Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Seria més eficaç, sí, però el caos que es generaria també seria gros, a més de la despesa associada (carrils bus, parades, campanya publicitària) que deu ser inassumible fent-se de cop.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cost
Precisament, la campanya publicitària tindria un cost sensiblement inferior si es fes d'una sola vegada que no pas a bocinets. I dubto que les parades arribin a costar el que ha costat, per exemple, l'animalada de comprar, enganxar i tornar a desenganxar les maleïdes guies de cautxú per a invidents.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ho he pensat vàries vegades, que podria arribar a Canyadó on acava la B2. Té lloc per canviar de sentit, i per fer la regulació.m.h.t. wrote: Sincerament, crec que una línia d'alta capacitat a l'eix de la N-II a Badalona tindria molt d'èxit. La NXB és molt atractiva pels seus busos, la seva freqüència i la seva velocitat comercial. Una H10 que penetrés fins al centre de Badalona o més enllà té l'èxit assegurat fins i tot abans de crear-se.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Yo ya lo dije: el H8 y el H10 son los dos "ejazos" de la Red: las líneas clave en horizontal. Iban a ser según el trazado las de mayo9r pasaje y así ha sido, no obstante, son las dos líneas, sin contar el H12, más céntricas de la ciudad, y con recorrido más atractivo/necesario para el usuario. Por eso lo que me encontré en el H10 echaba abajo mi teoría, pero a pesar de todo, están demostrando ser las dos líneas con mayor potencial de toda la red que se ha implantado. Deberían recibir un 10 las dos, por cómo se han planificado y hecho, pero la H10, hasta que no demuestre una eficacia que realmente haga que sea competitiva con el Metro, tendrá un 4 y raspado.
Tema recortes, ya sabemos lo que significa y es despreciable. Pero como dice el refrán...
A caballo regalado...
Tema recortes, ya sabemos lo que significa y es despreciable. Pero como dice el refrán...
A caballo regalado...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Línia 70 molt plena.
Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.
Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc.
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro"
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro"
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Els mateixos problemes a la V3 i 70
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.
Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
L'antiga parada Guipúscoa-Prim de les 43-44-33-B24-N8 ha estat definitivament suprimida (en favor de la nova parada de l'H10 a la següent illa, més a prop del metro La Pau, i de la parada ja existent de les 33-36-B24-N8, a Prim-Guipúscoa, que de fet està tan a prop que mai no he acabat de saber per què aquestes línies també paraven a l'anterior). Queda encara la plataforma ficada al voral, però la parada ja no hi és, com a tal. Fins aquí bé.
Dit això, ahir hi va aturar-s'hi un H10. Em va sorprendre força, fins que vaig veure que en baixava personal amb els "anoraks TMB".
Dit això, ahir hi va aturar-s'hi un H10. Em va sorprendre força, fins que vaig veure que en baixava personal amb els "anoraks TMB".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Dóno fe d'això, l'he vist passar diversos cops. No podria aturar-se a la parada del 62, davant del túnel de rentat de Meridiana cantonada Jota??wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc.
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro"
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc.
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro"
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Però la festa va acabar ahir...victorcasta wrote:És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.wefer wrote:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc.
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro"
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Efectivament, era tema de festes, excepte una cosa:
Oriol Pàmies @oriol52 18m
@transportcat La H8 està desviada per festes. Demà es normalitzarà i anirà per Gran de Sant Andreu, Sagrera i Garcilaso com diu el plànol.
@transportcat Ja he avisat de l'error del rètol de Rio de Janeiro al plànol de la web. Gràcies!
Oriol Pàmies @oriol52 18m
@transportcat La H8 està desviada per festes. Demà es normalitzarà i anirà per Gran de Sant Andreu, Sagrera i Garcilaso com diu el plànol.
@transportcat Ja he avisat de l'error del rètol de Rio de Janeiro al plànol de la web. Gràcies!
Re: Els mateixos problemes a la V3 i 70
Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.albert28 wrote:I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.
Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat
- Albert Llauger
- N5
- Posts: 129
- Joined: Friday 11/10/2013 13:18
- Location: Barcelona (Joanic L4)
Re: Els mateixos problemes a la V3 i 70
Dabi wrote:Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.albert28 wrote:I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.Ferry1ac1 wrote:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.
Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat
Vaig provar el V3 dissabte a la tarda entre Travessera de les Corts i Can Caralleu i anava literalment buit, de fet des de 3 o 4 parades abans de Can Caralleu tenia el bus exclusivament per a mi, la veritat és que veure el 6203 amb molt poca gent i completament buit el tram final em va fer pensar que seria millor que la V3 dugués estàndards. El que em va sorprendre va ser el temps que vam tardar per travessar Maria Cristina.
Per cert, els articulats que han posat a la 70 són els 62xx? seria curiós veure un bus vinilat en una línia no NXB, tot-i que no seria el primer cop que passa, a la 15 havia vist 60xx vinilats.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
A cada parada on hi ha molta gent esperat, es perd molt de temps perquè pugi tothom. El problema és que els busos van força plens i la gent es queda a prop de l'entrada, sense moure's cap al fons de l'autobús. Solucions? Recordar a la gent que vagi cap al fons, posar les màquines cancel·ladores més a dins de l'autobús o, simplement, permetre pujar també pel darrera, sobretot en els busos dobles, on dues portes podrien ser per baixar i dues per pujar. De fet ja ho fan en els tramvies i en el cuc-bus que fa el H12. Algú s'ho ha plantejat, o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El problema és aquest, crec jo.Oriolix wrote:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Jardinets de Gràcia"
Mireu el plànol de la parada "Jardinets de Gràcia": ni als Jardinets de Gràcia, ni intermodalitat, ni res de res.
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
DOncs no sé perquè. Per davant, qui no vol picar la targeta tampoc ho fa. I no he vist els conductors excessivament preocupats en si algú valida la targeta o no...Adolescent barceloní wrote:El problema és aquest, crec jo.Oriolix wrote:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Estic a un parada al carrer Nicaragua i al panell lluminos esta indicat que el H10 passa en 3min. Aqui tenia parada el 43 pero no el h10 que va per comptes de Belloc
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Segons la web de TMB el H10 pasa i NO pasa pel carrer Nicaragua
PASA:
http://www.tmb.cat/ca/linia-de-bus/-/bu ... parada-110
NO PASA:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
PASA:
http://www.tmb.cat/ca/linia-de-bus/-/bu ... parada-110
NO PASA:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168