Avancen les obres del TGV Barcelona-Perpinyà

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.

Quin servei internacional creus que fa falta?

A) TAV diürn Barcelona-París (més trens, millors horaris, etc)
2
7%
B) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Marsella (més trens, millors horaris, etc)
0
No votes
C) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Lyon (més trens, millors horaris, etc)
0
No votes
D) TAV diürn Barcelona-Toulouse (recuperació de servei eliminat el 2020)
1
3%
E) TAV diürn Barcelona-Toulouse-Bordeus
1
3%
F) TAV diürn Barcelona-Lyon-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1982)
3
10%
G) TAV diürn Barcelona-Grenoble-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1994)
1
3%
H) TAV diürn Barcelona-Torí-Milà
1
3%
I) TAV diürn Barcelona-Toulon-Niça-Monaco-Ventimiglia(-Gènova?)
0
No votes
J) TAV diürn Barcelona-Marne la Vallée (Disneyland París)-Brussel.les
2
7%
K) TAV diürn Barcelona-Estrasburg
1
3%
L) TAV diürn Madrid-Barcelona-Figueres-Perpinyà-Montpeller (més trens, millors horaris, etc)
0
No votes
M) tren nocturn Barcelona-Ginebra-Lausana-Berna-Zurich (recuperació de servei eliminat el 2012)
3
10%
N) tren nocturn Barcelona-Brussel.les-Anvers-Rotterdam-Amsterdam
4
14%
O) tren nocturn Barcelona-Llemotges-París (recuperació de servei eliminat el 2013)
1
3%
P) tren nocturn Barcelona-Torí-Milà (recuperació de servei eliminat el 2012)
2
7%
Q) tren nocturn Barcelona-Gènova-Florència-Roma
2
7%
R) tren nocturn Barcelona-Frankfurt
4
14%
S) altres opcions (detallar la resposta)
1
3%
 
Total votes: 29

User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: LAV Barcelona-França

Post by genissimon »

El Punt/Avui, 24 de juliol de 2013 wrote: Exigeixen transport públic transfronterer també ferroviari
Associacions de la Catalunya del Nord i la del Sud constitueix una aliança estable
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: LAV Barcelona-França

Post by trensmat »

Perdonar tengo una pregunta con el primer Euromed que sale de Valencia Joaquim Sorolla 6:40 y que llega a Figueres Vilafant a las 11:28 podría coger el primer TGV que sale hacia París Gare Lyon.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: LAV Barcelona-França

Post by albe6 »

No. Los TGV tienen la salida a las 10.20 y a las 17.20 de Vilafant.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: LAV Barcelona-França

Post by trensmat »

Jo tinc una proposta per fer trajectes internacionals.

BCN - Marne-La Vallée-Chessy-TGV(Disneyland París) - Paris Nord (4 trens diaris)

BCN - Toulouse-Matabiau - Bordeaux-St Jean (2 trens diaris)

BCN - Girona - Nice-Ville - Monaco ( 2 trens diaris en el període no estival i 6 trens diaris període estival)

BCN - Belfort-Montbéliard-TGV - Freiburg HBF/Zürich (2 trens diaris que es separen a la estació Mulhouse)

BCN - Girona - Lyon-Part-Dieu - Ginebra (4 trens diaris)

BCN - Nancy-Ville - Luxemburg (2 trens diaris)

Aeroport T1 - BCN - Aéroport-CDG-TGV - Brussel·les-Midi - Brussel·les Aéroport (2 trens diaris)

Aixo son les meves propostes creades per que Barcelona estigui mes connectada amb Europa, m'agradaria molt tindre la vostra opinió si us plau.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
carles10000
N6
N6
Posts: 210
Joined: Monday 18/10/2010 19:34
Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Re: LAV Barcelona-França

Post by carles10000 »

Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: LAV Barcelona-França

Post by trensmat »

carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.

Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: LAV Barcelona-França

Post by wefer »

trensmat wrote:Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
I per què no comencem a pensar en TGVs nocturns? Amb trens que tinguessin una velocitat comercial de 200 Km/h es podria arribar sense problemes a Londres, Berlin, Viena, etc. Seria una bona manera de portar turistes en grans quantitats en comptes de col·lapsar aeroports i autopistes.
User avatar
carles10000
N6
N6
Posts: 210
Joined: Monday 18/10/2010 19:34
Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Re: LAV Barcelona-França

Post by carles10000 »

trensmat wrote:
carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.

Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
Aixo de la SNCF sigui mès oberta en relacions internacionals ho será si obté benefici i no te competencia dins de la seva frontera per part d'un tercer.......
Barcelona-Nissa,Barcelona-Disneyland? Ja es veura amb el temps.....aixó es Europa i no es com aqui que es obre una relació i es programen 50.000 serveis i si amb el temps no funcionen a despotricar al politic de torn,o a Renfe,Adif o qui sigui.......
Tot es veura quand comencin els serveis i dependrá com funcionin,temps al temps.....
una salutació!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Tema obert

Post by Guigui »

Per a pensades sobre possibles connexions internacionals des de Barcelona en AV, tant diürnes com nocturnes, hi ha aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Trens mercaderies RENFE en ample UIC

Post by genissimon »

genissimon wrote:
ortegote wrote: Si hi ha circulacions de Mercaderies els fan passar pel Túnel de Girona.
És el que em suposava.

Gràcies !!
Confirmat visualment que els trens de mercaderies entre el port de Barcelona i Perpinyà (El Soler) que circulen en ample UIC ja no utilitzen el tercer carril de la línia clàssica entre Girona i Figueres: circulen per la línia d'alta velocitat.

Així, doncs, els únics trens que ara mateix utilitzen l'enllaç entre la línia clàssica a Vilamalla i la línia d'altra velocitat a Figueres-Vilafant són els Euromed i Alvia.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: LAV Barcelona-França

Post by metring »

http://www.lavanguardia.com/local/giron ... arios.html

Renfe estudia ampliar horarios de AVE entre Madrid y Figueras

El último tren que cubre este trayecto sale de la capital española a las cinco y media de la tarde
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: LAV Barcelona-França

Post by Sagrerenc »

Se sap alguna cosa de la posada en servei dels trens Barcelona-París i Barcelona-Tolosa? La darrera vegada que es va aplaçar es va dir que caldria esperar a l'octubre, però la realitat és que els trens actuals amb transbordament a Figueres-Vilafant estan programats almenys fins el 18 de novembre...
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: LAV Barcelona-França

Post by 437.001 »

Encara no... :nono
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: LAV Barcelona-França

Post by genissimon »

Diari de Girona, 19 de setembre de 2013 wrote: Estudien ampliar l´horari del TAV
CiU reclamava en una pregunta que l'últim tren des de Madrid cap a Figueres no sortís tan aviat (17.30)
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: LAV Barcelona-França

Post by genissimon »

Diari de Girona, 20 de setembre de 2013 wrote: Impulsen ofertes turístiques lligades al TAV a Girona i Figueres
La Generalitat proposa el producte City Breaks, amb escapades de dos a quatre dies per visitar les ciutats
[...]
El Punt/Avui, 20 de setembre de 2013 wrote: Més TAV en l'horitzó
Renfe estudia l'ampliació d'horaris del TAV entre Madrid i Figueres
Les bones dades d'ocupació de la línia permetrien respondre a la demanda del territori
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: LAV Barcelona-França

Post by UT440_132M »

http://www.324.cat/video/4702614

Societat
Tot a punt per connectar Barcelona amb París

Actualitzat a les 16:16 h 08/10/2013Seccions I cocomentaris

Demà farà nou mesos que l'AVE entre Madrid i Figueres va entrar en funcionament, i, encara avui, els passatgers amb bitllet internacional, és a dir, que volen passar a França, han de canviar de tren a la frontera. La data en què els AVEs podran circular per França i els TGVs per Espanya s'ha anat ajornant, segons diuen, per problemes en les homologacions dels sistemes de seguretat i comunicació dels trens.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No hi ha res oficial

Post by Guigui »

Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: No hi ha res oficial

Post by UT440_132M »

Guigui wrote:Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
És el que diu un treballador de la SNCF. Ja veurem, perquè els TGV 2N2 encara estan en fase d'homologació a territori Adif, i va per llarg em sembla. No se si els serveis directes que aununcien ho faran els S.100 que han estat fent proves per França.
Haurem d'esperar al 27 d'octubre per sortir de dubtes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Dinàmica negativa

Post by Guigui »

UT440_132M wrote:És el que diu un treballador de la SNCF.
El que diu és que no veu motius perquè, després de 4 ajornaments, ara hagin de tornar a ajornar l'entrada en servei. En canvi, jo no veig què hi ha ara que faci pensar que no hi torni a haver un altre incompliment de terminis.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
carles10000
N6
N6
Posts: 210
Joined: Monday 18/10/2010 19:34
Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Re: LAV Barcelona-França

Post by carles10000 »

Captures de la web de la SNCF
Image
Image
Benvinguts a Europa!
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”