Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Ràpid?
Molts vídeos i notícies de la Noxarbus diuen que "augmenta la velocitat comercial". Això qué és? Que ara poden anar estil circuit de Mònaco?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Estil Tram
Si l'autobús circulés per plataforma reservada com el tramvia, es guanyaria bastant en rapidesa. Si a això hi afegim prioritat semafòrica total, perfecte!
Ah no, que l'amo i senyor de la carretera és el cotxe privat...
PD: si això es fes i el bus d'una vegada per totes aconsegueixi anar més ràpid que el cotxe privat, es guanyarien usuaris... Oi? Bé, segueixo somiant...
PD: si això es fes i el bus d'una vegada per totes aconsegueixi anar més ràpid que el cotxe privat, es guanyarien usuaris... Oi? Bé, segueixo somiant...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Estil Tram
Tienes razón, Lo deberían de hacer en toda la Diagonal para cuando entre el nuevo retbus D..; pero no lo harán... como siempreAdolescent barceloní wrote:Si l'autobús circulés per plataforma reservada com el tramvia, es guanyaria bastant en rapidesa. Si a això hi afegim prioritat semafòrica total, perfecte!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
UT596001, creo que pides lo correcto pero por las razones incorrectas. Es absurdo decir que Barcelona tiene que sufrir recortes porque otras partes las sufren, y más absurdo en el tema del transporte público: En este país de reaccionarios la única política de movilidad que existe y ha existido desde hace décadas es completamente reaccionaria, en el sentido de que la adecuación de la oferta de transporte va en función de la demanda inmediata, sin que se pretenda crear una red coherente y en continuidad, sin que se pretenda potenciar el transporte público como opción real al coche, y sin que se busque implementar alternativas al coche en corredores de alta demanda para desincentivar el uso del vehículo privado (ejemplo por excelencia para esto es la Diagonal, con su hermosa ausencia de transporte dedicado a este eje).
Si Barcelona ha sufrido menos recortes, es porque en Barcelona hay una demanda mucho mayor de transporte público. Por el simple hecho de que dentro de Barcelona a menudo ir en coche no es opción, o es tan incómodo que el Metro le gana por goleada. Esto no quiere decir que se esté cuidando el transporte público de mejor manera que en otra parte, simplemente la demanda es mayor, mientras que en la periferia únicamente existe la demanda cautiva, ya que el coche en el 90% de los casos es mucho más atractivo. Esto significa que siguiendo el mismo criterio en la periferia el transporte público se recorta más que en Barcelona ciudad, pero no significa que en Barcelona se le de una atención proporcionalmente mayor que en la periferia, simplemente son más voces las que gritan, pero con la misma apatía y falta de interés.
Llegamos al absurdo total, que es cuando tu u otros aquí en el foro toman las armas en contra de la mala malísima Barcelona, como si ahí residiera la fuente de todos los males. Yo soy el primero que te dirá que el transporte público fuera de Barcelona da pena y no es digno del primer mundo, pero si nos vamos a levantar en contra de los hermanos e iguales, vamos apañados. Tu y los demás que pareceis tener más interés en buscar a alguien a quien echarle la culpa teneis que aprender de una vez por todas que así no se soluciona nada, y sólamente se entra en estúpidas discusiones que enfrentan a gente por pertenecer a determinadas regiones. Claro, a su vez en este país de, insisto, REACCIONARIOS a nadie le cruza la cabeza que tal vez sería más útil buscar propuestas constructivas de como mejorar la cosa, que no apuntar el dedo a la cabeza de turco a quien culparemos de todos los males.
Dicho esto, también diré que yo percibo que el bus en Barcelona funciona de una forma muy ineficiente, que tampoco es digna del primer mundo sino que es un despilfarro de recursos de lo lindo (y aquí entra tu gran verdad de que mientras en Barcelona se solapan absurdamente algunos trayectos, hay trayectos periféricos interurbanos que se tendrían que potenciar muchísimo más), y que requiere de una revisión seria, que estudie cuales son los derroteros con una determinada demanda inmediata, cuales son los derroteros a potenciar, como complementar adecuadamente a Metro, Rodalies y Tram, como adaptar la infraestructura para alcanzar una velocidad promedio mínimamente aceptable (lo de ahora es de vergüenza total), etc.. Lo que no tiene ningun sentido es, como se cansa de decir don Wefer, que se haga una Nova Xarxa de Bus a espaldas a los transportes pesados existentes, al igual que no lo tiene una red de autobuses que no es más que la red de tranvías de principios del siglo pasado pero con unas cuantas líneas más, resultando en esos exagerados solapamientos y un exceso de centralismo y de radialidad.
Si Barcelona ha sufrido menos recortes, es porque en Barcelona hay una demanda mucho mayor de transporte público. Por el simple hecho de que dentro de Barcelona a menudo ir en coche no es opción, o es tan incómodo que el Metro le gana por goleada. Esto no quiere decir que se esté cuidando el transporte público de mejor manera que en otra parte, simplemente la demanda es mayor, mientras que en la periferia únicamente existe la demanda cautiva, ya que el coche en el 90% de los casos es mucho más atractivo. Esto significa que siguiendo el mismo criterio en la periferia el transporte público se recorta más que en Barcelona ciudad, pero no significa que en Barcelona se le de una atención proporcionalmente mayor que en la periferia, simplemente son más voces las que gritan, pero con la misma apatía y falta de interés.
Llegamos al absurdo total, que es cuando tu u otros aquí en el foro toman las armas en contra de la mala malísima Barcelona, como si ahí residiera la fuente de todos los males. Yo soy el primero que te dirá que el transporte público fuera de Barcelona da pena y no es digno del primer mundo, pero si nos vamos a levantar en contra de los hermanos e iguales, vamos apañados. Tu y los demás que pareceis tener más interés en buscar a alguien a quien echarle la culpa teneis que aprender de una vez por todas que así no se soluciona nada, y sólamente se entra en estúpidas discusiones que enfrentan a gente por pertenecer a determinadas regiones. Claro, a su vez en este país de, insisto, REACCIONARIOS a nadie le cruza la cabeza que tal vez sería más útil buscar propuestas constructivas de como mejorar la cosa, que no apuntar el dedo a la cabeza de turco a quien culparemos de todos los males.
Dicho esto, también diré que yo percibo que el bus en Barcelona funciona de una forma muy ineficiente, que tampoco es digna del primer mundo sino que es un despilfarro de recursos de lo lindo (y aquí entra tu gran verdad de que mientras en Barcelona se solapan absurdamente algunos trayectos, hay trayectos periféricos interurbanos que se tendrían que potenciar muchísimo más), y que requiere de una revisión seria, que estudie cuales son los derroteros con una determinada demanda inmediata, cuales son los derroteros a potenciar, como complementar adecuadamente a Metro, Rodalies y Tram, como adaptar la infraestructura para alcanzar una velocidad promedio mínimamente aceptable (lo de ahora es de vergüenza total), etc.. Lo que no tiene ningun sentido es, como se cansa de decir don Wefer, que se haga una Nova Xarxa de Bus a espaldas a los transportes pesados existentes, al igual que no lo tiene una red de autobuses que no es más que la red de tranvías de principios del siglo pasado pero con unas cuantas líneas más, resultando en esos exagerados solapamientos y un exceso de centralismo y de radialidad.
Qui pensi que la 141 ha perdut freqüència per la pèrdua de viatgers és que no coneix els mètodes de TMB. És just al revés, és a dir, ha perdut passatgers perquè n' han disminuït la freqüència, obligant als usuaris a pendre alternatives, car esperar-se 30 minuts a que passi el següent dissuadeix a molts usuaris de seguir-la agafant. De fet, així és com van anar eliminant la 35: primer a 20 minuts, després a 30 i quan ja duia uns anys a 45 i, per tant, a ningú li sortia a conta agafar-la van dir "ui, aquesta línia no té passatge, la eliminem"; i així ens ho vam empassar, ben cru i sense guarnició. És evident que amb la 141 volen fer el mateix, i l' argument de ser paral.lela al metro cau pel seu propi pes, ja que fer en metro el recorregut de la 141 implica, com a mínim, un transbordament (més una excurisó a peu per La Mina), que és el que s' ha d' evitar. Recordem que el transport públic es diu públic perquè se suposa que fa un servei social. Jo vaig a la universitat molt més còmodament amb el 141 d' una tirada (de porta a porta, de fet) que fent un transbordament a Urquinaona o caminant tres carrers des de Passeig de Gràcia. I ja no diguem quan he d' anar al Mercat de Sant Antoni o la Pl. Espanya. De tant en tant encara agafo el 41, però ara que me la treuran també, la 141 serà el meu únic mitjà per anar a la majoria de llocs als quals hi vaig en un sol viatge, sense transbordaments ni històries.
Ja veurem com va la H14. A mí em preocupa molt que em treguin les parades que em convenen. La supressió de la 141 no hi ha qui me la vengui, i si a TMB fessin les coses bé, la fusionaríen amb la 91 i posaríen un Bus de Barri que fes Sants - La Rambla per l' antic traçat d' aquesta darrera, anant per Hospital i tornant per Carme.
Ja veurem com va la H14. A mí em preocupa molt que em treguin les parades que em convenen. La supressió de la 141 no hi ha qui me la vengui, i si a TMB fessin les coses bé, la fusionaríen amb la 91 i posaríen un Bus de Barri que fes Sants - La Rambla per l' antic traçat d' aquesta darrera, anant per Hospital i tornant per Carme.
Last edited by Busman on Saturday 26/10/2013 1:37, edited 2 times in total.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- wefer
- Administrador
Tornem-hi...Eduardo wrote:Pues mira yo muchas veces cojo el H12 en Bilbao hasta Pl. España, y es rapidito para lo que es el transporte de superficie. Yo apostaría que el antiguo 56 era mucho mas lento.
Només faltaria que la H12 no fos més ràpida!!!! S'ha fet un carril bus doble sentit Llobregat i s'ha prohibit el pas de cotxes pel lateral muntanya. Això ho haguessin pogut fer sense haver canviat res del 56 ni de cap altre autobús, però no els va donar la gana.
Intentem no confondre les coses, si us plau.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Efectivament. Això que ressumeix molt bé en Wefer, més la supressió d'algunes parades.
L'imminent H10 no podrà comptar, respecte les 43-44, més que amb la supressió de parades. Ja veurem l'efecte. Si es queda amb les freqüències d'una de les dues línies, penso que els festius pot ser depriment. Tant de bo m'equivoqui.
L'imminent H10 no podrà comptar, respecte les 43-44, més que amb la supressió de parades. Ja veurem l'efecte. Si es queda amb les freqüències d'una de les dues línies, penso que els festius pot ser depriment. Tant de bo m'equivoqui.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Independentment de com li anomenin a la línia, hi ha hagut certa millora amb les actuacions fetes.wefer wrote:Tornem-hi...Eduardo wrote:Pues mira yo muchas veces cojo el H12 en Bilbao hasta Pl. España, y es rapidito para lo que es el transporte de superficie. Yo apostaría que el antiguo 56 era mucho mas lento.
Només faltaria que la H12 no fos més ràpida!!!! S'ha fet un carril bus doble sentit Llobregat i s'ha prohibit el pas de cotxes pel lateral muntanya. Això ho haguessin pogut fer sense haver canviat res del 56 ni de cap altre autobús, però no els va donar la gana.
Personalement em dona igual si l'actual V21 és continués dient 10, o portés altre nom, el positiu es que un petit canvi de recorregut (i podria haver més) i la disminució de parades allà on eren molt properes unes amb altres m'han permès a mi i a molts d'altres trigar menys per anar del punt A al B, que realment és el que interessa.
Potser l'autobombo de la NXB és desporporcionat, estic d'acord, però no per això menys útil, el que cal són més actuacions al carrer per millorar la velocitat.
Sobre els transbords, serà pel costum, però he viscut anys a la Teixonera, i per "sortir" d'allà o feies transbord o et quedaves a casa, serà cosa del costum de viure a la part alta de Barcelona on per anar a molts llocs requereixes transbord d'algun tipus i a ningú se li cauen els anells, és una cosa normal, en canvi a la part baixa, se'ls hi fa fer transbord i a queixar-se, quan fins i tot, tenen una xarxa de Transport Públic molt més potent que els de a dalt.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Des del meu punt de vista...
El petit canvi de recorregut per anar més ràpid et va bé a tu, però a altres persones els han privat d'anar amb el bus per la zona on ja no va.Miquel wrote:Independentment de com li anomenin a la línia, hi ha hagut certa millora amb les actuacions fetes.
Personalement em dona igual si l'actual V21 és continués dient 10, o portés altre nom, el positiu es que un petit canvi de recorregut (i podria haver més) i la disminució de parades allà on eren molt properes unes amb altres m'han permès a mi i a molts d'altres trigar menys per anar del punt A al B, que realment és el que interessa.
Potser l'autobombo de la NXB és desporporcionat, estic d'acord, però no per això menys útil, el que cal són més actuacions al carrer per millorar la velocitat.
Sobre els transbords, serà pel costum, però he viscut anys a la Teixonera, i per "sortir" d'allà o feies transbord o et quedaves a casa, serà cosa del costum de viure a la part alta de Barcelona on per anar a molts llocs requereixes transbord d'algun tipus i a ningú se li cauen els anells, és una cosa normal, en canvi a la part baixa, se'ls hi fa fer transbord i a queixar-se, quan fins i tot, tenen una xarxa de Transport Públic molt més potent que els de a dalt.
Tens raó en això de què per la part alta el transport públic és molt simple, has de fer transbords per arribar a un lloc. En canvi, a baix estan tan acostumats a anar directament amb una sola línia i amb freqüències de pas curtes. Si canvien alguna cosa, malament. Són els nostres punts de vista, però entre tots hem de tenir un punt de vista objectiu.
Crec que el transport públic l'hem d'escollir nosaltres, no els senyors de les empreses.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Des del meu punt de vista...
A la V21, el canvi no ha privat a ningú deixar una zona sense bus, a no ser que el que entenguis per això es que el bus ja no para a la porta del davant d'on hagis d'anar. Però esclar, sempre hi ha gent que si la fas desplaçar-se fins la parada següent que està a poc menys de 200 metres ja s'emprenya (Rambla del Carmel) per passar pel tram ràpid sota la rambla, o 300 metres per que en comptes de pujar per Padilla o ho fa per Marina.Renfe445 wrote:El petit canvi de recorregut per anar més ràpid et va bé a tu, però a altres persones els han privat d'anar amb el bus per la zona on ja no va.Miquel wrote:Independentment de com li anomenin a la línia, hi ha hagut certa millora amb les actuacions fetes.
Tens raó en això de què per la part alta el transport públic és molt simple, has de fer transbords per arribar a un lloc. En canvi, a baix estan tan acostumats a anar directament amb una sola línia i amb freqüències de pas curtes. Si canvien alguna cosa, malament. Són els nostres punts de vista, però entre tots hem de tenir un punt de vista objectiu.
Crec que el transport públic l'hem d'escollir nosaltres, no els senyors de les empreses.
És més, el canvi "fastigueja" a uns pocs i beneficia a la resta, per que el 90% del passatge no puja o baixa exclusivament en aquells punts.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Des del meu punt de vista...
D'això sí que tens raó.Miquel wrote:A la V21, el canvi no ha privat a ningú deixar una zona sense bus, a no ser que el que entenguis per això es que el bus ja no para a la porta del davant d'on hagis d'anar. Però esclar, sempre hi ha gent que si la fas desplaçar-se fins la parada següent que està a poc menys de 200 metres ja s'emprenya (Rambla del Carmel) per passar pel tram ràpid sota la rambla, o 300 metres per que en comptes de pujar per Padilla o ho fa per Marina.Renfe445 wrote:El petit canvi de recorregut per anar més ràpid et va bé a tu, però a altres persones els han privat d'anar amb el bus per la zona on ja no va.Miquel wrote:Independentment de com li anomenin a la línia, hi ha hagut certa millora amb les actuacions fetes.
És més, el canvi "fastigueja" a uns pocs i beneficia a la resta, per que el 90% del passatge no puja o baixa exclusivament en aquells punts.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Los autobuses deben de dejar de ser las viejas glórias y que son para siempre; gracias a Retbus se está desmontando una red de líneas que tenemos muy pesada, lenta y en algunos casos con itinerarios obsoletos.Miquel wrote:wefer wrote:Tornem-hi...Eduardo wrote:Pues mira yo muchas veces cojo el H12 en Bilbao hasta Pl. España, y es rapidito para lo que es el transporte de superficie. Yo apostaría que el antiguo 56 era mucho mas lento.
El Actual H12 a abierto nuevas posibilidades de un transporte rápido y cómodo a una zona emergente de Hospitalet, que se consolida día a día mejorando las comunicaciones para los vecinos de Gornal que también se lo merecen; facilita un transborbo cómodo a todas las poblaciones del Baix Llobregat enlazando en la Parada de Miguel Hernández y siguientes; además de tener una frecuencia media para laborables de a 6 minutos prácticamente todo el día Todas éstas ventajas han quedado demostradas y comprobadas, durante el año que lleva prestando servicio la línea H12.
- Guigui
- Administrador
Maquiavèlic
Veient l'ocupació del 28, dubto molt que el V17 la millori, en especial en sentit ascendent, on circularà allunyat de l'eix Rambla Catalunya-Pg. de Gràcia. Resultat: menys afluència, "motiu" per a retallar servei i freqüències.Eduardo wrote:Los autobuses deben de dejar de ser las viejas glórias y que son para siempre; gracias a Retbus se está desmontando una red de líneas que tenemos muy pesada, lenta y en algunos casos con itinerarios obsoletos.
I mentre no arreglin la burla que són els semàfors de Lesseps en sentit ascendent, tota aquesta "filosofia" de la Noxarbus no serà més que una pura martingala.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Maquiavèlic
Veient l'ocupació del 28, dubto molt que el V17 la millori, en especial en sentit ascendent, on circularà allunyat de l'eix Rambla Catalunya-Pg. de Gràcia. Resultat: menys afluència, "motiu" per a retallar servei i freqüències.Guigui wrote:Eduardo wrote:Los autobuses deben de dejar de ser las viejas glórias y que son para siempre; gracias a Retbus se está desmontando una red de líneas que tenemos muy pesada, lenta y en algunos casos con itinerarios obsoletos.
Bueno, tiempo al tiempo, a partir del día 18 se irá comprobando; Lo que no dudo es que por Lauria irá mucho más rápido que por donde aun va el "antiguo 28". Los vecinos de Carmél podrán ir al Puerto por primera vez de una manera más rápida y no el 92 con todo su rodeo
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Re: Maquiavèlic
Per Pg.Gràcia-Rbla.Catalunya-Balmes ja hi ha el 16, 17, 22 i 24, (a més del 7 que d'aqui uns mesos deixarà de passar-hi) en canvi per Roger de Llúria i Pau Claris només hi ha el 39 i el 45 que tenen una freqüència més espaiada i a més se'n van cap al Pg.St.Joan, no cap a Lesseps/Pl.Molina, crec que ja toca que aquest eix també tingui un bus. Igual que lo de baixar per Torrent de l'Olla (ho vaig veure al mapa però no sé si serà aquest o un altre), tenint en compte que per Príncep d'asturies hi baixen 6 línies força potents i per Torrent de l'Olla només el 39 i des de la meitat, ja toca que alguna vagi per allà, que es una zona molt densament poblada i bastant escassa de transport.Guigui wrote:Veient l'ocupació del 28, dubto molt que el V17 la millori, en especial en sentit ascendent, on circularà allunyat de l'eix Rambla Catalunya-Pg. de Gràcia. Resultat: menys afluència, "motiu" per a retallar servei i freqüències.Eduardo wrote:Los autobuses deben de dejar de ser las viejas glórias y que son para siempre; gracias a Retbus se está desmontando una red de líneas que tenemos muy pesada, lenta y en algunos casos con itinerarios obsoletos.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
A http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-1/ i a http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-2/ un reportatge d'una reunió informativa que es va fer la setmana passada i a la que lamentablement, cap administrador del FTC hi va poder assistir
- Adolescent barceloní
- N9
I ara mateix acaben de sortir del forn la tercera i la quarta part del reportatge: http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-3/ i http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-4/.metring wrote:A http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-1/ i a http://www.autobuseros4ever.tk/magazin/ ... s-creix-2/ un reportatge d'una reunió informativa que es va fer la setmana passada
A mi em van comentar que vindríeu... En no veure-us vaig pensar que potser hi havíeu anat un altre dia...metring wrote:i a la que lamentablement, cap administrador del FTC hi va poder assistir
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N9
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Este mensaje me ha hecho pensar, que he de darle la razón, pero no tanto porque haya menos líneas en la zona de dalt, sino porque algunas de las más eficaces, están infrautilizadas.Miquel wrote: Sobre els transbords, serà pel costum, però he viscut anys a la Teixonera, i per "sortir" d'allà o feies transbord o et quedaves a casa, serà cosa del costum de viure a la part alta de Barcelona on per anar a molts llocs requereixes transbord d'algun tipus i a ningú se li cauen els anells, és una cosa normal, en canvi a la part baixa, se'ls hi fa fer transbord i a queixar-se, quan fins i tot, tenen una xarxa de Transport Públic molt més potent que els de a dalt.
La del eje principal, y que me dará más pena que se carguen en la línea de Rondas, la 60, cuya palabra actual para definirla es "infrautilizada", a causa del tour que da por San Andrés y la frecuencia de auténtica pena que tiene. Este es uno de los más claros ejemplos que puede definir a la perfección la zona de dalt en Barcelona.
Lo del 141, no voy a comentar, porque me parece igualmente deprimente. Otra línea a la que se le pudo haber sacado muchísimo jugo, y ya vemos el resultado. A ver qué hace la H14.
Respecto al tema H10, pasa el mismo caso con la 44. Vale que el trazado de la 43 sea más útil, pero como ya dije una vez, curiosamente mis amigos de Madrid no es que adoren la 43 precisamente de la cual se llevaron el mismo recuerdo que de la torturante y demencial 36. No pasa lo mismo con la 44, a pesar de contar con buses más cortos en los que vamos como latas de sardinas. La frecuencia de la 44, debería ser a mi juicio, semejante a la del 43 y no un mero complemento al Metro o a la T5. Y eso de que la cogen cuatro gatos, es y ha sido a causa de la frecuencia de pena que ha tenido, no porque esté vuestra súper línea morada 2 de Metro, va a quitarle muchos viajeros, lo que verdaderamente ha echado para atrás en muchos casos es o la alternativa de la 43 en algunos casos, o la escasa frecuencia de la 44, pero esta línea en muchas ocasiones ha ido hasta arriba, y no de yayos precisamente, como se dijo alguna vez.
En fin, veremos qué hacen con ella, porque si al final implantan la H10 sólo hasta Besòs, el resto del trazado hasta Estaciò de Sant Adrià de la 43, se lo pueden guardar donde les quepa, para hacer ese trayecto que da más vueltas que el 36 en las fiestas de la Mercè, lo pueden hacer con la Tugsal, que como todos sabemos, por lo menos va "un poco más rápido" (y que creo que ese trayecto si mal no recuerdo ya lo cubre el B23), pero en lo que respecta al trazado del 44, si no cubre la zona de Sant Roc y Badalona la Tugsal, mal vamos en la zona de Torrassa y Sant LLuc, porque ahí, la presencia de transporte público, la justita...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Adolescent barceloní
- N9
La H10 está confirmado que irá hasta el Olímpic por Alfons XIII. La línea 143 se creará, pero irá des de La Pau hasta la estación de Sant Adrià.França451 wrote:En fin, veremos qué hacen con ella, porque si al final implantan la H10 sólo hasta Besòs
Lo del 141, no voy a comentar, porque me parece igualmente deprimente. Otra línea a la que se le pudo haber sacado muchísimo jugo, y ya vemos el resultado. A ver qué hace la H14.
Respecto al tema H10, pasa el mismo caso con la 44. Vale que el trazado de la 43 sea más útil, pero como ya dije una vez, curiosamente mis amigos de Madrid no es que adoren la 43 precisamente de la cual se llevaron el mismo recuerdo que de la torturante y demencial 36. No pasa lo mismo con la 44, a pesar de contar con buses más cortos en los que vamos como latas de sardinas. La frecuencia de la 44, debería ser a mi juicio, semejante a la del 43 y no un mero complemento al Metro o a la T5. Y eso de que la cogen cuatro gatos, es y ha sido a causa de la frecuencia de pena que ha tenido, no porque esté vuestra súper línea morada 2 de Metro, va a quitarle muchos viajeros, lo que verdaderamente ha echado para atrás en muchos casos es o la alternativa de la 43 en algunos casos, o la escasa frecuencia de la 44, pero esta línea en muchas ocasiones ha ido hasta arriba, y no de yayos precisamente, como se dijo alguna vez.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En cuanto al H14 aún queda mucho y TMB aún no ha dado su última palabra ni la dará hasta que llegue el día; pero por lo que respecta al H10, desde mi punto de vista tiene el éxito garantizado; una línea que cruza la ciudad desde Badal a Besos a través del eje Mallorca/valenica/Guipuzcoa y con una frecuencia de 5 a 8 min. no hay nada mas que hablar, Los barceloneses no tardarán "2horas" en olvidar los antiguos 43-44. Otra cosa es el tramo Sant Adría/Badalona, pero nunca llueve a gusto de todos, hay que recordar que estos municipios son de competencia de Tubsal al igual que Baixbus en el sector Llobregat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En cuanto al H14 aún queda mucho y TMB aún no ha dado su última palabra ni la dará hasta que llegue el día; pero por lo que respecta al H10, desde mi punto de vista tiene el éxito garantizado; una línea que cruza la ciudad desde Badal a Besos a través del eje Mallorca/valenica/Guipuzcoa y con una frecuencia de 5 a 8 min. no hay nada mas que hablar, Los barceloneses no tardarán "2horas" en olvidar los antiguos 43-44. Otra cosa es el tramo Sant Adría/Badalona, pero nunca llueve a gusto de todos, hay que recordar que estos municipios son de competencia de Tubsal al igual que Baixbus en el sector Llobregat.