La teva proposta és tant valuosa com les altres, de fet, jo també crec que si no fos per la crisi, es podria fer alguna via passant, a Madrid ja ho han fet amb estacions com Príncipe Pío, és una realitat, no un deliri. Tot el que diguis és respectable, em sap greu que et sentis menystingutvoltrega wrote:Esta clar que no tinc ni punyerera idea i no puc competir amb gent tant preparada, a partir d'ara hem dedicare a posar fotos de les meves caceres y deixare les propostes per ments mes privilegiades.
Futur de l'estació de França
Re: Futur de l'estació de França
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Re: Futur de l'estació de França
metring wrote:La teva proposta és tant valuosa com les altres, de fet, jo també crec que si no fos per la crisi, es podria fer alguna via passant, a Madrid ja ho han fet amb estacions com Príncipe Pío, és una realitat, no un deliri. Tot el que diguis és respectable, em sap greu que et sentis menystingutvoltrega wrote:Esta clar que no tinc ni punyerera idea i no puc competir amb gent tant preparada, a partir d'ara hem dedicare a posar fotos de les meves caceres y deixare les propostes per ments mes privilegiades.
Eso está claro, Metring, pero hay que hacerlo donde corresponde, en las vías de los extremos, o hacemos vías pasantes a partir de la vía 15, que pasen por el lateral interior, o por el costado de las vías 1 y 2, como estaba antes la estación de Cercanías, lo que no tiene ningún sentido es hacer un destrozo en la playa de vías central haciendo pasantes las dos del medio, la 8 y la 9, partiendo el vestíbulo en dos y cruzándolo por medio, con lo cual, no sólo tendrías que remodelar todo el vestíbulo, sino hacer un puente en medio, lo suficientemente alto como para cruzar de un lado a otro de las vías. El ejemplo de Príncipe Pío justamente fue el colmo de la desfachatez en lo que a destrozos artísticos se refiere: si bien se hicieron pasantes las vías extremas, lo cual mantiene la playa central, como todos sabemos, el edificio histórico quedó inutilizable, y se cae a cachos, viejo y olvidado. Por debajo, se eliminó, picó y destrozó todo lo posible para hacer esa pedazo de nave "molt fashion" que de histórica tiene lo que yo de obispo, para meter las vías de Metro de la L6 y la L10, que sí, que quedan muy bonitas, pero que han eliminado gran cantidad de terreno de lo que era el acceso al vestíbulo de la antigua estación. Y en cuanto a las dependencias anejas, han remodelado toda el ala grande del edificio para convertirlo en un centro comercial, que tendrá su utilidad, pero que en mi opinión, se ha pasado todas las normas de protección de arte y edificios históricos por el arco de triunfo.
Hubiera sido mejor construir de cero un centro comercial al lado y mantener el edificio histórico con su ladrillo y sus paredes grises, y no poner tiendecitas de ropa pija detrás de cada uno de los arcos del edificio de la estación, y encima pintar las paredes de rojo chillón y blanco cutre. Ni las iglesias de Madrid se han restaurado de forma más vergonzosa.
Este extremo de destrozo artístico, mientras, vuelvo a indicar, la fachada del edificio histórico está tapada, inaccesible y dejada con grietas y ventanas rotas, que se caiga literalmente a cachos, es el imperdonable error de los madrileños, que bajo ningún concepto debemos dejar que vuelva a pasar en Barcelona (porque con la estación de buses del Nord ya medio se ha hecho, con la diferencia de que aquí las fachadas históricas de Vilanova, Zaragoza y Norte se han mantenido impecables en su estado original), mucho menos con la Estaciò de França, que es una de las pocas perlas del país que nos queda incólume, junto con la Estaciò Nord València.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Futur de l'estació de França
Hola,
Crec que la utilitat d' una estarció s' ha de mirar per la seva ubicación a la ciutat, no per la posición que ocupa dins de la xarxa .
Dins de l' esquema de rodalies, l' EdF no te cap sentit, pero pensem que d' aqui uns anys començaran a a arribar a Barcelona trens de França, Suissa, nord d' Italia, sud Allemania i fins i tot pot ser de Bélgica/Holanda.
Creieu que ADIF ha fet aquesta previsió al disenyar Sagrera ? Sants i Sagregra son dos punts d' una mateixa linia passant, i a Barcelona no hi ha espai per altra estació enlloc. L' EdF no sols es viable, es imprescindibe a futur. La conexió ample UIC amb Sagrera es imprescindible, pel tunel actual o per on sigui.
Per cert, que l' EdF si que en te de Metro: L' extrem sense accès de l´estació de Barceloneta, esta sota la façana del que va ser el Gobierno Civil.....
Crec que la utilitat d' una estarció s' ha de mirar per la seva ubicación a la ciutat, no per la posición que ocupa dins de la xarxa .
Dins de l' esquema de rodalies, l' EdF no te cap sentit, pero pensem que d' aqui uns anys començaran a a arribar a Barcelona trens de França, Suissa, nord d' Italia, sud Allemania i fins i tot pot ser de Bélgica/Holanda.
Creieu que ADIF ha fet aquesta previsió al disenyar Sagrera ? Sants i Sagregra son dos punts d' una mateixa linia passant, i a Barcelona no hi ha espai per altra estació enlloc. L' EdF no sols es viable, es imprescindibe a futur. La conexió ample UIC amb Sagrera es imprescindible, pel tunel actual o per on sigui.
Per cert, que l' EdF si que en te de Metro: L' extrem sense accès de l´estació de Barceloneta, esta sota la façana del que va ser el Gobierno Civil.....
Re: Futur de l'estació de França
Gracies metring. Menystingut? no, no m'he sentit menystingut, elque passa es que veig sovint aquest tipus de situacions als forums, que es repeteixen una i altre vegada , no sols amb mi es clar, i arriva un moment que et fartes un xic.metring wrote:La teva proposta és tant valuosa com les altres, de fet, jo també crec que si no fos per la crisi, es podria fer alguna via passant, a Madrid ja ho han fet amb estacions com Príncipe Pío, és una realitat, no un deliri. Tot el que diguis és respectable, em sap greu que et sentis menystingutvoltrega wrote:Esta clar que no tinc ni punyerera idea i no puc competir amb gent tant preparada, a partir d'ara hem dedicare a posar fotos de les meves caceres y deixare les propostes per ments mes privilegiades.
Sovint algu, inocentment i amb ignorancia de cualsevol estudi d'enginyeria, estadistica, o el que sigui fa una proposta... i zass, al cap de poc ya hi han unes cuantes respostes: aixo es una fantasia, aixo es irrealitzable, que si amb la crisis actual aixo no toca, que si si ho fas passar per aqui s'enfadaran els d'alla, etc...etc...etc...
Moltes d'aquestes propostes venen de gent com jo, simples afeccionats al ferrocarril que l'unic que volem es un millor tren per al nostre pais. Que jo sapiga no es demana licenciatura en enginyeria de camins com a requisit de cap forum ferroviari. Ho fem amb tota la voluntat, de vegades alguns dibuixos, planols o propostes porten el darrere hores de feina ilusionada per oferir despres als foraires i el primer que llegeixes despres de penjar-ho es NO,MAI,IMPOSSIBLE,CAR,SOMIATRUITES.......
Aveure moltes de les propostes son pensades en una situacio economica ideal, no ara, i ja sabem que son cares, sols son propostes, no son cap obligacio de fer-les. En fi que m'enpatollo massa. Sols es demana ua mica mes de tacte...tothom no esta tan preprat com alguns, i la ilusio d'aguns afeccionats no pot rebre a la primera de cambi un gerro d'aigua freda.
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Re: Futur de l'estació de França
A veure una cosa voltrega, un fòrum es per això, per debatre, i si un fa una proposta lo normal es que els demés li comentin, opinin, etc. aquest fòrum fa 8 anys que hi és, i jo hi soc des del principi i he fet moltíssimes propostes, algunes més pròximes i d'altres més avançades que pel moment corrent semblaven surrealistes, i així ho han expresat els companys, i d'altres a uns els semblaven bé i altres pensaven que era inadequat, que millor d'una altra manera etc. mentre es digui amb respecte no hi ha cap problema, i aquí el respecte no falta, ja se'n carreguen els moderadors de que així sigui.
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Re: Futur de l'estació de França
Te equivocas tu, el pensamiento de que la infraestructura esta y que hay que sacarle provecho es plenamente válido en un caso como este, y tu mismo me das la razón cuando dices que EdF sirve como estación auxiliar y apartadero de trenes. Eso no lo niego, pero por consecuente no estamos usando EdF para lo que se pensó usar, sino que le estamos dando un uso improvisado con tal de no desperdiciar la infraestructura. Igualmente no veo por qué es tan inútil esta estación, aunque es un poco excéntrica eso no se puede decir de La Sagrera, El Clot, Pg. de Gràcia ni Sants, así que no se puede decir que llevando los trenes ahí no dan cobertura, ambas salidas pasan por Sants o Sagera.Ecomobisostrans wrote:[Això em sembla un error de plantejament. Lo important és la necessitat, i en això ens hem de basar, i no al revés, "com que la infraestructura hi és un us o altre li hem de donar".
Pero vamos a ver, lo que no puede ser en este país es que NUNCA se piensa en el servicio cuando se trata la infraestructura, pero va a ser en el punto más congestionado de la red ferroviaria donde haya que replantearse cada metro de vía, que porque a ver si los servicios requieren esa infraestructura.
Si las travesías no dan para más se hace como en otros lugares y se reservan para los trenes de cercanías, y los regionales y LD a morir a EdF aunque quede un poco apartada, siempre hay otras estaciones importantes que quedan en el camino (Pg. de Gracia-Sants o Clot-Sagrera) y un fantástico Metro para llegar a ellas. Nunca entenderé ese pensamiento de llevar los trenes hasta la puerta de casa para ahorrarse el trasbordo a Metro, tal vez es porque los pasen por donde los pasen yo no me ahorro el Metro, así que parece muy estúpido poner en jaque toda la red para que cuatro gatos no tengan que trasbordar. Es un pensamiento completamente de pueblo esto de que todos los trenes que ni son cercanías han de dejarte al lado de casa, cuando se podrían sacar unas cuantas circulaciones de los tuneles, en el punto donde se solapan (los regionales del norte que llegan a sants, y los del sur que llegan a EdF tienen un tramo común) y ahorrarse mucho tráfico y problemas. Pero claro, como siempre a la que alguien dice esto se me dirá que por que no sacamos todas las estaciones del centro y cerramos las travesías, porque una idea diferente a lo que hacen todos por defecto es mala. Además es lo más normal en todo el mundo que los trenes atraviesen la ciudad siempre -- Ah no, que en ciudades como París o Londres hay muchas estaciones fuera del centro que acogen servicios de más distancia, y reservan las travesías para los trenes de cercanías. Incluso en Zurich la estación principal acoge buena parte de los servicios que terminan, y el tunel urbano se reserva para unas pocas líneas para no saturarlo. EdF no será la estación principal, pero sí lo son Sants y La Sagrera. ¿O sino para que hacemos una macroestación si luego es tan secundaria que bajo ningun concepto podemos mandar ahí los trenes sin parar en Sants?
Last edited by alf_ on Sunday 17/11/2013 14:47, edited 2 times in total.
Re: Futur de l'estació de França
Totalment d'acord. Jo no he dit res de falta de respecte vers mi..oju..i tens tota la rao. Proposo obrir un fil apart dins de "oci i divertiment" de planols i propostes fantasia"
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Re: Futur de l'estació de França
Estamos diciendo mas o menos lo mismo pero con palabras diferentes. A ver, yo también apoyo que hagan salir trenes de la EDF si tiene que ser para ampliar el servicio, y los túneles no dan para mas, lo que no apoyo es que salgan de EDF así porque sí, pudiendo ir perfectamente por lugares mas óptimos. Lo ideal sería que la R1 y la R4norte fueran cada 6 minutos, y la R3 cada 15 o 20, entonces sí que no habría mas remedio que algunos fuesen a EDF (o a Sant Andreu Arenal, pero mejor a EDF así pasa por Clot y enlaza con L2 y en EDF enlaza con L4 hacia Poblenou-Fòrum)alf_ wrote:Te equivocas tu, el pensamiento de que la infraestructura esta y que hay que sacarle provecho es plenamente válido en un caso como este, y tu mismo me das la razón cuando dices que EdF sirve como estación auxiliar y apartadero de trenes.Ecomobisostrans wrote:[Això em sembla un error de plantejament. Lo important és la necessitat, i en això ens hem de basar, i no al revés, "com que la infraestructura hi és un us o altre li hem de donar".
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Re: Futur de l'estació de França
Vaig recordar que hi havia uns cartells del ministerio al Pg de Circumvalació.
Recordo que un dels dos mencionava l'adaptació de les andanes, amb un pressupost d'uns 600000€ (que em sembla alt per pujar unes andanes per això recordo la quantitat ) i l'altre, que em surt en una esquina d'una foto i que no el recordava menciona alguna cosa de "projecte, reforç de la línia de subministrament d'energia a les IISS i telecomunicacions per rodalies de barcelona (Fase I)." (no es veu be a la meva foto) amb un pressupost de 7.478.897,22€ (això ho he aconsegui distingir bé )
Recordo llegir alguna cosa de millorar la catenària del ramal glòries.
Si hi ha modestes inversions, com a mínim indica que es vol donar utilitat. Tractant-se de 2012 es suposa que no es tiren els diners com abans!
Pendent queda arreglar la marquesina. Un dia em va agafar una tempesta esperant el tren, i tot i que era molt estrany veure una cascaa caient en mig de les andanes fa pena que estigui així.
Per cert, fa goig veure l'ambient quan circula el trenhotel. El meu horari de tornada i anada d'alguns dies coincideix amb les circulacions d'aquest servei. Quan marxa l'estació està bastant plena de gent esperant la sortida del tren.
I parlant de circulacions de reforç i especials. Es podrian dignar a fer sortir el tren turístic "Sunrail" d'EdF, i a ser possible amb alguna cosa millor que una 447!
I ho he dit 1000 vegades, però no acabo d'entendre què tan difícil és fer que aquests LD que estan aparcats puguin oferir EdF dins el Servei. Només hi ha el de Sevilla Sta Justa i gaire res més. Penso que poder és perquè fan una parada molt llarga a sants... Es podria pivotar temps cap a EdF, acurtar el de Sants i així alliberar capacitat de l'estació central.
Recordo que un dels dos mencionava l'adaptació de les andanes, amb un pressupost d'uns 600000€ (que em sembla alt per pujar unes andanes per això recordo la quantitat ) i l'altre, que em surt en una esquina d'una foto i que no el recordava menciona alguna cosa de "projecte, reforç de la línia de subministrament d'energia a les IISS i telecomunicacions per rodalies de barcelona (Fase I)." (no es veu be a la meva foto) amb un pressupost de 7.478.897,22€ (això ho he aconsegui distingir bé )
Recordo llegir alguna cosa de millorar la catenària del ramal glòries.
Si hi ha modestes inversions, com a mínim indica que es vol donar utilitat. Tractant-se de 2012 es suposa que no es tiren els diners com abans!
Pendent queda arreglar la marquesina. Un dia em va agafar una tempesta esperant el tren, i tot i que era molt estrany veure una cascaa caient en mig de les andanes fa pena que estigui així.
Per cert, fa goig veure l'ambient quan circula el trenhotel. El meu horari de tornada i anada d'alguns dies coincideix amb les circulacions d'aquest servei. Quan marxa l'estació està bastant plena de gent esperant la sortida del tren.
I parlant de circulacions de reforç i especials. Es podrian dignar a fer sortir el tren turístic "Sunrail" d'EdF, i a ser possible amb alguna cosa millor que una 447!
I ho he dit 1000 vegades, però no acabo d'entendre què tan difícil és fer que aquests LD que estan aparcats puguin oferir EdF dins el Servei. Només hi ha el de Sevilla Sta Justa i gaire res més. Penso que poder és perquè fan una parada molt llarga a sants... Es podria pivotar temps cap a EdF, acurtar el de Sants i així alliberar capacitat de l'estació central.
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Trenhotel i Sunrail
Malauradament, el Trenhotel té els dies comptats. Sembla que li expediran el certificat de defunció el dia que entrin en funcionament els enllaços directes per AV amb França.Prest wrote:Per cert, fa goig veure l'ambient quan circula el trenhotel. El meu horari de tornada i anada d'alguns dies coincideix amb les circulacions d'aquest servei. Quan marxa l'estació està bastant plena de gent esperant la sortida del tren.
El Sunrail és el nom que s'han inventat pel reforç entre Figueres i Portbou; ara per ara, no està pensat que arribi a Barcelona. I, per cert, té tant de turístic com qualsevol R1 en temporada de platja.Prest wrote:I parlant de circulacions de reforç i especials. Es podrian dignar a fer sortir el tren turístic "Sunrail" d'EdF, i a ser possible amb alguna cosa millor que una 447!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Trenhotel i Sunrail
Sí que m'havien arribat notícies de la supressió dels trenhotels a Zurich i Milan, sabía que es mantenia el de París però amb bastant incertesa. Per això els cartells i títols suggerents de circulacions fins desembre. Llavors les branques talgo que ara fan servei passaran a estar en Can Tunis... Espero que el el futur, es pugui tornar a oferir un servei així.Guigui wrote:Malauradament, el Trenhotel té els dies comptats. Sembla que li expediran el certificat de defunció el dia que entrin en funcionament els enllaços directes per AV amb França.Prest wrote:Per cert, fa goig veure l'ambient quan circula el trenhotel. El meu horari de tornada i anada d'alguns dies coincideix amb les circulacions d'aquest servei. Quan marxa l'estació està bastant plena de gent esperant la sortida del tren.
El Sunrail és el nom que s'han inventat pel reforç entre Figueres i Portbou; ara per ara, no està pensat que arribi a Barcelona. I, per cert, té tant de turístic com qualsevol R1 en temporada de platja.Prest wrote:I parlant de circulacions de reforç i especials. Es podrian dignar a fer sortir el tren turístic "Sunrail" d'EdF, i a ser possible amb alguna cosa millor que una 447!
Llàstima. Dimarts passat vaig tenir el plaer de baixar en el ramal juntament amb ell.
Sembla que a uns anys vista EdF seguirà mantenint Regionals i possiblement la R2 Sud.
Re: Futur de l'estació de França
Carta publicada en la edición digital de El Periódico
http://www.elperiodico.com/es/cartas/en ... 2029.shtml
La Estació de França y los trenes regionales
Lunes, 18 de noviembre del 2013 Alessandro Malfatti (Barcelona)
Territori i Sostenibilitat se plantea adecuar dos terminales, norte y sur, como cabeceras del servicio de Regionales. ¿Por qué una nueva cabecera norte si esa función ya la cumple la Estació de França? Parece que se pretende, por enésima vez, cerrar esa estación, cuando la lógica dictaría aprovecharla al máximo para remediar la saturación de las travesías. Desde hace años y con cada vez más usuarios, no se ha hecho más que reducir la capacidad ferroviaria en Barcelona suprimiendo vías y ramales, mientras que ciudades con más visión de futuro han reservado amplio espacio para esas arterias ferroviarias que las nutren. Y a nuestros altos cargos no se les ocurre otra cosa que pretender cerrar una céntrica estación que dispone nada menos que de 12 vías con andén. ¿Por qué esa obsesión de eliminar todo rastro de ferrocarril en superficie, aun a costa de perder una gran terminal tan bella como útil? ?
http://www.elperiodico.com/es/cartas/en ... 2029.shtml
La Estació de França y los trenes regionales
Lunes, 18 de noviembre del 2013 Alessandro Malfatti (Barcelona)
Territori i Sostenibilitat se plantea adecuar dos terminales, norte y sur, como cabeceras del servicio de Regionales. ¿Por qué una nueva cabecera norte si esa función ya la cumple la Estació de França? Parece que se pretende, por enésima vez, cerrar esa estación, cuando la lógica dictaría aprovecharla al máximo para remediar la saturación de las travesías. Desde hace años y con cada vez más usuarios, no se ha hecho más que reducir la capacidad ferroviaria en Barcelona suprimiendo vías y ramales, mientras que ciudades con más visión de futuro han reservado amplio espacio para esas arterias ferroviarias que las nutren. Y a nuestros altos cargos no se les ocurre otra cosa que pretender cerrar una céntrica estación que dispone nada menos que de 12 vías con andén. ¿Por qué esa obsesión de eliminar todo rastro de ferrocarril en superficie, aun a costa de perder una gran terminal tan bella como útil? ?
Re: Futur de l'estació de França
Oooooh han publicado mi cartamikado wrote:Carta publicada en la edición digital de El Periódico
http://www.elperiodico.com/es/cartas/en ... 2029.shtml
La Estació de França y los trenes regionales
Lunes, 18 de noviembre del 2013 Alessandro Malfatti (Barcelona)
Territori i Sostenibilitat se plantea adecuar dos terminales, norte y sur, como cabeceras del servicio de Regionales. ¿Por qué una nueva cabecera norte si esa función ya la cumple la Estació de França? Parece que se pretende, por enésima vez, cerrar esa estación, cuando la lógica dictaría aprovecharla al máximo para remediar la saturación de las travesías. Desde hace años y con cada vez más usuarios, no se ha hecho más que reducir la capacidad ferroviaria en Barcelona suprimiendo vías y ramales, mientras que ciudades con más visión de futuro han reservado amplio espacio para esas arterias ferroviarias que las nutren. Y a nuestros altos cargos no se les ocurre otra cosa que pretender cerrar una céntrica estación que dispone nada menos que de 12 vías con andén. ¿Por qué esa obsesión de eliminar todo rastro de ferrocarril en superficie, aun a costa de perder una gran terminal tan bella como útil? ?
Re: Futur de l'estació de França
Enhorabuena! hace ilusión que publiquen una carta tuya!
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Re: Futur de l'estació de França
Y en la que además, Alf ha dicho la verdad tal y como es y ha hecho una interesante reflexión sobre lo que se está haciendo y lo que se debería de hacer. Felicitaciones, Alf, ojalá que muchos directivos de Renfe, Caps de Mafia, como dice Sortrens o los que sólo miran al futuro con Sagreras, SAnts y AVES sin importarles todo lo demás, lean estas pocas líneas de alguien que en este hilo y en este foro, nos ha hecho a todos nosotros reflexionar sobre montones de cosas que se están haciendo en tema transporte, y cómo lo están haciendo. Ojalá estas pocas líneas caigan en manos y ojos de estos señores y para el BCN Rail de mañana les hagan replantearse un poquito lo que llevaban preparado (que seguro que sólo es alta velocidad, Sagreras, Torrassas, futuro y demás, pero ni una palabra de cercanías, regionales, y mucho menos de un lugar "apartado del centro de Barcelona, sin conexiones, "sin atractivo turístico" y "con un edificio viejo y roñoso enorme "que no sirve para nada"), y les invite a reflexionar un poquito, que a algunos de Renfefomentadif buena falta les hace, y a otros señores como Trias, también.metring wrote:Enhorabuena! hace ilusión que publiquen una carta tuya!
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Re: Futur de l'estació de França
Enhorabona Alf!!!!
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Re: Futur de l'estació de França
Yo hasta replantearia Sagrera dejandolo como hub metro+rodalies i el AVE que ni pare, solo alguna salida de emergencia desde el tunel UIC y prou. Y el megaproyecto dibujado reducirlo a una estacion funcional de cercanias en trinchera si se esta a tiempo o cubierta con bocas tipo metro y arreando...y encima un parquecito.
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Re: Futur de l'estació de França
Crec que a aquestes alçades poc es pot redefinir en la estació de la Sagrera.
Potser fora bo que aquesta fos la principal amb els AVE i no Sants.
Ara bé, hauria d'estar pensada, i no ho se pas si és així, que totes les entrades i sortides ferroviaries estessin preparades per a 4 vies i no dues. Així seria més senzill duplicar la R1 a 4 vies o altres si cal.
Potser fora bo que aquesta fos la principal amb els AVE i no Sants.
Ara bé, hauria d'estar pensada, i no ho se pas si és així, que totes les entrades i sortides ferroviaries estessin preparades per a 4 vies i no dues. Així seria més senzill duplicar la R1 a 4 vies o altres si cal.
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Com que ja m'ensumo un off-topic dels que fan època, us recordo que l'estació de la Sagrera té un fil dedicat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Futur de l'estació de França
No sé porqué insitís tanto en Renfomentoadif. Si alguien está defendiendo a la EdF es Renfe y Adif. Si no fuera porque Adif ni se plantea cualquier abandono de la estación y Renfe la usa, los señores del Ayuntamiento ya habría hecho pisos en toda la zona. Es vergonzoso el bloque de pisos que han hecho frente a la estación, donde estaban las vías 1 y 2. En lugar de dejar un espacio abierto para resaltar a un edificio singular de la ciudad, lo que hacen es intentar cercarlo, asfixiarlo, esconderlo.... todo un desastre de un Ayuntamiento desastroso. Y la Generalitat no es que se pronuncie de forma muy contundente tampoco... Los enemigos de la EdF están mucho más cerca de lo que decís, yo los buscaría en la Plaça de Sant Jaume...França451 wrote:Y en la que además, Alf ha dicho la verdad tal y como es y ha hecho una interesante reflexión sobre lo que se está haciendo y lo que se debería de hacer. Felicitaciones, Alf, ojalá que muchos directivos de Renfe, Caps de Mafia, como dice Sortrens o los que sólo miran al futuro con Sagreras, SAnts y AVES sin importarles todo lo demás, lean estas pocas líneas de alguien que en este hilo y en este foro, nos ha hecho a todos nosotros reflexionar sobre montones de cosas que se están haciendo en tema transporte, y cómo lo están haciendo. Ojalá estas pocas líneas caigan en manos y ojos de estos señores y para el BCN Rail de mañana les hagan replantearse un poquito lo que llevaban preparado (que seguro que sólo es alta velocidad, Sagreras, Torrassas, futuro y demás, pero ni una palabra de cercanías, regionales, y mucho menos de un lugar "apartado del centro de Barcelona, sin conexiones, "sin atractivo turístico" y "con un edificio viejo y roñoso enorme "que no sirve para nada"), y les invite a reflexionar un poquito, que a algunos de Renfefomentadif buena falta les hace, y a otros señores como Trias, también.metring wrote:Enhorabuena! hace ilusión que publiquen una carta tuya!