TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI
TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI
Enceto fil nou per anunciar el desenvolupament del mapa TUISAL (Transports Urbans i Interurbans, SAL) per a OMSI, i exclusiu pel FTC.
Ara per ara estic acabant una petita urbanització "tallada" per una via de tren, i ja he fet captures.
Gràcies d'avançat i que gaudiu!
Ara per ara estic acabant una petita urbanització "tallada" per una via de tren, i ja he fet captures.
Gràcies d'avançat i que gaudiu!
Last edited by Renfe445 on Sunday 31/01/2021 13:35, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Re: TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI
El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal)
Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?
(Tusgsal)
Bromes a part, és molt realista el pas a nivell... Imagino que el tren es mourà, oi?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Més bé, l'empresa s'assembla a l'avatar que tens al costat dels meus missatges > > >Adolescent barceloní wrote:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal)
Esclar! Vaig posar una cosa al teu fòrum, però com que aquí hi ha més popularitat (no et vull ofentre ), decideixo posar-ho aquí. No sé què vaig pensar aquell dia.
Si vols veure el tren com es mou:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Aquell fòrum està bastant (per no dir molt) mort...Renfe445 wrote:Vaig posar una cosa al teu fòrum, però com que aquí hi ha més popularitat (no et vull ofentre ), decideixo posar-ho aquí. No sé què vaig pensar aquell dia.
Però el fòrum d'Autobuseros4ever està encara més mort...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
TUISA
TUISAL no, però TUISA (Transportes Urbanos de Igualada, Sociedad Anónima) sí que ha existit.Adolescent barceloní wrote:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal)
Re: TUISA
TUISA s'assembla molt també a la TEISA (Transports Elèctrics Interurbans S.A.), de Girona i rodalies.Javi M wrote:TUISAL no, però TUISA (Transportes Urbanos de Igualada, Sociedad Anónima) sí que ha existit.Adolescent barceloní wrote:El nom de l'empresa s'assembla massa al nom d'una empresa amb autobusos grocs i blancs el nom de la qual ja sabem...
(Tusgsal)
Novetats
Avui reprenc el proyecte de TUISAL. He fet una mini-urbanització d'un carrer i un bucle per tornar, que acaba en un turó.
L'urbanització es diu "Residència del Turó".
A part faré una línia que comença en el Pg. Santa Coloma i acabarà en el turó aquest. Es realitzarà amb un microbus. De moment es numerarà com 1, però després, quan hagi acabat el mapa, potser canviaré el número per un altre, depenent per on passi, com a Berlín.
L'urbanització es diu "Residència del Turó".
A part faré una línia que comença en el Pg. Santa Coloma i acabarà en el turó aquest. Es realitzarà amb un microbus. De moment es numerarà com 1, però després, quan hagi acabat el mapa, potser canviaré el número per un altre, depenent per on passi, com a Berlín.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Jo estic intentant fer el meu mapa, però... de moment només he posat la cotxera, un pont amb una autopista i una carretera sota el pont.
Més fotos!
Residències del Turó:
Carrer de les Residències:
Autopista "X" (vaja, que encara no té nom):
Carrer de les Residències:
Autopista "X" (vaja, que encara no té nom):
Last edited by Renfe445 on Sunday 31/01/2021 13:36, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
No quedaria millor que al carrer de les Residències hi hagués menys fanals? Ho veig molt saturat... per la resta cada cop m'agrada més, quedarà una ruta força currada, segueix així!
Necessita fanals
El carrer de les Residències ( ) necessita fanals, perquè si no, per la nit es veurà tot fosc, i seria una mica ... terrorífic.epuig29 wrote:No quedaria millor que al carrer de les Residències hi hagués menys fanals? Ho veig molt saturat... per la resta cada cop m'agrada més, quedarà una ruta força currada, segueix així!
Per cert, a dalt del Turó sembla una mica com a Grundorf.
Gràcies pels ànims! Encara és el començament, però quan hagi acabat la primera versió la penjaré.
Estic pensant en un poble anomenat... Fotracat! Sí, aquest el dedicaré per a tots vosaltres !
Properament penjaré un vídeo del recorregut de línia 1 (nomenclatura provisional). Un nom d'un carrer del poble Santa Coloma l'he canviat, concretament el de Rda. Santa Coloma, que al final es dirà Ctra. Circumval·lació.
Altra cosa que he canviat és la forma d'anomenar les parades. He passat de l'estil "AMB", el conegut Carrer (guió) Carrer. Anomenaré les parades d'una forma més simple.
Per últim, les especificacions de la línia 1:
- Serà explotada amb un o dos microbusos, depenent del dia.
- El recorregut serà entre la Pl. del Mercat (Santa Coloma) i Residències del Turó.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Vídeo sobre la línia 1:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Repintat dels busos
Estic entre repintar-los d'aquesta manera:
(Fotos fetes pel grandíssim Pere París, usuari chaussonbs)
Si us plau, cliqueu-les per veure-les senceres.
Us agrada?
(Fotos fetes pel grandíssim Pere París, usuari chaussonbs)
Si us plau, cliqueu-les per veure-les senceres.
Us agrada?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Repintat
Pots repintar-los com l'últim esquema que va portar Tusgsal abans de l'actual (el que porta Mohn).
Ho tinc mig fet
Crec que he fet la pregunta massa tard . Ara penjaré fotos del repintat del microbus.
No sé com ho han fet, però es que la "plantilla per repintar", la part esquerra del microbus és més gran que la dreta. Això significa que hi ha una resolució major a la part esquerra que a la dreta. A més de que pot quedar borrós i horrorós.
No sé com ho han fet, però es que la "plantilla per repintar", la part esquerra del microbus és més gran que la dreta. Això significa que hi ha una resolució major a la part esquerra que a la dreta. A més de que pot quedar borrós i horrorós.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Fotos del repintat mig fet
Fotos
frankrodriguez.net
signatura
signatura
El repintat del microbús ja està acabat!
Gaudiu de les fotos:
Malauradament, la part dreta del bus és de pitjor qualitat que la de l'esquerra.
Malauradament, la part dreta del bus és de pitjor qualitat que la de l'esquerra.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Per als Autobuseros4ever...
M'agradaria que incloguessis, Juanjo, la meva ruta a la teva pàgina web (la de A4E), ja que posa "Rutes per a simuladors" en la subpàgina dels simuladors.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Per als Autobuseros4ever...
Fet!Renfe445 wrote:M'agradaria que incloguessis, Juanjo, la meva ruta a la teva pàgina web (la de A4E), ja que posa "Rutes per a simuladors" en la subpàgina dels simuladors.
http://www.amicsbuscat.tk/crea-i-juga/s ... es/tuisal/
Last edited by Adolescent barceloní on Friday 27/06/2014 1:10, edited 1 time in total.