Prova mitjana de nivell

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Prova mitjana de nivell

Post by alf_ »

metring wrote:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Prova mitjana de nivell

Post by metring »

alf_ wrote:
metring wrote:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.

Siiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/pages/Patrimon ... 8392723975

Patrimoni Industrial de Catalunya Es tracta de l'estació d'Olesa de Montserrat a la línia dels "Caminos de Hierro del Norte de España", popularment "el Nord" i actualment RENFE, entre Terrassa a Manresa. Va ser construïda, tot i estar molt allunyada del nucli urbà d'Olesa, dins del seu terme municipal i, fonamentalment, per donar sortida a la producció de la gran gravera que hi ha a tocar de l'estació. Fa pocs anys, en no tenir cap ús de viatgers ni de mercaderies es va tancar al servei i, posteriorment, es va enderrocar. Adjacent a l'estació hi ha l'espectacular Viaducte de Sant Jaume.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Prova mitjana de nivell

Post by metring »

Una més difícil (o no :D ) de saber, més que res perquè el bloc del que penjava ha estat suprimit (i no mireu l'enllaç!):

Image
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Prova mitjana de nivell

Post by alf_ »

metring wrote:
alf_ wrote:
metring wrote:Sabeu quina era aquesta estació, actualment desapareguda?
Olesa de Montserrat de Renfe.

Siiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/pages/Patrimon ... 8392723975

Patrimoni Industrial de Catalunya Es tracta de l'estació d'Olesa de Montserrat a la línia dels "Caminos de Hierro del Norte de España", popularment "el Nord" i actualment RENFE, entre Terrassa a Manresa. Va ser construïda, tot i estar molt allunyada del nucli urbà d'Olesa, dins del seu terme municipal i, fonamentalment, per donar sortida a la producció de la gran gravera que hi ha a tocar de l'estació. Fa pocs anys, en no tenir cap ús de viatgers ni de mercaderies es va tancar al servei i, posteriorment, es va enderrocar. Adjacent a l'estació hi ha l'espectacular Viaducte de Sant Jaume.
Con lo útil que podría haber sido con un ramal del Carrilet desde Olesa hasta Olesa-Renfe. Por soñar...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Molt familiar

Post by Guigui »

metring wrote:Una més difícil (o no :D ) de saber, més que res perquè el bloc del que penjava ha estat suprimit (i no mireu l'enllaç!):

Image
L'Estació de França abans d'edificar-se l'edifici actual.

(I sí, l'enllaç m'ho ha acabat de confirmar, però la platja de vies en corba delatava molt.)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Prova mitjana de nivell

Post by França451 »

Está dentro de la red de Rodalies Barcelona?

Por cierto, la de Gualba tiene un parecido enorme con Montcada i Reixac-Girona.

Mira que soy animal :martell1 :martell1 :martell1 En primer lugar no vi que había una página más con la solución. Y en segundo, tampoco reconocí el sitio, ni siquiera por los andenes, de la segunda estación abandonada de Rodalies que he pisado (tengo hasta fotos) el año pasado. Pero con los edificios en pie no se reconocía. Pensaba que era alguna de la R2.

(respecto a la propuesta de Olesa me apunto mil veces, ya que la conexión R4 nord-R4 Sud es muy deficiente, de hecho yo si no se puede abrir la de Renfe, prolongaría hasta Torreblanca el ramal de FGC y asunto solucionado. Ya que La Vallesana-Sarbus tienen las frecuencias que tienen del C2...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”