TUISAL, una nova empresa fictícia per OMSI
Bones noves, companys!
Aquí teniu més fotos
Last edited by Renfe445 on Sunday 31/01/2021 13:36, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Petits canvis
Acabo de fer uns petits canvis. He canviat els cartells de "poblat" grocs per uns "d'aquí", amb les senyals de poblat i fi de poblat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
Made in Germany?
Mirant l'estil dels edificis i del mobiliari urbà, es reconeix clarament Alemanya.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Made in Germany?
El simulador és alemany (OMSI - Der Omnibussimulator). I, de fet, els noms de molts "splines" (quan estàs construint la ruta, els "carrers") també són en alemany (Seeburger Str., Omnibushof, Heerstra?e, Borkumer Str., etc.).Guigui wrote:Mirant l'estil dels edificis i del mobiliari urbà, es reconeix clarament Alemanya.
Suposo que amb els edificis per fer les rutes passa el mateix, alguns d'ells es basen en els de la ruta "92 Berlín-Spandau 1989".
Sembla que la porta ha quedat més blanca que la pintura, no? O és la perspectiva?Renfe445 wrote:Aquí teniu més fotos:
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Made in Germany?
Correcte!Guigui wrote:Mirant l'estil dels edificis i del mobiliari urbà, es reconeix clarament Alemanya.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Brillant
No. És igual. El que passa és que la porta no té efecte "brillant" cosa que la resta sí ho té.Adolescent barceloní wrote:El simulador és alemany (OMSI - Der Omnibussimulator). I, de fet, els noms de molts "splines" (quan estàs construint la ruta, els "carrers") també són en alemany (Seeburger Str., Omnibushof, Heerstra?e, Borkumer Str., etc.).Guigui wrote:Mirant l'estil dels edificis i del mobiliari urbà, es reconeix clarament Alemanya.
Suposo que amb els edificis per fer les rutes passa el mateix, alguns d'ells es basen en els de la ruta "92 Berlín-Spandau 1989".Sembla que la porta ha quedat més blanca que la pintura, no? O és la perspectiva?Renfe445 wrote:Aquí teniu més fotos:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ciutat Fotracat. Una crisi de creativitat.
Necessito idees per crear la ciutat, com la disposició dels carrers o els noms dels carrers. Vinga, va...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Ciutat Fotracat. Una crisi de creativitat.
Pots fer una autovia, un canal, un pont, un lateral que vagi al marge de l'autovia, posar un estadi, posar carrers en un sol sentit i amb un carril d'aparcament, etc. Més o menys com el que he fet jo.
PD: Jo estic fent la meva ciutat (ja m'he començat a familiaritzar amb les funcions més importants de l'Editor, però en canvi no sé com dibuixar nous "paths" ni posar una línia.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Canvi d'idea. A veure si us agrada.
Veient més models de busos per l'OMSI, m'he adonat de què a la línia que he creat amb el microbús no és suficient. En lloc usaré aquest midibus:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Próxima parada...
Pel tema de l'anunci de parades, necessito el so de l'arpegi de D (o dit d'una altra manera, la melodia antiga de la megafonia de Rodalies Renfe o la melodia del Metro de Madrid.
Algú la té en bona qualitat?
Algú la té en bona qualitat?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ajuda, si us plau.
Algú que visqui a Madrid o València (o en altres llocs on tingui la melodia de la megafonia) pot gravar la melodia i enviar-me-la, si us plau?
Moltes gràcies per avançat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Ajuda, si us plau.
En aquest vídeo en podries treure alguna, se senten prou bé:Renfe445 wrote:Algú que visqui a Madrid o València (o en altres llocs on tingui la melodia de la megafonia) pot gravar la melodia i enviar-me-la, si us plau?
https://www.youtube.com/watch?v=Ipw9RUZLM9Y