Mussols a l'Estació de França
Mussols a l'Estació de França
Algú ha visitat darrerament l'Estació de França? Ahir hi vam ser i ens vam trobar que hi havien mussols pels voltants de la zona de vies. Per espantar els coloms?
- Attachments
-
- mussoledf1.jpg (41.57 KiB) Viewed 7326 times
-
- mussoledf2.jpg (59.96 KiB) Viewed 7326 times
-
- N5
Re: Mussols a l'Estació de França
Pero son de veritat?
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
No són de veritat, estan per ''espantar'' els coloms. Ja que l'estació, el sostre no està en bones condicions.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Estrany... Jo tenia entès que els depredadors dels coloms èren els falcons o les gavines. Els mussols menjaven esquirols o ratolins, o al menys deien això a Banner i Flappy
Si hi ha algú que entengui de zoologia i ens ho pugui confirmar...
Si hi ha algú que entengui de zoologia i ens ho pugui confirmar...
- wefer
- Administrador
Deurien anar al xino i només hi van trobar mussols. Deurien pensar que ja farien el fet i deuen esperar que els coloms no entenguin gaire de zoologia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Poc reals
A mi, el que em salta a la vista és que aquests mussols tenen uns colors molt més vius que els de debò.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Realment una figura d'un mussol evitarà els coloms o alguna altre espècie?
Com a simple decoració pinten molt bé, però si hi ha més...
Com a simple decoració pinten molt bé, però si hi ha més...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Las palomas no tienen ni una visión tan desarrollada como la nuestra ni un conocimiento tan avanzado de zoología. Lo que ven es algo que parece un pajarraco, y la idea es que lo perciban como un depredador, que aunque los buhos no depredan palomas los halcones sí, y a la vista de una paloma no deben ser tan diferentes, reconocerán sobre todo el color de las plumas (lo que dice Guigui de que tienen colores muy vivos) o el brillo de los ojos de las figuras.
Indagando por internet las opiniones son diversas, hay quien dice que funcionan y quien dice que eso no vale para nada. A la vista de que deben de costar apenas un puñado de euros tampoco está de mas intentarlo para alejar un poco las palomas sin tener que agredirlas.
Indagando por internet las opiniones son diversas, hay quien dice que funcionan y quien dice que eso no vale para nada. A la vista de que deben de costar apenas un puñado de euros tampoco está de mas intentarlo para alejar un poco las palomas sin tener que agredirlas.
- wefer
- Administrador
Pel que jo he vist no s'hi posen coloms allà on hi ha les figures. En canvi, per la resta de l'estació continua havent-hi coloms com sempre i has d'anar amb compte d'on et pares si no vols acabar amb un regal al cap.
No volíeu "ave" a l'EdF? Doncs ja el teniu!!
No volíeu "ave" a l'EdF? Doncs ja el teniu!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
És que on també fa falta alguna cosa per evitar bestiar és a on les andanes, que no es pot anar si no és amb paraigües!
-
- N8
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Es podria llogar una empresa que tenen falcons i els fan volar de tant en tant com a l'aeroport del Prat.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- wefer
- Administrador
Ara que estan de moda els drons, que en posin un que automàticament els empaiti. Serà divertit de veure.
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
O que possin altaveus que de tant en tant surti el so d'un falcó amenaçant... això sí que funcionaria... penso
De pas fer reformes al sostre. Fa llàstima veure aquells forats i com hi ha peces caigudes que s'aguanten a la xarxa de sota. I no sé si amb això es podria reduïr una mica la presència de coloms.
Si hi hagués un mètode barat... Es podria fer una fira de falconers de tant en quant en un raconet de l'estació i potser ajudaria. Òbviament al no ser un aeroport i no es corren els riscos d'afectar al tràfic no posaran a cap equip falconer.
Jo de moment no he tingut la mala sort de que em caigués un regalet per allà. Això si, intento evitar les zones on més cauen els regalets.
Si hi hagués un mètode barat... Es podria fer una fira de falconers de tant en quant en un raconet de l'estació i potser ajudaria. Òbviament al no ser un aeroport i no es corren els riscos d'afectar al tràfic no posaran a cap equip falconer.
Jo de moment no he tingut la mala sort de que em caigués un regalet per allà. Això si, intento evitar les zones on més cauen els regalets.
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Sostre exterior també, si vens per les rondes/lateral, hi ha a la dreta (entrant a l'estació en tren) i es veu uns grafittis a la part alta.Prest wrote:De pas fer reformes al sostre. Fa llàstima veure aquells forats i com hi ha peces caigudes que s'aguanten a la xarxa de sota. I no sé si amb això es podria reduïr una mica la presència de coloms.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- JPlanas
- N6
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
Curiositats a les estacions
El perquè dels mussols a l'Estació de França.
Si.. perquè ?, va ser la pregunta que em vaig fer en entrar en el vestíbul de l'estació de França.
Perquè la rèplica d'un mussol en cada alamena dels finestrals que miren cap a les vies ?.
I penso que gairebé tinc la resposta. Crec que els mussols estan posats per espantar als coloms que en esbarts espectaculars envaïen l'estació. Crec, no estic segur, que hi ha un petit altaveu a la base de cada figura, que imita el so de l'animal...em va semblar escoltar-ho... Un invent pacífic i de molta lògica.
Si.. perquè ?, va ser la pregunta que em vaig fer en entrar en el vestíbul de l'estació de França.
Perquè la rèplica d'un mussol en cada alamena dels finestrals que miren cap a les vies ?.
I penso que gairebé tinc la resposta. Crec que els mussols estan posats per espantar als coloms que en esbarts espectaculars envaïen l'estació. Crec, no estic segur, que hi ha un petit altaveu a la base de cada figura, que imita el so de l'animal...em va semblar escoltar-ho... Un invent pacífic i de molta lògica.
Re: Curiositats a les estacions
Això ja ho sabia, el perquè dels mussols. Ara bé, el que no sabia és que fan sorolls.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ja us avanço que no funcionen.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Tanto me da, a mi me parecen muy simpáticas las palomas de la EdF. Tampoco creo que ensucien más que alguna de la gente que pasa por ahí.