Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- JPlanas
- N6
- Posts: 224
- Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Al mapa sembla que va per l'Av. Maresme, el C. Huelva i l'Av. Alfons XIII.Adolescent barceloní wrote: [*]Dubte amb l'H10:
On acabarà, l'H10? A l'avinguda Alfons XIII no hi ha espai, pel que haurà d'acabar a l'avinguda Maresme... I què farà en sortir del terminal: avinguda Maresme, avinguda Marquès de Mont-roig, lateral C-31 i avinguda Joan XXIII fins a arribar a Alfons XIII?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I la retallada de la 36 i la 41, evidentment, no portarà cap millora a la 141, no?
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Cierto, aunque Plà del Palau queda a dos minutos. Lo que podrían hacer es habilitar un acceso a EdF desde Dr. Aiguader, por donde pasara la nueva línea de la Noxarbus. Hasta ahora ahí solo pasaba el nitbus, ya que pasará una línea tan importante podrían poner una entrada a la estación desde la parada de bus. La parada te dejaría a 50 metros de las vías, más cerca imposible.JPlanas wrote:Ens treuen un bus (14) a l'estació de França!
Last edited by alf_ on Sunday 04/08/2013 20:20, edited 2 times in total.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Amb la xarxa quadriculada, tot són "avantatges"JPlanas wrote:Ens treuen un bus (14) a l'estació de França!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Propongo que cuando finalmente recorten el 14 hagamos presión por que prolongen el tram a Drassanes para compensar la dificultad en llegar a Av. Icaria desde Marques De L'Argentera, EdF y el Born.
De hecho, se podría empezar por exigir una extensión hasta EdF por esta razón en primera fase, y de ahí lo lógico será que se acabe extendiendo a Drassanes y el WTC.
De hecho, se podría empezar por exigir una extensión hasta EdF por esta razón en primera fase, y de ahí lo lógico será que se acabe extendiendo a Drassanes y el WTC.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ampliar el Tram hasta EdF es más fácil de lo que parece... En Passeig Circumval·lació se ponen unas vías de tranvía por donde actualmente hay el carril de aparcamiento (tan caro no es hacer un hueco en el alquitrán y meter dos raíles...), de momento con vía única ya iría bien, y que termine en la puerta del parc de la Ciutadella, en un andén "provisional" mientras no hay pasta para hacer la estación "definitiva" delante de EdF e ir a WTC... Perdoneu l'off-topic.alf_ wrote:Propongo que cuando finalmente recorten el 14 hagamos presión por que prolongen el tram a Drassanes para compensar la dificultad en llegar a Av. Icaria desde Marques De L'Argentera, EdF y el Born.
De hecho, se podría empezar por exigir una extensión hasta EdF por esta razón en primera fase, y de ahí lo lógico será que se acabe extendiendo a Drassanes y el WTC.
Per cert, una curiositat sobre l'H16: el recorregut és igual al de la Ruta Verda del Bus Turístic; a més, se superposa parcialment amb la Vermella.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El tram podria inclús anar per l'espai que hi ha entre el Passeig de Circumval·lació i la platja de vies de l'EdF, si és que per espai no hi ha excusa.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Era la opció més lògica. La H10 havia d'arribar a Sant Adrià i sud de Badalona com fos; quedar-se limitada a La Pau donaba sensació d'incompletesa.Ramon wrote:H10: substitueix la 43 i la 44. No acabarà a La Pau, sinó a Sant Adrià/Badalona, a l'Av. Alfons XIII amb l'Av. Maresme. Es crea la línia 143, La Pau - Olímpic de Badalona, que cobreix la major part del recorregut restant.
- SOBRE LA H10:
Davant la impossibilitat de finalitzar a la Pl. de la Vila de Sant Adrià (*) s'ha optat per la millor opció: entrar a Badalona per Av. Alfons XIII i donar la volta a Av. Maresme. Segons el plànol, la línia fa el bucle al c/Huelva, al costat de l'IES Eugeni d'Ors. Però, aquí ens trobem amb diversos problemes: el gir Huelva - Alfons XIII (direcció Barcelona) està prohibit. S'hauria d'habilitar una cruïlla semafòrica. Per altra banda, el carrer és potser massa estret per un articulat amb la línia d'aparcament.
(*) Degut a la remodelació integral de la plaça, que impedeix el gir d'un articulat i no permet l'establiment de cap terminal d'autobusos
A l'Av. Alfons XIII no hi pot tenir el terminal, ja que és la N-II i l'estacionament és prohibit. El c/ Huelva és massa estret per encabir-hi un terminal d'autobusos amb la línia d'aparcament a l'esquerra. O es trasllada la línia d'aparcament a la dreta, o se suprimeix (cosa que no faria gràcia als veïns però és la millor opció). Per espai, només queda l'opció d'habilitar el terminal a l'Av. Maresme ("Av. Maresme - Badajoz" o "Av. Maresme - Sta. Joana Lestonnac"). Però, ben us asseguro que no és la millor opció.Adolescent barceloní wrote:On acabarà, l'H10? A l'avinguda Alfons XIII no hi ha espai, pel que haurà d'acabar a l'avinguda Maresme... I què farà en sortir del terminal: avinguda Maresme, avinguda Marquès de Mont-roig, lateral C-31 i avinguda Joan XXIII fins a arribar a Alfons XIII?
Així, que no és clar encara quin bucle farà, ni on hi serà el terminal.
- SOBRE LA 143:
La nova 143 sona a solució d'última hora, però és, de moment, l'alternativa a deixar tot el tram sense servei. Em presenta alguns dubtes:
- Se solapa massa amb la T5 del TRAM. Per vies diferents, això sí. Pot servir de complement, ja que una T5 cada 15-20 minuts en laborables i 30 minuts als festius i a l'agost clama d'una línia d'autobús paral·lela.
- Deixa sense servei TMB el tram cobert per la 44 entre Sant Joan Baptista i el centre de Sant Adrià (l'eix Av. de la Platja - Av. Catalunya - Sta. Caterina - Av. Joan XIII/Ricart). Afectarà directament als visitants dels Encants de Sant Adrià, que omplen a vessar cada dimarts els autobusos de la 44. El tram en sí (sense connexió amb Barcelona) ja queda ben cobert per les línies de TUSGSAL B14, B23 i B26, però tots els passatgers que vénen/van de/cap a Barcelona s'hauran d'acostumar als nous canvis.
Té pinta que portarà midis, efectivament, pel tipus de recorregut i nivell de passatge. Però, podria portar estàndards també, de tant en tant.adolescent barceloní wrote:- Amb què es servirà, la línia? Jo li posaria els midis que hi havia a la 185 (tot encaixa, els treuen del 185 i els posen en línies així).
Suposo que també. Els dies festius la T5 del TRAM té una freqüència de 30 minuts. La nova línia 143 pot salvar-li els plats els dies festius.adolescent barceloní wrote:- Circularà també els dies festius, com el 43/44 actual? Com Tusgsal ja cobreix parcialment la zona... Suposo que sí...
Salvem l'Estació de França!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Av. Alfons XIII - Av. Maresme - Av. Marquès de Mont-roig / GORG / Av. Marquès de Mont-roig - Av. Maresme - Av. Alfons XIII. Como los articulados del servei substitutori de la L2... O por Alfons XIII directo. En todo caso, almenos llega a Badalona...alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Hi ha opcions:m.h.t. wrote:Així, que no és clar encara quin bucle farà, ni on hi serà el terminal.
- Av. Alfons XIII / DESCARTAT per allò que dius
- Avinguda Maresme /
- Lateral C-31 /
- Av. Joan XXIII /
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Dubto que porti midis. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).m.h.t. wrote:Té pinta que portarà midis, efectivament, pel tipus de recorregut i nivell de passatge. Però, podria portar estàndards també, de tant en tant.adolescent barceloní wrote:- Amb què es servirà, la línia? Jo li posaria els midis que hi havia a la 185 (tot encaixa, els treuen del 185 i els posen en línies així).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Es la mejor opción. Seguir recto por Av. Alfons XIII hasta la Pl. President Tarradellas. Cubriría con alta frecuencia un tramo de alta demanda no servido por el metro (ni por el tranvía) y, aún disponiendo de la líneas B25, B26, B30 y B31, no dispone de conexión directa con el eje Sant Martí - Clot - Eixample - Sants.alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Faig la meva porra d'horaris:sag470 wrote:Dubto que porti midis [la 143]. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).
- De dilluns a divendres feiners cada 15-20 min.
- Dissabtes cada 20-25 min.
- Diumenges i festius cada 30-40 minuts.
Salvem l'Estació de França!
-
- N5
- Posts: 117
- Joined: Friday 07/06/2013 16:28
- Location: L1 Santa Coloma
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Algú em pot explicar perquè quasi tots els autobusos de les línies V7 i H6 no van decorats com haurien d'anar els busos de la novaxarxabus? Les identitats se les pasen per on els hi dona la gana.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Rotació de material o revisions per quilometratge potsermarc_bcn_2 wrote:Algú em pot explicar perquè quasi tots els autobusos de les línies V7 i H6 no van decorats com haurien d'anar els busos de la novaxarxabus? Les identitats se les pasen per on els hi dona la gana.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La falta de material adaptat a NovaXarxaBus i diverses asignacions. Per exemple, la V7 pertany a Ponent, pero aquesta cotxera no té cap bus NovaXarxaBus. Per altre banda, Zona Franca té 59 (23 14's, 2 39's, 16 60's, 18 62's) per 59 torns. A més, aquest estiu, s'ha donat de baixa els 14's de l'assegurança, que fa més evident la falta de material NovaXarxaBus.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Quina identitat?
Ja fa temps que se la hi passen: des que va començar aquest despropòsit de disseny, més propi d'uns encants.marc_bcn_2 wrote:Les identitats se les pasen per on els hi dona la gana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?m.h.t. wrote:Es la mejor opción. Seguir recto por Av. Alfons XIII hasta la Pl. President Tarradellas. Cubriría con alta frecuencia un tramo de alta demanda no servido por el metro (ni por el tranvía) y, aún disponiendo de la líneas B25, B26, B30 y B31, no dispone de conexión directa con el eje Sant Martí - Clot - Eixample - Sants.alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Faig la meva porra d'horaris:sag470 wrote:Dubto que porti midis [la 143]. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).
- De dilluns a divendres feiners cada 15-20 min.
- Dissabtes cada 20-25 min.
- Diumenges i festius cada 30-40 minuts.
Suposo que la tornada en sentit Les Corts seria per l'Av. Alfons XIII fins enllaçar amb Guipúscoa i sense donar la volta de l'Alcampo, no?
I sobre el final a Badalona. Per què no fer-lo anar fins al final de la 44 tot seguint Alfons XIII ? Pot girar perfectament i tornar pel mateix lloc que el 44.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
Suposo que la tornada en sentit Les Corts seria per l'Av. Alfons XIII fins enllaçar amb Guipúscoa i sense donar la volta de l'Alcampo, no?
I sobre el final a Badalona. Per què no fer-lo anar fins al final de la 44 tot seguint Alfons XIII ? Pot girar perfectament i tornar pel mateix lloc que el 44.
2. Ni de lluny s'apropa a l'Alcampo (Sant Adrià ni Diagonal Mar). La idea que se sap fins ara és anada i tornada per Alfons XIII, com continuació de Guipúscoa, i fer el bucle a av.Maresme i c.Huelva.
3. La prolongació de la linia fins l'Olímpic requeriria 2-3 cotxes, inviable en aquests moments i redundant en un corredor ja abastit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Qui dissenya els itineraris? Pel carrer Huelva? I com gira a l'esquerra a Alfons XIII? El carrer Huelva és un mini-carrer, orientat oblíquament a la dreta i el gir a l'esquerra és gairebé impossible (no hi ha ni semàfor i només hi ha un cedeixi el pas per incorporar-se a la dreta) a més que un bus articulat no podria girar allà, per l'amplada del carrer i les voreres. A no ser que giri a la dreta fins a sota el pont de l'autopista i llavors giri per la rotonda, quedant-se a 600 metros del final on arriba ara. Seria més raonable que baixés per l'Av. Maresme i girés i acabés a l'Av. Almeria, i que des d'allà anés tot recte (dos carrils permanents per poder circular tranquilament fins a la rotonda per incorporar-se a Alfons XIII).sag470 wrote:1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
Suposo que la tornada en sentit Les Corts seria per l'Av. Alfons XIII fins enllaçar amb Guipúscoa i sense donar la volta de l'Alcampo, no?
I sobre el final a Badalona. Per què no fer-lo anar fins al final de la 44 tot seguint Alfons XIII ? Pot girar perfectament i tornar pel mateix lloc que el 44.
2. Ni de lluny s'apropa a l'Alcampo (Sant Adrià ni Diagonal Mar). La idea que se sap fins ara és anada i tornada per Alfons XIII, com continuació de Guipúscoa, i fer el bucle a av.Maresme i c.Huelva.
3. La prolongació de la linia fins l'Olímpic requeriria 2-3 cotxes, inviable en aquests moments i redundant en un corredor ja abastit.