Aprovació del PDI 2011-2020

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Aprovació del PDI 2011-2020

Post by 122-042-132 »

El govern català preveu acabar aquesta dècada les obres de metro començades però empantanegades per manca de diners
Només l'L9, l'L4 i els FGC del Vallès estaran fets el 2020
L'Estat ha d'invertir 4.732 dels 8.100 milions que preveu el nou pla metropolità

Més informació:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... _mnu_id=75
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by alf_ »

Ah no, pero proponer tranvías es de tontos y cutres, si necesitamos Metro como el país tan rico y moderno que somos... :cop :plas
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by gatvell »

Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by alf_ »

gatvell wrote:Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Te refieres a la previsión original del PDI, o lo que han anunciado que pretenden terminar?
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by gatvell »

A les previsions de la L9 i les ampliacions d'FGC a Terrassa i Sabadell
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
pukyxd
N6
N6
Posts: 254
Joined: Thursday 31/01/2008 11:12
Location: Santa Coloma de Gramenet

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by pukyxd »

Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
epuig29
N6
N6
Posts: 209
Joined: Tuesday 25/06/2013 19:36
Location: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by epuig29 »

pukyxd wrote:Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
Ja diu que només es finalitzaran els trams que ja han estat iniciats, que són els que has mencionat.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by 122-042-132 »

Crec que parlen de la totalitat de la línia 9, de fet de trams començats en hi ha més del que dieu; penseu que únicament queden per foradar els trams de Lesseps a Mandri, i de Campus Nord a Mandri. I el cost del manteniment de les dues tuneladores aconsella acabar, com a mínim els túnels, quan més aviat millor. A més, sí no hi ha canvis, la previsió dels brancals de l'Aeroport i Zona Franca estan previstos pel 2016; i en quatre anys més, podem acabar el tram central de Sagrera a Collblanc. De totes maneres el Temps ens ho dirà. Salut!
sagrering
N6
N6
Posts: 273
Joined: Thursday 16/09/2010 18:11

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by sagrering »

aparte del coste de mantenimiento, las dos tuneladoras estan en regimen de.... ALQUILER
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by Platanito »

La L9 acabada per al 2020? Ni borratxos!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: Aprovació del PDI 2011-2020

Post by sortrens »

Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.

El que està clar es que a nivell de metro ara prioritàriament es la L9. Però sobretot em preocupa la xarxa de tram, espero que no la deixin de banda perque calen encara moltes inaguracions. :cop
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Post by Guigui »

sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Post by Toni »

Guigui wrote:
sortrens wrote:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.
Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.
epuig29
N6
N6
Posts: 209
Joined: Tuesday 25/06/2013 19:36
Location: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Re: Llàstima del que ja tenim construït (en alguns casos)

Post by epuig29 »

Toni wrote: Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.
Almenys hauria de repensar-se la "chicane" de Pedralbes i Sarrià, que és l'únic tram del projecte que es podria salvar. D'altra banda si mai es construís la prolongació de la L2 fins a l'aeroport s'hauria de proposar com una mena de llançadora a l'estil NY, cosa molt difícil degut a que el ramal de l'aeroport ja està fet, però almenys amb un bypass a El Prat solucionaríem gran part del nyap que és la línia 9.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”