Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El gir a l'esquerre desde c.Huelva a Alfons XIII i el pas pel carrer no té cap problema per a un articulat. Serà tancat pero possible, sera semblant de tancat com el gir actual de la 22 a Pg.St.Gervasi-Av.Rep.Argentina. A més, el més segur és que es reurbanitzi l'aparcament del c.Huelva i s'incorpori una incorporació desde l'av.Maresme i facilitar la incorporació amb semàfor a Alfons XIII.
La idea de l'av.Almeria també és una bona alternativa.
La idea de l'av.Almeria també és una bona alternativa.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Com intentin reordenar aparcament al carrer Huelva tindran un "sarau" monumental amb la gent del barri (una gent una mica "especial"). Estan acostumats a aparcar en bateria a l'esquerra i a la dreta sobre la vorera a la vegada. Si ha de passar un bus cada 7-10 minuts, la grua no donarà a l'abast. Comptant que a més, necessites fer fora tots els cotxes del lateral de l'Av. Maresme si vols fer allà el final de la línia. Acabarà passant el mateix que succeïa al Carrer Nuestra Senyora de l'Asunción antic inici del 44, a més amb l'afegit que es tractaria de vehicles articulats que necessiten més espai.
Per cert, la segona parada de l'itinerari seria just al girar a l'esquerra per Huelva per incorporar-se a Alfons XIII, imagino, no? Suposo que aprofitaran les parades actuals de les línies de TUSGSAL
I sobre la futura 143 (que inicialment no estava projectada segons he vist a la pàgina de TMB on la H10 acabava a la Pau) què farà? Baixarà fins al Besós per recollir els viatgers de la 43 i continuarà des de l'Alcampo fins a Gorg continuant com la 44 o també modifica recorreguts? I un últim dubte. On és el final per l'altra banda de la H10? Aprofitant el final de la 43 o creant-ne un de nou?
La veritat és que l'ampliació de la 44 fins al Pavelló Olímpic va ser una errada. De mitjana deuen anar 1 o cap persona en el trajecte addicional, a més que perjudica als conductors per tal de poder fins i tot anar al servei. La línia tenia molt bona acceptació fins al Carrer Nuestra Senyora de l'Asunción quan la freqüència horària era raonable (6-8 minuts). Des de llavors el servei s'ha deteriorat molt tant en confiança dels viatgers (un vehicle cada 14 minuts en laborables i 25 en festius, si és que passaven) com dels vehicles utilitzats (per aquesta línea han passat els vehicles més antics de Triangle, els 6500, els 6600 i els 6700, que sovint s'espatllaven o que anaven mig destroçats per dintre). Per sort ara funcionen els més nous de la 6700 modificats i algun dels nous 5400. Crec que es va desaprofitar el fet que la 44 era un reforç de la 43, fent-los passar un al costat de l'altre enlloc d'anar-los intercalant. Personalment, crec que s'haurien pogut complementar millor.
Per cert, la segona parada de l'itinerari seria just al girar a l'esquerra per Huelva per incorporar-se a Alfons XIII, imagino, no? Suposo que aprofitaran les parades actuals de les línies de TUSGSAL
I sobre la futura 143 (que inicialment no estava projectada segons he vist a la pàgina de TMB on la H10 acabava a la Pau) què farà? Baixarà fins al Besós per recollir els viatgers de la 43 i continuarà des de l'Alcampo fins a Gorg continuant com la 44 o també modifica recorreguts? I un últim dubte. On és el final per l'altra banda de la H10? Aprofitant el final de la 43 o creant-ne un de nou?
La veritat és que l'ampliació de la 44 fins al Pavelló Olímpic va ser una errada. De mitjana deuen anar 1 o cap persona en el trajecte addicional, a més que perjudica als conductors per tal de poder fins i tot anar al servei. La línia tenia molt bona acceptació fins al Carrer Nuestra Senyora de l'Asunción quan la freqüència horària era raonable (6-8 minuts). Des de llavors el servei s'ha deteriorat molt tant en confiança dels viatgers (un vehicle cada 14 minuts en laborables i 25 en festius, si és que passaven) com dels vehicles utilitzats (per aquesta línea han passat els vehicles més antics de Triangle, els 6500, els 6600 i els 6700, que sovint s'espatllaven o que anaven mig destroçats per dintre). Per sort ara funcionen els més nous de la 6700 modificats i algun dels nous 5400. Crec que es va desaprofitar el fet que la 44 era un reforç de la 43, fent-los passar un al costat de l'altre enlloc d'anar-los intercalant. Personalment, crec que s'haurien pogut complementar millor.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Segons aquest plànol, que està dins d'un PDF que hi ha enllaçat més a dalt, la línia farà:scubydu wrote:I sobre la futura 143 (que inicialment no estava projectada segons he vist a la pàgina de TMB on la H10 acabava a la Pau) què farà? Baixarà fins al Besós per recollir els viatgers de la 43 i continuarà des de l'Alcampo fins a Gorg continuant com la 44 o també modifica recorreguts? I un últim dubte. On és el final per l'altra banda de la H10? Aprofitant el final de la 43 o creant-ne un de nou?
La Pau (Rambla Guipúscoa)
Extremadura
Argentina
Bernat Metge
Rambla Prim
Llull
----- St. Adrià
Sant Ramon de Penyafort
Cristòfol de Moura
Torrassa
----- Badalona
Progrés
Sant Lluc
Av. Alfons XIII
Ponent
Olímpic Badalona (Av. Marquès de Mont-roig)
Per tant, fa el mateix que el 43 fins a l'Alcampo (tot i que no hi baixa) i allà segueix el 44 fins a l'Olímpic.
De fet, el terminal el tenia al carrer Sant Joan Evangelista, Crec recordar...scubydu wrote:La veritat és que l'ampliació de la 44 fins al Pavelló Olímpic va ser una errada. De mitjana deuen anar 1 o cap persona en el trajecte addicional, a més que perjudica als conductors per tal de poder fins i tot anar al servei. La línia tenia molt bona acceptació fins al Carrer Nuestra Senyora de l'Asunción quan la freqüència horària era raonable (6-8 minuts). Des de llavors el servei s'ha deteriorat molt tant en confiança dels viatgers (un vehicle cada 14 minuts en laborables i 25 en festius, si és que passaven) com dels vehicles utilitzats (per aquesta línea han passat els vehicles més antics de Triangle, els 6500, els 6600 i els 6700, que sovint s'espatllaven o que anaven mig destroçats per dintre). Per sort ara funcionen els més nous de la 6700 modificats i algun dels nous 5400. Crec que es va desaprofitar el fet que la 44 era un reforç de la 43, fent-los passar un al costat de l'altre enlloc d'anar-los intercalant. Personalment, crec que s'haurien pogut complementar millor.
A veure, el 44 no cobreix zones on l'utilitzi la gent. A Badalona van sempre buits, la gent comença a agafar-lo al polígon o quan entra a Sant Adrià. El podrien haver fet arribar perfectament al centre de Badalona... Podrien haver pensat: "Tusgsal té la línia tal, que va d'aquí a aquí però no passa per allí: posem la nostra línia per allà"; és tenir una alternativa... Perquè el que fa ara... els de Badalona que volen anar al polígon van amb Tusgsal... En fi, ara ja és massa tard per criticar el 44, perquè se'l carregaran quan posin l'H10.
Tornant al tema...
1) Però si falten autobusos repintats a les línies ja existents, d'on trauran els de la 2a fase? O directament els mateixos del 43 però sense repintar (com alguns de la V21)?sag470 wrote:1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
2. Les línies de la nova xarxa no van assignades totes a Zona?
3) L'articulat híbrid, si arriba, arribaria l'any que ve, suposo, oi?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Me da la impresión que el recorrido del 143 se solapa bastante con el Tram... no sería posible que el H10 se desvíe hacia la parada de Besòs del Tram, y luego vuelva a su recorrido, y sincronizarlo con la T5 y T6?
- Attachments
-
- vuelta.jpg (249.5 KiB) Viewed 9585 times
-
- ida.jpg (269.5 KiB) Viewed 9585 times
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Téns raó, el final era a Sant Joan Evangelista. He confòs el nom del carrer amb el del Col.legi que hi ha al costat
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La idea en si es buena... Sincronizar la parada del H10 con las llegadas del Tram... Además, se podría enlazar con el H12... que, sincronizado también, podrían hacer un buen punto intermodal. Claro, que igual haciendo este desvío haría falta algún autobús más, al perder algunos minutos en hacer eso...alf_ wrote:Me da la impresión que el recorrido del 143 se solapa bastante con el Tram... no sería posible que el H10 se desvíe hacia la parada de Besòs del Tram, y luego vuelva a su recorrido, y sincronizarlo con la T5 y T6?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El final a Les Corts és previst situar-lo a Riera Blanca.scubydu wrote:I sobre la futura 143 (que inicialment no estava projectada segons he vist a la pàgina de TMB on la H10 acabava a la Pau) què farà? Baixarà fins al Besós per recollir els viatgers de la 43 i continuarà des de l'Alcampo fins a Gorg continuant com la 44 o també modifica recorreguts? I un últim dubte. On és el final per l'altra banda de la H10? Aprofitant el final de la 43 o creant-ne un de nou?
1- Segurament s'adaptaran cotxes de la flota actual, tansols es retapisar i vinilar (apostaria que seran els 30 i alguns 24), pero lo més segur que s'escapi alguns normals.Adolescent barceloní wrote: Tornant al tema...1) Però si falten autobusos repintats a les línies ja existents, d'on trauran els de la 2a fase? O directament els mateixos del 43 però sense repintar (com alguns de la V21)?sag470 wrote:1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
2. Les línies de la nova xarxa no van assignades totes a Zona?
3) L'articulat híbrid, si arriba, arribaria l'any que ve, suposo, oi?
2- Aixó és el que es podia deduir incialment, pero finalment les NovaXarxaBus quedaran distribuides per totes les cotxeres. Ara mateix, a Ponent és la V7; a Zona, D20, H6, H12, i a Horta, la V21. Les properes van a Triangle, H16, H10; a Zona, la H8; a Ponent, la V3; i a Horta, la V17.
3- No té perque, segons quan es comprin i el termini de recepció. Pero el més segur que sigui així (com més aviat al desembre), tal com estan les recepcions d'aquests cotxes. Només cal veure el BYD havia d'arribar al juny, i no es sap res d'ell.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Nous carrils bus-taxi
S’està senyalitzant el carril bus-taxi al carrer St. Antoni M. Claret, de Meridiana a pg. Maragall, per a la futura línia H8
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... nt_count=1
Carril bus-taxi al c. València entre Vilamarí i Calàbria, el que faltava a l’itinerari de la futura línia H10 de la nova xarxa de bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... nt_count=1
Nou carril bus al passeig de la Zona Franca, sentit mar, que farà servir la línia V3 de la Nova Xarxa de Bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Un altre tram de carril reservat per al bus, aquest al c. Indústria entre pg. Maragall i Navas de Tolosa. El farà servir la línia H8
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Nou tram de carril bus a Josep Tarradellas, entre avinguda de Sarrià i Francesc Macià, per a la futura línia H8 de la Nova Xarxa de Bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
S’està senyalitzant el carril bus-taxi al carrer St. Antoni M. Claret, de Meridiana a pg. Maragall, per a la futura línia H8
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... nt_count=1
Carril bus-taxi al c. València entre Vilamarí i Calàbria, el que faltava a l’itinerari de la futura línia H10 de la nova xarxa de bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... nt_count=1
Nou carril bus al passeig de la Zona Franca, sentit mar, que farà servir la línia V3 de la Nova Xarxa de Bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Un altre tram de carril reservat per al bus, aquest al c. Indústria entre pg. Maragall i Navas de Tolosa. El farà servir la línia H8
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Nou tram de carril bus a Josep Tarradellas, entre avinguda de Sarrià i Francesc Macià, per a la futura línia H8 de la Nova Xarxa de Bus
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Gal·la Placídia
Parlant de carrils bus. Avui he passat per Gal·la Placídia, amb la calçada de Via Augusta en el seu estat definitiu. Doncs bé, en sentit ascendent, hi ha un carril bus, però se suposa que també servirà perquè el 92 hi tingui la parada d'origen/final, de manera que el V15 (és així que passarà a anomenar-se l'actual 17, suposo) haurà de sortir al carril general per a esquivar els autobusos estacionats. Amb l'espai que hi ha, es podria haver fet o bé una entrada per al 92 o un segon carril bus, que de pas ja serviria per a encarrilar les línies que van per Via Augusta per una banda i per Príncep d'Astúries per l'altra, un cop passada la terminal del 92.
O potser ja ho han "pensat" tot per a una propera supressió del 92, amb la implantació progressiva de la Noxarbus?
O potser ja ho han "pensat" tot per a una propera supressió del 92, amb la implantació progressiva de la Noxarbus?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Avui a la V7 havien els 27xx com 2731, 2734 (no envilanats amb NXB). I a la H6 tres estàndards (enviliants NXB, els que normalment circulen per la V7)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El carrer Huelva és un carrer molt tranquil. Poc a veure amb d'altres carrers propers. Soc veí del barri, i t'ho puc garantitzar.scubydu wrote:Com intentin reordenar aparcament al carrer Huelva tindran un "sarau" monumental amb la gent del barri (una gent una mica "especial").
Cal dir que al carrer Huelva hi cap perfectament un articulat sense tocar la línia d'aparcament. Mentre no hi hagi cotxes aparcats sobre la vorera dreta (on és el mur de l'IES Eugeni d'Ors) ja n'hi ha suficient espai.
El tram final del carrer té un ample espai reservat per aparcar en bateria, on la calçada lliure és molt ample. Aquest és el lloc idoni per situar-hi el terminal, "Huelva - Alfons XIII". Ni tan sols cal suprimir aquesta línia d'aparcament en bateria. Només cal instal·lar un nou semàfor per permetre el gir cap a Barcelona, i ja estarà tot solucionat.
La parada que tú indiques, la 100080 (Av. Alfons XIII - Sagrada Família) està massa a prop del terminal. La primera parada de l'itinerari seria, amb total seguretat, la següent; la 100079 (Av. Alfons XIII - Aribau).scubydu wrote:Per cert, la segona parada de l'itinerari seria just al girar a l'esquerra per Huelva per incorporar-se a Alfons XIII, imagino, no? Suposo que aprofitaran les parades actuals de les línies de TUSGSAL
Per cert, les parades 100079, 100242 i 103575 hauran de canviar de codi, ja que han d'adoptar un codi TMB (de 4 xifres).
Salvem l'Estació de França!
-
- N5
- Posts: 95
- Joined: Thursday 29/07/2010 16:52
- Location: Menendez Pelayo (Madrid)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Despues de varios años ausente en el foro reaparezco porque no se ha hablado de algunas lineas que se van a modificar por ejemplo el 15, transformado en H8, os habeis fijado que la ruta será casi la misma que dejó de hacer el B22 de Tusgsal hasta que se le recortó todo el tramo de Bcn?.
La diferencia es que la linea gana tramos de carril bus, siempre que el de la calle Navas como tantos otros dejen de ser estacionamiento los fines de semana, como pasa en Faba i Puig o Lepanto, que el bus es como si quedara en segundo orden, la prioridad para el coche, al bus ni colocando semáforos para él, se consigue ninguna ventaja.
El terminal si se pone junto o cerca al del 73 ya seria un gran punto de intercanvio, junto a las lineas 11-42 y 60 que en un futuro se transformarán.
La linea V3 que será la actual 72, la usando el terminal del 34 allá en la Rotonda de Can Caralleu, y el otro más bien en las cocheras de Zona Franca.
La V17 cambiara su ruta para subir por Roger de Lluria y bajar por Pau Claris, asi ganará como linea vertical sin necesidad de meterse en Plaza Cataluña, pero lo de dejarlo solo en el Port Vell, tengo mis dudas, podrá absorber toda la demanda de las lineas 19 y 40 que se limitaran a urquinaona?, donde ubicarán esos dos terminales, como no sea en el lado mar ocupando un carril de Fontanella/Trafalgar no veo otro lugar, a no ser que el 62 recupere temporalmente la marquesina que deje libre el 28, entonces ya tendriamos un terminal, digo provisional porque el 62 será no se en que año el D40, que ahi en Pla de Palau ya se que quieren hacer, ubicaran el terminal de la linea 14 y de esa linea, porque el 51 tambien será otra de las lineas que con lógica se suprimira, pero si el actual 50 se transforma en el H4 y va a la Avenida de Esplugas actual terminal del 22 y deján el de la Trinidad en su sitio original, pero girando por Maragall, subiendo hasta Alfonso Comín y yendo por Bonanova pues, ya no habra alternativa para ir a Gran Via o Tetuan a no ser que se use el metro y su servicio no muy fiable.
El 36 quieren dejarlo en el paseo maritimo, algo positivo porque acortara su ruta al menos unos kilometros y esperemos que la frecuencia de paso mejore, porque el barrio de Porta los fines de semana o en laborables a partir de las 9 de la noche se queda colgado porque el metro esta a 10-15 minutos a pie a paso normal.
Y es que desde que la antigua linea 12 pasó a ser la 132 ha sido objeto de recortes por todas partes empezando por no funcionar Domingos y Festivos, reducir su frecuencia de 20 a 40 minutos en laborables o los Sábados o ahora en Agosto cada 50 minutos, que llegas antes caminando que esperando el dichoso autobús y prosperidad tiene algunas calles cuesterudas y porta alguna tambien. Si la linea volviera a sus origenes llegando al Buen Pastor seria una mejoria, pero el H8 con autobuses articulados se ocupara de cubrir una zona importante que fué objeto de supresiones de lineas de bus como es mi querido barrio que pase en él mi infancia Sant Andreu (Zona Pegaso).
Para no alargarme más, el 41 ocupara el actual terminal del 14 allí en el cementerio de pueblonuevo, aunque la avenida icaria ganará la linea 36, parece ser que por salvador espriu lo coje poca gente, aunque yo la mantendria por ahi, pero hay rumores de suprimir la olvidada linea 26 que se creo para hacer un nuevo eje mar-montaña, se reivindicó que subiera hasta Horta, supongo que hasta la zona del metro de Valldaura, se estudió ampliarla al hospital del mar, y al final todo quedó en papel mojado, pero claro ponen el H8 con autobuses largos, mejoramos la frecuencia del 36, y sale = a supresión del 26 porque estorba, aunque dejemos a la calle cantabria solo con la linea 40, como hasta Octubre del 2006 y Selva de Mar y Josep Pla que casi nadie usa las paradas pues las eliminan.
La diferencia es que la linea gana tramos de carril bus, siempre que el de la calle Navas como tantos otros dejen de ser estacionamiento los fines de semana, como pasa en Faba i Puig o Lepanto, que el bus es como si quedara en segundo orden, la prioridad para el coche, al bus ni colocando semáforos para él, se consigue ninguna ventaja.
El terminal si se pone junto o cerca al del 73 ya seria un gran punto de intercanvio, junto a las lineas 11-42 y 60 que en un futuro se transformarán.
La linea V3 que será la actual 72, la usando el terminal del 34 allá en la Rotonda de Can Caralleu, y el otro más bien en las cocheras de Zona Franca.
La V17 cambiara su ruta para subir por Roger de Lluria y bajar por Pau Claris, asi ganará como linea vertical sin necesidad de meterse en Plaza Cataluña, pero lo de dejarlo solo en el Port Vell, tengo mis dudas, podrá absorber toda la demanda de las lineas 19 y 40 que se limitaran a urquinaona?, donde ubicarán esos dos terminales, como no sea en el lado mar ocupando un carril de Fontanella/Trafalgar no veo otro lugar, a no ser que el 62 recupere temporalmente la marquesina que deje libre el 28, entonces ya tendriamos un terminal, digo provisional porque el 62 será no se en que año el D40, que ahi en Pla de Palau ya se que quieren hacer, ubicaran el terminal de la linea 14 y de esa linea, porque el 51 tambien será otra de las lineas que con lógica se suprimira, pero si el actual 50 se transforma en el H4 y va a la Avenida de Esplugas actual terminal del 22 y deján el de la Trinidad en su sitio original, pero girando por Maragall, subiendo hasta Alfonso Comín y yendo por Bonanova pues, ya no habra alternativa para ir a Gran Via o Tetuan a no ser que se use el metro y su servicio no muy fiable.
El 36 quieren dejarlo en el paseo maritimo, algo positivo porque acortara su ruta al menos unos kilometros y esperemos que la frecuencia de paso mejore, porque el barrio de Porta los fines de semana o en laborables a partir de las 9 de la noche se queda colgado porque el metro esta a 10-15 minutos a pie a paso normal.
Y es que desde que la antigua linea 12 pasó a ser la 132 ha sido objeto de recortes por todas partes empezando por no funcionar Domingos y Festivos, reducir su frecuencia de 20 a 40 minutos en laborables o los Sábados o ahora en Agosto cada 50 minutos, que llegas antes caminando que esperando el dichoso autobús y prosperidad tiene algunas calles cuesterudas y porta alguna tambien. Si la linea volviera a sus origenes llegando al Buen Pastor seria una mejoria, pero el H8 con autobuses articulados se ocupara de cubrir una zona importante que fué objeto de supresiones de lineas de bus como es mi querido barrio que pase en él mi infancia Sant Andreu (Zona Pegaso).
Para no alargarme más, el 41 ocupara el actual terminal del 14 allí en el cementerio de pueblonuevo, aunque la avenida icaria ganará la linea 36, parece ser que por salvador espriu lo coje poca gente, aunque yo la mantendria por ahi, pero hay rumores de suprimir la olvidada linea 26 que se creo para hacer un nuevo eje mar-montaña, se reivindicó que subiera hasta Horta, supongo que hasta la zona del metro de Valldaura, se estudió ampliarla al hospital del mar, y al final todo quedó en papel mojado, pero claro ponen el H8 con autobuses largos, mejoramos la frecuencia del 36, y sale = a supresión del 26 porque estorba, aunque dejemos a la calle cantabria solo con la linea 40, como hasta Octubre del 2006 y Selva de Mar y Josep Pla que casi nadie usa las paradas pues las eliminan.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Un apunt: segons la proposta de Barcelona Ecologia (http://bcnecologia.net/sites/default/fi ... ologia.jpg), la línia H2 surt del terminal del 22 a Ctra. Esplugues i fa el tram de la 60 fins a Alfons Comín, el de la 19 fins a Maragall i el de la 50 fins a Trinitat Nova (potser per anar amb estàndards pel tram de la Ronda amb menys demanda i els carrers Santa Rosalia/Josep Sangenís/Dante Alighieri/Llobregós de la zona del Carmel), i la línia H4 surt del terminal de la línia 60 a Palau Reial i fa el tram de la 22 fins a Alfons Comín i el de la 60 fins a Baró de Viver (de Pl. Kennedy a Karl Marx com la 73, potser per anar amb articulats).
La línia V3, segons el document de la 2a fase de la NXB, sembla que tindrà el terminal a Can Caralleu com la 66.
La línia V3, segons el document de la 2a fase de la NXB, sembla que tindrà el terminal a Can Caralleu com la 66.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Al web de la NXB han canviat les denominacions d'algunes terminals:
H8 Camp Nou - La Maquinista
H10 Badal - Sant Adrià
H16 Paral·lel - Fòrum
V3 Zona Franca - Can Caralleu
V15 Port Vell - Carmel
H8 Camp Nou - La Maquinista
H10 Badal - Sant Adrià
H16 Paral·lel - Fòrum
V3 Zona Franca - Can Caralleu
V15 Port Vell - Carmel
Last edited by Ramon on Sunday 22/09/2013 14:00, edited 1 time in total.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Alguns cotxes asignats a la NovaXarxaBus han passats a serveis normals i treient-li els vinils exteriors. Vistos els 1417 i 1419.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I no seria millor continuar per Alfons XIII fins l'autopista, girar a la dreta per l'Av. Almería i fer el terminal darrera el camp de futbol? Seria tot molt més senzill. De tornada, només girar a la dreta per Av. Maresme e incorporar-se a Alfons XIII, girant a l'esquerra igual que feien els busos de substitució del metro L2.m.h.t. wrote:El carrer Huelva és un carrer molt tranquil. Poc a veure amb d'altres carrers propers. Soc veí del barri, i t'ho puc garantitzar.scubydu wrote:Com intentin reordenar aparcament al carrer Huelva tindran un "sarau" monumental amb la gent del barri (una gent una mica "especial").
Cal dir que al carrer Huelva hi cap perfectament un articulat sense tocar la línia d'aparcament. Mentre no hi hagi cotxes aparcats sobre la vorera dreta (on és el mur de l'IES Eugeni d'Ors) ja n'hi ha suficient espai.
El tram final del carrer té un ample espai reservat per aparcar en bateria, on la calçada lliure és molt ample. Aquest és el lloc idoni per situar-hi el terminal, "Huelva - Alfons XIII". Ni tan sols cal suprimir aquesta línia d'aparcament en bateria. Només cal instal·lar un nou semàfor per permetre el gir cap a Barcelona, i ja estarà tot solucionat.
La parada que tú indiques, la 100080 (Av. Alfons XIII - Sagrada Família) està massa a prop del terminal. La primera parada de l'itinerari seria, amb total seguretat, la següent; la 100079 (Av. Alfons XIII - Aribau).scubydu wrote:Per cert, la segona parada de l'itinerari seria just al girar a l'esquerra per Huelva per incorporar-se a Alfons XIII, imagino, no? Suposo que aprofitaran les parades actuals de les línies de TUSGSAL
Per cert, les parades 100079, 100242 i 103575 hauran de canviar de codi, ja que han d'adoptar un codi TMB (de 4 xifres).
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hola,
Tenint en compte que la línia H8 tindrà cotxeres a Zona Franca l' haurien d'assignar els 60xx i 62xx igual que a les línies H6 i H12. Ara la pregunta: ja hi hauràn prou 60xx i 62xx per poder cobrir la H8 o hi hauràn d'assignar 63xx'?
Tenint en compte que la línia H8 tindrà cotxeres a Zona Franca l' haurien d'assignar els 60xx i 62xx igual que a les línies H6 i H12. Ara la pregunta: ja hi hauràn prou 60xx i 62xx per poder cobrir la H8 o hi hauràn d'assignar 63xx'?
Volem un museu del transport a Barcelona!!!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ara mateix ja no hi ha suficients articulats per les NovaXarxaBus, així que difícil. La previsió és que la H8 es faci amb 63A i la V3 amb 60A.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
I la H10? Per cert, algú sap quan començarà aquesta segona fase? Ja sé que a la tardor, però alguna idea?sag470 wrote:Ara mateix ja no hi ha suficients articulats per les NovaXarxaBus, així que difícil. La previsió és que la H8 es faci amb 63A i la V3 amb 60A.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hem sembla haver llegit que per Novembre.scubydu wrote:I la H10? Per cert, algú sap quan començarà aquesta segona fase? Ja sé que a la tardor, però alguna idea?sag470 wrote:Ara mateix ja no hi ha suficients articulats per les NovaXarxaBus, així que difícil. La previsió és que la H8 es faci amb 63A i la V3 amb 60A.
El metro de Barcelona amb motoristes!