Semblances més que raonables
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Un Citroën Ami 8 Break; un d'aquells grans clàssics completament infravalorat avui dia...
Respecte el tema de les llums, no m'extranayaria pas que en el seu moment aprofitessin motlles ja existents en el seu disseny. De fet estic fart de veure minibusos amb les llums de darrera idèntiques a les del meu cotxe (tinc un Fiat Brava).
Salutacions
Respecte el tema de les llums, no m'extranayaria pas que en el seu moment aprofitessin motlles ja existents en el seu disseny. De fet estic fart de veure minibusos amb les llums de darrera idèntiques a les del meu cotxe (tinc un Fiat Brava).
Salutacions
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Em dóna la sensació que Noge és especialista en "reciclar" fars de diversos models d'automòbil.
Crec que és un Noge força comú el que utilitza les òptiques posteriors d'un Fiat Punto, però de cap per avall Com que les llums del Punto fan la forma del cotxe, al donar-lis la volta fan que la part posterior de l'autocar sigui, com a mínim, curiosa. Són aquests:
Igualment, crec que també és un Noge, una mica més antic, el que utilitzava les òptiques posteriors d'un Fiat Tipo, amb un resultat estètic més que qüestionable, segons el meu punt de vista. Són aquests:
A veure si algú té fotografies dels autobusos corresponents.
Crec que és un Noge força comú el que utilitza les òptiques posteriors d'un Fiat Punto, però de cap per avall Com que les llums del Punto fan la forma del cotxe, al donar-lis la volta fan que la part posterior de l'autocar sigui, com a mínim, curiosa. Són aquests:
Igualment, crec que també és un Noge, una mica més antic, el que utilitzava les òptiques posteriors d'un Fiat Tipo, amb un resultat estètic més que qüestionable, segons el meu punt de vista. Són aquests:
A veure si algú té fotografies dels autobusos corresponents.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
això s'ha fet tota la vida, recordo Autocars amb òptiques al darrera de 1430, de 124, de Chrysler 150...
Si ja hi ha uns llums homologats i barats, no cal complicar-se la vida no?
I si tornem als trens? algú es podria infiltrar a can boixeres i birlar un far de mil abans que el desguassin, i així el comparem amb un d'Ami.
Si ja hi ha uns llums homologats i barats, no cal complicar-se la vida no?
I si tornem als trens? algú es podria infiltrar a can boixeres i birlar un far de mil abans que el desguassin, i així el comparem amb un d'Ami.
ES PELIGROSO ASOMARSE
Pots posar una foto, aqui o al tema de les fotos d'autobusos, dels Beulas Eurostar? És que no sé per què però crec que s'assemben massa als Beulas Stergo'e...pot ser?Fran-Ikarus wrote:Les òptiques traseres dels Fiat Brava van als Indcar Mago.
Les dels Fiat Punto, als Noge Touring, efectivament, i les dels Fiat Tipo, als Beulas Eurostar.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
ai carai!!
Hola!
Collons, les coses que un aprén, tú...
A mi els fars del cotxe i els de la sèrie 1000-1100 em semblen pastats...
Salut!
Collons, les coses que un aprén, tú...
A mi els fars del cotxe i els de la sèrie 1000-1100 em semblen pastats...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
De fet, m'he equivocat. Tens raó tu, són els Stergo'e els que porten les tulipes Fiat Tipo.aarongilp wrote:Pots posar una foto, aqui o al tema de les fotos d'autobusos, dels Beulas Eurostar? És que no sé per què però crec que s'assemben massa als Beulas Stergo'e...pot ser?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Aclarim-se
Hola!
A veure si amb la foto en primer pla que li he fet avui a un far d'un tren de la sèrie 1000 (i que us adjunto juntament amb el far del cotxe) ens aclarim...
Jo em tiraria a la piscina i diria que si...
Salut!
A veure si amb la foto en primer pla que li he fet avui a un far d'un tren de la sèrie 1000 (i que us adjunto juntament amb el far del cotxe) ens aclarim...
Jo em tiraria a la piscina i diria que si...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Realment s'assemblen molt... però el del cotxe el veig un pèl més prim (o allargassat, depén de com ho mireu) que el del comboi 1000. POtser és degut a l'angle en què va ser presa la foto.
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Serie-300-metro
- N4
- Posts: 42
- Joined: Friday 31/03/2006 17:20
- Location: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contact:
semblança sospitosament raonable
Jo en tinc una altra: Un Citröen C1 de color vermell pel darrera, i el tester d'un 5000
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Semblances més que raonables
suposo que no queden gaires fars de 1000 o 1100 per comparar oi?
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: Semblances més que raonables
de 1100 en quedaran uns 40.. :. i de 1000 encara en queda algun