Por un momento pensé que todo el trayecto se hacía con la unidad de cremallera. Digo, a la vista que se han traído una desde Nuria.Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) pondrá en marcha, a partir del lunes 29 de julio, un tren especial directo para llegar a la montaña de Montserrat. El convoy saldrá cada día a las 11 de la mañana desde la estación de plaza Espanya de Barcelona y viajará directamente hasta la estación de destino, Monistrol de Montserrat, donde hará enlace con el Cremallera para subir al santuario.
El objetivo de esta nueva circulación es poder absorber la gran afluencia de visitantes que acceden en Montserrat en una hora de alta demanda. Para personalizar e identificar este tren, la unidad que realizará el servicio estará decorada exteriormente con elementos alegóricos de la montaña.
FGC pone en marcha el tren turístico Montserrat-Exprés
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... as-2531169
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Hombre, que el GTW (Cremallera) sólo coge 45 km/h mientras que una 213 puede llegar a los 90. Cuanto tiempo de más le costaría al Stadler?
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Directe Pl. Espanya - Monistrol de Montserrat? I que en faran de tots els trens que hi hagi per davant? Aixecar-se de cames perque aquest passi per sota? jeje
Bé, si funciona ja ho saben, directes Manresa-Barcelona i Barcelona-Manresa...i per a Igualada també
Bé, si funciona ja ho saben, directes Manresa-Barcelona i Barcelona-Manresa...i per a Igualada també
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
No sabía que los Cremalleras no pasan de 45 km/h. Eso lo explica todo.albe6 wrote:Hombre, que el GTW (Cremallera) sólo coge 45 km/h mientras que una 213 puede llegar a los 90. Cuanto tiempo de más le costaría al Stadler?
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
La idea de fer un directe entre Barcelona PE i Monistrol Vila em sembla excel·lent . Ara, es tracta de veure si funciona en la pràctica i FGC s'anima i posa més trens directes. Això sí, caldrà veure com lliguen els "directes" amb la circulació normal de la línia de Catalans (suposo que ja ho deuen haver pensat).
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
No me sorprendería que simplemente no vaya muy rápido el tren, al fin que no se tratará tanto de llegar más rápido sino de dedicar más capacidad a ese trayecto. Si se pudieran poner trenes más rápidos sin paradas lo harían para los servicios normales, no?WMD626 wrote:La idea de fer un directe entre Barcelona PE i Monistrol Vila em sembla excel·lent . Ara, es tracta de veure si funciona en la pràctica i FGC s'anima i posa més trens directes. Això sí, caldrà veure com lliguen els "directes" amb la circulació normal de la línia de Catalans (suposo que ja ho deuen haver pensat).
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
I a Juliol i Agost no hi ha reducció de servei per baixa demanda? Amb menys trens rondant deu ser més fàcil quadrar directes.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
He preguntat via Facebook a FGC dient per pregunta si el servei des de Pl. Espanya es farà amb el cremallera portat des de Núria ... Haveu-re si responen
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Mal d'ulls!raulitinbcn wrote:He preguntat via Facebook a FGC dient per pregunta si el servei des de Pl. Espanya es farà amb el cremallera portat des de Núria ...Haveu-re si responen
Bromes a part, com ja s'ha dit, el trajecte entre Plaça Espanya i Monistrol es farà amb una 213. El cremallera de Núria servirà només com a reforç del material mòbil habitual de la línia (per a fer més composicions dobles, més freqüències...)
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
El 213 empenyen el cremallera? jejejeje
De Barcelona a Monistrol de Montserrat es una hora, minut més o menys. A veure que trigarà sent directe, 40min?
De Barcelona a Monistrol de Montserrat es una hora, minut més o menys. A veure que trigarà sent directe, 40min?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Doncs jo penso que és un gravíssim insult per a tots els usuaris habituals de les línies R5 i R6.
Per als turistes tot el que calgui. Per als que paguem els nostres impostos i agafem el tren cada dia: problemes, problemes i més problemes.
Si Catalunya fos un país normal proposo el següent pla d'acció a executar per els usuaris habituals de la línia:
1)Boicot físic a aquest tren. Posant-se a Plaça Espanya i fer una gran barricada impedint que el tren senzillament no surti, ni tan sols amb un retard inferior a 13 hores.
2)Expulsió directa per part dels usuaris habituals de manera reiterada i sistemàtica de tots els turistes de tots els trens de la línia R5 fins que FGC demani disculpes i reimplanti de manera inmediata els semidirectes de debò a les línies R5 i R6, tal i com eren fins abans del 2008, amb descomptes tarifaris per compensar totes les hores que hem perdut per patir el Cargol del Baix Llobregat.
Per als turistes tot el que calgui. Per als que paguem els nostres impostos i agafem el tren cada dia: problemes, problemes i més problemes.
Si Catalunya fos un país normal proposo el següent pla d'acció a executar per els usuaris habituals de la línia:
1)Boicot físic a aquest tren. Posant-se a Plaça Espanya i fer una gran barricada impedint que el tren senzillament no surti, ni tan sols amb un retard inferior a 13 hores.
2)Expulsió directa per part dels usuaris habituals de manera reiterada i sistemàtica de tots els turistes de tots els trens de la línia R5 fins que FGC demani disculpes i reimplanti de manera inmediata els semidirectes de debò a les línies R5 i R6, tal i com eren fins abans del 2008, amb descomptes tarifaris per compensar totes les hores que hem perdut per patir el Cargol del Baix Llobregat.
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Ni siquiera sabemos como se verá la cosa, y tu ya vas a las barricadas. ¿Es mucho pedir un poco de paciencia?UT596001 wrote:Doncs jo penso que és un gravíssim insult per a tots els usuaris habituals de les línies R5 i R6.
Per als turistes tot el que calgui. Per als que paguem els nostres impostos i agafem el tren cada dia: problemes, problemes i més problemes.
Si Catalunya fos un país normal proposo el següent pla d'acció a executar per els usuaris habituals de la línia:
1)Boicot físic a aquest tren. Posant-se a Plaça Espanya i fer una gran barricada impedint que el tren senzillament no surti, ni tan sols amb un retard inferior a 13 hores.
2)Expulsió directa per part dels usuaris habituals de manera reiterada i sistemàtica de tots els turistes de tots els trens de la línia R5 fins que FGC demani disculpes i reimplanti de manera inmediata els semidirectes de debò a les línies R5 i R6, tal i com eren fins abans del 2008, amb descomptes tarifaris per compensar totes les hores que hem perdut per patir el Cargol del Baix Llobregat.
Hay dos circunstancias, por un lado la reducción del servicio de agosto que sí permitiría trenes rápidos que no son posibles en otras épocas. Por otro lado, no sabemos si será realmente un tren más rápido, podría ser que no haga paradas pero vaya a menor velocidad. Esto tendría sentido simplemente para poner un tren que absorba exclusivamente la demanda de Montserrat, sin ser necesariamente más rápido que los trenes normales.
Lo que no podemos hacer es siempre asumir que se nos estan agrediendo nuestros derechos, inocente hasta demostrado culpable diría yo...
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
UT596001, noi t'has passat una mica. Rel·laxat una miqueta, si us plau.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Violència gratuïta no, gràcies
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Fer un semidirecte és un insult? Tots els trens haurien de parar sempre a totes les estacions?UT596001 wrote:Per als turistes tot el que calgui. Per als que paguem els nostres impostos i agafem el tren cada dia: problemes, problemes i més problemes.
Déu n'hi do!!!
Per cert: que jo sàpiga, a l'estiu el tren es buida a l'arribar a Montserrat. No creus que té lògica fer el que proposen, ni que sigui una miqueta de res?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Es cert, Wefer, moltes vegades que he agafat el R5 per anar a Manresa, desde Barcelona, he hagut d'anar dret fins a Olesa de Montserrat i, algun cop fins a Monistrol.
Entre les estacions de l'Aeri de Montserrat i Monistrol de Montserrat el tren pert ben bé el 80% del passatge que hi hagués en aquest moment i passant de tindre la sensació d'estar ple a pràcticament quedar amb molt espai per esculli seient a gust.
Entre les estacions de l'Aeri de Montserrat i Monistrol de Montserrat el tren pert ben bé el 80% del passatge que hi hagués en aquest moment i passant de tindre la sensació d'estar ple a pràcticament quedar amb molt espai per esculli seient a gust.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
No. El que és un insult és que per crear un semidirecte només per a turistes no hi hagi cap problema i tot són facilitats, però quan es demana per a la gent que paga els seus impostos, i en definitiva és la que fa possible que aquest país intenti funcionar sempre la mateixa cantinela: "tècnicament no és possible", "no hi ha demanda" i mil i una mentides més.wefer wrote:Fer un semidirecte és un insult? Tots els trens haurien de parar sempre a totes les estacions?
Déu n'hi do!!!
I qui diu per a trens semidirectes, és per tot en aquest país... ets turista: "cap problema, fes el que et roti!". Ets del país: a fer-te la vida impossible mentre els que manen viuen a cos de rei.
Potser us hauríeu de preguntar si no és precisament per la excessiva lentitud del tren el fet que vagi buit... ja veuríem si passaria el mateix si hi haguessin serveis ràpids.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
UT596001 Tot això que ho dius, escriu-ho tal qual o ho adjuntes mitjançant enllaços a un correu a FGC.
Trigaran uns dies però sempre responen (t'ho dic per experiència).
I serà el lloc on més profit treuràs de les teves queixes.
Trigaran uns dies però sempre responen (t'ho dic per experiència).
I serà el lloc on més profit treuràs de les teves queixes.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Así que miman a los turistas cuando les quieren cobrar el Parc Güell? O cuando hacen la vista gorda ante las decenas de locales que timan descaradamente a los turistas? O cuando se pone el aeropuerto en la zona 4 de renfe para timar a los que no saben de ésto?UT596001 wrote:No. El que és un insult és que per crear un semidirecte només per a turistes no hi hagi cap problema i tot són facilitats, però quan es demana per a la gent que paga els seus impostos, i en definitiva és la que fa possible que aquest país intenti funcionar sempre la mateixa cantinela: "tècnicament no és possible", "no hi ha demanda" i mil i una mentides més.wefer wrote:Fer un semidirecte és un insult? Tots els trens haurien de parar sempre a totes les estacions?
Déu n'hi do!!!
I qui diu per a trens semidirectes, és per tot en aquest país... ets turista: "cap problema, fes el que et roti!". Ets del país: a fer-te la vida impossible mentre els que manen viuen a cos de rei.
Potser us hauríeu de preguntar si no és precisament per la excessiva lentitud del tren el fet que vagi buit... ja veuríem si passaria el mateix si hi haguessin serveis ràpids.
Tus argumentos no se aguantan por ningun lado y no vienes más que con los mismos sectarismos de siempre. Deberías ponerte a pensar si realmente haces posible que el país funcione escupiendo opiniones totalmente radicales y sin ningun tipo de reflexión o siquiera comprobación por detrás, o si no sería mejor que con calma y tranquilidad analicemos las cosas para luego llegar a conclusiones sensatas. No es conclusión sensata decir "todo para los turistas" cuando aún ni sabemos si este tren realmente irá más rápido, o si simplemente se comerá toda la línea a 40.
Re: Notícies sobre el cremallera de Montserrat.
Teniendo en cuenta que lo han invadido, lo lógico es no tan sólo se les cobre, sino que directamente se les prohiba la entrada. Los vecinos del barrio simplemente no lo pueden disfrutar cómo un parque más y por lo tanto en cuándo se ha desvirtuado su uso normal deben ponerse prohibiciones.alf_ wrote:Así que miman a los turistas cuando les quieren cobrar el Parc Güell?
Nadie les ha obligado a venir. No generan ningún beneficio y sí muchas molestias.O cuando hacen la vista gorda ante las decenas de locales que timan descaradamente a los turistas?
También hay locales que timan a los locales, pero no, eso no importa.
Son usuarios ocasionales. Lo que me preocuparía es que eso lo sufrieran los trabajadores del aeropuerto, que son los usuarios habituales. Además, en prácticamente todas las ciudades de Europa el trayecto al aeropuerto está sobretasado, así que los turistas lo tienen más que asumido, y es más, cuándo les indico que desde Barcelona pueden usar su T-10 de 1 zona para ir al aeropuerto el 100% de los turistas a priori no se lo creen.O cuando se pone el aeropuerto en la zona 4 de renfe para timar a los que no saben de ésto?
Ah, y fuera del área metropolitana sufrimos sablazos mucho más importantes que este y nadie dice nada, y con un servicio mucho peor. Luego le extraña que la gente use el transporte privado... ¡qué bien que se vive en la zona 1!
Last edited by UT596001 on Friday 26/07/2013 18:55, edited 1 time in total.