El Llop, això m'ho va dir una companya teva (amb uniforme i tot) que es trobava a l'estació de Maresme | Fòrum regulant la gentada que s'hi acumulava. Quan la situació va estar controlada, vaig apropar-me a preguntar-li pel tipus d'incidència que havia estat, i va contestar-me això, literalment.El LLOP wrote:Em sembla preocupant la manera com últimament al fòrum es dona molta importància i es comenten com a certs fets que ni tant sols s'han contrastat. Avui no hi ha hagut cap suïcidi a Penitents, com s'ha dit aquí, ni l'altre dia cap 9000 va quedar-se sense bateries. Això de donar com a bones informacions de persones i dir-les alegrement sense ni tan sols un"presumptament" o un "m'ha arribat" em sembla molt del Salvame. S' hauria de posar aquest tipus d'informació a la nevera i si el que es vol es debatre, deixar molt clar que la informació podria ser errònia o directament falsa. Això si volem ser seriosos, es clar.
Així doncs, dic el mateix que en Guigui. Vés a saber si van prendre'm el pèl, però la informació va semblar-me prou fiable (venint de qui venia) com per a haver-la de posar en tela de judici.
I aleshores què va passar? La incidència va durar una bona estona i no van habilitar servei parcial, amb la qual cosa la incidència va haver d'estar bastant greu o molt poc habitual.