Dona... Totes les 447 de regionals haurien de ser reformades! Imagino que la idea és que ho acabin fent, però ja veiem a quina velocitat.metring wrote:Algun coneixedor de la línia que estigui d'acord?
Ferroviarios_Madrid @FerroviariosMD 29 Abr.
@transportcat aquí también vendría bien reformar las 447 sobre todo las que hacen regionales a Ávila y Segovia
Primer tren reformat per a la R3
Re: Primer tren reformat per a la R3
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Rodalies1i3
- N3
- Posts: 24
- Joined: Sunday 23/10/2011 21:48
- Location: Parets del Vallés (R3)
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Parlant de les dues unitats reformades... Sembla que només han durat una setmana en servei perquè actualment jo no les veig ni pujar ni baixar... Estàn passant els dies apartades a Cornellà...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Doncs ahir van fer un servei a Canovelles i després van pujar amb l'últim servei a LaTour de Carol del dia. (15:02 Hospitalet - LaTour de Carol 18:15 | LaTour de Carol 18:55 - L'Hospitalet 22:14)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Primer tren reformat per a la R3
Crítica sobre els trens:
http://flamacanigo.blogspot.com.es/2013 ... ies-3.html
El nou interior dels trens de Rodalies 3
Finalment ha arribat el dia. Avui he pogut fer el primer viatge amb els trens 447 de Rodalies 3 amb l'interior remodelat.
Valoracions:
Seients més còmodes però encara excessivament durs. On són aquells seients blaus i esponjosos (foto) que tenien abans els trens de rodalies? Allò sí que era comoditat! Hem guanyat comoditat però encara estem lluny d'uns seients còmodes.
El recolza braços central es pot aixecar i és moilt pràctic però el de la banda de la finestra, molesta sobretot si estàs treballant amb un ordinador. Pel que fa a la disposició, hi ha seients encarats per a quatre persones (2+2) i d'altres de només dues persones. En aquest darrer cas, la sensació és una mica claustrofòbica perquè els respatllers són molt alts i no tens visibilitat.
A mi no em convenç aquesta nova disposició i prefereixo la típica de 2+2. A més, crec que en els vagons remodelats hi ha una mica més d'espai per posar les cames entre seient i seient.
Es troben a faltar les taules promeses per a poder llegir o treballar amb l'ordinador amb normalitat. I aprofito aquest punt per indicar que la cobertura de dades mòbils continua essent pèssima. A bona part de la línia no hi ha una cobertura acceptable.
Pel que fa als espais per a bicicletes i esquís, n'hi ha dos a cada vagó i poso en dubto que siguin espais massa utilitzats. En canvi es troben a faltar espais per deixar maletes grosses, que sempre acaban al passadís central.
Inicialment també es va dir que es renovaria el sistema de climatització. A les darreres notícies publicades sobre la circulació dels trens remodelats no es fa cap menció d'aquest aspecte. No sé si s'ha renovat o no però si a partir del soroll que continuen fent els aparells crec que puc afirmar que s'han deixat els que hi havien.
D'altra banda els trens continuen fent una pudor insuportable que s'enganxa fins i tot a la roba i no marxa fins que la rentes.
Finalment s'han repìntat els trens d'un color blanc més clar que el que hi havia fet que dóna més lluminositat. I el terra, que també deien que es canviaria, continua essent el mateix.
Perdoneu que no m'allargui més però he d'anar a canviar-me de roba per treure'm de sobre aquesta pudor de Renfe.
En resum:
Hem millorat en comoditat pel que fa als seients però continuem tenint:
Trens lents, molt lents (1h 45' - 1h 50' per fer 100-110 km Ripoll-Barcelona)
Trens molt sorollosos.
Trens que fan pudor.
Manquen les taules per treballar amb comoditat.
La gestió i l'explotació de la línia continua essent pèssima. Com pot ser que un tren arribi sempre 8-10 minuts tard? No seria millor publicar horaris reals? O és que fa vergonya publicar que un tren de l'Europa moderna tarda dues hores a recórrer 100 km?
PS. Realment val 3,2 millions d'euros fer la remodelació de 14 trens o és que hi ha uns quants 3% pel mig? O potser inclou una partida pel detergent que ens haurien de regalar amb cada bitllet que comprem.
http://flamacanigo.blogspot.com.es/2013 ... ies-3.html
El nou interior dels trens de Rodalies 3
Finalment ha arribat el dia. Avui he pogut fer el primer viatge amb els trens 447 de Rodalies 3 amb l'interior remodelat.
Valoracions:
Seients més còmodes però encara excessivament durs. On són aquells seients blaus i esponjosos (foto) que tenien abans els trens de rodalies? Allò sí que era comoditat! Hem guanyat comoditat però encara estem lluny d'uns seients còmodes.
El recolza braços central es pot aixecar i és moilt pràctic però el de la banda de la finestra, molesta sobretot si estàs treballant amb un ordinador. Pel que fa a la disposició, hi ha seients encarats per a quatre persones (2+2) i d'altres de només dues persones. En aquest darrer cas, la sensació és una mica claustrofòbica perquè els respatllers són molt alts i no tens visibilitat.
A mi no em convenç aquesta nova disposició i prefereixo la típica de 2+2. A més, crec que en els vagons remodelats hi ha una mica més d'espai per posar les cames entre seient i seient.
Es troben a faltar les taules promeses per a poder llegir o treballar amb l'ordinador amb normalitat. I aprofito aquest punt per indicar que la cobertura de dades mòbils continua essent pèssima. A bona part de la línia no hi ha una cobertura acceptable.
Pel que fa als espais per a bicicletes i esquís, n'hi ha dos a cada vagó i poso en dubto que siguin espais massa utilitzats. En canvi es troben a faltar espais per deixar maletes grosses, que sempre acaban al passadís central.
Inicialment també es va dir que es renovaria el sistema de climatització. A les darreres notícies publicades sobre la circulació dels trens remodelats no es fa cap menció d'aquest aspecte. No sé si s'ha renovat o no però si a partir del soroll que continuen fent els aparells crec que puc afirmar que s'han deixat els que hi havien.
D'altra banda els trens continuen fent una pudor insuportable que s'enganxa fins i tot a la roba i no marxa fins que la rentes.
Finalment s'han repìntat els trens d'un color blanc més clar que el que hi havia fet que dóna més lluminositat. I el terra, que també deien que es canviaria, continua essent el mateix.
Perdoneu que no m'allargui més però he d'anar a canviar-me de roba per treure'm de sobre aquesta pudor de Renfe.
En resum:
Hem millorat en comoditat pel que fa als seients però continuem tenint:
Trens lents, molt lents (1h 45' - 1h 50' per fer 100-110 km Ripoll-Barcelona)
Trens molt sorollosos.
Trens que fan pudor.
Manquen les taules per treballar amb comoditat.
La gestió i l'explotació de la línia continua essent pèssima. Com pot ser que un tren arribi sempre 8-10 minuts tard? No seria millor publicar horaris reals? O és que fa vergonya publicar que un tren de l'Europa moderna tarda dues hores a recórrer 100 km?
PS. Realment val 3,2 millions d'euros fer la remodelació de 14 trens o és que hi ha uns quants 3% pel mig? O potser inclou una partida pel detergent que ens haurien de regalar amb cada bitllet que comprem.
Re: Primer tren reformat per a la R3
Creo que el precio esta bien, no veo que se hayan excedido. Las quejas que tienes del ruido y así... me da la impresión que al final optaron por solo lo más necesario, asientos, y lo demás tocarlo lo menos posible. Lo entiendo, mejor eso a que nos vendan los supertrenes de la ai carai! y luego nunca lleguen.
Lo de los asientos incómodos sería mi principal pega... si las 440 tienen asientos decentes, ¿por qué no les ponen ese tipo de asiento? O directamente, si se estan mandando desguazar algunas 440 reformadas, pues que cojan esos asientos y se los pongan a las 447, si esta todo inventado. Me tiene muy fastidiado esa manía de asientos "modernos" y "ergonómicos", cuando lo que queremos es que sean acolchonaditos, para ir cómodos. Lo he dicho anteriormente, prefiero siempre una 440 o 448 a una 449, solo por los asientos.
Lo de los asientos incómodos sería mi principal pega... si las 440 tienen asientos decentes, ¿por qué no les ponen ese tipo de asiento? O directamente, si se estan mandando desguazar algunas 440 reformadas, pues que cojan esos asientos y se los pongan a las 447, si esta todo inventado. Me tiene muy fastidiado esa manía de asientos "modernos" y "ergonómicos", cuando lo que queremos es que sean acolchonaditos, para ir cómodos. Lo he dicho anteriormente, prefiero siempre una 440 o 448 a una 449, solo por los asientos.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Pues no sé si os habéis fijado, pero si hablan de la 447 Reformada, la primera foto que ha metido el blogista es de una 440R.
O es eso o debo de estar todavía dormido...
O es eso o debo de estar todavía dormido...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Primer tren reformat per a la R3
La foto es para ilustrar los asientos a los que se refiere y que le gustaría que hubiesen puesto.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
OK, perdón entonces. Traducí mal el texto y no entendí la frase que hace referencia a dichos asientos.Busman wrote:La foto es para ilustrar los asientos a los que se refiere y que le gustaría que hubiesen puesto.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Concretament la foto va ser realitzada per mi...Busman wrote:La foto es para ilustrar los asientos a los que se refiere y que le gustaría que hubiesen puesto.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Ciertamente, y aunque esté indicado antes de la foto (quedaría más claro como "pie de foto") que ésta corresponde a una 440R para ilustrar los asientos que el autor habría preferido, es fácil que lleve a confusión, y a la vez un tanto incomprensible no haber incluido, como mínimo, una foto que ilustre el interiorismo recién reformado descrito/analizado.
Lo digo, sobretodo, porque el artículo demuestra un apreciable esfuerzo de análisis crítico, pero hoy en día (mundo 2.0), sin una foto ilustrativa...
Lo digo, sobretodo, porque el artículo demuestra un apreciable esfuerzo de análisis crítico, pero hoy en día (mundo 2.0), sin una foto ilustrativa...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Primer tren reformat per a la R3
Algu sap amb exactitud quins serveis fan les 447R? He llegit que una fa el l'Hospitalet (15.02)-Latour-de-Querol (18.15) i la altra?
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Aquest dissabte al matí han realitzat el segon servei de L'Hospitalet a LaTour de Carol, i v/v. Desconec si a hores d'ara, estàn dormint a Puigcerdà o a L'Hospitalet/Cornellà.vermer3 wrote:Algu sap amb exactitud quins serveis fan les 447R? He llegit que una fa el l'Hospitalet (15.02)-Latour-de-Querol (18.15) i la altra?
He tingut l'oportunitat de poder comprovar les millores a l'interiorisme de les unitats, i he quedat encantat. Sí que els seients encara són força durs, però són molt ergonòmics i recullen molt be la posició del cos. Fa pudor el tren, normal, fa pudor a seients que fa 2 setmanes que circulen, però amb el temps aquesta olor forta, anirà desapareixent. S'ha millorat la il·luminació interior, amb llums tipus LED, i s'ha pintat de blanc les parets i el sostre, fent que el tren tingui una sensació de més lluminositat. El porta bicis i el porta skis, crec que és una de les parts més encertades a l'hora de reformar l'interior de la unitat.
Personalment, penso que s'ha fet una bona feina, i que sembla que per fi, ja no acabarem amb el cul quadrat quan pugem més enllà de Vic amb tren. Molta gent es pensa que els seients són com els de les 470, i no és cert. Són més aviat tirant als seients que porten les unitats 449, amb l'única pega, que no es poden reclinar, però que ja fan el fet per fer serveis regionals.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Primer tren reformat per a la R3
Excelente, pues ya pueden ponerse a reformar todas las 447 que ahora hacen regionales....UT440_132M wrote:Aquest dissabte al matí han realitzat el segon servei de L'Hospitalet a LaTour de Carol, i v/v. Desconec si a hores d'ara, estàn dormint a Puigcerdà o a L'Hospitalet/Cornellà.vermer3 wrote:Algu sap amb exactitud quins serveis fan les 447R? He llegit que una fa el l'Hospitalet (15.02)-Latour-de-Querol (18.15) i la altra?
He tingut l'oportunitat de poder comprovar les millores a l'interiorisme de les unitats, i he quedat encantat. Sí que els seients encara són força durs, però són molt ergonòmics i recullen molt be la posició del cos. Fa pudor el tren, normal, fa pudor a seients que fa 2 setmanes que circulen, però amb el temps aquesta olor forta, anirà desapareixent. S'ha millorat la il·luminació interior, amb llums tipus LED, i s'ha pintat de blanc les parets i el sostre, fent que el tren tingui una sensació de més lluminositat. El porta bicis i el porta skis, crec que és una de les parts més encertades a l'hora de reformar l'interior de la unitat.
Personalment, penso que s'ha fet una bona feina, i que sembla que per fi, ja no acabarem amb el cul quadrat quan pugem més enllà de Vic amb tren. Molta gent es pensa que els seients són com els de les 470, i no és cert. Són més aviat tirant als seients que porten les unitats 449, amb l'única pega, que no es poden reclinar, però que ja fan el fet per fer serveis regionals.
- Rodalies1i3
- N3
- Posts: 24
- Joined: Sunday 23/10/2011 21:48
- Location: Parets del Vallés (R3)
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
Pel que dieu de serveis que fan les 447, en laborables fan el primer L'H (6:14) > La Tor (9:34)
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
Re: Primer tren reformat per a la R3
Como?? Cuando salió la tercera del taller???Rodalies1i3 wrote:Pel que dieu de serveis que fan les 447, en laborables fan el primer L'H (6:14) > La Tor (9:34)
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
El viernes por la tarde ya circulaba.alf_ wrote:Como?? Cuando salió la tercera del taller???Rodalies1i3 wrote:Pel que dieu de serveis que fan les 447, en laborables fan el primer L'H (6:14) > La Tor (9:34)
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Primer tren reformat per a la R3
Cuando se ponen, tu...UT440_132M wrote:El viernes por la tarde ya circulaba.alf_ wrote:Como?? Cuando salió la tercera del taller???Rodalies1i3 wrote:Pel que dieu de serveis que fan les 447, en laborables fan el primer L'H (6:14) > La Tor (9:34)
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
Respecto a lo que dices de que cambien la rotación, ¿sería posible que esperen otra más para ponerlas también en doble?
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Primer tren reformat per a la R3
I quina és la tercera unitat reformada?
Hi han:
447.092
447.111
Hi han:
447.092
447.111
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Primer tren reformat per a la R3
Moltes gràcies!! Així ja se a quin hora he d'anar a 'provar-les'Rodalies1i3 wrote:Pel que dieu de serveis que fan les 447, en laborables fan el primer L'H (6:14) > La Tor (9:34)
Després baixa amb el de La Tor (11:15) - L'H (14:14). Aquests dos serveis es fan amb 447 simple reformada.
Després torna a pujar amb el que surt de L'H (15:02)- La Tor (18:15)
I Finalment baixa amb el Ultim La Tor de Querol del dia. La Tor (18:55) - L'H (22:14). Aquests dos serveis es serveixen amb 447 Doble Reformada.
Pel moment ho han fet aixi diariament, però ara com ja son 3 unitats les que circulen reformades, no se si ho canviaràn o no.
Espero haver ajudat
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Primer tren reformat per a la R3
La 106R (motors 211M i 212M)vermer3 wrote:I quina és la tercera unitat reformada?
Hi han:
447.092
447.111
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a