Tram Mercaderies a Barcelona
Tram Mercaderies a Barcelona
M han animat a crear aquest grup concretsment "gat vell" ja que he tingut la següent idea.
Es podria crear una xarxa de Mercaderies de Tramvia que fes servir especialment la xarxa T4/T5 conectant també l'Estació de França i aquesta amb el Port i Zona Franca. També conectant la futura estació de Sagrera.
Així podríem transportar Mercaderies als Hotels i Bars de la ciutat així com el petit comerç. S hauria. de fer vies de càrrega i descàrrega a les principals arteries i del Tram als comerços ho transportarien operaris amb carretons.
Així la línia de Tram li treuríem profit no numes per Transportar Viatgers.
En els propers missatges us passo més idees ...
Es podria crear una xarxa de Mercaderies de Tramvia que fes servir especialment la xarxa T4/T5 conectant també l'Estació de França i aquesta amb el Port i Zona Franca. També conectant la futura estació de Sagrera.
Així podríem transportar Mercaderies als Hotels i Bars de la ciutat així com el petit comerç. S hauria. de fer vies de càrrega i descàrrega a les principals arteries i del Tram als comerços ho transportarien operaris amb carretons.
Així la línia de Tram li treuríem profit no numes per Transportar Viatgers.
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Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Vaja, gràcies! I per cert, gatvell tot junt. És un mot català, gat vell seria un gat d'avançada edat...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
El problema que veo es que volver a las mercancías en tranvías sería una complicación innecesaria. Antiguamente era habitual usar tranvías para mercancías, en la ciudad de México existían hasta los años 50 las "góndolas" (una se preserva en el museo de transportes eléctricos, adjunto foto) como les decían a unos coches abiertos en los cuales viajaban los campesinos con sus mercancías. Existían diversos "escapes" (vías muertas) para que los coches de mercancías pudieran aparcar.
Evidentemente esta práctica desapareció cuando los camiones se hicieron lo suficientemente prácticos y eficientes para reemplazar al tranvía. Y volver a usar tranvías para algo que sería más fácil con camiones le veo poco sentido. Los tranvías de mercancías que existen, como en Dresden, lo que suelen hacer es recorridos fijos entre dos puntos, y llevando mucha mercancía, como para ser más económico que un camión. En Dresden, hacen el recorrido desde el centro logístico hasta la fábrica Volkswagen. Supongo que se puede comparar con el Cargo Metro de FGC. Creo que un tranvía de carga podría tener sentido si hubiera una situación similar, que exigiera transportar muchas mercancías a lo largo del mismo recorrido con bastante regularidad.
Porque pensar ahora en volver a implementar vías de escape, y que vaya el tranvía llevando las cosas a los comercios, para que luego encima no pueda ni descargar en la puerta no lo veo muy útil.
Evidentemente esta práctica desapareció cuando los camiones se hicieron lo suficientemente prácticos y eficientes para reemplazar al tranvía. Y volver a usar tranvías para algo que sería más fácil con camiones le veo poco sentido. Los tranvías de mercancías que existen, como en Dresden, lo que suelen hacer es recorridos fijos entre dos puntos, y llevando mucha mercancía, como para ser más económico que un camión. En Dresden, hacen el recorrido desde el centro logístico hasta la fábrica Volkswagen. Supongo que se puede comparar con el Cargo Metro de FGC. Creo que un tranvía de carga podría tener sentido si hubiera una situación similar, que exigiera transportar muchas mercancías a lo largo del mismo recorrido con bastante regularidad.
Porque pensar ahora en volver a implementar vías de escape, y que vaya el tranvía llevando las cosas a los comercios, para que luego encima no pueda ni descargar en la puerta no lo veo muy útil.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Hombre, Alf, ya sé que me dirás que no tiene nada que ver, pero en otro hilo, defendías el transporte sobre raíles sobre el de carretera, y si no es por esta última frase, te diría que no sería mala idea lo del tranvía de mercancías. Lo de descargar en la puerta, creo que se podría solucionar. Yo propongo una cosa: una cosa que siempre me ha llamado la atención en Catalunya es la costumbre que tenéis de meter los mercados del barrio dentro de edificios imponentes y enormes. Pues ya que están metidos en edificios que para mí son más estaciones ferroviarias que mercados (por fuera esa es la impresión que me dan esos edificios), no está de más, ponerles vías al medio en algún rincón de esos edificios, que entre un tranvía cargado y los comerciantes salgan de sus tiendas, vayan al vagón y descarguen. Creo que allí sí que no estorbaría un coche de tranvía, que se meta dentro del edificio del mercado en un espacio habilitado para ello, y puede cargar y descargar sin estorbar a nadie. Con los mismos comerciantes de cada tienda del mercado y un pequeño equipo de seis o siete personas más, se puede coordinar la carga y distribución de todas las tiendas del mercado sin problemas, y respecto al tema del horario por afluencia de clientes en el edificio, o se hace en horas de menor afluencia o en horas fuera de servicio de venta. Tenemos unos mercados catalanes imponentes, y somos tan CENUTRIOS de mandar varios camiones por tol medio de la acera a descargar mercancía, cuando con una vía y un coche de tranvía de carga, o dos, se solucionaría el asunto. Y el punto de distribución de origen puede también ser uno, grande. Dices que un tranvía de mercancías sólo es efectivo si va lleno, y conecta exclusivamente dos puntos: en este caso se podría hacer en uno o dos de los muchos mercados, y el punto de origen puede ser uno solo. Si se coordina bien y las distintas empresas llevan la mercancía allí, puede ser efectivo y eficaz, y evitamos que los camiones vayan por la acera. Porque algunos mercados están a pie de asfalto, pero me diréis por ejemplo en el de Clot qué carretera asfaltada hay en sus alrededores para meter los camiones de carga.alf_ wrote: Porque pensar ahora en volver a implementar vías de escape, y que vaya el tranvía llevando las cosas a los comercios, para que luego encima no pueda ni descargar en la puerta no lo veo muy útil.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
I no es necesario tantas viaas muertas/apartaderos, los servicios a los mercancias, no se podrian hacer nocturnos?
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Cualquier cosa, Raúl, es lo que en parte digo, que se metan en los mercados fuera del horario de comercio, o sea por la noche o de madrugada antes de abrir. Que lo de llevar los camiones a la puerta del mercado, y que la peña vaya con carritos metiendo la mercancía dentro, pues digo yo que si el vagón de tranvía se mete dentro, harán menos ruido porque dentro de lo que cabe los muros del mercado protegen del ruido a la calle, que los vecinos que vivan cerca, como que lo de los camiones en la calle y carritos de acá para allá, no les hará mucha gracia el ruido, y un coche de tranvía cargado por la vía no creo que sea más ruidoso, al circular por los raíles.raulitinbcn wrote:I no es necesario tantas viaas muertas/apartaderos, los servicios a los mercancias, no se podrian hacer nocturnos?
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Abans de tombar la proposta fora bo mirar de desenvolupar-la una mica més.
Per exemple, si posesim rranvies de mercaderies es de lògica que hi hauria menys camions, oi? Us agrada?
Un tramvia no emet funs ni sorolls estridents com si fa un camió? Us segueix agradant?
Bé, si és així seguim. Caldria fer una zona o zones on els camions descarreguin les mercaderies per poder-les carregar als tramvies.
També caldria unes zones en la ciutat on els tramvies descarreguin. Aquestes zones podrien ser, en principi, les actuals zones de càrrega/descàrrega per a camions.
Es de calaix que molt probablement els tramvies seran més llargs que aquestes zones, deixem això per més endavant.
Quines zones de descàrregar fem per a camions? Sagrera, que es la idea original, afegim Mercabarna? Son als dos extrems de la ciutat, afegim el Port de Barcelona?
Bé, tenim on carreguem els tramvies i a on descarreguen aquests. Quina xarxa de distribució fem? La mateix del Trambesos i Trambaix? Més ampliada?
Com ho veieu?
Per exemple, si posesim rranvies de mercaderies es de lògica que hi hauria menys camions, oi? Us agrada?
Un tramvia no emet funs ni sorolls estridents com si fa un camió? Us segueix agradant?
Bé, si és així seguim. Caldria fer una zona o zones on els camions descarreguin les mercaderies per poder-les carregar als tramvies.
També caldria unes zones en la ciutat on els tramvies descarreguin. Aquestes zones podrien ser, en principi, les actuals zones de càrrega/descàrrega per a camions.
Es de calaix que molt probablement els tramvies seran més llargs que aquestes zones, deixem això per més endavant.
Quines zones de descàrregar fem per a camions? Sagrera, que es la idea original, afegim Mercabarna? Son als dos extrems de la ciutat, afegim el Port de Barcelona?
Bé, tenim on carreguem els tramvies i a on descarreguen aquests. Quina xarxa de distribució fem? La mateix del Trambesos i Trambaix? Més ampliada?
Com ho veieu?
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
Re: Tram Mercaderies a Barcelona
A mi em molestan més els cotxes si ens posem així jo soterraria els cotxes en les principals arteries.iFercat wrote:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
Pero continuo amb la meva proposta jo adaptaria la R1 a un tercer carril tipus UiC i empalmaría la T4 de Sant Adrià per fer passar Cargo Tramvías de nit o moments que no molestin els trens de Passatgers. Així l
activitat Comercial de Mercaderies entre Barcelona i fins Girona podria ferse per sistema Ferroviari i descongestionar les carreteres de Camions que Contaminan més i poden produir accidents als cotxes privats.
En els propers mesos em comprometo a que faré enquestes als comerciants sobre aquesta idea o bé transport de mercaderies numés amb camions o mixta compartit amb Cargo Tram aon sigui més rentable. I enviaré cartas a polítics
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Pero diguem tu quina millora comporta pasar les mercaderies per tram? apart de menys "contaminacio" de camions, per que jo no veig ninguna millora es mes tot el contrari. Per tenir un projecte primer tens que mirar que pot aportar aquest projecte de bo, no simplement ale com m'agraden els ferrocarrils fem que tot vagi per ferrocarril...
Les mercaderies per ferrocarrils a llarga distancia si surt a compte en termes de congestio, contaminacio etc peor per transports locals es una perdua de temps, diners i mobilitat.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Ifercat tampoc exagerem. Es paltenja un sistema que encara és molt immadur.
Jo ho he parlat de com unir aquests centres, es més, només he proposat uns centres i res més.
Posar, per exemple 4 vies de Llobregat a Besós seria exagerat per a tu? I si amb això es reduis un 25% els camions de repartiment per la ciutat?
I no comparem la mobilitat d'un camió o furgoneta amb un tramvia, son sistemes diferents, amb els seus avantatges i inconvenients.
A la larga crec que es veurà la necessitat que un cop plantejat un sistema de tramvia per la ciutat, caldrà un sistema de suport de furgonetes o similar per al repartiment final, doncs no serà factible, crec jo, fer zones de càrrega i descàrrega a cada costat d'una illa de l'Eixample, però ja s'anirà perfilant tot.
I tu, osrtrens, tira endavant
Jo ho he parlat de com unir aquests centres, es més, només he proposat uns centres i res més.
Posar, per exemple 4 vies de Llobregat a Besós seria exagerat per a tu? I si amb això es reduis un 25% els camions de repartiment per la ciutat?
I no comparem la mobilitat d'un camió o furgoneta amb un tramvia, son sistemes diferents, amb els seus avantatges i inconvenients.
A la larga crec que es veurà la necessitat que un cop plantejat un sistema de tramvia per la ciutat, caldrà un sistema de suport de furgonetes o similar per al repartiment final, doncs no serà factible, crec jo, fer zones de càrrega i descàrrega a cada costat d'una illa de l'Eixample, però ja s'anirà perfilant tot.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Y sobre todo otra cosa: ¿Empeorar más el tránsito? ¿de qué tránsito estamos hablando? Porque desde luego si es el del vehículo privado, a ese nos lo podemos llevar a otra parte, como ya han hecho muchas otras ciudades de España. Si hubiera menos coches por ahí circulando, y tuviéramos una cultura de transporte público en condiciones, aunque sólo fuera con autobuses, no habría "problemas de tránsito". Pero claro, si todo Dios tiene coche, empezando por los mandamases y lo usa hasta para ir a por el pan, es normal que se chille diciendo que "se empeora el tránsito": el tren estorba, el tranvía estorba, el bus estorba... [...]Una ciudad puede coexistir perfectamente con vehículo privado y transporte público, pero si el vehículo privado es tan egoísta que quiere tener toda la santa ciudad para él solito y el transporte público le estorba siempre para todo y por todo [...]. No se trata de una guerra en la que si hay una cosa no hay otraiFercat wrote:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
Last edited by França451 on Saturday 27/07/2013 16:55, edited 1 time in total.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Pero es que la contaminacio no la reduiries , seguiries necesitant camions o furgonetes per acbar de transporter de les "estacions" als mercats, tendes i demes. Que hi han molts mercats a barcelona, i tendes com per que aixo que proposeu sigui viable. En un poble on nomes hi ha un mercat pots fer arribar tot aquest mercat i ale, en una ciutat am tants mercats es impossible, necessitaries les furgonetes de nou per acabar de repartir-ho a la porta de cada lloc am lo qual consegeuixes l'efecte contrari, apart de perdua de temps.(carregar del lloc de distribucio al tramvia, descarregar del tramvia per montar al la furgoneta que acabi de repartir-ho localment)gatvell wrote:Ifercat tampoc exagerem. Es paltenja un sistema que encara és molt immadur.
Jo ho he parlat de com unir aquests centres, es més, només he proposat uns centres i res més.
Posar, per exemple 4 vies de Llobregat a Besós seria exagerat per a tu? I si amb això es reduis un 25% els camions de repartiment per la ciutat?
I no comparem la mobilitat d'un camió o furgoneta amb un tramvia, son sistemes diferents, amb els seus avantatges i inconvenients.
A la larga crec que es veurà la necessitat que un cop plantejat un sistema de tramvia per la ciutat, caldrà un sistema de suport de furgonetes o similar per al repartiment final, doncs no serà factible, crec jo, fer zones de càrrega i descàrrega a cada costat d'una illa de l'Eixample, però ja s'anirà perfilant tot.
I tu, osrtrens, tira endavant
Nose si sabes que en ningun momento hemos hablado de transporte publico vs transporte privado en este hilo, no es por nada he...França451 wrote:Y sobre todo otra cosa: ¿Empeorar más el tránsito? ¿de qué tránsito estamos hablando? Porque desde luego si es el del vehículo privado, a ese nos lo podemos llevar a otra parte, como ya han hecho muchas otras ciudades de España. Si hubiera menos coches por ahí circulando, y tuviéramos una cultura de transporte público en condiciones, aunque sólo fuera con autobuses, no habría "problemas de tránsito". Pero claro, si todo Dios tiene coche, empezando por los mandamases y lo usa hasta para ir a por el pan, es normal que se chille diciendo que "se empeora el tránsito": el tren estorba, el tranvía estorba, el bus estorba... Pero los que tienen coche no se lo acaban de meter de una p*** vez por donde deberían: en los c*j*nes. Una ciudad puede coexistir perfectamente con vehículo privado y transporte público, pero si el vehículo privado es tan egoísta que quiere tener toda la santa ciudad para él solito y el transporte público le estorba siempre para todo y por todo, no queda otra que los de transporte público le acabemos diciendo que se meta el coche por donde le quepa. No se trata de una guerra en la que si hay una cosa no hay otra, pero lógicamente si nos tiran piedras a la cabeza, no nos vamos a callar.iFercat wrote:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
Estamos hablando de transporte de mercaderias por tramvia dentro de la ciudad de barcelona vs circulacion (tanto publica como privada) , que mola mucho esto de demonizar al transporte privado como el mal de todos los males que esta de moda y queda de modernoprogre, pero esto ahora no es el tema del hilo.
Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Primer de tot miraré o mirarem si algu sha apunta amb mi a saber que pensen els comerciants del Poble Nou que modestament crec que seria la zona de Barcelona on es podria començar implantar aquest sistema.
Miraré de recopilar per Segments quins negocis hi han i posibles clients potencials d aquest Cargo metro a districte de Sant Marti.
Penseu una cosa imagineu que trobem la forma que el comerciant li sigui més barato i còmode i el polític sap i sobretot la companyía Tram que el Tram li a costat amortitzar el Negoci de Passatgers aprofitant la xarxa de nit per transportar es pot amortitzar en el sentit que ja tenim unes vies fetes numes ens caldrà construir vies de zone de carraga i descarrega que hi ha molta solicitut a la zona del poble nou on es construirant nous equipaments comercials i ara es un bon moment per sustituir el fracasat model comercial tipus Via Olimpica, perdoneu sigui ambiguo però ens els propers mesos tindreu notícies meves mes aclaridores tot es el començament ara.
Miraré de recopilar per Segments quins negocis hi han i posibles clients potencials d aquest Cargo metro a districte de Sant Marti.
Penseu una cosa imagineu que trobem la forma que el comerciant li sigui més barato i còmode i el polític sap i sobretot la companyía Tram que el Tram li a costat amortitzar el Negoci de Passatgers aprofitant la xarxa de nit per transportar es pot amortitzar en el sentit que ja tenim unes vies fetes numes ens caldrà construir vies de zone de carraga i descarrega que hi ha molta solicitut a la zona del poble nou on es construirant nous equipaments comercials i ara es un bon moment per sustituir el fracasat model comercial tipus Via Olimpica, perdoneu sigui ambiguo però ens els propers mesos tindreu notícies meves mes aclaridores tot es el començament ara.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Me autocito, porque en esto pretendiste decir que llenaba toda la ciudad de vías. Dije uno o dos mercados, no todos. Alf propuso la idea para conectar dos puntos, en mi caso son tres, pero es uno de origen y dos de destino. Lógicamente por mercados que estén en medio de callejuelas estrechas, una vía de tranvía no se puede meter, pero en un par de ellos que estén cerca de una arteria principal de la ciudad, sí que se puede. Y respecto a la circulación, si se trata de circulación general, hablamos de efectuar los tránsitos y descargas en horas nocturnas o de inicio de apertura de los comercios, por lo que el tránsito que "obstaculiza" es mínimo, y a los autobuses o al tranvía de viajeros no le afectaría, con lo cual, creo que sólo nos queda el coche privado, y aunque ese a estas horas, no circula mucho por la calle, estamos en las mismas: si se trata de plena hora punta, es a lo único que obstaculiza, porque los buses ya se encuentran inmersos en el atascazo mañanero del día, y los trenes y el Metro por la ciudad van por su vía y en su mayor parte soterrados. Con lo cual, si no es al tránsito privado, dime a qué va a "obstaculizar" un par de tranvías a las siete de la mañana, o seis y media, o antes. Y lo de demonizar, pues mira, ahora que lo dices, no te lo voy a negar. El vehículo privado es un demonio, tiene dos orejas en los retrovisores y rabo en el tubo de escape, y escupe humo negro como el azufre. Y encima si te toca delante el lentorro de turno o un tío se te cruza en mitad de una rotonda sacas el brazo por la ventanilla y le enseñas el tridente.França451 wrote:cuando con una vía y un coche de tranvía de carga, o dos, se solucionaría el asunto. Y el punto de distribución de origen puede también ser uno, grande. .
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Un Ramal de Cargo Tram se podria desviar al Centre Comercial Glories de esta manera ya tenemos un punto de Partida hablar con comerciantes del Centre para luego citarme con Director del ccc Glòries i Directivos de Tram. Nos falta buscar inversores para abrir los ojos al Alcalde.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Y no sería más adecuado cuando trasladen la estación de autobuses de Norte a La Sagrera, meter unas vías que salgan de la T4 por Marina hasta la antigua estación del Nord, y establecer allí un posible punto de carga del vagón tranviario, que distribuya las mercancías a Glòries o a otros puntos? Aparte serviría de apartadero o cocheras de los coches de mercancías.sortrens wrote:Un Ramal de Cargo Tram se podria desviar al Centre Comercial Glories de esta manera ya tenemos un punto de Partida hablar con comerciantes del Centre para luego citarme con Director del ccc Glòries i Directivos de Tram. Nos falta buscar inversores para abrir los ojos al Alcalde.
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Muy buena Colega!!!!França451 wrote:Y no sería más adecuado cuando trasladen la estación de autobuses de Norte a La Sagrera, meter unas vías que salgan de la T4 por Marina hasta la antigua estación del Nord, y establecer allí un posible punto de carga del vagón tranviario, que distribuya las mercancías a Glòries o a otros puntos? Aparte serviría de apartadero o cocheras de los coches de mercancías.sortrens wrote:Un Ramal de Cargo Tram se podria desviar al Centre Comercial Glories de esta manera ya tenemos un punto de Partida hablar con comerciantes del Centre para luego citarme con Director del ccc Glòries i Directivos de Tram. Nos falta buscar inversores para abrir los ojos al Alcalde.
Ya tengo los segmentos de mi estudio
F significa Parte Fija Ferrocarril Cargo Tram
M significa Parte Movil Camión Carga
N8 Valor F y M = Comerciantes que desean Cargo Tram y Camión
N7 Valor M
N6 Valor F
N5 Basico M
N4 Basico F
N3 Basico F Potencial
N2 Nuevos Negocios
N1 Nuevos Negocios Potenciales . Estos son los más excepticos
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
iFercat
Veja'm. Dins Barcelona per a distribuir mercaderia hi haurà des de petites furgonetes fins a trailers.
Amb el sistema de tramvia que proposa sortrens hauria de tindre com a finalitat eliminar tot vehicle de mercaderia que fos superior a 3,5Tn; es més que el vehicle més gran fos una furgoneta.
Si es fes així, minvaria la contaminació al no existir els camions. Augmentaria la quantitat de vehicles petits, però que acceleren fàcilemnt no com els camions.
Vehicles petits que de per si son de baix consum i si volem ser ambiciosos, potser podrien ser híbrids o elèctrics. Així contaminació gairebé 0.
Si per exemple, el mercar de Sant Antoni tota el material li arribés per tramvia, quans camions i furgonetes treuriem de la xarxa urbana? Doncs suma mercats, hipers....
Veja'm. Dins Barcelona per a distribuir mercaderia hi haurà des de petites furgonetes fins a trailers.
Amb el sistema de tramvia que proposa sortrens hauria de tindre com a finalitat eliminar tot vehicle de mercaderia que fos superior a 3,5Tn; es més que el vehicle més gran fos una furgoneta.
Si es fes així, minvaria la contaminació al no existir els camions. Augmentaria la quantitat de vehicles petits, però que acceleren fàcilemnt no com els camions.
Vehicles petits que de per si son de baix consum i si volem ser ambiciosos, potser podrien ser híbrids o elèctrics. Així contaminació gairebé 0.
Si per exemple, el mercar de Sant Antoni tota el material li arribés per tramvia, quans camions i furgonetes treuriem de la xarxa urbana? Doncs suma mercats, hipers....
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
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Re: Tram Mercaderies a Barcelona
Aquí es on està la feinada! Per eixemple un el Corte Inglés que es actualment un N7 Valor M que els he vist carregar Trailers sencers els hem de incentivar a ser un N8 Valor F y M.gatvell wrote:iFercat
Veja'm. Dins Barcelona per a distribuir mercaderia hi haurà des de petites furgonetes fins a trailers.
Amb el sistema de tramvia que proposa sortrens hauria de tindre com a finalitat eliminar tot vehicle de mercaderia que fos superior a 3,5Tn; es més que el vehicle més gran fos una furgoneta.
Si es fes així, minvaria la contaminació al no existir els camions. Augmentaria la quantitat de vehicles petits, però que acceleren fàcilemnt no com els camions.
Vehicles petits que de per si son de baix consum i si volem ser ambiciosos, potser podrien ser híbrids o elèctrics. Així contaminació gairebé 0.
Si per exemple, el mercar de Sant Antoni tota el material li arribés per tramvia, quans camions i furgonetes treuriem de la xarxa urbana? Doncs suma mercats, hipers....
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!