Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Es torna a adjudicar a TCC:
http://www.boe.es/boe/dias/2013/11/08/p ... -41919.pdf
http://www.boe.es/boe/dias/2013/11/08/p ... -41919.pdf
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Entrada a la zona duanera
L'entrada a la zona duanera està regulada i controlada, de tal forma que cap persona aliena pot entrar-hi a peu, en bici o en cotxe. Quin sentit té això si existeix una línia de bus integrada que permet entrar-hi i moure's per l'interior?
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
¿I si resulta que baixes en una d'aquestes parades et pots "colar" o ja vigilen que no hi baixi ningú de fora?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Si, jo la vaig fer sencera, tot i que la gent que l'utilitza són habituals. I també entres al ZAL, igual que el 110 i el PR4. I també arribes a ón estan les vies d'FGC-PortEcomobisostrans wrote:¿I si resulta que baixes en una d'aquestes parades et pots "colar" o ja vigilen que no hi baixi ningú de fora?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL
És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Fuck logic!
Fuck logic!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
I, si et poses d'acord amb uns quants (o fas un planning a una setmana) fins i tot podries ficar-hi la bici, per peces
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
O portes una plegable a una funda (perquè no es vegi) i ja esta!Fran-Ikarus wrote:I, si et poses d'acord amb uns quants (o fas un planning a una setmana) fins i tot podries ficar-hi la bici, per peces
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Aquest febrer es va renovar una altra vegada el contracte de la 88.http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2014-10074
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Ja podrien licitar el nitbus ...sag470 wrote:Aquest febrer es va renovar una altra vegada el contracte de la 88.http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2014-10074
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL
Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL
Però la policia no identifica a ningú quan s'hi va en bus? També hi ha la 110 de TB però no se si entra dins el recinte portuari.Ecomobisostrans wrote:Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL
Sistemàticament, la policia no identifica ningú ni registra els paquets que els passatgers puguin portar. És possible que facin controls aleatoris de tant en tant (realment ho desconec).
El 110 ni cap altre bus de TMB travessa barreres. Que jo sàpiga, els únics són el 88 i el PR4, que entren a la zona duanera i al ZAL, respectivament.
El 110 ni cap altre bus de TMB travessa barreres. Que jo sàpiga, els únics són el 88 i el PR4, que entren a la zona duanera i al ZAL, respectivament.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
A part, que al bus hi pot viatjar qualsevol viatger, perque també pot ser que vagis al final del 88 que es zona pública.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Jo hi vaig pujar vam haber de baixar al final perquè havia d'anar al lavabo el conductor.Ecomobisostrans wrote:A part, que al bus hi pot viatjar qualsevol viatger, perque també pot ser que vagis al final del 88 que es zona pública.
El 110 és queda just a la rotonda d'entrada del final del 88 i PR4Javi M wrote:Sistemàticament, la policia no identifica ningú ni registra els paquets que els passatgers puguin portar. És possible que facin controls aleatoris de tant en tant (realment ho desconec).
El 110 ni cap altre bus de TMB travessa barreres. Que jo sàpiga, els únics són el 88 i el PR4, que entren a la zona duanera i al ZAL, respectivament.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Col·lar-se a la zona duanera i al ZAL
En realitat és una linia de Port de Barcelona, la qual està integrada a l'ATM. Almenys a dia d'avui.Ecomobisostrans wrote:Ostres, ara que ho dius, recordo que fa anys vaig intentar entrar caminant desde la parada de "Estació Tir" del 37 i llavors 38 i els policies em van dir que no, i quan anava de tornada cap a casa me'n vaig recordar del bus, els podia haver dit que anava a agafar-lo a veure si m'haguessin deixat.Javi M wrote:És a dir, que qualsevol pot col·lar-se als recites de la zona duanera i del ZAL agafant el bus?
Però la veritat es que seria interessant d'escriure-ho a la ATM, que com pot ser que hi hagi una línia pública de bus que no la puguis anar a agafar perque para dins una zona privada.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
La línia 88 ha estat adjudicada a MonBus (UTE Hispano Igualadina SL - Empresa Monforte SA - Castromil SA). Per tant, Transports Ciutat Comtal (TCC) perd una línia històrica:
Decret de viceprecidència executiva de l'AMB. Adjudicació de la línia 88 de l'Autoritat Portuària de Barcelona [AMB] [PDF]
Recordar que, a partir del primer dia de gestió de la línia per Monbus, la línia és titularitat de l'AMB.
Per tant, totes les adjudicacions anteriors publicades al BOE eren pròrrogues fins l'adjudicació definitiva.
Decret de viceprecidència executiva de l'AMB. Adjudicació de la línia 88 de l'Autoritat Portuària de Barcelona [AMB] [PDF]
Recordar que, a partir del primer dia de gestió de la línia per Monbus, la línia és titularitat de l'AMB.
Per tant, totes les adjudicacions anteriors publicades al BOE eren pròrrogues fins l'adjudicació definitiva.
Salvem l'Estació de França!
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
I quin dia serà?m.h.t. wrote: Recordar que, a partir del primer dia de gestió de la línia per Monbus, la línia és titularitat de l'AMB.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Línia 88 a càrrec de la Igualadina
Veient el "gran" servei que presta l'Hispano Igualadina en les línies en que explota, em temo el pitjor per aquesta línia... De totes maneres, ha estat una gran sorpresa que TCC no hagi revalidat la concessió d'una línia històrica per a ells com ha sigut la 88.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
No me extrañaría nada que los 4 Setra S319NF que quedan en TCC (524-527) pasaran a Sarbus o Casas.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Teóricamente, pasaran algunos coches a la Igualadina, los asignados a la linea en la concesión.
Los Setra iria bien para La Vallesana (linia C1) y Casas (linia C30).
Seria interesante saber cuando Monbus empieza el servicio. A ver si después asignan Citaros, pero mejor que sean de gran capacidad, dado que los setra y neoplan en la 88 se llenan en hora punta.
Los Setra iria bien para La Vallesana (linia C1) y Casas (linia C30).
Seria interesante saber cuando Monbus empieza el servicio. A ver si después asignan Citaros, pero mejor que sean de gran capacidad, dado que los setra y neoplan en la 88 se llenan en hora punta.