El Punt/Avui, 24 de juliol de 2013 wrote: Exigeixen transport públic transfronterer també ferroviari
Associacions de la Catalunya del Nord i la del Sud constitueix una aliança estable
[...]
Avancen les obres del TGV Barcelona-Perpinyà
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: LAV Barcelona-França
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
Perdonar tengo una pregunta con el primer Euromed que sale de Valencia Joaquim Sorolla 6:40 y que llega a Figueres Vilafant a las 11:28 podría coger el primer TGV que sale hacia París Gare Lyon.
Re: LAV Barcelona-França
No. Los TGV tienen la salida a las 10.20 y a las 17.20 de Vilafant.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
Jo tinc una proposta per fer trajectes internacionals.
BCN - Marne-La Vallée-Chessy-TGV(Disneyland París) - Paris Nord (4 trens diaris)
BCN - Toulouse-Matabiau - Bordeaux-St Jean (2 trens diaris)
BCN - Girona - Nice-Ville - Monaco ( 2 trens diaris en el període no estival i 6 trens diaris període estival)
BCN - Belfort-Montbéliard-TGV - Freiburg HBF/Zürich (2 trens diaris que es separen a la estació Mulhouse)
BCN - Girona - Lyon-Part-Dieu - Ginebra (4 trens diaris)
BCN - Nancy-Ville - Luxemburg (2 trens diaris)
Aeroport T1 - BCN - Aéroport-CDG-TGV - Brussel·les-Midi - Brussel·les Aéroport (2 trens diaris)
Aixo son les meves propostes creades per que Barcelona estigui mes connectada amb Europa, m'agradaria molt tindre la vostra opinió si us plau.
BCN - Marne-La Vallée-Chessy-TGV(Disneyland París) - Paris Nord (4 trens diaris)
BCN - Toulouse-Matabiau - Bordeaux-St Jean (2 trens diaris)
BCN - Girona - Nice-Ville - Monaco ( 2 trens diaris en el període no estival i 6 trens diaris període estival)
BCN - Belfort-Montbéliard-TGV - Freiburg HBF/Zürich (2 trens diaris que es separen a la estació Mulhouse)
BCN - Girona - Lyon-Part-Dieu - Ginebra (4 trens diaris)
BCN - Nancy-Ville - Luxemburg (2 trens diaris)
Aeroport T1 - BCN - Aéroport-CDG-TGV - Brussel·les-Midi - Brussel·les Aéroport (2 trens diaris)
Aixo son les meves propostes creades per que Barcelona estigui mes connectada amb Europa, m'agradaria molt tindre la vostra opinió si us plau.
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
I per què no comencem a pensar en TGVs nocturns? Amb trens que tinguessin una velocitat comercial de 200 Km/h es podria arribar sense problemes a Londres, Berlin, Viena, etc. Seria una bona manera de portar turistes en grans quantitats en comptes de col·lapsar aeroports i autopistes.trensmat wrote:Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
Re: LAV Barcelona-França
Aixo de la SNCF sigui mès oberta en relacions internacionals ho será si obté benefici i no te competencia dins de la seva frontera per part d'un tercer.......trensmat wrote:Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
Barcelona-Nissa,Barcelona-Disneyland? Ja es veura amb el temps.....aixó es Europa i no es com aqui que es obre una relació i es programen 50.000 serveis i si amb el temps no funcionen a despotricar al politic de torn,o a Renfe,Adif o qui sigui.......
Tot es veura quand comencin els serveis i dependrá com funcionin,temps al temps.....
una salutació!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tema obert
Per a pensades sobre possibles connexions internacionals des de Barcelona en AV, tant diürnes com nocturnes, hi ha aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Trens mercaderies RENFE en ample UIC
Confirmat visualment que els trens de mercaderies entre el port de Barcelona i Perpinyà (El Soler) que circulen en ample UIC ja no utilitzen el tercer carril de la línia clàssica entre Girona i Figueres: circulen per la línia d'alta velocitat.genissimon wrote:És el que em suposava.ortegote wrote: Si hi ha circulacions de Mercaderies els fan passar pel Túnel de Girona.
Gràcies !!
Així, doncs, els únics trens que ara mateix utilitzen l'enllaç entre la línia clàssica a Vilamalla i la línia d'altra velocitat a Figueres-Vilafant són els Euromed i Alvia.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: LAV Barcelona-França
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... arios.html
Renfe estudia ampliar horarios de AVE entre Madrid y Figueras
El último tren que cubre este trayecto sale de la capital española a las cinco y media de la tarde
Renfe estudia ampliar horarios de AVE entre Madrid y Figueras
El último tren que cubre este trayecto sale de la capital española a las cinco y media de la tarde
Re: LAV Barcelona-França
Se sap alguna cosa de la posada en servei dels trens Barcelona-París i Barcelona-Tolosa? La darrera vegada que es va aplaçar es va dir que caldria esperar a l'octubre, però la realitat és que els trens actuals amb transbordament a Figueres-Vilafant estan programats almenys fins el 18 de novembre...
Re: LAV Barcelona-França
Encara no...
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: LAV Barcelona-França
Diari de Girona, 19 de setembre de 2013 wrote: Estudien ampliar l´horari del TAV
CiU reclamava en una pregunta que l'últim tren des de Madrid cap a Figueres no sortís tan aviat (17.30)
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: LAV Barcelona-França
Diari de Girona, 20 de setembre de 2013 wrote: Impulsen ofertes turístiques lligades al TAV a Girona i Figueres
La Generalitat proposa el producte City Breaks, amb escapades de dos a quatre dies per visitar les ciutats
[...]
El Punt/Avui, 20 de setembre de 2013 wrote: Més TAV en l'horitzó
Renfe estudia l'ampliació d'horaris del TAV entre Madrid i Figueres
Les bones dades d'ocupació de la línia permetrien respondre a la demanda del territori
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
http://www.324.cat/video/4702614
Societat
Tot a punt per connectar Barcelona amb París
Actualitzat a les 16:16 h 08/10/2013Seccions I cocomentaris
Demà farà nou mesos que l'AVE entre Madrid i Figueres va entrar en funcionament, i, encara avui, els passatgers amb bitllet internacional, és a dir, que volen passar a França, han de canviar de tren a la frontera. La data en què els AVEs podran circular per França i els TGVs per Espanya s'ha anat ajornant, segons diuen, per problemes en les homologacions dels sistemes de seguretat i comunicació dels trens.
Societat
Tot a punt per connectar Barcelona amb París
Actualitzat a les 16:16 h 08/10/2013Seccions I cocomentaris
Demà farà nou mesos que l'AVE entre Madrid i Figueres va entrar en funcionament, i, encara avui, els passatgers amb bitllet internacional, és a dir, que volen passar a França, han de canviar de tren a la frontera. La data en què els AVEs podran circular per França i els TGVs per Espanya s'ha anat ajornant, segons diuen, per problemes en les homologacions dels sistemes de seguretat i comunicació dels trens.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No hi ha res oficial
Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: No hi ha res oficial
És el que diu un treballador de la SNCF. Ja veurem, perquè els TGV 2N2 encara estan en fase d'homologació a territori Adif, i va per llarg em sembla. No se si els serveis directes que aununcien ho faran els S.100 que han estat fent proves per França.Guigui wrote:Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
Haurem d'esperar al 27 d'octubre per sortir de dubtes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Dinàmica negativa
El que diu és que no veu motius perquè, després de 4 ajornaments, ara hagin de tornar a ajornar l'entrada en servei. En canvi, jo no veig què hi ha ara que faci pensar que no hi torni a haver un altre incompliment de terminis.UT440_132M wrote:És el que diu un treballador de la SNCF.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- carles10000
- N6
- Posts: 210
- Joined: Monday 18/10/2010 19:34
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram