Diari de Girona, 10 d'octubre de 2013 wrote: Col·lapse a l´accés a Girona per les obres de la variant
Més de dos quilòmetres de cua pels treballs que tallaran des d'ahir i durant el pròxim mes la N-II entre Celrà i Quart
[...]
Desdoblament N-II
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
El Punt Avui, 18 d'octubre de 2013 wrote: Confusió pel tall de trànsit en sentit sud a l'N-II, a Girona
Els treballs ja van començar dilluns, però des d'ahir no es permet el pas des de l'enllaç de la C-66 cap a Fornells
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 18 d'octubre de 2013 wrote: Consideren insostenible desdoblar la N-II entre Orriols i Bàscara
IAEDEN-Salvem l'Empordà critica el projecte de desdoblament proposat pel ministeri de Foment
[...]
El Punt Avui, 18 d'octubre de 2013 wrote: La Iaeden critica que es desdobli l'N-II a l'Empordà
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Desdoblament N-II
Com ja he dit molts cops, el desdoblament de la N-II entre Palafolls i Girona és totalment necessari, peròmés amunt de Girona és una barbaritat ja que ja existeix una autopista paral·lela que mai va plena, i que ha etsta recentment ampliada. Seria millor dedicra diners a rescatar el peatge o a abaixar-lo.
Això no implica que sí que calguin actuacions puntuals com millora d'encreuaments o variants en els pobles on encara es passa per l'interior de les poblacions, sobretot en la caòtica zona fronterera d'El Pertús.
Això no implica que sí que calguin actuacions puntuals com millora d'encreuaments o variants en els pobles on encara es passa per l'interior de les poblacions, sobretot en la caòtica zona fronterera d'El Pertús.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
El Punt Avui, 20 d'octubre de 2013 wrote: L'altra cara de la moneda a l'N-II
Al tram nord de l'N-II dues gasolineres han tancat des que no passen els camions i tres més perillen
Els restauradors de la zona qualifiquen la situació d'insostenible
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Nota per als administradors: aquest article potser no hauria d'anar en aquest fil, però podria ser considerat una continuació de les mobilitzacions bascarenques. Però si ho creieu oportú, moveu-ho a on cregueu convenient.El Punt Avui, 22 d'octubre de 2013 wrote: A Figueres també estan tips del pas de camions per la ciutat
El col·lectiu Figueres Democràcia fa una crida a la ciutadania per tallar cada dijous l'N-IIa al centre urbà
Denuncien que hi passen cada dia centenars de vehicles pesants, la majoria en direcció a Olot
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 23 d'octubre de 2013 wrote: Abertis adverteix que l´AP-7 no ha de ser l´alternativa a trams de N-II per desdoblar
El Govern defensa que la Nacional ha de convertir-se en autovia i sols accepta "discutir" alguns quilòmetres del nord
[...]
El Punt Avui, 23 d'octubre de 2013 wrote: Abertis rebutja que l'AP-7 s'usi de circumval·lació a Figueres com es fa a Girona
La concessionària creu que no s'han de desdoblar els trams nord de l'N-II, mentre que la Generalitat ho reclama per a tota la via, inclòs el Maçanet-Tordera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 24 d'octubre de 2013 wrote: Tallaran l´avinguda Dalí de Figueres perquè es prohibeixi circular als tràilers
El col·lectiu "Figueres democràcia" ha impulsat la iniciativa, que ahir es va presentar a les entitats socials i veïns
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
De moment, tan sols han formalitzat el contracte per a la redacció del projecte de desdoblament. Però per alguna cosa es comença.Diari de Girona, 29 d'octubre de 2013 wrote: Foment desencalla el projecte de desdoblament de la variant de Figueres
L'anomenat cinturó de ronda és un dels trams més perillosos de la N-II, que s'ha batejat com a "corredor de la mort"
[...]
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 6 de novembre de 2013 wrote: Foment adjudica el projecte per desdoblar la N-II entre Pont de Molins i la Jonquera
L'Estat destinarà gairebé 663.000 euros en el contracte de redacció d'aquesta actuació, valorada en 30 milions
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 8 de novembre de 2013 wrote: Suport als talls de la N-II a Figueres per prohibir els camions
L'impulsor de la mesura a Bàscara va encoratjar a "seguir lluitant" i no deixar de seguir fins aconseguir l'objectiu
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 10 de novembre de 2013 wrote: Comencen les obres del pont d´enllaç de Caldes amb la N-II
L'Ajuntament ha demanat a Foment que rectifiqui el desviament alternatiu provisional perquè considera que no és prou segur
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Desdoblament N-II
Si ja és força inútil desdoblar la N-II entre Girona i Figueres, més amunt de Figueres encara ho és més. Tenim una AP-7 en paral·lel recentment ampliada a 3 carrils i els camions tenen l'obligació de circular per l'autopista. Aquesta futura autovia, després de la Jonquera es converteix en una nacional i un cop passada la frontera és una departamental amb característiques de carretera de muntanya i el departament dels Pirineus Orientals no té cap intenció de desdoblar-la, ni tan sols de millorar-ne el traçat. Si tot el trànsit transfronterer està pràcticament obligat a circular per l'autopista (que en sentit de baixada només té 2 carrils entre La Jonquera i el Voló), em pregunto a qui beneficia desdoblar la N-II entre Figueres i la Jonquera.genissimon wrote:Diari de Girona, 6 de novembre de 2013 wrote: Foment adjudica el projecte per desdoblar la N-II entre Pont de Molins i la Jonquera
L'Estat destinarà gairebé 663.000 euros en el contracte de redacció d'aquesta actuació, valorada en 30 milions
[...]
L'únic tram que desdoblaria, i no ho tinc clar, és la circumval·lació de Figueres entre les sortides 3 i 4 de l'AP-7, ja que recull tot el trànsit de les carreteres de la costa i en aquest sentit té una funció diferent a l'AP-7. Desdoblar la resta de trams és llençar els diners. Per què no es destinen els diners a fer obres més necessàries?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Desdoblament N-II
Per no parlar del tema d'El Pertús, que actualment ja és un inmens coll d'ampolla que des de fa molt temps està demanant urgentment una variant. No vull ni imaginar-me el que passaria allà si pel costat espanyol s'hi fes arribar una autovia... la cua arribaria fins Figueres.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 14 de novembre de 2013 wrote: Figueres i Foment també negocien treure els camions de l´antiga N-II
La solució més "efectiva" passaria per canviar la senyalització de dins i fora de la ciutat prohibint el pas
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 15 de novembre de 2013 wrote: La plataforma contra els camions reclama fer complir l´ordenança que els prohibeix
El col·lectiu recorda que la normativa té vigència i que només caldria un conveni perquè Foment fes els canvis a la N-IIa
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 14 de gener de 2014 wrote: Foment licita per set milions la millora de dos enllaços a la N-II
Forma part del Pla que ha dissenyat el Ministeri per millorar la seguretat a la via a Tordera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Baixen un 75% els decibels a Bàscara amb la prohibició del pas de camions
Segons la Direcció General de Qualitat Ambiental la restricció també ha millorat la qualitat de l'aire per sobre del previst
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 28 de febrer de 2014 wrote: El PP rebutja el desdoblament íntegre de la N-II i el traspàs de l´aeroport
Veray contesta als socialistes que durant set anys "van abandonar les nostres comarques"
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament N-II
Diari de Girona, 20 de març de 2014 wrote: Les obres a quatre punts de la N-II, abans d´acabar l´any
Ana Pastor anuncia una inversió de 65 milions per començar a desdoblar de Sils a Maçanet i de Vilademuls a Orriols
[...]
Diari de Girona, 20 de març de 2014 wrote: La N-II segueix amb problemes de soroll i seguretat a Bàscara
Un de cada quatre cotxes se salta els límits de velocitat i el RACC reivindica la construcció de la variant
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.