IMPORTANT: EVITEM QUE ES PERDI TRAMVIA.ORG/ELMETRO

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metring
Administrador

IMPORTANT: EVITEM QUE ES PERDI TRAMVIA.ORG/ELMETRO

Post by metring »

Hola, els que heu anat seguint els temes "sobre barnametro.org" i "Algú sap alguna cosa sobre...", ja sabreu que el creador de tramvia.org/ELMETRO ja no s'encarrega d'aquesta pàgina, dedicada al metro de barcelona. Des de tramvia.org m'han dit que no és segura la supervivència de la pàgina, amb la desaparició de la qual es perdran grans quantitats d'informació
i no podem permetre que això passi
Jamiro diu que ell no s'en pot encarregar.
Hola!

De nou moltíssimes gràcies pel teu interès, però no contemplo pas aquesta opció per diversos motius; principalment, no ho faré perquè això absorbiria massa temps i perquè l'enfocament de la meva pàgina és més descriptiu que no pas de noticiari d'última hora (com ha dit el Fran-Ikarus). Per això convido a qualsevol foraire a llençar-se a aquesta aventura que comenta el metring, i comentar-li a en Theo a veure si, evidentment, li sembla bé. Si ho fa, entre els col·laboradors hi figuro jo mateix...

Per la meva part, continuo amb la meva pàgina, barnametro.org, oberta a tots vosaltres per a que en gaudiu. Per cert, he reorganitzat la pàgina principal com més d'un company ha suggerit, ja que era massa llarga.

Apa...

Salut!
Jo dic que ens posem en contacte amb tramvia.org, i que ens oferim a actualitzar la pàgina, que porta 4 messos aturada, què us sembla l'iniciativa? Amb això, evitarem que la seva informació vagi a passar a l'aigüera.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

No siguem alarmistes. Per una banda, una web és una web, i si hi ha voluntat del webmaster per mantenir-la allà, i suposo que n'hi haurà, no és com un formatge o un Tetra-Brik de llet, que caduquen.

Pel que fa a ajudar a mantenir-la, sense voler emmarronar especialment ningú, en Mortadel·lo em sembla una persona ideal... per demanar-li al Theo si li deixa participar.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

a mi no m'enmerdeu :D

tampoc cal ser apocalíptics, la informació està al servidor, i tampoc sabem què en voldrà fer en Theo.
ES PELIGROSO ASOMARSE
metring
Administrador

Post by metring »

Home, apocaliptics no, però tot és possible, recordeu què van dir des de tramvia.org:
Hola, pel poc que sé el webmaster de la pàgina del Metro, allotjada a tramvia.org està molt enfeinat amb els actuals estudis.
De moment no es preveuen més actualitzacions i el futur de la web és una mica incert.

Gràcies per la teva preocupació, intentarem posar-nos en contacte amb el webmaster.

Rep una cordial salutació.
Ricard Riol Jurado
I es clar que li hauriem de dir al Theo, tot amb el seu consentiment.
Fran-Ikarus wrote:No siguem alarmistes. Per una banda, una web és una web, i si hi ha voluntat del webmaster per mantenir-la allà, i suposo que n'hi haurà, no és com un formatge o un Tetra-Brik de llet, que caduquen.
Però pot ser que no tinguin més voluntat...
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Suposo que molts coneixeu ja http://www.archive.org, el site que es dedica a fer "fotos" periòdiques de les webs (és a dir, a guardar-se les pàgines tal i com estan en un determinat moment) per a preservar d'alguna manera la "història" d'Internet.

Avui m'ha donat per buscar la mítica web d'en Theo. En podem veure unes quantes versions des del 2004:
http://web.archive.org/web/*hh_/www.tra ... g/ELMETRO/
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
metring
Administrador

Post by metring »

Doncs mira, ja és alguna cosa, perquè tard o d'hora, la web desapareixerà, i es perdria un munt d'informació, tot i no estar actualitzada
hospitalenc
N5
N5

Post by hospitalenc »

Moltes de mercès, senyor Fran-Ikarus! ;) , jo nó en coneixía pas aquesta pàgina d´arxíu d´Internet. A veure si re-pesco unes quantes, no nomès carrilaires, d´altres aficions tambè.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”