Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Reordenació del trànsit a Falguera
El motiu del desviament és aquest.
El que no entenc és perquè tot just després de creuar el pont sota l'autopista, gira a la dreta i es fica per carrerons deshabitats on només sol haver-hi gent fent footing o passejant el gos. Seria molt més lògic continuar per Armenteres fins arribar directament a Av. del Sol.
I efectivament, en sentit L'Hospitalet no hi ha cap modificació.
El que no entenc és perquè tot just després de creuar el pont sota l'autopista, gira a la dreta i es fica per carrerons deshabitats on només sol haver-hi gent fent footing o passejant el gos. Seria molt més lògic continuar per Armenteres fins arribar directament a Av. del Sol.
I efectivament, en sentit L'Hospitalet no hi ha cap modificació.
Re: Reordenació del trànsit a Falguera
Jo l'hagués desviat així:Javi M wrote:El motiu del desviament és aquest.
El que no entenc és perquè tot just després de creuar el pont sota l'autopista, gira a la dreta i es fica per carrerons deshabitats on només sol haver-hi gent fent footing o passejant el gos. Seria molt més lògic continuar per Armenteres fins arribar directament a Av. del Sol.
I efectivament, en sentit L'Hospitalet no hi ha cap modificació.
1) giraria per la seguent rotonda al actual desviament de la línia i llavors segueix per Carrer Joana Raspall. Així es manté la parada "propera" al col·legi que hi ha al Carrer Armenteres i té més lògica.
2) pel Carrer Anselm Clavé (cap la dreta venint de l'Hospitalet), la rotonda que li vé i gir per on el Casal de Joves. Així es conserven les parades actuals i nomès s'eliminaria una parada.
PD: si diuen provisional potser rebrà alguns canvis més
- Attachments
-
- L52.JPG (61.87 KiB) Viewed 5185 times
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Amb la recta final de la construcció del Parc de les Rieres d'Horta entre l'Avinguda de l'Estatut de Catalunya i el Carrer de Jerez, s'han posat les ubicacions definitives de les parades d'autobús.
En sentit ascendent, la parada "Plaça de l'Estatut" es trasllada un xic amunt, ja dins la pròpia avinguda (antigament ho feia més abaix, després de travessar la cruïlla amb Porto).
La parada "Plaça de Boticcelli" es trasllada més abaix, just abans d'arribar a la pròpia plaça i dins de l'avinguda, jo mateix vaig quan vaig conèixer les parades definitives de la V21 al crear-se que la que es mantenia no era apta, ni pel lloc on es trobava ni pels cotxes que circulaven a la línia 10 i ara a la V21, l'espai de parada era en corba al trobar-se entre els dos vials de l'avinguda dins la plaça, i la parada sols era apta per busos estàndard, ja que la última porta dels articulats donava a la calçada, ara, per fi ha imperat el seny i l'han posat en un tram recte, a banda també afavoreix l'accés a l'escola Pau Casals, que havia quedat desatès arran de la eliminació de la parada "Av. Cardenal Vidal i Barraquer - Berruguete" de la línia 10 i millora la comunicació amb el carrer Jerez gràcies al nou parc (abans calia fer una bona volta).
En sentit descendent, cal destacar que les línies 45 i 102 finalment canvien el recorregut "oficial", passant de baixar pel carrer Jerez per l'Avinguda de l'Estatut (de fet, des de que Jerez servia com a carrer ascendent, ja baixaven per allà).
Les dues parades de la línia dins al carrer Jerez cauran en l'oblit i ara pararan a tres parades més, la primera "Estatut de Catalunya - Can Marcet", aquesta parada pertanyia sols a l'N4 fins que van desviar el trànsit, on també hi van parar el V21 (cap a Montbau), la 45, 102 i N4, curiositats de TMB, van posar els adhesius al pal de parada i aquest era dels antics, des de fa uns dies, TMB ja ha modernitzat el pal de parada posant-hi el nom i canviant els logos i dibuixos.
La parada "Pl. Boticcelli" s'ha traslladat dins l'avinguda, un xic més avall de la plaça, i gràcies això, ara paren les línies V21, 45 i 102 (però no el de l'N4) .
La parada "Pl. Estatut" segueix al mateix lloc i paren les línies V21, 45, 102 i N4.
Cal destacar que ara l'avinguda disposa de carrils bus en tots dos sentits, és un pas endavant ja que a les hores punta s'agrairà, no obstant, han aparegut 3 o 4 semàfors al llarg de l'avinguda que sols serveixen per donar pas als vianants per a travessar-la, per tant, espero que no la pifiïn i que hi hagi una onada semafòrica amb cara i ulls.
Amb tot això, els plànols de TB de la línia V21 no han canviat (a banda de que el final al Pg. Marítim esta mal posat...), i per suposat tampoc els de la 45 i 102...
En sentit ascendent, la parada "Plaça de l'Estatut" es trasllada un xic amunt, ja dins la pròpia avinguda (antigament ho feia més abaix, després de travessar la cruïlla amb Porto).
La parada "Plaça de Boticcelli" es trasllada més abaix, just abans d'arribar a la pròpia plaça i dins de l'avinguda, jo mateix vaig quan vaig conèixer les parades definitives de la V21 al crear-se que la que es mantenia no era apta, ni pel lloc on es trobava ni pels cotxes que circulaven a la línia 10 i ara a la V21, l'espai de parada era en corba al trobar-se entre els dos vials de l'avinguda dins la plaça, i la parada sols era apta per busos estàndard, ja que la última porta dels articulats donava a la calçada, ara, per fi ha imperat el seny i l'han posat en un tram recte, a banda també afavoreix l'accés a l'escola Pau Casals, que havia quedat desatès arran de la eliminació de la parada "Av. Cardenal Vidal i Barraquer - Berruguete" de la línia 10 i millora la comunicació amb el carrer Jerez gràcies al nou parc (abans calia fer una bona volta).
En sentit descendent, cal destacar que les línies 45 i 102 finalment canvien el recorregut "oficial", passant de baixar pel carrer Jerez per l'Avinguda de l'Estatut (de fet, des de que Jerez servia com a carrer ascendent, ja baixaven per allà).
Les dues parades de la línia dins al carrer Jerez cauran en l'oblit i ara pararan a tres parades més, la primera "Estatut de Catalunya - Can Marcet", aquesta parada pertanyia sols a l'N4 fins que van desviar el trànsit, on també hi van parar el V21 (cap a Montbau), la 45, 102 i N4, curiositats de TMB, van posar els adhesius al pal de parada i aquest era dels antics, des de fa uns dies, TMB ja ha modernitzat el pal de parada posant-hi el nom i canviant els logos i dibuixos.
La parada "Pl. Boticcelli" s'ha traslladat dins l'avinguda, un xic més avall de la plaça, i gràcies això, ara paren les línies V21, 45 i 102 (però no el de l'N4) .
La parada "Pl. Estatut" segueix al mateix lloc i paren les línies V21, 45, 102 i N4.
Cal destacar que ara l'avinguda disposa de carrils bus en tots dos sentits, és un pas endavant ja que a les hores punta s'agrairà, no obstant, han aparegut 3 o 4 semàfors al llarg de l'avinguda que sols serveixen per donar pas als vianants per a travessar-la, per tant, espero que no la pifiïn i que hi hagi una onada semafòrica amb cara i ulls.
Amb tot això, els plànols de TB de la línia V21 no han canviat (a banda de que el final al Pg. Marítim esta mal posat...), i per suposat tampoc els de la 45 i 102...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Si només serveixen per a què els vianants travessin, que utilitzin els semàfors amb polsador, com hi ha a molts pobles. No sé per què m'ensumo que sobretot en sentit descendent l'onada semafòrica serà desfavorable, per a fer disminuir la velocitat obligatòriament als vehicles.Miquel wrote:Amb la recta final de la construcció del Parc de les Rieres d'Horta entre l'Avinguda de l'Estatut de Catalunya i el Carrer de Jerez, s'han posat les ubicacions definitives de les parades d'autobús.
En sentit ascendent, la parada "Plaça de l'Estatut" es trasllada un xic amunt, ja dins la pròpia avinguda (antigament ho feia més abaix, després de travessar la cruïlla amb Porto).
La parada "Plaça de Boticcelli" es trasllada més abaix, just abans d'arribar a la pròpia plaça i dins de l'avinguda, jo mateix vaig quan vaig conèixer les parades definitives de la V21 al crear-se que la que es mantenia no era apta, ni pel lloc on es trobava ni pels cotxes que circulaven a la línia 10 i ara a la V21, l'espai de parada era en corba al trobar-se entre els dos vials de l'avinguda dins la plaça, i la parada sols era apta per busos estàndard, ja que la última porta dels articulats donava a la calçada, ara, per fi ha imperat el seny i l'han posat en un tram recte, a banda també afavoreix l'accés a l'escola Pau Casals, que havia quedat desatès arran de la eliminació de la parada "Av. Cardenal Vidal i Barraquer - Berruguete" de la línia 10 i millora la comunicació amb el carrer Jerez gràcies al nou parc (abans calia fer una bona volta).
En sentit descendent, cal destacar que les línies 45 i 102 finalment canvien el recorregut "oficial", passant de baixar pel carrer Jerez per l'Avinguda de l'Estatut (de fet, des de que Jerez servia com a carrer ascendent, ja baixaven per allà).
Les dues parades de la línia dins al carrer Jerez cauran en l'oblit i ara pararan a tres parades més, la primera "Estatut de Catalunya - Can Marcet", aquesta parada pertanyia sols a l'N4 fins que van desviar el trànsit, on també hi van parar el V21 (cap a Montbau), la 45, 102 i N4, curiositats de TMB, van posar els adhesius al pal de parada i aquest era dels antics, des de fa uns dies, TMB ja ha modernitzat el pal de parada posant-hi el nom i canviant els logos i dibuixos.
La parada "Pl. Boticcelli" s'ha traslladat dins l'avinguda, un xic més avall de la plaça, i gràcies això, ara paren les línies V21, 45 i 102 (però no el de l'N4) .
La parada "Pl. Estatut" segueix al mateix lloc i paren les línies V21, 45, 102 i N4.
Cal destacar que ara l'avinguda disposa de carrils bus en tots dos sentits, és un pas endavant ja que a les hores punta s'agrairà, no obstant, han aparegut 3 o 4 semàfors al llarg de l'avinguda que sols serveixen per donar pas als vianants per a travessar-la, per tant, espero que no la pifiïn i que hi hagi una onada semafòrica amb cara i ulls.
Amb tot això, els plànols de TB de la línia V21 no han canviat (a banda de que el final al Pg. Marítim esta mal posat...), i per suposat tampoc els de la 45 i 102...
Salutacions,
Oriol
Oriol
L52, nova modificació
Incidència
A partir del dia 17 de juliol de 2013, la línia L52 realitzarà provisionalment un nou recorregut tal i com s'indica al plànol següent:
Aquest recorregut és vigent des del dia 12, i no a partir del 17 com diu el text.
Tota la volta que dóna per Joaquim Castells i El Pla ho fa perquè un bus no pot fer el gir a l'esquerra d'Armenteres amb Anselm Clavé, per tant, això serà només fins que adeqüin la cantonada. A la rotonda entre Anselm Clavé i Joana Raspall, els conductors de la L52 també han de fer un parell de girs forçats, però en aquí no crec que es molestin a arreglar res.
A partir del dia 17 de juliol de 2013, la línia L52 realitzarà provisionalment un nou recorregut tal i com s'indica al plànol següent:
Aquest recorregut és vigent des del dia 12, i no a partir del 17 com diu el text.
Tota la volta que dóna per Joaquim Castells i El Pla ho fa perquè un bus no pot fer el gir a l'esquerra d'Armenteres amb Anselm Clavé, per tant, això serà només fins que adeqüin la cantonada. A la rotonda entre Anselm Clavé i Joana Raspall, els conductors de la L52 també han de fer un parell de girs forçats, però en aquí no crec que es molestin a arreglar res.
Last edited by Javi M on Friday 26/07/2013 14:48, edited 1 time in total.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
TMBinfo @TMBinfo 19m
Per obres a la Barceloneta, la freqüència de pas de les línies D20, 17, 36, 39, 45, 59 i 64 de #busbcn pot veure’s afectada.
Per obres a la Barceloneta, la freqüència de pas de les línies D20, 17, 36, 39, 45, 59 i 64 de #busbcn pot veure’s afectada.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... um=twitter
La línia 185 de bus prolonga el recorregut per Sant Genís i substitueix la 112, des de l'1 d'agost
La línia 185 d'autobusos de TMB (Vall d'Hebron - Horta - Metro Canyelles) prolongarà el recorregut a partir de l'1 d'agost i passarà a cobrir el barri de Sant Genís dels Agudells, absorbint el trajecte actual de la línia 112 de Bus del Barri, que deixarà de funcionar des del mateix dia. La línia 185 ampliada passarà a denominar-se Metro Canyelles - Sant Genís.
El nou recorregut de la línia 185 comença al passeig de la Vall d'Hebron, després de la parada Ciutat Sanitària de la Vall d'Hebron, i consisteix en 26 parades al llarg dels carrers de Sant Genís. La pujada la farà per Judea, Sinaí, Natzaret, Saldes i Olvan, fins al carrer de Costa Pacheco, on tindrà el nou terminal, i la baixada per les avingudes Elies Pagès i del Jordà. Val a dir que ara l'itinerari està afectat en part per unes obres de canalització d'aigües i per això s'aplicaran desviaments temporals dels quals s'informarà localment.
Des del passeig de la Vall d'Hebron i fins a la plaça d'Eivissa (metro Horta L5), el recorregut de la nova 185 és el mateix que el de la 112, pels carrers de les Basses d'Horta, Coll i Alentorn, Lisboa i Tajo. A la resta, la 185 segueix l'itinerari actual, amb l'excepció de tres parades que deixarà de fer: en sentit Metro Canyelles, les parades Congrés - Pg. Fabra i Puig i Pg. d'Urrutia - Pg. Fabra i Puig seran substituïdes per una parada nova a Feliu i Codina - Congrés, i en sentit Sant Genís s'anul·la la parada Feliu i Codina - Canigó.
Mitjançant la fusió de les línies de proximitat 112 i 185, el barri de Sant Genís quedarà comunicat permanentment amb la resta de la ciutat de Barcelona a través de la xarxa de transport públic, amb freqüències de 12-14 minuts els dies feiners, de 22 minuts els dissabtes i de 40 minuts els diumenges i festius. Inicialment a l'agost, a causa de la menor demanda, els intervals seran de 21 minuts els feiners, 26-27 minuts els dissabtes i igualment 40 minuts els festius.
La línia 185 de bus prolonga el recorregut per Sant Genís i substitueix la 112, des de l'1 d'agost
La línia 185 d'autobusos de TMB (Vall d'Hebron - Horta - Metro Canyelles) prolongarà el recorregut a partir de l'1 d'agost i passarà a cobrir el barri de Sant Genís dels Agudells, absorbint el trajecte actual de la línia 112 de Bus del Barri, que deixarà de funcionar des del mateix dia. La línia 185 ampliada passarà a denominar-se Metro Canyelles - Sant Genís.
El nou recorregut de la línia 185 comença al passeig de la Vall d'Hebron, després de la parada Ciutat Sanitària de la Vall d'Hebron, i consisteix en 26 parades al llarg dels carrers de Sant Genís. La pujada la farà per Judea, Sinaí, Natzaret, Saldes i Olvan, fins al carrer de Costa Pacheco, on tindrà el nou terminal, i la baixada per les avingudes Elies Pagès i del Jordà. Val a dir que ara l'itinerari està afectat en part per unes obres de canalització d'aigües i per això s'aplicaran desviaments temporals dels quals s'informarà localment.
Des del passeig de la Vall d'Hebron i fins a la plaça d'Eivissa (metro Horta L5), el recorregut de la nova 185 és el mateix que el de la 112, pels carrers de les Basses d'Horta, Coll i Alentorn, Lisboa i Tajo. A la resta, la 185 segueix l'itinerari actual, amb l'excepció de tres parades que deixarà de fer: en sentit Metro Canyelles, les parades Congrés - Pg. Fabra i Puig i Pg. d'Urrutia - Pg. Fabra i Puig seran substituïdes per una parada nova a Feliu i Codina - Congrés, i en sentit Sant Genís s'anul·la la parada Feliu i Codina - Canigó.
Mitjançant la fusió de les línies de proximitat 112 i 185, el barri de Sant Genís quedarà comunicat permanentment amb la resta de la ciutat de Barcelona a través de la xarxa de transport públic, amb freqüències de 12-14 minuts els dies feiners, de 22 minuts els dissabtes i de 40 minuts els diumenges i festius. Inicialment a l'agost, a causa de la menor demanda, els intervals seran de 21 minuts els feiners, 26-27 minuts els dissabtes i igualment 40 minuts els festius.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
O sigui, que li ficaran minibusos Sprinter, a la 185? Perquè per Sant Genís els midis MAN Castrosua que circulen ara no crec que hi càpiguen...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Espero que no, per que si no al Setembre hi haurà crits. Suposo que han fet obres per a fer passar els midis.Adolescent barceloní wrote:O sigui, que li ficaran minibusos Sprinter, a la 185? Perquè per Sant Genís els midis MAN Castrosua que circulen ara no crec que hi càpiguen...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Igual hi te algo que veure aquest desviament que hi ha aquests dies representat en aquest mapa tan mal dibuixat:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Last edited by Ecomobisostrans on Saturday 27/07/2013 13:33, edited 1 time in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
El recorregut definitiu del 185 queda així:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Si mantenen el mateix nº de cotxes que tenen ara les 2 línies estarà be perque tindra mes frecuencia al no duplicar-se el tram Horta-Vall d'Hebron que ja no fa falta perque hi ha el metro.
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Si mantenen el mateix nº de cotxes que tenen ara les 2 línies estarà be perque tindra mes frecuencia al no duplicar-se el tram Horta-Vall d'Hebron que ja no fa falta perque hi ha el metro.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Uala!!!!! Menuda vueltaca le meten!!!!! Eso quiero recorrerlo. Pero hay un detalle que no me cuadra. La 185 actual era completamente circular, sólo con inicio-final en Tajo-Santa Cruz. ¿O sea que quitan ese punto y colocan en su lugar uno en San Genìs y otro en Canyelles? Eso no va a gustar nada, y como metan buses enanos, menos aún.
Respecto a la línea, si ya de por sí es larga de c*j*nes, con sus 48 minutitos de Santa Cruz a Santa Cruz, ahora van a hacer una súper línea de barri de horaca y media por lo menos, y si tiene dos puntos de descanso, el tiempo sera aún mayor.
Respecto a la línea, si ya de por sí es larga de c*j*nes, con sus 48 minutitos de Santa Cruz a Santa Cruz, ahora van a hacer una súper línea de barri de horaca y media por lo menos, y si tiene dos puntos de descanso, el tiempo sera aún mayor.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Dubto que mantiguin el nombre de cotxes, pero no hi haurà diferència. Crec que hi haurà 6 cotxes (ara sumen 7 entre les dues) amb un temps de volta de 75-80 min (freqüència de 12-14 min.). Respecte la flota segurament vagi amb 42's.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Si os fijais han anulado la parada de paso en Canyelles que comparte con otras líneas y han puesto una un poco mas adelante, seguramente allí será el único punto de regulación. Que la verdad, tiene mucha mas lógica que el de la C/Tajo porque hasta ahora si alguien de Horta iba a Vall d'Hebrón se tenia que tragar los 10 minutos de espera.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Información procedente del Ayuntamiento de Sant Boi.
Millores a a les línies d'autobús L79 i L72
La línia L79 augmenta l'horari de servei i la freqüència de pas
29/07/2013
La línia d'autobús L79 (Barcelona Diagonal-Sant Boi Ciutat Cooperativa) ampliarà el seu ventall horari durant els dies feiners del mes d'agost. Així, la primera sortida de Sant Boi es farà a les 7 del matí en lloc de a les 9 . La freqüència de pas serà de 30 minuts fins a la finalització del servei a les 21 h. L'Àrea Metropolitana de Barcelona ha anunciat que, a partir del dia 2 de setembre, la línia L79 incrementarà les seves expedicions des de Sant Boi amb una freqüència de pas de 10 minuts entre les 6.45 i les 7.45 del matí i de 15 minuts durant la resta de l'horari del servei (des de les 6 h fins a les 6.45 h i des de les 7.45 h fins a les 21.30 h).
Cal recordar que, des del 15 de maig, la línia L79 va ampliar el seu recorregut per arribar fins a l'Hospital de Sant Boi. La L79 és la connexió més ràpida i directa entre Sant Boi i la part alta de Barcelona en transport públic i constitueix una bona opció de mobilitat per a moltes persones que la fan servir per motius de feina, estudis o lleure. També passa per Sant Joan Despí i Cornellà.
Canvi de recorregut de la L72
A partir del 2 de setembre, la línia L72 (Barcelona Pl. Espanya-Hospital de Sant Boi) modificarà el seu recorregut. Actualment, en el tram situat entre els barris de Camps Blancs i del Centre circula per dos carrers diferents, direcció Ciutat Cooperativa pel carrer de Baldiri Aleu i direcció Barcelona pel carrer de la Cerdanya. L'Ajuntament ha proposat que se circuli en tots dos sentits pel carrer de Baldiri Aleu ja que, a més d'aconseguir simetria als recorreguts, es donarà servei als equipaments culturals situats a la rodalia d'aquest carrer (biblioteca, escoles i camps d'esports).
Millores a a les línies d'autobús L79 i L72
La línia L79 augmenta l'horari de servei i la freqüència de pas
29/07/2013
La línia d'autobús L79 (Barcelona Diagonal-Sant Boi Ciutat Cooperativa) ampliarà el seu ventall horari durant els dies feiners del mes d'agost. Així, la primera sortida de Sant Boi es farà a les 7 del matí en lloc de a les 9 . La freqüència de pas serà de 30 minuts fins a la finalització del servei a les 21 h. L'Àrea Metropolitana de Barcelona ha anunciat que, a partir del dia 2 de setembre, la línia L79 incrementarà les seves expedicions des de Sant Boi amb una freqüència de pas de 10 minuts entre les 6.45 i les 7.45 del matí i de 15 minuts durant la resta de l'horari del servei (des de les 6 h fins a les 6.45 h i des de les 7.45 h fins a les 21.30 h).
Cal recordar que, des del 15 de maig, la línia L79 va ampliar el seu recorregut per arribar fins a l'Hospital de Sant Boi. La L79 és la connexió més ràpida i directa entre Sant Boi i la part alta de Barcelona en transport públic i constitueix una bona opció de mobilitat per a moltes persones que la fan servir per motius de feina, estudis o lleure. També passa per Sant Joan Despí i Cornellà.
Canvi de recorregut de la L72
A partir del 2 de setembre, la línia L72 (Barcelona Pl. Espanya-Hospital de Sant Boi) modificarà el seu recorregut. Actualment, en el tram situat entre els barris de Camps Blancs i del Centre circula per dos carrers diferents, direcció Ciutat Cooperativa pel carrer de Baldiri Aleu i direcció Barcelona pel carrer de la Cerdanya. L'Ajuntament ha proposat que se circuli en tots dos sentits pel carrer de Baldiri Aleu ja que, a més d'aconseguir simetria als recorreguts, es donarà servei als equipaments culturals situats a la rodalia d'aquest carrer (biblioteca, escoles i camps d'esports).
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
¿Algú ha vist quins vehcles porta? Costa d'imaginar-se un midi passant per la part alta de Sant Genís!Ecomobisostrans wrote:El recorregut definitiu del 185 queda així:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Si mantenen el mateix nº de cotxes que tenen ara les 2 línies estarà be perque tindra mes frecuencia al no duplicar-se el tram Horta-Vall d'Hebron que ja no fa falta perque hi ha el metro.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Porta microbusos sprinters de la segona subserie, del quadrats.Ecomobisostrans wrote:¿Algú ha vist quins vehcles porta? Costa d'imaginar-se un midi passant per la part alta de Sant Genís!Ecomobisostrans wrote:El recorregut definitiu del 185 queda així:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Si mantenen el mateix nº de cotxes que tenen ara les 2 línies estarà be perque tindra mes frecuencia al no duplicar-se el tram Horta-Vall d'Hebron que ja no fa falta perque hi ha el metro.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Doncs malament si va amb aquests, si ja amb els midis anava a tope... sempre poden fer una cosa: com que s'estalvien 1 torn, aquest torn donar-li al 39 i que faci una part del recorregut per reforçar, la part que es pot fer amb standards: a partir de C/Ciències: Dante>Bda.Plana>Lisboa>Av.Estatut>Pg.Valldaura>Hedilla>Pg.Fabra i Puig>Tajo
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Precisament el tram amb més passatge és de Vall d'Hebron a l'interior d'Horta (anada i tornada), de fet, aquest va ser el motiu pel qual en el seu temps es van decidir a ampliar la 185 d'Horta a Vall d'Hebron, ja que es va plantejar com a reforç de la 112 en aquell tram que ni de broma donava a l'abast (i portaven els 42XX de primera generació), potser ha baixat la demana degut al metro, però pel tipus de traçat ho veig una mica "absurd", doncs ni va pel mateix lloc, i triga moolt menys que el metro, sempre serà millor anar amb bus.Ecomobisostrans wrote:Doncs malament si va amb aquests, si ja amb els midis anava a tope... sempre poden fer una cosa: com que s'estalvien 1 torn, aquest torn donar-li al 39 i que faci una part del recorregut per reforçar, la part que es pot fer amb standards: a partir de C/Ciències: Dante>Bda.Plana>Lisboa>Av.Estatut>Pg.Valldaura>Hedilla>Pg.Fabra i Puig>Tajo
Jo crec que és un error seguir amb els 42XX (ni que siguin dels nous), ja que és una línia que uneix fins a 3 mercats, i és habitual que la gent vagi amb carrets de comprar, de vegades els 44XX es queden curts!
Ja veurem que passa al setembre.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Llavors hi ha una altra solució:
-Tornar a deixar el 185 com estava
-Prolongar el 119 i el 124 a Sant Genís, però no amb el mateix recorregut: El 119 que vagi a Costa Pacheco i el 124 al C/Viver, i amb horari coordinat de manera que al tram comú que es on va la majoria de gent hi hagi cada 15 min. i als carrers de dalt que va poca gent cada 30. D'aquesta manera el que se sàpiga l'horari encara surt guanyant perque s'estalvia la gran volta per tot el barri, i el que no sel sap els minuts mes d'espera compensen pels minuts que no perd voltant.
-Tornar a deixar el 185 com estava
-Prolongar el 119 i el 124 a Sant Genís, però no amb el mateix recorregut: El 119 que vagi a Costa Pacheco i el 124 al C/Viver, i amb horari coordinat de manera que al tram comú que es on va la majoria de gent hi hagi cada 15 min. i als carrers de dalt que va poca gent cada 30. D'aquesta manera el que se sàpiga l'horari encara surt guanyant perque s'estalvia la gran volta per tot el barri, i el que no sel sap els minuts mes d'espera compensen pels minuts que no perd voltant.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org