Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
A las 12:00 he visto pasar por Cerdanyola al 4230 de TMB. Lo he visto bajando por la carretera de Barcelona a la altura del CAP Farigola, desconozco que hacía por tierras vallesanas.
Y minutos más tarde, concretamente a las 12:30, pasaba el 5418 de TMB subido a una góndola por la C58 a la altura de Ripollet dirección Barcelona.
Y minutos más tarde, concretamente a las 12:30, pasaba el 5418 de TMB subido a una góndola por la C58 a la altura de Ripollet dirección Barcelona.
El que seria curiós és si possessin un MB O405N a la NXB, seria la canya .
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Ahir era el 1424 a la H8. També el 3302 a la H6.
- res_publica
- N6
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
El 6604 i el 3007 a la 34 avui dia.
Salutacions ¡¡
Salutacions ¡¡
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
H6 escurçat
Fa una estona, he vist a un H6 fent la volta a Diagonal amb Coronel Valenzuela (mateix lloc on ho fan els busos turístics). A continuació, s'ha incorporat al carril bus central i ha començat servei comercial a Palau Reial.
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
El 3318 m'enrecordo d'haver pujatFran-Ikarus wrote:I tant de bo continuï així, la normalitat de mesclar busos més antics amb d'altres més moderns. L'H10 ha funcionat amb, com a mínim, un 33XX dels primers (un dia el 3318, un altre el 3304, etc.) des del primer dia.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- raulitinbcn
- N8
Al V17, busos 52xx pintats de la NXB:
Foto facebook TMB: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 720&type=1
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Avui el 3301 estava a la H10
- Guigui
- Administrador
52xx al V17
Aquest cas concret no té res de curiós. És habitual des de la creació de la línia.raulitinbcn wrote:Al V17, busos 52xx pintats de la NXB:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui una extravagància: el 1759 fora de servei pel Pg. Colom amb la cartelleria de la 111. Molt gran la imatge d' un GNC mostrant '111 TIBIDABO'.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Ahir baixant del Pirineu vaig veure una situació bastant curiosa, un autobús que fa el servei de Shuttle a Roca Village fent el servei Lleida - Vielha (Alsina Graells)
No és el primer cop que se n'escapa un. Jo alguna vegada n'he vist algun fent la línia Barcelona - Esterri d'Àneu, en cap de setmana.komatek wrote:Ahir baixant del Pirineu vaig veure una situació bastant curiosa, un autobús que fa el servei de Shuttle a Roca Village fent el servei Lleida - Vielha (Alsina Graells)
Salutacions,
Oriol
Oriol
TMB cada vegada em sorprèn...
Un cos estrany s'ha colat fent el servei de la 42, concretament parlo del bus nº 6709.
Els 6600s també fan acte de viure circulant per la 42 també?
Els 6600s també fan acte de viure circulant per la 42 també?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
MAN 10,5m a JustTram
Aquest matí he vist a la línia JustTram un MAN de 10,5m (el típic bus de les línies urbanes d'Esplugues, Sant Feliu, L'Hospitalet, Sant Joan, etc), quan habitualment hi circulen microbusos Mercedes.
- raulitinbcn
- N8
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: MAN 10,5m a JustTram
Haurà fet correctament el tram de muntanya que té?Javi M wrote:Aquest matí he vist a la línia JustTram un MAN de 10,5m (el típic bus de les línies urbanes d'Esplugues, Sant Feliu, L'Hospitalet, Sant Joan, etc), quan habitualment hi circulen microbusos Mercedes.
El 5409 corria a la 33 aquesta nit, i he vist un altre 54XX a la línia 60.
El metro de Barcelona amb motoristes!
L52 alcançant el de davant
Tot i que en el fons és una deficiència, ho comento aquí, perquè és prou curiós.
Fa una estona, m'he dirigit a la parada a agafar el L52. Com habitualment, el bus ha estat bastant puntual i ha passat a l'hora prevista. Doncs en realitat portava 20' de retard! Resulta que quan ja estava pujant al bus, he vist que darrera circulava un altre cotxe de la mateixa línia i sentit.
A moltes línies de TMB d'alta freqüència això es pà de cada dia, però podeu imaginar que a una línia que funciona cada 20', no ho és.
Jo baixava a la terminal (Pl. Pere Dot, Sant Feliu), i he pogut observar el cacau que s'ha muntat en no poder estacionar els dos vehicles a l'espai reservat: la terminal és en mig d'una rotonda relativament petita, però amb trànsit considerable. El conductor del darrer bus va optar per estacionar al costat oposat de la rotonda, obstaculitzant un carril sencer. I tot això en plena hora punta de la tarda.
Sortosament la regulació horària del bus que portava retard, evidentment, ha estat molt curta, i aviat s'ha resolt la situació.
Fa una estona, m'he dirigit a la parada a agafar el L52. Com habitualment, el bus ha estat bastant puntual i ha passat a l'hora prevista. Doncs en realitat portava 20' de retard! Resulta que quan ja estava pujant al bus, he vist que darrera circulava un altre cotxe de la mateixa línia i sentit.
A moltes línies de TMB d'alta freqüència això es pà de cada dia, però podeu imaginar que a una línia que funciona cada 20', no ho és.
Jo baixava a la terminal (Pl. Pere Dot, Sant Feliu), i he pogut observar el cacau que s'ha muntat en no poder estacionar els dos vehicles a l'espai reservat: la terminal és en mig d'una rotonda relativament petita, però amb trànsit considerable. El conductor del darrer bus va optar per estacionar al costat oposat de la rotonda, obstaculitzant un carril sencer. I tot això en plena hora punta de la tarda.
Sortosament la regulació horària del bus que portava retard, evidentment, ha estat molt curta, i aviat s'ha resolt la situació.
- raulitinbcn
- N8
Re: L52 alcançant el de davant
Cap a les 8 de la nit,a l'alçada de Tetuán hi van normalment dos 7 direcció Fòrum seguits. El darrer quasi buit.Javi M wrote:Tot i que en el fons és una deficiència, ho comento aquí, perquè és prou curiós.
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Ahir dimarts, era el 2327 ex-Tombus a la e3.