Aprovació del PDI 2011-2020
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Aprovació del PDI 2011-2020
El govern català preveu acabar aquesta dècada les obres de metro començades però empantanegades per manca de diners
Només l'L9, l'L4 i els FGC del Vallès estaran fets el 2020
L'Estat ha d'invertir 4.732 dels 8.100 milions que preveu el nou pla metropolità
Més informació:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... _mnu_id=75
Només l'L9, l'L4 i els FGC del Vallès estaran fets el 2020
L'Estat ha d'invertir 4.732 dels 8.100 milions que preveu el nou pla metropolità
Més informació:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... _mnu_id=75
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Ah no, pero proponer tranvías es de tontos y cutres, si necesitamos Metro como el país tan rico y moderno que somos...
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Te refieres a la previsión original del PDI, o lo que han anunciado que pretenden terminar?gatvell wrote:Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
A les previsions de la L9 i les ampliacions d'FGC a Terrassa i Sabadell
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Ja diu que només es finalitzaran els trams que ja han estat iniciats, que són els que has mencionat.pukyxd wrote:Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Crec que parlen de la totalitat de la línia 9, de fet de trams començats en hi ha més del que dieu; penseu que únicament queden per foradar els trams de Lesseps a Mandri, i de Campus Nord a Mandri. I el cost del manteniment de les dues tuneladores aconsella acabar, com a mínim els túnels, quan més aviat millor. A més, sí no hi ha canvis, la previsió dels brancals de l'Aeroport i Zona Franca estan previstos pel 2016; i en quatre anys més, podem acabar el tram central de Sagrera a Collblanc. De totes maneres el Temps ens ho dirà. Salut!
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
aparte del coste de mantenimiento, las dos tuneladoras estan en regimen de.... ALQUILER
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
La L9 acabada per al 2020? Ni borratxos!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Aprovació del PDI 2011-2020
Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
El que està clar es que a nivell de metro ara prioritàriament es la L9. Però sobretot em preocupa la xarxa de tram, espero que no la deixin de banda perque calen encara moltes inaguracions.
El que està clar es que a nivell de metro ara prioritàriament es la L9. Però sobretot em preocupa la xarxa de tram, espero que no la deixin de banda perque calen encara moltes inaguracions.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)
Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.Guigui wrote:Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)
Almenys hauria de repensar-se la "chicane" de Pedralbes i Sarrià, que és l'únic tram del projecte que es podria salvar. D'altra banda si mai es construís la prolongació de la L2 fins a l'aeroport s'hauria de proposar com una mena de llançadora a l'estil NY, cosa molt difícil degut a que el ramal de l'aeroport ja està fet, però almenys amb un bypass a El Prat solucionaríem gran part del nyap que és la línia 9.Toni wrote: Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.