Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
La L-9 tendrá una inversión de 200 millones en 2014
El Govern prevé subir el billete sencillo y la T-10 de TMB pero mantener el precio para los abonos de uso diario
Vida | 21/12/2013 - 13:17h
http://www.lavanguardia.com/vida/201312 ... -2014.html
El Govern prevé subir el billete sencillo y la T-10 de TMB pero mantener el precio para los abonos de uso diario
Vida | 21/12/2013 - 13:17h
http://www.lavanguardia.com/vida/201312 ... -2014.html
Periodistes i polítics: al mateix nivell
Sembla que els senyors de La Vanguardia es pensen que TMB és l'única companyia operadora de transports de tota l'Àrea Metropolitana.La Vanguardia wrote:Vila también ha adelantado que el Govern tiene previsto subir el precio del billete sencillo y de la T-10 de Transports Metropolitans de Barcelona pero que mantendrá el precio de los abonos de uso más concurrente como la T-50/30 o la T-Mes. El conseller considera que de este modo se hace pagar la subida al usuario ocasional o al turista y no se penaliza al usuario de cada día.
Sembla que l'Honorable conseller Santi Vila es pensa que ningú se n'adonarà de què ens pren el pèl.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Abans que el tema es desviï: el debat de les tarifes de l'ATM, al fil que toca, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de la L9
En el següent enllaç hi han fotografies de la construcció de l'estació de Bon Pastor, en concret de l'condicionament de la zona d'andanes. És la pàgina web d'Escofet, empresa que s'encarrega dels panots del Passeig de Gràcia o dels terres de les estacions de rodalies reformades.
http://www.escofet.es/pages/proyectos/f ... spx?IdP=28
http://www.escofet.es/pages/proyectos/f ... spx?IdP=28
Re: Seguiment de les obres de la L9
La Generalitat anuncia que obtendrá 200 millones para la L9
El dinero irá destinado a la construcción del tramo de la línea 9 que debe unir el aeropuerto con la zona universitaria de Barcelona
Barcelona | 23/01/2014 - 21:32h | Última actualización: 24/01/2014 - 02:26h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... nea-9.html
El dinero irá destinado a la construcción del tramo de la línea 9 que debe unir el aeropuerto con la zona universitaria de Barcelona
Barcelona | 23/01/2014 - 21:32h | Última actualización: 24/01/2014 - 02:26h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... nea-9.html
Re: Seguiment de les obres de la L9
Doncs a veure si aprofiten els diners i tenim ja L9...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xocolata del lloro
Amb 200 quilos, quants metres es podran fer, prenent com a base els costos desorbitats de l'obra feta fins ara?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de la L9
En cambio esos 200 millones nos harían el tranvía por la Diagonal y otro por General Mitre, y sobraría. Solo digo.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Suposo que donarà per a que entri en funcionament el ramal de l'aeroport fins a enllaçar amb FGC o la L3.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les obres de la L9
Pregunta que se me ocurre en relación a este tramo Aeropuerto-Zona Universitaria que tendría que abrirse en 2016:
¿¿¿¿¿ Con qué trenes se va a explotar ????
Lo digo porque,hasta donde sé,el "excedente" de trenes serie 9000 resultado del retraso en la inauguración de los tramos de la L-9, se "resolvió" metiéndolos en las líneas 2 y 4 en versión no automatizada.
Entonces...¿ Hay más trenes serie 9000 en construcción ?...¿ O no están ni encargados ?
Se agradecen de antemano las respuestas de quién tenga información del tema.
Saludos a todos.
¿¿¿¿¿ Con qué trenes se va a explotar ????
Lo digo porque,hasta donde sé,el "excedente" de trenes serie 9000 resultado del retraso en la inauguración de los tramos de la L-9, se "resolvió" metiéndolos en las líneas 2 y 4 en versión no automatizada.
Entonces...¿ Hay más trenes serie 9000 en construcción ?...¿ O no están ni encargados ?
Se agradecen de antemano las respuestas de quién tenga información del tema.
Saludos a todos.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Hay trenes serie 9000 en el depósito de Zona Franca, esperando el momento.
En la L4 hay excedente de trenes entre las series 2100 y 9000.
Y en la parte abierta de la L9/L10 hay excedente de trenes serie 9000 también.
Presumiblemente, la explotación se haría con los trenes 9000 del depósito de Zona Franca, y tomando algunos 9000 más del excedente de la L4 y de la pata norte de la L9/L10.
Igual no garantizan una frecuencia óptima como por ejemplo en la L3, pero deberían dar una frecuencia aceptable... o cercana a lo aceptable.
En la L4 hay excedente de trenes entre las series 2100 y 9000.
Y en la parte abierta de la L9/L10 hay excedente de trenes serie 9000 también.
Presumiblemente, la explotación se haría con los trenes 9000 del depósito de Zona Franca, y tomando algunos 9000 más del excedente de la L4 y de la pata norte de la L9/L10.
Igual no garantizan una frecuencia óptima como por ejemplo en la L3, pero deberían dar una frecuencia aceptable... o cercana a lo aceptable.
Re: Seguiment de les obres de la L9
En teoria la freqüència serà de 6 minuts en tot el traçat, ja que no estarà en servei la L10 al tronc comú.437.001 wrote:Hay trenes serie 9000 en el depósito de Zona Franca, esperando el momento.
En la L4 hay excedente de trenes entre las series 2100 y 9000.
Y en la parte abierta de la L9/L10 hay excedente de trenes serie 9000 también.
Presumiblemente, la explotación se haría con los trenes 9000 del depósito de Zona Franca, y tomando algunos 9000 más del excedente de la L4 y de la pata norte de la L9/L10.
Igual no garantizan una frecuencia óptima como por ejemplo en la L3, pero deberían dar una frecuencia aceptable... o cercana a lo aceptable.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de les obres de la L9
Si no m'equivoco, l'L9 té els trens del 35 al 56 o 57. De totes maneres, s'agafaran unitats de l'L4, castigant la seva freqüència.
Re: Seguiment de les obres de la L9
La L4 usa un màxim de 19 trens i en te assignats 25, 4 trens li sobren per quedar-se justos de material. Potser li treuen un tren a L2 i emigraran 5 trens cap a la pota sud a la L9, però tenint actualment la L9 i L10 tants trens sobrants, no crec que hagin de treure de cap lloc que no sigui L4, aii si no haguéssim destrossat tots els 1100 tant d'hora.victorcasta wrote:Si no m'equivoco, l'L9 té els trens del 35 al 56 o 57. De totes maneres, s'agafaran unitats de l'L4, castigant la seva freqüència.
El que està clar es que si segueixen obrint més trams caldrà comprar més trens altre cop doncs el FMB no tindrà més material.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Amb els trens que hi ha ara però gestionant-los millor crec que donaria suficient per tenir tota la L9 funcionant sense haver de comprar gaires més trens. Al cap i a la fi, TMB té bona part dels seus trens transportant aire amunt i avall en moltes zones.victorcasta wrote:El que està clar es que si segueixen obrint més trams caldrà comprar més trens altre cop doncs el FMB no tindrà més material.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de les obres de la L9
Si li han de treure 5 trens a L4, i ha de significar baixar de 19 a 17 o 16 trens al carrussel, no dubtis que ho faran. No crec que toquin res de L2.
L4
La L4 ja té la pitjor freqüència de tota la xarxa (L11 de banda). Per què haurien de voler traure encara més trens?victorcasta wrote:Si li han de treure 5 trens a L4, i ha de significar baixar de 19 a 17 o 16 trens al carrussel, no dubtis que ho faran. No crec que toquin res de L2.
Tan difícil seria agafar un tren de cada línia? La disminució de freqüència estaria insignificant.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Hi ha excedent de trens a la L4 i a la L9/L10.
Amb això i els trens que tenen a les cotxeres de Zona Franca haurien de poder començar l´explotació, però no està clar amb quines freqüències ho farien.
Amb això i els trens que tenen a les cotxeres de Zona Franca haurien de poder començar l´explotació, però no està clar amb quines freqüències ho farien.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Entiendo que lo más lógico es que los trenes 9000 de las L-4 y L-2 se queden definitivamente en dichas líneas,porque "reconvertirlos" a conducción automática saldría por un pico importante,digo yo.
Lo que no sabía es que ya había trenes 9000 en las cocheras de la Zona Franca,espero que no haya más retrasos y estén funcionando el 2016,si no se van a oxidar sin haber empezado a prestar servicio !
Lo que no sabía es que ya había trenes 9000 en las cocheras de la Zona Franca,espero que no haya más retrasos y estén funcionando el 2016,si no se van a oxidar sin haber empezado a prestar servicio !
Re: Seguiment de les obres de la L9
Entenc jo que els 9000 de les L2 i L4 ja estàn preparats per la conducció automàtica sense supervisió, no?sergi wrote:Entiendo que lo más lógico es que los trenes 9000 de las L-4 y L-2 se queden definitivamente en dichas líneas,porque "reconvertirlos" a conducción automática saldría por un pico importante,digo yo.
Lo que no sabía es que ya había trenes 9000 en las cocheras de la Zona Franca,espero que no haya más retrasos y estén funcionando el 2016,si no se van a oxidar sin haber empezado a prestar servicio !
L'única modificació, en tot cas, seria el frontal, ja que ha de ser com els del 9000 que actualment corren per les L9-10, ja que en cas d'evaqüació s'ha de poder sortir del tren...i això em sembla que sortiria més barat fer-ho així que comprant trens nous.
Salutacions,
Oriol
Oriol