Deu n'hi do el bon nombre de línies noves intercontinentals que hi han en El Prat i que s'ha establert en els últims anys. Per a mi el problema es que El Prat no es un hub. Pero ara mateix, a fora d'Europa (no hi poso els vols dels paísos riberencs del Mediterrani) es pot volar directe a:Henry 030 wrote:Fa temps que em mosqueja el tema dels vols intercontinentals des d'El Prat. Durant els últims 7-8 anys han aparegut multitud de notícies o rumors (aquests últims en fòrums d'aviació) sobre companyies d'arreu del món que volien inaugurar rutes al Prat o planejaven estudiar-ne la viabilitat, no obstant, la gran majoria d'aquestes companyies no ha tornat a mostrar interès en instal·lar-se a BCN, suposo que la crisi en té part de la culpa (Madrid també en té part de la culpa9, però està clar que moltes rutes amb Amèrica (tant del Nord-Central com del Sud), Àfrica i Àsia que mouen un gran nombre de viatgers a BCN no compten amb enllaç directe, i això no és bo a l'hora de realitzar congressos o fires, per a la instal·lació de multinacionals a Catalunya amb el conseguent moviment d'empreses ni per al turisme.
- Nova Iork JFK (Delta i American)
- Nova Iork Newark (United)
- Miami (American)
- Buenos Aires (Aerolineas)
- Bogotá (Avianca)
- Rio de Janeiro (Singapore)
- Banjul (Gambia i Vueling)
- Singapore (Singapore)
- Lahore/Islamad/Karachi (Pakistan airlines)
- Amman (Royal Jordanian)
- Doha (Qatar)
- Dubai (Emirates)
Fa cinc o deu anys era un somni tenir tot aquesta munió de vols intercontinentals directes des de Barcelona.
Per no parlar de que en vols a Alemania, per exemple, Barcelona te moltes millors connexions que Madrid. Exemple concret. Des de Madrid no pots volar directe a Stuttgart. Des de Barcelona si. Per posar només un exemple.