Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Jo crec que el carnet de conduir, en renovar-se'l (perquè es renova cada X anys, oi?) s'hagi de passar un examen amb el més bàsic (per comprovar que la teòrica no se t'oblida).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més pràctica i menys teoria
El més bàsic no serveix de res. Cal fer un examen pràctic. I encara, perquè el més salvatge es torna un xai innocent quan té un examinador al seient del costat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Més pràctica i menys teoria
Clar, aquí hi hauria el problema... Que l'instructor et dona l'aprovat, i després ale, a fer el burro pel món. Però un examen teòric amb coneixement de senyals i lo bàsic sobre l'automòbil, tampoc aniria malament, oi?Guigui wrote:El més bàsic no serveix de res. Cal fer un examen pràctic. I encara, perquè el més salvatge es torna un xai innocent quan té un examinador al seient del costat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per això, no serveix
La realitat demostra que tothom se sap els senyals de trànsit i les normes de circulació, si més no les més elementals: per exemple, què significa un disc que diu 80, o un disc amb un cotxe vermell i un cotxe negre.
Dit d'altra manera: no és amb teòrica que arreglaràs el problema de la gent que se salta les normes a consciència.
Dit d'altra manera: no és amb teòrica que arreglaràs el problema de la gent que se salta les normes a consciència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Hi ha un grup de senyals que representa el 95% dels senyals que hom troba a la via pública, i aquests se'ls sap tothom. Per què cal examinar-se de nou? Seguint aquesta lògica s'haurien d'examinar regularment metges, directors d'hotel, farmacèutics...
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
No es precisamente repetir el examen, pero los médicos deben formarse contínuamente a lo largo de su vida profesional, para no quedar anticuados respecto a métodos de tratamiento y esas cosas. No es buena comparación, porque si aplicamos ese sistema a la conducción hay que formar contínuamente a los conductores según los últimos conocimientos de la DGT sobre seguridad.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Otro mas a la coleccion. Un vecinode Ribes de fresser, derenido por ir haciendo eses con el coche, cuadriplicando lavtasa de alcohol y sin puntos en el carnet. El elemento en cuestion tiene 54 años, o sea, que ya es veterano para estas tonterias...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Doblement imbècil
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... eres/osona
Els Mossos enxampen un doble borratxo a les carreteres d'Osona
Un torellonenc, caçat dos cops en un mateix dia per conduir sota els efectes de l'alcohol
Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 09/08/2013 a les 13:03hArxivat a: Municipis, mossos, accident de trànsit, alcoholèmia
Un mal dia el pot tenir tothom, però un doble mal dia ja és més difícil llevat d'un veí de Torelló de 37 anys que el passat diumenge va ser enxampat dos cops conduint borratxo. Segons han informat els Mossos, la primera captura va ser a les quatre de la matinada del passat dia 4, a la carretera C-17, dins del terme municipal de Tona.
Els agents van sospitar un turisme que circulava a una velocitat anormalment reduïda i trepitjant contínuament la línia divisòria de la calçada. A més, els agents van observar com el conductor del vehicle llençava una burilla encesa per la finestra. Aturat, li van practicar la prova d’alcoholèmia i va donar un resultat positiu de 0.83 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. El vehicle va quedar immobilitzat al lloc fins que un altre conductor se’n va fer càrrec.
Però lluny d'arronsar-se, el conductor hi va tornar cinc hores després. Concretament a les 09 i 20 del matí, el mateix conductor es va estampar sol a la carretera BV-5224, a tocar de Manlleu. Els Mossos li van tornar a practicar la prova d'alcoholèmia i va donar un resultat encara més alt que l'anterior, 0.96 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. La policia l'ha imputat com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat del trànsit.
Els Mossos enxampen un doble borratxo a les carreteres d'Osona
Un torellonenc, caçat dos cops en un mateix dia per conduir sota els efectes de l'alcohol
Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 09/08/2013 a les 13:03hArxivat a: Municipis, mossos, accident de trànsit, alcoholèmia
Un mal dia el pot tenir tothom, però un doble mal dia ja és més difícil llevat d'un veí de Torelló de 37 anys que el passat diumenge va ser enxampat dos cops conduint borratxo. Segons han informat els Mossos, la primera captura va ser a les quatre de la matinada del passat dia 4, a la carretera C-17, dins del terme municipal de Tona.
Els agents van sospitar un turisme que circulava a una velocitat anormalment reduïda i trepitjant contínuament la línia divisòria de la calçada. A més, els agents van observar com el conductor del vehicle llençava una burilla encesa per la finestra. Aturat, li van practicar la prova d’alcoholèmia i va donar un resultat positiu de 0.83 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. El vehicle va quedar immobilitzat al lloc fins que un altre conductor se’n va fer càrrec.
Però lluny d'arronsar-se, el conductor hi va tornar cinc hores després. Concretament a les 09 i 20 del matí, el mateix conductor es va estampar sol a la carretera BV-5224, a tocar de Manlleu. Els Mossos li van tornar a practicar la prova d'alcoholèmia i va donar un resultat encara més alt que l'anterior, 0.96 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. La policia l'ha imputat com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat del trànsit.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... xa/alcohol
Un torellonenc de 63 anys caçat sextuplicant la taxa d'alcohol
El conductor va provocar un accident del qual es va donar a la fuga
Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 14/08/2013 a les 16:49hArxivat a: Successos, alcoholèmia, sextuplicar
Un operatiu conjunt de Mossos i la policia local de Torelló van poder capturar ahir a quarts de cinc de la tarda un conductor de Torelló, de 63 anys, que sextuplicava la taxa d'alcoholèmia permesa.
Segons ha pogut saber Osona.com, el malfactor s'havia fet l'escàpol d'un accident de trànsit registrat mitja hora abans a la carretera BV5224, al terme municipal de la capital del Ges.
Gràcies a la descripció d'un ferit lleu en l'accident es va poder organitzar una batuda fins trobar el fugitiu. Un cop localitzat i retingut, se li va practicar la prova d'alcoholèmia. El conductor va donar 1,55 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, sis vegades més del permès.
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... nduint/vic
Enxampats dos buidaampolles conduint per Vic
Un gairebé quintuplicava i l'altre quadruplicava la taxa permesa
QS, Vic | Actualitzat el 14/08/2013 a les 14:38hArxivat a: Successos, alcoholèmia
Feinada la que se li va girar a la Guàrdia Urbana de Vic la matinada de diumenge. A dos quarts d'una de la matinada, la patrulla va aturar un vehicle per "conducció temerària" al carrer Rafael Gay de Montellà. El conductor, Marcos L.P., de 37 anys i veí de Santa Eugènia de Berga, va donar un resultat d'1,20 mg d'alcohol a la prova d'alcoholèmia, gairebé cinc vegades més del permès.
Tres hores més tard, al carrer Sot dels Pradals, la història es va repetir però amb una conductora. Aina T.P., de 20 anys i veïna de Cardedeu, va ser enxampada amb una taxa del 0,93 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, després que la policia l'aturés per una "conducció estranya".
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... centre/vic
Detinguda per conduir borratxa i sense carnet pel centre de Vic
La infractora, una vigatana de 40 anys
QS, Vic | Actualitzat el 13/08/2013 a les 14:16hArxivat a: Successos, carnet de conduir, alcoholèmia
"Mostrava una conducció estranya". Així defineix la Guàrdia Urbana de Vic el conduir de Maria Ángeles C.L., la veïna de la ciutat de 40 anys d'edat que la matinada de dilluns va ser sorpresa conduint beguda i sense carnet, retirat per pèrdua de punts.
Els resultats de les proves d’intoxicació alcohòlica al conductor van ser concloents: 0´65 mg. per litre d’aire espirat,segona prova 0’63 mg. per litre d’aire espirat. La conductora ha quedat imputada per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit i per conduir amb una privació judicial cautelar.
Un torellonenc de 63 anys caçat sextuplicant la taxa d'alcohol
El conductor va provocar un accident del qual es va donar a la fuga
Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 14/08/2013 a les 16:49hArxivat a: Successos, alcoholèmia, sextuplicar
Un operatiu conjunt de Mossos i la policia local de Torelló van poder capturar ahir a quarts de cinc de la tarda un conductor de Torelló, de 63 anys, que sextuplicava la taxa d'alcoholèmia permesa.
Segons ha pogut saber Osona.com, el malfactor s'havia fet l'escàpol d'un accident de trànsit registrat mitja hora abans a la carretera BV5224, al terme municipal de la capital del Ges.
Gràcies a la descripció d'un ferit lleu en l'accident es va poder organitzar una batuda fins trobar el fugitiu. Un cop localitzat i retingut, se li va practicar la prova d'alcoholèmia. El conductor va donar 1,55 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, sis vegades més del permès.
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... nduint/vic
Enxampats dos buidaampolles conduint per Vic
Un gairebé quintuplicava i l'altre quadruplicava la taxa permesa
QS, Vic | Actualitzat el 14/08/2013 a les 14:38hArxivat a: Successos, alcoholèmia
Feinada la que se li va girar a la Guàrdia Urbana de Vic la matinada de diumenge. A dos quarts d'una de la matinada, la patrulla va aturar un vehicle per "conducció temerària" al carrer Rafael Gay de Montellà. El conductor, Marcos L.P., de 37 anys i veí de Santa Eugènia de Berga, va donar un resultat d'1,20 mg d'alcohol a la prova d'alcoholèmia, gairebé cinc vegades més del permès.
Tres hores més tard, al carrer Sot dels Pradals, la història es va repetir però amb una conductora. Aina T.P., de 20 anys i veïna de Cardedeu, va ser enxampada amb una taxa del 0,93 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, després que la policia l'aturés per una "conducció estranya".
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... centre/vic
Detinguda per conduir borratxa i sense carnet pel centre de Vic
La infractora, una vigatana de 40 anys
QS, Vic | Actualitzat el 13/08/2013 a les 14:16hArxivat a: Successos, carnet de conduir, alcoholèmia
"Mostrava una conducció estranya". Així defineix la Guàrdia Urbana de Vic el conduir de Maria Ángeles C.L., la veïna de la ciutat de 40 anys d'edat que la matinada de dilluns va ser sorpresa conduint beguda i sense carnet, retirat per pèrdua de punts.
Els resultats de les proves d’intoxicació alcohòlica al conductor van ser concloents: 0´65 mg. per litre d’aire espirat,segona prova 0’63 mg. per litre d’aire espirat. La conductora ha quedat imputada per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit i per conduir amb una privació judicial cautelar.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Detenido un camionero que octuplicaba la tasa de alcoholemia
El individuo, que dio 1,36 mg/l en la prueba, se vio implicado en un accidente de tráfico
Sucesos | 15/08/2013 - 12:25h | Última actualización: 15/08/2013 - 13:21h
Detenido un camionero que octuplicaba la tasa de alcoholemia
Barcelona. (Redacción).- Los Mossos d'Esquadra han detenido en Tarragona a un camionero que se vio implicado en un accidente de tráfico porque octuplicaba la tasa de alcoholemia permitida, ha informado hoy la policía catalana.
Los hechos ocurrieron el pasado 10 de agosto, cuando los Mossos recibieron el aviso de que se había producido un accidente de tráfico sin heridos en la carretera T-3136 a su paso por Riudoms (Tarragona). Al llegar al lugar del suceso, los agentes comprobaron que un camión se había salido de calzada y presentaba daños en los dos laterales y en la parte frontal, y que en el interior de la cabina y bajo el vehículo había diversas ramas de olivo y una gran mancha de gasóleo debida a la rotura del depósito de combustible.
Los Mossos localizaron al conductor que, según las fuentes, presentaba síntomas evidentes de hallarse bajo los efectos del alcohol, por lo que le sometieron a la prueba de alcoholemia que dio un resultado de 1,36 mg/l, lo que supone ocho veces más de la tasa permitida a los conductores de camiones.
Por este motivo, el camionero, un hombre de 41 años, de nacionalidad española y vecino de Borges del Camp (Tarragona), fue detenido por un delito contra la seguridad viaria y otro de conducción temeraria. El detenido quedó en libertad tras prestar declaración en la comisaría de los Mossos, con la obligatoriedad de presentarse en el juzgado cuando sea requerido.
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... lemia.html
El individuo, que dio 1,36 mg/l en la prueba, se vio implicado en un accidente de tráfico
Sucesos | 15/08/2013 - 12:25h | Última actualización: 15/08/2013 - 13:21h
Detenido un camionero que octuplicaba la tasa de alcoholemia
Barcelona. (Redacción).- Los Mossos d'Esquadra han detenido en Tarragona a un camionero que se vio implicado en un accidente de tráfico porque octuplicaba la tasa de alcoholemia permitida, ha informado hoy la policía catalana.
Los hechos ocurrieron el pasado 10 de agosto, cuando los Mossos recibieron el aviso de que se había producido un accidente de tráfico sin heridos en la carretera T-3136 a su paso por Riudoms (Tarragona). Al llegar al lugar del suceso, los agentes comprobaron que un camión se había salido de calzada y presentaba daños en los dos laterales y en la parte frontal, y que en el interior de la cabina y bajo el vehículo había diversas ramas de olivo y una gran mancha de gasóleo debida a la rotura del depósito de combustible.
Los Mossos localizaron al conductor que, según las fuentes, presentaba síntomas evidentes de hallarse bajo los efectos del alcohol, por lo que le sometieron a la prueba de alcoholemia que dio un resultado de 1,36 mg/l, lo que supone ocho veces más de la tasa permitida a los conductores de camiones.
Por este motivo, el camionero, un hombre de 41 años, de nacionalidad española y vecino de Borges del Camp (Tarragona), fue detenido por un delito contra la seguridad viaria y otro de conducción temeraria. El detenido quedó en libertad tras prestar declaración en la comisaría de los Mossos, con la obligatoriedad de presentarse en el juzgado cuando sea requerido.
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... lemia.html
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Lliurada als Mossos via gravació
Els Mossos denuncien una conductora per avançar uns ciclistes de forma temerària a Sant Fost de Campsentelles
Un dels esportistes va gravar els fets amb una càmera adossada al casc i ho va penjar a internet
http://www.ara.cat/societat/Mossos-cond ... 02477.html
Un dels esportistes va gravar els fets amb una càmera adossada al casc i ho va penjar a internet
http://www.ara.cat/societat/Mossos-cond ... 02477.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
1-Les carreteres no només són pels automòbils.epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
2-Com s'ha dit altres vegades la construcció i el manteniment de carreteres no es paga amb l'impost de circulació sinó amb els impostos generals que paga tothom, així que els que paguen impost de circulació i respecten el codi de circulació tenen el mateix dret a utilitzar les carreteres que els ciclistes i vianants que també el respectin.
Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tradició històrica
Al Regne Unit, hi ha una tradició de molts segles que segueix el principi de "qui paga mana". De fet, és aquest mateix principi que va fonamentar la independència dels Estats Units ("no taxation without representation"), quan les 13 colònies van decidir desentendre's d'un règim fiscal injust que les sotmetia a impostos sense tenir representació al parlament de Westminster.Ferry1ac1 wrote:Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com
Una actitud tan raonada és impensable a Espanya. Només cal veure el vodevil sobre la fiscalitat entre regions (o digueu-li com volgueu; alguns maltracten la llengua anomenant-ho "solidaritat territorial").
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Aixo tu puc aceptar en ciclistes per a ciutat, pero no a gent que fa ciclismo com a esport, peorque hi ha una diferencia molt gran. Les tonteries que fan els "maleits"ciclistes son en 90% gent que fa servir la bici per ciutat, no els que practiquen de manera amateur el ciclismo com a esport per carreteres juganse continuament la vida perque la gent no te ni ops! idea de conduir i no saben respectar la distancia minima per adelantar un ciclista.epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Hola a tothom:Ferry1ac1 wrote:1-Les carreteres no només són pels automòbils.epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
2-Com s'ha dit altres vegades la construcció i el manteniment de carreteres no es paga amb l'impost de circulació sinó amb els impostos generals que paga tothom, així que els que paguen impost de circulació i respecten el codi de circulació tenen el mateix dret a utilitzar les carreteres que els ciclistes i vianants que també el respectin.
Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Saps qui no paga impostos per carreteres? Les àvies de poble que van passejant pels vorals de les carreteres. Que proposes que fem amb elles? Construïm un circuit de 2 quilòmetres a cada poble perquè puguin moure les cames? No tenen drets, no? i a més són un perill perquè si vas a 100km/h per un revolt i te'n trobes una de cara el més probable és que et matis tu o ella.Euromed wrote: Hola a tothom:
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.
Si algú no compleix les normes és problema d'aquest algú i no de la resta d'usuaris que fan servir el mateix vehicle. Explica-li a la policia local del teu poble i a l'alcalde els problemes que tens amb les bicis, però el col·lectiu de ciclistes de Catalunya o del món no en té la culpa. És culpa meva que pago impostos que algú en defraudi?
Per altra banda la proposta genial de pagar matrícules per bicicleta.... a partir de quina edat s'aplicaria? 3 anys, 12, 14, 16, 18 o 21? Ho veig súper eficient i fàcil de controlar per part de la mateixa policia que ara mateix no dóna l'abast ni per controlar el trànsit ni els ITV dels vehicles, però si ho veus clar endavant!
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Ferry1ac1 wrote:
Saps qui no paga impostos per carreteres? Les àvies de poble que van passejant pels vorals de les carreteres. Que proposes que fem amb elles? Construïm un circuit de 2 quilòmetres a cada poble perquè puguin moure les cames? No tenen drets, no? i a més són un perill perquè si vas a 100km/h per un revolt i te'n trobes una de cara el més probable és que et matis tu o ella.
Si algú no compleix les normes és problema d'aquest algú i no de la resta d'usuaris que fan servir el mateix vehicle. Explica-li a la policia local del teu poble i a l'alcalde els problemes que tens amb les bicis, però el col·lectiu de ciclistes de Catalunya o del món no en té la culpa. És culpa meva que pago impostos que algú en defraudi?
Per altra banda la proposta genial de pagar matrícules per bicicleta.... a partir de quina edat s'aplicaria? 3 anys, 12, 14, 16, 18 o 21? Ho veig súper eficient i fàcil de controlar per part de la mateixa policia que ara mateix no dóna l'abast ni per controlar el trànsit ni els ITV dels vehicles, però si ho veus clar endavant!
Suscribo al 100%
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Euromed wrote:Ferry1ac1 wrote:epuig29 wrote: Hola a tothom:
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.
Me parece perfecto lo que podais opinar los demás, y lo respeto. No deja de ser una opinión.
Pero por otro lado me reafirmo con lo escrito y no voy a cambiar de opinión. Y que nadie se ofenda, pues esto al fin y al cabo es un foro para que cada cual opine según crea.
Saludos
Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
yo tengo un seguro de rsc por los accidentes que pueda ocasionar y daños a personas y vehiculos por 34 € año. Me ha costado conseguirlo pero lo han hecho