El servei de metro s'allargarà dues hores i el barça n'abonarà una. En teoria cada hora extra de servei de metro costa 30.000€Adolescent barceloní wrote:Quin tant per cent? La meitat? És a dir... paguen 30.000 euros, però... el preu total quin seria?
El metro i el futbol
Re: Bones notícies
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Els conductors del metro cobraran aquestes hores de més com a hores normals, o com a hores extra?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Depen del torn que tinguin assignat. Probablement la majoria acabi entrant en un torn "normal". En tot cas, son més hores de treball en el global de l'empresa, que algú altre ha de pagar.Adolescent barceloní wrote:Els conductors del metro cobraran aquestes hores de més com a hores normals, o com a hores extra?
Re: El metro i el futbol
Els treballadors de l'últim torn de treball basen la seva jornada laboral en un còmput d'hores X contracte. Es a dir: han de treballar un numero determinat d'hores respectant els descansos setmanals i altres pactes. Aquestes hores de mes, queden absorbides per aquest còmput i no es cobren com a hores extraordinàries. Només es cobren com a extra, el temps de mes que es treballa com a endarreriment del servei per incidències en el mateix.Adolescent barceloní wrote:Els conductors del metro cobraran aquestes hores de més com a hores normals, o com a hores extra?
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: El metro i el futbol
A veure si t'he entès: cobren com a hores extra si per culpa d'una incidència enlloc d'estar 8 hores en cabina s'estan 9 hores, cobrant aquesta hora com a extra perquè són causes alienes a l'empresa?El LLOP wrote:Els treballadors de l'últim torn de treball basen la seva jornada laboral en un còmput d'hores X contracte. Es a dir: han de treballar un numero determinat d'hores respectant els descansos setmanals i altres pactes. Aquestes hores de mes, queden absorbides per aquest còmput i no es cobren com a hores extraordinàries. Només es cobren com a extra, el temps de mes que es treballa com a endarreriment del servei per incidències en el mateix.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: El metro i el futbol
Són temes intern de TMB i ells s'ho arreglaran. En resum, que dimecres 28 hi haurà servei de metro fins les 2. Al menys la gent de Barcelona (la no futbolera) guanya dues hores de metro per la nit.
Re: El metro i el futbol
a "grosso modo", si.Adolescent barceloní wrote:A veure si t'he entès: cobren com a hores extra si per culpa d'una incidència enlloc d'estar 8 hores en cabina s'estan 9 hores, cobrant aquesta hora com a extra perquè són causes alienes a l'empresa?El LLOP wrote:Els treballadors de l'últim torn de treball basen la seva jornada laboral en un còmput d'hores X contracte. Es a dir: han de treballar un numero determinat d'hores respectant els descansos setmanals i altres pactes. Aquestes hores de mes, queden absorbides per aquest còmput i no es cobren com a hores extraordinàries. Només es cobren com a extra, el temps de mes que es treballa com a endarreriment del servei per incidències en el mateix.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Aquest matí al 3/24 destacaven el bon resultat de la perllongació de l'horari de funcionament del metro (de retruc, segur que altres col·lectius com ara els assistents a la Festa Major de Sants ho van agraïr), "tot i que en general la gent a les andanes no respectava la línia de distància mínima als trens".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: El metro i el futbol
I no van faltar els guiris de torn que van arribar quan el metro ja havia tancat
Re: El metro i el futbol
Us deixo l'enllaç: http://www.324.cat/video/4662912/catalu ... -del-Barcaepuig29 wrote:I no van faltar els guiris de torn que van arribar quan el metro ja havia tancat
Molt fan d'aquests turistes dient que no sabien que el metro tanca a les dues!
Re: El metro i el futbol
por que las personas que aborrecemos ese deporte, tenemos que ser participes de estos beneficios a alguna institucion no publica, como alargar las horas de transporte o el refuerzo de seguridad por parte de Mossos, GU ??. Es una falta de respeto hacia muchisisma gente. El que quera ver el futbol a esa hora que se busque la,vida para volver a casa y si no que lo vea por la tele o lo escuche por la radio. Hay temas mas importantes para a sociedad que el futbol. Se que muchos no compartireis mi comentario, pero es lo que hay. Hay personas se pelean o discuten por este deporte y gente que nos repugna, mas la importancia social absurda, que el deporte en si
Re: El metro i el futbol
Comparto gran parte de tu comentario, pues también aborrezco el futbol y la importancia desmesurada que se le da en este país (no digo que seamos el único país donde ocurre eso, ojo). Con cada evento importante que mueva mucha gente se debería ampliar el servicio, pero siempre pagando la entidad organizadora o los participantes con billetes especiales.Un partido no deja de ser un evento especial, por mucho que se quiera el futbol en este país, y no tiene que aprovecharse del dinero público. El Barça debería haber abonado no la mitad del dinero, sino todo. Y si no quiere pues que presione a quién quiera que sea que organize los partidos. Porque muchos justifican el horario especial del metro cuando hay partido, pero protestarían si lo alargasen porque viene a tocar fulanito de tal y van 60.000 personas.sagrering wrote:por que las personas que aborrecemos ese deporte, tenemos que ser participes de estos beneficios a alguna institucion no publica, como alargar las horas de transporte o el refuerzo de seguridad por parte de Mossos, GU ??. Es una falta de respeto hacia muchisisma gente. El que quera ver el futbol a esa hora que se busque la,vida para volver a casa y si no que lo vea por la tele o lo escuche por la radio. Hay temas mas importantes para a sociedad que el futbol. Se que muchos no compartireis mi comentario, pero es lo que hay. Hay personas se pelean o discuten por este deporte y gente que nos repugna, mas la importancia social absurda, que el deporte en si
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Panem et circenses
Tot i que sóc aficionat al futbol, entenc perfectament l'aversió que els no aficionats teniu a tot aquest fenomen. I, des del punt de vista més neutre possible, l'única explicació que se m'acut és que als "responsables" polítics ja els està bé que la gent deixi de pensar quan es tracta de futbol, ja que així oculten bona part del merder que ens han causat. Del pa i circ, ja només queda el circ, però sembla que gran part de la massa hagi oblidat el pa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Jo he votat la 1ª opció. Crec que les institucions son qui s'ha de fer càrrec del reforç de transport públic. Qualsevol esdeveniment que vagi a moure molta gent tindria que estar suficientment cobert de transport, ja sabem que sempre hi ha gent que li interessa i gent que no, però per això es el transport públic. Es que si ens posem a ser selectius fins i tot hauríem de treure els autobusos que van als cementiris, doncs molts no estem d'acord en enterrar als morts i en tot aquest ritual d'anar a posar flors, o podriem treure els autobusos que van a La Maquinista i deixar només a les hores d'entrada i sortida de treballadors, o tants altres serveis que només utilitza una part de la població i que serien "prescindibles" estrictament parlant.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Jo no faig ús del transport públic nocturn en caps de setmana, no agafo el metro de matinada, tampoc surto de festa, però no per això se'm acudiria demanar que treguin el metro en horari nocturn dels dissabtes... Sé que moplta gent en fa ús i els és útil... tot i que jo gairebé mai el faci servir...
El mateix hauria de passar amb el metro en dies de futbol, no ?
I a més, estem parlant de que en aquests casos es desplacen més de 80.000 persones... que volem ? que la zona de les Corts i la Diagonal es converteixin en un vertader caos, si tota aquesta gent haguessin de anar al estadi en vehicle privat ?
Potser no caldria allargar el servei de metro, n'hi hauria prou amb posar llançadores que unissin l'estadi amb la plaça catalunya, i d'allí la gent agafa els Nit Bus cap a la seva destinació. (Em sembla que ja es fa, o almenys es feia, però caldria suficients autobusos articulats per absorbir tota la demanda que hi hauria...
El mateix hauria de passar amb el metro en dies de futbol, no ?
I a més, estem parlant de que en aquests casos es desplacen més de 80.000 persones... que volem ? que la zona de les Corts i la Diagonal es converteixin en un vertader caos, si tota aquesta gent haguessin de anar al estadi en vehicle privat ?
Potser no caldria allargar el servei de metro, n'hi hauria prou amb posar llançadores que unissin l'estadi amb la plaça catalunya, i d'allí la gent agafa els Nit Bus cap a la seva destinació. (Em sembla que ja es fa, o almenys es feia, però caldria suficients autobusos articulats per absorbir tota la demanda que hi hauria...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Per posar tot aquest fotimer d'articulats val la pena posar alguns metros entre Les Corts i Catalunya, suposo que surtiria mes barato.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org