ADIF privatitza els serveis WC

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
albert28
N9
N9

ADIF privatitza els serveis WC

Post by albert28 »

Doncs ara a Madrid-Atocha privatitzen els serveis de WC i es cobraria 0,60€ per fer-lo servir. Tenen pensat dur-ho a Sants (o com s'escriu aquí: Sans). Què serà lo següent?
Atocha privatiza sus aseos
Son los primeros baños de una estación de tren que se ceden a una empresa privada para su explotación. Adif no descarta instalar estos servicios en otras terminales, como Chamartín en Madrid o Barcelona Sans, en Catalunya

A partir de este lunes, los aseos de la estación de Atocha estarán a cargo de una empresa privada. El uso de estos baños, los primeros privatizados en España, costará a los usuarios 0,60 céntimos. Adif ha adjudicado a la empresa holandesa 2theloo la explotación de este servicio durante siete años. Miguel Ángel Campos, director de Servicios y Patrimonio de Adif, afirmaba que "esta medida viene dada porque no hay servicio público que pueda dar una prestación de tal calidad".

Adif, el administrador de Infraestructuras Ferroviarias en España, no descarta ampliar esta privatización a otras estaciones de tren como Chamartín o Barcelona Sans, en Catalunya, aunque todo dependerá del funcionamiento de esta primera prueba.
Continua a → Publico.es
PD: sembla que en quant escriptura s'han deixat la t de Sants.
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Re: Atocha privatitza els serveis WC

Post by UT440_132M »

Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
sagrering
N6
N6

Post by sagrering »

en septiembre tuve la ocasion de "usarlos " y no,he visto asquerosidad mayor en mi vida. Verguenza le tendria que dar a adif faltar el respeto al usuario de esta manera
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Post by raulitinbcn »

UT440_132M wrote:Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.
Ja no funcionen, segons la meva ultima visita a l'agost.
[OFF-topic]Als 15 minuts que passava? :x [/OFF-topic]
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
metring
Administrador

Post by metring »

raulitinbcn wrote:
UT440_132M wrote:Fa uns 3 anys vaig estar a l'estació de Tarragona, i hi havien uns serveis a l'andana, que si no em falla la memòria, s'havia de pagar 50 cèntims per utilitzar-los, amb un temps màxim de 15 minuts.
Ja no funcionen, segons la meva ultima visita a l'agost.
[OFF-topic]Als 15 minuts que passava? :x [/OFF-topic]
Segurament, s'obrien les portes, fent que mostressis les vergonyes al personal xD
ortegote
N8
N8

Post by ortegote »

A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

I que aquest servei s'escampi per les estacions principals sera del tot normal si es que el negoci funciona.

Salutacions.
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Post by raulitinbcn »

ortegote wrote:A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

I que aquest servei s'escampi per les estacions principals sera del tot normal si es que el negoci funciona.

Salutacions.
Al maremagnum cobren 1 euro
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
ortegote
N8
N8

Post by ortegote »

raulitinbcn wrote:
ortegote wrote:A Europa es normal aixó i solen costar 0,50E, aqui fan cobrar 0,60E curios molt curios que sempre si es a pagar paguem més.

Salutacions.
Al maremagnum cobren 1 euro
Doncs 1 euro ho trobo molt car.

Jo m'hen recordo quan a les estacions de renfe van posar a les manetes de les portes del lavabo un sistema que cobrava 25 pessetes per fer-los servir, no van durar gaire temps i van tornar a ser gratis.

Salutacions.
metring
Administrador

Post by metring »

1 euro és car depenent del servei que faci, si per exemple hi hagués l'opció de dutxa, ho trobaria la mar de correcte.
Sokjo
N5
N5

Post by Sokjo »

Doncs tal com els han deixat i per 60 cèntims, crec que son del tot correctes, jo personalment prefereixo pagar aquests 60 cèntims i trobar un bany net i polit que no pas haver d'entrar en uns lavabos desastrosos i insegurs, com els de Renfe de Plaça Catalunya que he llegit en aquest fòrum que deixen molt que desitjar...
albert28
N9
N9

Post by albert28 »

Mentre es pagui un preu just amb bona qualitat estic d'acord...
wefer
Administrador

Post by wefer »

A partir d'ara en aquelles llistes que apareixen als mitjans de comunicació on s'explica com estalviar, al costat de recomanacions com baixar el termòstat de la calefacció o fer servir làmpares de baix consum, hi afegiran "fer exercicis amb la bufeta fins aprendre a aguantar-se els orins 24 hores seguides".

Què voleu que us digui... si a la gent la fan pagar, molts aniran a pixar al carrer. Ja ho fan ara sense que s'hagi de pagar. Això sí, els que paguin tindran uns lavabos més nets.

A més, aquí hi ha una trampa: no es fa pagar per millorar el servei, es fa pagar per privatitzar-los, és a dir, perquè una empresa privada en faci negoci. I ja sabem que normalment les privatitzacions el que fan és encarir els serveis i degradar les condicions de treball, però poques vegades els milloren ja que els beneficis se'ls queden els directius i/o propietaris en comptes de repercutir en la millora del servei.
Sagrerenc
N9
N9

Post by Sagrerenc »

metring wrote:1 euro és car depenent del servei que faci, si per exemple hi hagués l'opció de dutxa, ho trobaria la mar de correcte.
En algunes estacions franceses amb trens nocturns (Paris-Austerlitz, Toulouse-Matabiau, Nice-Ville, etc) hi ha un servei de dutxa. Pel que m'han dit, el servei és impecable, es neteja i desinfecta després de cada ús. Això sí, costa 4 euros (6 euros amb xampú, gel i tovallola).
metring
Administrador

Post by metring »

MZA_1600
N7
N7

Post by MZA_1600 »

Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

O fer com als lavabos del Maremagnum, que estan superimpecables. Pagues 50 cèntims (hi ha uns torns, com al metro) i fas el que hagis de fer. És tot automatitzat: neteja, aigua, sabó, etc. Així, netejant després de cada "morterada"... s'eviten problemes.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Adolescent barceloní wrote:O fer com als lavabos del Maremagnum, que estan superimpecables. Pagues 50 cèntims (hi ha uns torns, com al metro) i fas el que hagis de fer. És tot automatitzat: neteja, aigua, sabó, etc. Així, netejant després de cada "morterada"... s'eviten problemes.
Em sembla que és exactament el que diu el company del missatge anterior, just amb la diferència que en aquesta la neteja seria feta per personal, no tot automatitzat.
Salutacions,

Oriol
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

MZA_1600 wrote: Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
No et pensis, segur que molts dels que embruten ho fan aprofitant quan necessiten anar al WC. No em sembla gens bé que es faci pagar.
metring
Administrador

Post by metring »

MZA_1600 wrote:Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
+ 1.000
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

metring wrote:
MZA_1600 wrote:Doncs què voleu que us digui. A mi em sembla bona idea, el que havia allà no es podia tolerar de cap forma: realcions sexuals, mirons, trafic de drogues, artistes fecals... :vomit :wc Tot i que es netegen cada 4 hores això és insuficient, la gent no és gens responsable de la higiene d'aquests espais i a la mitja hora tornen a estar com abans. Pagant ( un preu raonable, 0,5€ ) tot això desapareixeria, i només hi accederien persones que realment ho nescessitessin a part, hi hauria un servei de neteja permanent que els deixeria amb un estat acceptable.
+ 1.000
"Y no hase falta desir nada más" :plas Impecable resum en quatre línies de la tragèdia que són/eren/han estat els WC de la considerada estació central d'una ciutat com és Barcelona.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”