Mireu he trobat aquest vídeo de tranvias de BCN i m'he quedat parat quan en el minut 4:24 es veu una suïssa verda i platajada pasant per un pas a nivell...
Però no se detectar si es el Ramal Marina o bé u pas anivell de Glòries cap a l'estació del Clot, algú m'ho pot dir?
http://www.youtube.com/watch?v=xA5YnbdnMyU
Obre aquest fil per dedicar a fotos i vídeos on coincideixin el pas de tramvias i trens alhora a la ciutat de barcelona.
Fa temps un home gran em va comentar l'accident de un tramvia que va xocar amb una suïssa abans d'entrar a l'estació de França i va anar arrosaegant el tramvia fins el pont de l rellotge (pont de l'enclavament)
Tranvias barrejats amb Trens a la Barcelona de fa molts anys
Re: Tranvias barrejats amb Trens a la Barcelona de fa molts
Inclus compartien via!!
A la avinguda de Can Tunis el trens de mercaderies al Port de Ferrocarriles Catalanes compartien via amb el tramvia 48.
A la avinguda de Can Tunis el trens de mercaderies al Port de Ferrocarriles Catalanes compartien via amb el tramvia 48.
- carles10000
- N6
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Sembla que sigui a l'Avinguda D'Icaria....
És l'Avinguda d'Icària. El tramvia és el 52, que llavors començava a la plaça Palau . La pel·lícula, de fet, segueix tota la ruta fins al carrer Taulat, on acabavacarles10000 wrote:Sembla que sigui a l'Avinguda D'Icaria....