Noves rutes des del Prat

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S'inaugura el vol directe entre Barcelona i Filadèlfia

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S'inaugura el vol directe entre Barcelona i Filadèlfia



Filadèlfia és un dels principals aeroports d'enllaç dels Estats Units

La companyia US Airways ha inaugurat aquest dimarts el nou vol directe que enllaça les ciutats de Barcelona i Filadèlfia. El vol d'aquesta companyia aèria nord-americana es mantindrà diàriament només en temporada alta, en concret fins al 29 d'octubre.

Durant la inauguració del nou vol, el segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona i regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Jordi Portabella, ha anunciat que en un parell d'anys Barcelona tindrà vols directes a tots els continents gràcies a la feina que fa el Comitè de Desenvolupament de Rutes de l'aeroport de Barcelona, integrat per la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç.

El nou trajecte Barcelona-Filadèlfia el fa un Boeing 767 amb capacitat per transportar 203 passatgers, 179 dels quals seran de classe turista. Filadèlfia és un dels principals aeroports d'enllaç dels Estats Units, des d'on es pot connectar amb més de cent ciutats nord-americanes i amb diferents destins del Carib. El servei se suma als vols directes que ofereix la companyia Delta Airlines amb Nova York i Atlanta.
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wefer
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De La Vanguardia
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Directos a Filadelfia
Barcelona inaugura su tercer vuelo sin escalas a EE.UU. con un enlace de US Airways
AENA dice que El Prat tendrá más vuelos intercontinentales


Poco a poco el aeropuerto de El Prat va consiguiendo vuelos intercontinentales, una asignatura muy difícil de aprobar. Ayer, despegó de El Prat el avión de US Airways con destino a Filadelfia con el 80% de sus 203 butacas ocupadas. El enlace tendrá una frecuencia diaria hasta el 29 de octubre. Después, la compañía analizará continuar o no con esta ruta en función de la evolución de la demanda.

Con el de Filadelfia, Barcelona cuenta ya con tres vuelos directos a Estados Unidos: Delta Airlines conecta El Prat con Nueva York y con Atlanta. Pero en invierno vía Madrid. Por eso el reto ahora es que estas compañías prolonguen durante todo el año sus vuelos sin escalas. La nueva ruta de US Airways se plantea como otra puerta de entrada a Estados Unidos, alternativa al Barcelona-Nueva York de Delta. Su principal baza es tener en la misma sala de llegadas del aeropuerto el acceso directo a la red de trenes de alta velocidad que permiten salvar en menos de una hora los cerca de 140 kilómetros que separan Filadelfia de Nueva York.

El Ayuntamiento de Barcelona, la Cambra de Comerç y la Generalitat están trabajando conjuntamente desde el año pasado para conseguir que El Prat tenga vuelos directos con otros destinos de Estados Unidos, como Miami, y también con capitales sudamericanas, asiáticas y de Oriente Medio. Esta comisión está negociando con precisamente con aerolíneas de esas regiones. También han pedido a la española Air Plus Comet, que la segunda quincena de junio empezará a volar de Madrid a Pekín y más adelante a Shanghai, que recale en Barcelona. Fuentes de Air Plus Comet indicaron ayer que "contemplamos volar a Barcelona, pero eso lo dirá la evolución de la demanda".

El segundo teniente de alcalde del Ayuntamiento de Barcelona, Jordi Portabella, indicó que no se prevé a corto plazo cerrar nuevos acuerdos y manifestó su deseo de que US Airways mantenga su vuelo con Filadelfia después de octubre. "Barcelona capital y el área metropolitana son el motor que han hecho que Catalunya avance. Tener relaciones con el continente americano es muy importante y tener vuelos continentales es imprescindible", manifestó.

En este sentido, según Portabella, cada año alrededor de 350.000 americanos visitan Barcelona. Todos ellos llegan principalmente en avión aunque la mayoría lo hacen a través de otros aeropuertos europeos, exceptuando los que aterrizan en El Prat a bordo de Delta Airlines procedentes de Nueva York o Atlanta. Las posibilidades de llegar sin escalas son escasas, aunque la demanda en Estados Unidos es alta. El turismo americano va en aumento; las siete grandes compañías de cruceros de Estados Unidos atracan en el puerto de Barcelona y, desde hace quince días, la capital catalana está entre los cuatro destinos turísticos recomendados por The New York Times, junto con Italia, el Caribe y San Francisco.

Las tres conexiones de Barcelona a Estados Unidos, al margen de promociones concretas, tienen unos precios similares. Las tarifas más baratas para la última semana de mayo localizadas a través de internet son las siguientes: el Barcelona-Filadelfia de US Airways, 605 euros, el Barcelona-Nueva York de Delta, 624, y el Barcelona-Atlanta, también de Delta, 571.

"El enlace a Filadelfia permite consolidar el turismo, pero también los negocios", añadió ayer Portabella. En este sentido, si los turistas americanos son el tercer grupo de extranjeros que más visitan la ciudad, según datos de Portabella, y pueden convertirse en los segundos superando a los italianos, las inversiones de Estados Unidos en Catalunya suponen ya un 18% del total. Y van en aumento. Si en el 2003 las inversiones de Estados Unidos se situaron en alrededor de 182 millones de euros, en el 2004 subieron a 297,7 millones, lo que representa un incremento del 50%.

"Esta línea regular con la ciudad de Filadelfia es, además, una vía de conexión muy importante, con todo el estado de Pensilvania, pero también con todo el continente americano", sentenció ayer Esteve Torres, director general de Ports i Transports de la Generalitat. Las perspectivas de la compañía son elevadas, y más teniendo en cuenta que las reservas para el mes de mayo se situaron rápidamente en el 65%, aun cuando no se había hecho promoción del vuelo. Pese a que de momento sólo han programado vuelos hasta el mes de octubre, la aerolínea está convencida que el comportamiento de la demanda será tan positivo como el que registra el Madrid-Filadelfia, que registra un ocupación media del 76%.

El vuelo de US Airways, que saldrá cada día a las 12.35 horas de Barcelona y llegará a las 15.30 horas a Filadelfia, permitirá a los pasajeros conectar con más de 180 destinos de Estados Unidos, Canadá, el Caribe y Latinoamérica, entre estos Miami, Orlando, Los Ángeles, Las Vegas, San Francisco, Cancún, Toronto y Montreal.

"Es una nueva ruta que cubre un segmento altamente demandado y que también puede ayudar a Barcelona a atraer nuevas compañías", manifestó el director de Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea (AENA), Javier Marín.

Para el directivo de AENA, que las instalaciones de El Prat consigan nuevos vuelos intercontinentales es sólo cuestión de tiempo. "El desarrollo de las nuevas infraestructuras va a permitir ofrecer cada vez más vuelos que atraviesen el Atlántico. La tercera pista de El Prat permite ir incrementando la capacidad del aeropuerto hasta que se ponga en marcha la nueva terminal. Se abren nuevas posibilidades y se pueden obtener nuevos resultados", manifestó Marín. Éste es el deseo de las administraciones catalanas y de las entidades económicas al considerar que Barcelona se encuentran en clara desventaja respecto al aeropuesto de Barajas.

Por lo pronto, el vuelo que saldrá hoy de Barcelona con destino a Filadelfia lo hará ya con una ocupación de alrededor del 90%. Aunque todavía no sea época de vacaciones y hoy sea miércoles.
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sequera
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argumento para AVE en terminal Aeroportuaria

Post by sequera »

wefer wrote: La nueva ruta de US Airways se plantea como otra puerta de entrada a Estados Unidos, alternativa al Barcelona-Nueva York de Delta. Su principal baza es tener en la misma sala de llegadas del aeropuerto el acceso directo a la red de trenes de alta velocidad que permiten salvar en menos de una hora los cerca de 140 kilómetros que separan Filadelfia de Nueva York.
Precisamente es uno de los argumentos para la construcción de una estación AVE en una terminal aeroportuaria, la intermodalidad. Vender movilidad y opciones con valor añadido.
xussep80
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Nou vol directe entre Barcelona i Nova York

Post by xussep80 »

Del DPTOP

Al llarg del 2006, s'obrirà un vol a Nova York i es treballa en noves rutes a l'Àsia, Pròxim Orient i la zona euromediterrània.

L'aeroport de Barcelona disposarà a partir del proper mes de maig d'un vol directe durant tot l'any a Nova York a càrrec de la companyia Continental Airlines. La ruta, que tindrà una freqüència diària, serà el primer vol directe a Estats Units que operarà durant tot l'any.

Aquesta nova connexió ha estat anunciada durant la presentació del balanç del primer any d'activitat del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries (CDRA), integrat per la Generalitat, la Cambra de Comerç de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i Aena.

L'objectiu d'aquest any per el CDRA és reforçar els enllaços directes i regulars amb determinades regions amb potencial econòmic i turístic com ara la regió euromediterrània, l'est d'Europa, l'Orient Mitjà i el Japó. Així mateix, es realitzaran diferents accions de promoció directa com ara missions comercials a Buenos Aires, Dubai i Japó i campanyes de promoció internacional.

Durant l'any 2005 Barcelona va aconseguir set nous vols intercontinentals des de Barcelona a deu destinacions diferents i que cinc noves companyies aèries s'establissin a l'aeroport. Aquest vols han generat prop de 100.000 viatgers nous que han contribuït a situar el Prat com l'aeroport amb l'increment de passatgers més important entre els grans d'Europa.
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Re: Nou vol directe entre Barcelona i Nova York

Post by xussep80 »

Sovint es parla que cal fer més competitiu l'aeroport del Prat davant l'imponent Madrid-Barajas. Però, des del meu punt de vista, el que cal és potenciar el Prat amb noves rutes que puguin complementar l'oferta que ja té Barajas.

En aquest sentit, crec que és important obrir rutes, tal com diu la nota del DPTOP, a la zona asiàtica (Tòkio, Delhi, Beijing, Singapur i Dubai. Potser també cap al sud-est, a Tailàndia i el Vietnam) i, també importantíssim, a la zona euromediterrània (Tel Aviv, Aman, Cairo, Damasc, Beirut, Alger, Tunis, Casablanca...).

Què en penseu?
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Cahorand
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Post by Cahorand »

Sí, no em de deixar passar aquesta oportunitat. Tradicionalment (des de fa segles) Madrid i Castella han mirat més cap a l'Atlàntic i Amèrica, mentre que Barcelona i Catalunya han mirat més cap a l'altra banda: el Mediterrani i, per extensió, l'Orient.

Barcelona, amb el Prat, ha de ser la porta sud d'entrada d'Europa a les persones i mercaderies provinents de l'Orient.
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
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Carlos L'H
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Post by Carlos L'H »

Que precio ronda el Barcelona - New York :?:
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Futuro

Post by Santfeliuenc »

Hola,
Sí, no em de deixar passar aquesta oportunitat. Tradicionalment (des de fa segles) Madrid i Castella han mirat més cap a l'Atlàntic i Amèrica, mentre que Barcelona i Catalunya han mirat més cap a l'altra banda: el Mediterrani i, per extensió, l'Orient.
El futuro está en Asia: en China, Japón, Australia, Indonesia, en el Pacífico... si miramos hacia allí, estaremos mirando en la buena dirección. El mercado americano es y será también muy importante, pero el eje se trasladará de NY a California (LA y SFco) puesto que el océano del futuro será el Pacífico.

Saludos,
Sergio
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Post by aarongilp »

Carlos L´H wrote:Que precio ronda el Barcelona - New York :?:
Aprox 600€ I/V
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Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
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Post by Serie-300-metro »

aarongilp wrote:
Carlos L´H wrote:Que precio ronda el Barcelona - New York :?:
Aprox 600€ I/V
No está mal.
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Barcelona Salamanca

Post by A-380 »

Lagun Air operará nuevas rutas desde Valladolid a partir del 6 de noviembre a la espera de incorporar nuevos aviones :D

Aviaciondigital

La aerolínea Lagun Air ofrecerá a partir del 6 de noviembre nuevos vuelos desde los aeropuertos de Salamanca y Valladolid con destino a Barcelona, Sevilla, Valencia y Palma de Mallorca, según informa la compañía en su página web.

Lagun Air conectará desde Valladolid este mes de noviembre cuatro destinos nacionales como Barcelona Sevilla, Valencia y Palma de Mallorca. En el caso de Barcelona, los vuelos comenzarán a operase desde el día 6 de noviembre; desde el día 8 en los casos de Sevilla y Valencia; y desde el día 10 a Palma de Mallorca.

La frecuencia con Barcelona desde el aeropuerto de Valladolid será diaria a expensas de lo que ocurra con los horarios de los viernes y domingos, aún a la espera de confirmación por parte de Lagun Air.

Asimismo, Laguna Air conectará el aeropuerto de Salamanca con Barcelona, desde el día 6 de este mes; y con Mallorca y Málaga, aunque en estos casos habrá que esperar hasta el 10 de noviembre.

NUEVOS AVIONES

Para la puesta en escena de estas nuevas rutas, Lagun Air adquirió en septiembre un nuevo avión para su flota, un primer reactor Embraer-145 con capacidad para 50 personas.

Además, la empresa estudia estos días diferentes opciones para hacerse con nuevas aeronaves con las que ofrecer un mejor servicio a sus clientes.

En este sentido, Lagun Air pretende hacerse con un nuevo avión que estaría operativo antes de estas Navidades y que probablemente llegaría procedente de la Sueca Sky West.

Para después de Navidad, Lagun Air podría hacerse con los servicios de una nueva aeronave de características similares.


Barcelona sigue incrementando destinos.
Saludos, :hola
Pedro
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sortrens
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Post by sortrens »

Per el que fa a la nova terminal del Prat, sembla que està molt avançat. Però per el que fa la política que està seguint el Govern amb el trasllat del Prat a la Generalitat i les inversions :evil:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
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Post by Vox »

sortrens wrote:Per el que fa a la nova terminal del Prat, sembla que està molt avançat. Però per el que fa la política que està seguint el Govern amb el trasllat del Prat a la Generalitat i les inversions :evil:
Ja li toca estar avançada. Tenia que estar llesta pel 2007, després pel 2008 (ara sembla que el 2008 serà per l'obra civil) i ara 2009.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
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bitxofo
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Post by bitxofo »

El dia 5/10/2007 agafaré aquest vol!
8-)

Per cert:

L'Espasa no estarà enllestida fins al 2009.
:(
Visca el metro!!
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Post by EUKibo »

bitxofo wrote:El dia 5/10/2007 agafaré aquest vol!
8-)

Per cert:

L'Espasa no estarà enllestida fins al 2009.
:(
En els plans inicials crec que havien calculat que pel 2010 hauria d'estar construida la terminal espiral satèlit de la terminal espasa.

Bueno... Millor ritme que la L9 porten.
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El comitè de rutes negocia a Hong Kong, Tòquio i Shenzhen...

Post by A-380 »

http://www.vilaweb.cat:80/www/elpunt/no ... mp=2584955

El comitè de rutes negocia a Hong Kong, Tòquio i Shenzhen vols de Barcelona a la Xina i al Japó

Una delegació del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de Barcelona (CDRA) és a la Xina i al Japó fins la setmana vinent per negociar amb companyies aèries d'aquestes dos països asiàtics vols directes a Barcelona per a passatgers i mercaderies. La delegació, presidida pel secretari per a la Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, tindrà una trobada a Hong Kong amb el director de desenvolupament corporatiu de la xinesa Cathay Pacific Airlines, Augustus Tang, per explorar la posada en marxa de vols de passatgers des d'aquesta ciutat xinesa fins a Barcelona. La delegació visitarà la terminal de passatgers de l'aeroport de Hong Kong, un dels més moderns del món, i també s'entrevistarà amb representants de les dues aerolínies, Cargolux i Jade Cargo, que avui ja transporten mercaderies en vols directes des d'aquesta ciutat i la veïna Shenzhen a Barcelona. La Generalitat, la Cambra de Comerç i el Centre de Càrrega Aèria de Barcelona organitzen aquests dies a Hong Kong un seminari per a operadors de mercaderies de Barcelona i la Xina per ampliar el nombre de vols. A la Xina, l'expedició es completarà amb una visita al centre de càrrega de l'aeroport de Shenzhen, un dels grans nuclis industrials del gegant asiàtic.

Per la seva banda, el director general de Ports i Aeroports de la Generalitat, Oriol Balaguer, es desplaçarà a Tòquio, on s'entrevistarà amb representants de les aerolínies Japan Airlines i All Nippon Airlines per explorar la possibilitat d'obrir vols directes des dels principals aeroports japonesos a Barcelona. La delegació també ha programat una trobada amb empresaris del sector aeri del país així com una visita a l'aeroport de passatgers i al centre de càrrega de Tòquio Narita.


Estos vuelos podrian iniciarse practicamente ya, por ser vuelos que normalmente tendrian su salida a partir de las 22:00 h. saliendose del horario de mayor afluencia de facturacion, esas son horas de llegadas, al igual que las llegadas, a partir de las 05:00 h. que es cuando se inicia en el Prat la mayor afluencia de facturacion de salidas.

Ahora nos faltara otra pista y la comunicacion entre T-A, T-B y T-C con T-D y con el edificio satélite.

Saludos,
Pedro
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Nuevas rutas aéreas desde El Prat (IBERIA)

Post by A-380 »

"Iberia abrirá en 2010 cuatro rutas desde el Prat con destino a América. La aerolínea descarta el mercado asiático por la falta de rentabilidad de estas rutas para compañías europeas.

El director general de Iberia, Enrique Donaire, ha explicado que la compañía aérea estará en disposición de operar cuatro rutas intercontinentales desde la nueva Terminal Sur del aeropuerto de Barcelona a Estados Unidos y América Latina para el año 2010.

Según ha expuesto Donaire en el foro de debate sobre turismo organizado por el grupo hotelero Hotusa, la compañía está actualmente analizando los destinos posibles, aunque ha querido dejar claro que Iberia no contempla "en mucho tiempo" la opción de abrir rutas desde Barcelona a Asia, como reclama el Comité de Desarrollo de Rutas Aéreas de Catalunya (CDRA), formado por la Cámara de Comercio de Barcelona, la Generalitat, el ayuntamiento de Barcelona y AENA.

Se da la coincidencia de que este órgano, encabezado por el secretario de movilidad de la Generalitat, Manel Nadal, se encuentra estos días de visita a Hong Kong, Shenzhen (China) y Tokio para promover e impulsar la colaboración con las compañías aéreas locales en el desarrollo de nuevas rutas directas desde Barcelona a ciudades de estos países.

El director general de Iberia ha considerado que Barcelona no tiene presencia comercial o empresarial suficiente en el continente asiático para plantearse estas rutas y ha explicado que "por ubicación geográfica" no tiene sentido que pasajeros del norte o del centro de Europa realicen conexiones en Barcelona para llegar a dichos destinos.

Donaire ha añadido que la intención de ubicar un 'hub' (centro distribuidor de vuelos) intercontinental en El Prat requiere una inversión económica importante y de cierto tiempo, ya que sólo el 25% de los pasajeros de este tipo de vuelos son locales, mientras que el 75% restante proviene de conexiones con otras ciudades.

Así, ha declarado que las operaciones de largo recorrido al continente americano serán operadas por la propia Iberia, mientras que Clickair, su filial de bajo coste, se encargaría de la "masa crítica" suficiente de pasajeros en recorridos de corto y medio alcance con las que afrontar un despliegue intercontinental "competitivo".

Donaire ha señalado que la inversión que supondrán a Iberia las cuatro rutas intercontinentales será de aproximadamente 700 millones de euros sólo en las cinco aeronaves de largo recorrido necesarias -Boeing 787 o Airbus A350, según ha detallado- para operar estos destinos.

En su discurso, también ha desvelado que la compañía presidida por Fernando Conte ya inició en 1998 planes para establecer un 'hub' de alcance medio en Barcelona, pero que "el efecto devastador para las aerolíneas" de los atentados del 11 de septiembre de 2001 en Nueva York y la posterior irrupción de las compañías de bajo coste "con apoyo de las administraciones locales" acabó por "distorsionar las rentabilidades".

En la adjudicación dada a conocer el pasado 2 de octubre, Iberia, a la cabeza de la alianza Oneworld, y Spanair, liderando Star Alliance, fueron las compañías beneficiadas para operar desde la T-Sur junto a sus asociadas, Vueling y 17 compañías con vuelos intercontinentales desde El Prat, en una decisión que satisfizo tanto a Generalitat y ayuntamiento como a los empresarios.

Iberia vuela a 77 destinos directos desde Barcelona, realiza 121.000 operaciones anuales y transporta al 38% del total de los pasajeros que pasan cada año por El Prat, además de haber llegado a un acuerdo para invertir 24 millones en un futuro hangar de mantenimiento para aeronaves en la misma instalación.

La Vanguardia"


http://www.aire.org/portal/modules.php? ... le&sid=887

:nose :martell2 :escoba

:hola
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Desídia elevada al grau de perfecció

Post by Guigui »

La aerolínea descarta el mercado asiático por la falta de rentabilidad de estas rutas para compañías europeas.
I és aquest el motiu pel qual un autèntic gegant del mercat aeronàutic mundial com Austrian Airlines té vols directes de Viena a Tòquio, Pequín, Bangkok, Male, Colombo, Delhi, Bombai, Dubai, Teheran, Baku, Astana i Iekaterinburg.
El director general de Iberia ha considerado que Barcelona no tiene presencia comercial o empresarial suficiente en el continente asiático para plantearse estas rutas y ha explicado que "por ubicación geográfica" no tiene sentido que pasajeros del norte o del centro de Europa realicen conexiones en Barcelona para llegar a dichos destinos.
En canvi, Madrid és el melic del món per decret i "por la guasa de Dios". És que és ben lògic, per favor!

Aquesta trepa, o bé ens vol fer passar a tots per rucs o no té ni punyetera idea de com gestionar una aerolínia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
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Air Nostrum conectará Barcelona y Marsella

Post by A-380 »

Air Nostrum conectará Barcelona y Marsella

Air Nostrum unirá en ruta directa Barcelona con Marsella a partir del próximo 28 de octubre, una conexión más que se suma a las que las que la aerolínea mantiene entre España y Francia.

Air Nostrum ha realizado un esfuerzo para aumentar la conectividad de Barcelona con Francia, y este invierno operará un total de 3 rutas directas con Marsella, Niza y Nantes.

Los horarios y frecuencias diseñados van a facilitar los desplazamientos tanto por negocios como de ocio en ambos sentidos, durante los fines de semana o a lo largo de todo el invierno. De este modo, los vuelos está previsto que despeguen de Marsella a las 18:35, de lunes a sábado: y a las 13:55 horas, los domingos. En sentido inverso, los aviones tienen programada su salida desde el aeropuerto de El Prat de lunes a sábado, a las 17:05 horas; y los domingos, a las 12:00 horas.

La ruta arranca la temporada de invierno con una ocupación de los primeros vuelos del 50% (un 57% de la venta de los billetes se ha realizado en Francia). Por lo que se refiere a las conexiones que brinda, hay que destacar que el tráfico directo registrado hasta el momento supone el 70% del total mientras que el 30% de los viajeros utilizan esta ruta para conectar con otros vuelos.

De ese 30%, el 55% de los pasajeros utiliza El Prat para conectar a otros destinos como Palma de Mallorca, Málaga, Ibiza o Sevilla. Mientras, en el plano internacional, otro 23% viaja desde Barcelona a Buenos Aires, Santiago de Chile o México D.F.
Los marselleses aprecian, ante todo, las cosas sencillas.

http://www.aviaciondigitalglobal.com/no ... DesignId=4

Uno mas :ok
:hola
Pedro
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Barcelona tindrà vols directes a Mèxic a partir del desembre

Post by metring »

De la web de l'ajuntament de Barcelona:

Barcelona tindrà vols directes a Mèxic a partir del desembre

Hereu destaca que el nou enllaç directe reforçarà les relacions econòmiques i comercials entre Mèxic i Barcelona
L’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, ha participat en la presentació del nou vol Barcelona-Mèxic DF, que oferirà la companyia Aeroméxico a partir del desembre. (Vegeu més informació sobre el viatge de l'alcalde a Mèxic)

Segons ha explicat l’alcalde, aquest nou enllaç directe reforçarà una ja fluida relació entre els dos territoris. "Les dades estadístiques de què disposem demostren que el tràfic de passatgers entre la capital de Catalunya i Mèxic durant l’any 2006 va ser de cent mil passatges", ha dit Hereu.

L’aposta d’Aeroméxico per l’aeroport de Barcelona s’afegeix a la que ja han fet altres companyies nord-americanes, sud-americanes i asiàtiques per l’aeròdrom barceloní i per la viabilitat econòmica de les connexions transoceàniques des de la capital de Catalunya amb ciutats com Mèxic DF, Bogotà, Buenos Aires, Nova York, Atlanta, Montreal i Singapur, entre altres.

"És una demostració de les possibilitats reals de desenvolupament i creixement de Barcelona i Catalunya des del punt de vista econòmic, comercial, turístic i cultural," ha destacat l’alcalde.

El nou vol és el fruit de la col·laboració del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries (CDRA) amb la companyia Aeroméxico. El CDRA, que es va crear al començament de l'any 2005, va ser una iniciativa conjunta de la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i Aena amb l'objectiu d'aconseguir nous enllaços aeris intercontinentals per a l'aeroport de Barcelona.

En aquest sentit, Jordi Hereu ha recordat que s’ha de seguir treballant en aquest mercat per mantenir i completar l’oferta actual i considera necessari disposar de vols directes a Amèrica Central i ampliar els que hi ha a Amèrica del Sud.

Les dades estadístiques de l'estudi preliminar de viabilitat de la ruta mostren com el trànsit de passatgers entre Barcelona i Mèxic durant el 2006 (utilitzant vols en connexió) va ascendir a cent mil passatgers aproximadament, la qual cosa situa Barcelona com el segon mercat en importància per a Amèrica del Nord, després d'EUA i per davant del Canadà.


Durant l'any 2006 l'aeroport de Barcelona va registrar un total de trenta milions de passatgers, xifra que el situa en novena posició en el rànquing d'aeroports europeus, pel que fa al volum de trànsit, i el primer en la taxa de creixement entre els grans aeroports, amb una taxa de creixement de l'11% respecte a l'any anterior.
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