Si em permets les correccions...
Megafonia RENFE wrote:Tren con destino Terrassa. Próxima parada, Barcelona Sants. Correspondencia con líneas uno, dos, tres y siete de Cercanías, Metro, Trenes Regionales, y Grandes Líneas. Tren amb destinació Terrassa. Propera parada, Barcelona Sants. Correspondència amb línies u, dos, tres i set de Rodalies, Metro, Trens Regionals, i Grans Línies.
Megafonia FGC wrote:Pròxima estació, Barcelona Plaça Espanya. Correspondència amb Metro línia u i línia tres. Aquest tren finalitza el seu recorregut en aquesta estació.
Aquí no et poso la de Catalunya (no diu pas Plaça Catalunya) perquè no me la sé, a canvi et canto la de Diagonal L5.
Megafonia TMB wrote:Pròxima estació: Diagonal. Correspondència amb línia tres i Ferrocarrils de la Generalitat.
La megafonia que sembles descriure a Sants em recorda a l'antiga de Passeig de Gràcia, amb aquella potent veu masculina...
Estació de Sants wrote:Catalunya Exprés con destino Figueres con salida a las dieciséis horas, veinte minutos, vía doce. Catalunya Exprés amb destinació Figueres que surt a les setze hores, vint minuts, via dotze.
Ara busco algun anunci de parada de Rodalies, que em sona n'haig de tenir.