Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Adolescent barceloní
N9
N9

Re: Avistaments curiosos

Post by Adolescent barceloní »

És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Adolescent barceloní wrote:És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.
Evidentment, el termòmetre devia estar espatllat... (altra cosa és que a Renfe és més normal que alguna cosa estigui espatllada...) :)
Salutacions,

Oriol
Guigui
Administrador

Pla de rodalia

Post by Guigui »

Prest wrote:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Prest
N5
N5

Re: Pla de rodalia

Post by Prest »

Guigui wrote:
Prest wrote:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?
Perdó, Castelldefels seria la terminal sud de la R2 Nord. Regionals seria Gavà.
El que discutim en el tema de traspàs de rodalies, Aquest (pàgina 11): http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf

Veritat, que de tant pla i projectes diferents, un els acaba barrejant. :x

Però si, hi ha un convoi carregat de travesses sobre la via desviada costat mar, sense andana. Aquella via té travesses de fusta, però tant podria ser que les canviïn o que només estigui aparcat allà per intervenit en algun lloc proper.
ferroviario_catalan
N8
N8

Post by ferroviario_catalan »

Hola!! No sé si es imaginación mia o es real... pero me ha parecido ver una ut.112 que no tenía las mamparas de cristal que aislan las puertas de los asientos... alguien sabe si es cierto? Qué unidad es?
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
trensmat
N9
N9
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Post by trensmat »

Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.

Aqui us deixo els enllaços del meu flickr.

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104078244/

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104412046/

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104034963/
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
Javi M
N9
N9

449 cap al Sud

Post by Javi M »

trensmat wrote:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.
trensmat
N9
N9
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: 449 cap al Sud

Post by trensmat »

Javi M wrote:
trensmat wrote:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.
De moment nomes es una pero en fa il·lusió veure una 449 per terres tarragonines per la meva opinió.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
jordi
N4
N4

Post by jordi »

Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.

Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.

Haviam si es veritat!
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

jordi wrote:Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.

Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.

Haviam si es veritat!
Això es el que tinc entès, de moment els 449 cap al sud es limiten als REX a Reus que es facin en simple pel famós tema de l'alçada i longitud de les andanes, i gradualment aniran apareixent en altres relacions.
Per contra suposo (i dic suposo perquè no sé res segur del tema) que l'aparició gradual de 449s als REX del sud, implicarà gradualment també la desaparició de dobles composicions i d'algunes freqüències d'MD cap a Girona. Suposo que el parc de 449s a Barcelona no augmentarà gaire, ja que la disponibilitat d'unitats 449 que es trobin lliures cada cop és menor, sobretot ara que algunes fan serveis d'LD.
Sokjo
N5
N5

Post by Sokjo »

Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.
122-042-132
N9
N9

Post by 122-042-132 »

Sokjo wrote:Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.
Aquí el tenim, caçat a l'estació de Gràcia. Foto de Pingram. Salut!
Attachments
Tren de la Moritz a l'estació de Gràcia
Tren de la Moritz a l'estació de Gràcia
FGCmoritzpetit.jpg (56.2 KiB) Viewed 8753 times
Prest
N5
N5

Post by Prest »

A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

Prest wrote:A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.
La 447 que esmentes és la 447-008 (015M-008R-016M), que pertany a València, com totes les primeres 447 de sèrie baixa (fins a la 447-020). No és la primera vegada que les 447 pertanyents a Rodalia València venen al TCR vilanoví per fer reparacions i/o reformes.
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

Sé que no és un avistament dins del territori català, però és digne de mencionar. S'ha vist per Madrid un Civia Alstom que pertany a Barcelona, el 464-224.
La foto, aquí.

PD: Se'm fa curiós veure un "SENSE SERVEI" per la meseta...
the sapus
N3
N3

Post by the sapus »

Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho :nose

Algú sap on para o que se n'ha fet de la Suissa que estaba a Can Tunis?
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.
cesc
N5
N5

Post by cesc »

Renfe451 wrote:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.

Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

cesc wrote:
Renfe451 wrote:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.

Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!
Ironies del destí, també hi ha una 464 de BCN als tallers de Santa Catalina a Madrid. El món al revés. Mencionar també que a Madrid hi han els tallers de Cerro Negro, a pocs metres de l'estació d'Atocha, on es mantenen bona part dels Civia 465 de CAF que circulen per la xarxa de rodalia de Madrid. No és la primera vegada que es veuen material d'altres llocs passant revisió a Vilanova, el material rodant de rodalies de València també visita els tallers situats a la capital del Garraf per fer la revisió corresponent. Recordem que el TCR Vilanova està considerat com a base de manteniment a la zona mediterrània.
BCN2008
N8
N8

Post by BCN2008 »

the sapus wrote:Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho :nose

Algú sap on para o que se n'ha fet de la Suissa que estaba a Can Tunis?
A Can Tunis, la deuen haver mogut de lloc, però de Can Tunis no ha marxat.
Diria que encara segueix a Vilanova. Es va veure fa poc per Barcelona (diria que ahir) el 465-011 madrileny també. Curiós tant moviment de Civia CAF per Barcelona.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”