Avistaments curiosos de trens
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Avistaments curiosos
És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Evidentment, el termòmetre devia estar espatllat... (altra cosa és que a Renfe és més normal que alguna cosa estigui espatllada...)Adolescent barceloní wrote:És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
Pla de rodalia
Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?Prest wrote:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Pla de rodalia
Perdó, Castelldefels seria la terminal sud de la R2 Nord. Regionals seria Gavà.Guigui wrote:Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?Prest wrote:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
El que discutim en el tema de traspàs de rodalies, Aquest (pàgina 11): http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf
Veritat, que de tant pla i projectes diferents, un els acaba barrejant.
Però si, hi ha un convoi carregat de travesses sobre la via desviada costat mar, sense andana. Aquella via té travesses de fusta, però tant podria ser que les canviïn o que només estigui aparcat allà per intervenit en algun lloc proper.
-
- N8
Hola!! No sé si es imaginación mia o es real... pero me ha parecido ver una ut.112 que no tenía las mamparas de cristal que aislan las puertas de los asientos... alguien sabe si es cierto? Qué unidad es?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
- trensmat
- N9
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Aqui us deixo els enllaços del meu flickr.
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104078244/
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104412046/
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104034963/
Aqui us deixo els enllaços del meu flickr.
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104078244/
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104412046/
http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104034963/
449 cap al Sud
Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.trensmat wrote:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
- trensmat
- N9
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: 449 cap al Sud
De moment nomes es una pero en fa il·lusió veure una 449 per terres tarragonines per la meva opinió.Javi M wrote:Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.trensmat wrote:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.
Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.
Haviam si es veritat!
Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.
Haviam si es veritat!
Això es el que tinc entès, de moment els 449 cap al sud es limiten als REX a Reus que es facin en simple pel famós tema de l'alçada i longitud de les andanes, i gradualment aniran apareixent en altres relacions.jordi wrote:Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.
Haviam si es veritat!
Per contra suposo (i dic suposo perquè no sé res segur del tema) que l'aparició gradual de 449s als REX del sud, implicarà gradualment també la desaparició de dobles composicions i d'algunes freqüències d'MD cap a Girona. Suposo que el parc de 449s a Barcelona no augmentarà gaire, ja que la disponibilitat d'unitats 449 que es trobin lliures cada cop és menor, sobretot ara que algunes fan serveis d'LD.
Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.
- 122-042-132
- N9
Aquí el tenim, caçat a l'estació de Gràcia. Foto de Pingram. Salut!Sokjo wrote:Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.
- Attachments
-
- Tren de la Moritz a l'estació de Gràcia
- FGCmoritzpetit.jpg (56.2 KiB) Viewed 8756 times
A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.
La 447 que esmentes és la 447-008 (015M-008R-016M), que pertany a València, com totes les primeres 447 de sèrie baixa (fins a la 447-020). No és la primera vegada que les 447 pertanyents a Rodalia València venen al TCR vilanoví per fer reparacions i/o reformes.Prest wrote:A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.
Sé que no és un avistament dins del territori català, però és digne de mencionar. S'ha vist per Madrid un Civia Alstom que pertany a Barcelona, el 464-224.
La foto, aquí.
PD: Se'm fa curiós veure un "SENSE SERVEI" per la meseta...
La foto, aquí.
PD: Se'm fa curiós veure un "SENSE SERVEI" per la meseta...
Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho
Algú sap on para o que se n'ha fet de la Suissa que estaba a Can Tunis?
La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.
Renfe451 wrote:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.
Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!
Ironies del destí, també hi ha una 464 de BCN als tallers de Santa Catalina a Madrid. El món al revés. Mencionar també que a Madrid hi han els tallers de Cerro Negro, a pocs metres de l'estació d'Atocha, on es mantenen bona part dels Civia 465 de CAF que circulen per la xarxa de rodalia de Madrid. No és la primera vegada que es veuen material d'altres llocs passant revisió a Vilanova, el material rodant de rodalies de València també visita els tallers situats a la capital del Garraf per fer la revisió corresponent. Recordem que el TCR Vilanova està considerat com a base de manteniment a la zona mediterrània.cesc wrote:Renfe451 wrote:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.
Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!
A Can Tunis, la deuen haver mogut de lloc, però de Can Tunis no ha marxat.the sapus wrote:Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho
Diria que encara segueix a Vilanova. Es va veure fa poc per Barcelona (diria que ahir) el 465-011 madrileny també. Curiós tant moviment de Civia CAF per Barcelona.Renfe451 wrote:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.