'estava mirant vídeos del metro de París i Sorpresa! Acabo d'assabentar-me que la línia 1 la van automatitzar i posat mampares!!! No en sabia res, el darrer cop, al 2009, encara funcionava com un metro convencional, i ara descobreixo que, segons la Vikipedia, porta des de finals de 2010 així!
Pel que vaig llegir quan hi vaig ser, al pincipi funcionava automàticament els caps de setmana i després tots els dies.
Més tard o més d'hora suposo que totes seran així arreu.
- Guigui
- Administrador
Com en dirien aquí?
Línia de metro automatitzada amb pneumàtics més llarga d'Europa! O potser del món?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Com en dirien aquí?
Cuantos metros automatizados con neumáticos puede haber en el mundo?Guigui wrote:Línia de metro automatitzada amb pneumàtics més llarga d'Europa! O potser del món?
Cert! Fins i tot a Bastille, que és a l'aire lliure (o més aviat com l'antiga Mercat Nou) i en corba, hi ha mampares...metring wrote:la línia 1 la van automatitzar i posat mampares
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Línia 1 del Metro de París automatitzada
Ja s'anuncia l'automatització de la línia 4: http://www.mobilicites.com/fr_actualite ... _2696.html
Re: Línia 1 del Metro de París automatitzada
Jo hi vaig ser a París a l'Agost de 2010 i havia d'agafar cada dia la línia 1, encara tots els trens anaven amb motoristes i molt poques estacions estaven amb totes les mampares (crec recordar que entre La Defense i Etoile si que anaven mes avançats). Llavors la línia 4 encara estava totalment servida pels MP58.
Tres anys després ja està la línia 1 totalment automatitzada, el que fa que tots els MP89 que la servien han anat a la línia 4, i ara m'assabento que aquesta també l'automatitzaran. Estan anant molt per feina.
La llastima es que si la 4 també s'automatitza, necessitarà trens automàtics, això vol dir que els MP89 aniran a parar a la línia 11 probablement, que es la única que encara te els antics MP58.
Tres anys després ja està la línia 1 totalment automatitzada, el que fa que tots els MP89 que la servien han anat a la línia 4, i ara m'assabento que aquesta també l'automatitzaran. Estan anant molt per feina.
La llastima es que si la 4 també s'automatitza, necessitarà trens automàtics, això vol dir que els MP89 aniran a parar a la línia 11 probablement, que es la única que encara te els antics MP58.