Avancen les obres del TGV Barcelona-Perpinyà
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
I tant que es una qüetio comercial SNCF no vol compertencia dintre de seves fronteres,tots els trafics de trens extrangers dintre de França som amb empreses mixtes Espanya(Elipsos),Suissa (Lyria)Italia(Thello),Belgica-Paisos Baixos(Thalys),etc,etc,etc,etc.......
Els TGV que hi vagin cap a Madrid seran Elipsos.....
Els serveis d'Alta Velocitat no poden estar subvencionats per normativa de l'Unió Europea.....
Els TGV que hi vagin cap a Madrid seran Elipsos.....
Els serveis d'Alta Velocitat no poden estar subvencionats per normativa de l'Unió Europea.....
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: LAV Barcelona-França
Hi ha moltes maneres de «subvencionar» una línia d'AV sense subvencionar-la directament. Per exemple, sense repercutir els costos de construcció i amortització de la infrastructura als usuaris directes que la fan servir (*). Així, la operadora ferroviària no ha de carregar amb aquests imports.
* Una mica és com la xarxa d'autovies. Es pot construir i mantenir amb càrrec als pressupostos generals de l'estat (o sigui pagant tots els ciutadans), com ara les autovies «gratuites». O bé es pot construir i mantenir amb càrrec als usuaris de la via (o sigui, pagant qui circuli per aquella via), com ara les autopistes de peatge.
Salut !!
* Una mica és com la xarxa d'autovies. Es pot construir i mantenir amb càrrec als pressupostos generals de l'estat (o sigui pagant tots els ciutadans), com ara les autovies «gratuites». O bé es pot construir i mantenir amb càrrec als usuaris de la via (o sigui, pagant qui circuli per aquella via), com ara les autopistes de peatge.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: LAV Barcelona-França
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... gosto.html
El TAV directo París-Barcelona se retrasa al menos hasta después de agosto
La compañía ferroviaria francesa niega que sea por desencuentros con Renfe y alude a "razones técnicas"
El TAV directo París-Barcelona se retrasa al menos hasta después de agosto
La compañía ferroviaria francesa niega que sea por desencuentros con Renfe y alude a "razones técnicas"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja s'havia anunciat
Això ja fa un mes que ho sabíem.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
I quin problema hi ha? Millor començar l'explotació amb condicions,l'ave ja ha arrivat a Toulouse en proves i Asthom ja a començat a entregar els primers Euroduplex Hispanitzats.......
Re: LAV Barcelona-França
I no pot ser que esperin i començar ja amb els TGV I2N2
(úlitma remesa de Dúplex polivalents: KVB i TVM (França) ERTMS i ASFA (Espanya) i LZB (Alemanya)
Dic ASFA perquè fa una setmana al canal de Youtube de la revista Via Libre hi ha un vídeo resum (molt recomanable) del trajecte BCN Sants - MAD Atocha amb Velaro. A l'entrada d'Atocha i als túnels de BCN només hi ha ASFA. Fa no massa al Periódico ja dien que els francesos tenien problemes amb l'ASFA.
(úlitma remesa de Dúplex polivalents: KVB i TVM (França) ERTMS i ASFA (Espanya) i LZB (Alemanya)
Dic ASFA perquè fa una setmana al canal de Youtube de la revista Via Libre hi ha un vídeo resum (molt recomanable) del trajecte BCN Sants - MAD Atocha amb Velaro. A l'entrada d'Atocha i als túnels de BCN només hi ha ASFA. Fa no massa al Periódico ja dien que els francesos tenien problemes amb l'ASFA.
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......
Re: LAV Barcelona-França
Callatez-vous! Non revelez le notre plan secret!carles10000 wrote:Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......
Re: LAV Barcelona-França
alf_ wrote:Callatez-vous!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
Segons Tranvia Portal el dijous baixa la rama 2N2H concretament la 801 per fer assajos de nit.......
Re: LAV Barcelona-França
Dissabte passat sobre les 8.00 en arribar a Sants em va sobtar un AVE de la Sèrie 100 d'Alstom ni Siemens Velaro ni TALGO, em vaig fixar i era la 100/19. Anava sense passatgers , (estava fent proves) , i va sortir fent un Barcelona - Toulousse als teleindicadors electronics.
Re: LAV Barcelona-França
Avui dimecres sobre les 11:10h del matí he vist el TGV duplex SNCF, direcció BCN, a l'alçada de la Roca del Vallès.
Re: LAV Barcelona-França
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... paris.html
Pastor asegura "meter prisa" para conectar Barcelona y París sin transbordo
"Queremos que se ponga en marcha inmediatamente porque lo que queremos es un servicio directo", dice la ministra
Pastor asegura "meter prisa" para conectar Barcelona y París sin transbordo
"Queremos que se ponga en marcha inmediatamente porque lo que queremos es un servicio directo", dice la ministra
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
Si, si; com l'AVE entre Madrid I Barcelona, que li van posar molta pressa.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: LAV Barcelona-França
Aquest matí mentre esmorzava he escoltat a Toulouse FM que la posada en marxa del AVE Toulouse-Barcelona s'aplaça a l'octubre degut a problemes d'homologació entre la SNCF i la RENFE (pronunciat "ggàngff").
En arribar a la feina he fullejat La Dépêche du Midi i a la contraportada hi havia aquest article, on es confirma i s'amplia aquesta informació.
(Traducció automàtica al català per Google Translate)
Sembla ser que el que ha posat la foto no té ni idea de quines són les "fameuses" rames S100F de la RENFE.
Coincidència o no, aquest nou retard en l'AVE Toulouse-Barcelona coincideix amb la posada en servei de l'AVE Alacant-Madrid...
En arribar a la feina he fullejat La Dépêche du Midi i a la contraportada hi havia aquest article, on es confirma i s'amplia aquesta informació.
(Traducció automàtica al català per Google Translate)
Sembla ser que el que ha posat la foto no té ni idea de quines són les "fameuses" rames S100F de la RENFE.
Coincidència o no, aquest nou retard en l'AVE Toulouse-Barcelona coincideix amb la posada en servei de l'AVE Alacant-Madrid...
Re: LAV Barcelona-França
Hola,
Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.
Per que sembla el nou portbou i cerbere però ara a Figueres Vilafant.
Si jo no vaig errat aquesta LAV es Mixta i permet AVE-TGV i Mercaderies i bé trens convencionals també els pot permitir.
No demano un Barcelona Paris simplement relacions asequibles amb material convencional en ample internacional per anar provant despres ja arribarà l'AVE o el TGV sense Transbords.
Salutacions.
Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.
Per que sembla el nou portbou i cerbere però ara a Figueres Vilafant.
Si jo no vaig errat aquesta LAV es Mixta i permet AVE-TGV i Mercaderies i bé trens convencionals també els pot permitir.
No demano un Barcelona Paris simplement relacions asequibles amb material convencional en ample internacional per anar provant despres ja arribarà l'AVE o el TGV sense Transbords.
Salutacions.
Re: LAV Barcelona-França
París estudiará retrasar la alta velocidad con España hasta después de 2030
El plan de construcción dependerá de los ingresos con los que cuente la Agencia de Financiación de Infraestructuras de Transporte en los próximos años
Economía | 21/06/2013 - 09:50h | Última actualización: 21/06/2013 - 12:49h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... -2030.html
El plan de construcción dependerá de los ingresos con los que cuente la Agencia de Financiación de Infraestructuras de Transporte en los próximos años
Economía | 21/06/2013 - 09:50h | Última actualización: 21/06/2013 - 12:49h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... -2030.html
Re: LAV Barcelona-França
Retallades en les inversions ferroviàries
França ajorna encara més l'alta velocitat en la línia BCN-París
L'adaptació del tram de Perpinyà a Montpeller passa del 2020 al 2030-2050
La lentitud del trajecte frenarà la competitivitat de la connexió internacional
Dimarts, 25 de juny del 2013 | ELIANNE ROS | PARÍS
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... is-2436343
França ajorna encara més l'alta velocitat en la línia BCN-París
L'adaptació del tram de Perpinyà a Montpeller passa del 2020 al 2030-2050
La lentitud del trajecte frenarà la competitivitat de la connexió internacional
Dimarts, 25 de juny del 2013 | ELIANNE ROS | PARÍS
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... is-2436343
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
A França frenen les obres degut a la crisi, i potser altres temes, i aquí "Viva la Fiesta del AVE!!"
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Millor el que hi ha ara
Entre la velocitat més baixa i el canvi de locomotora a Vilafant, és més ràpid el transbord tal com hi és ara. Que actualment només hi hagi relacions Vilafant-París i no a Tolosa i altres destinacions, és una altra història.ortegote wrote:Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.