S'ha posat de moda entre alguns sectors parlar en femení per defensar la igualtat de la dona. Personalment, crec que aquesta és la forma més ridícula alhora que menys efectiva de fer-ho.
Fran-Ikarus wrote:Una vaga d'usuaris (i/o "usuàries") durant mitja hora, vol dir no agafar el metro durant mitja hora?
Deu ser que de 20 a 20:30 fan vaga les dones, i a partir de les 20:30 fins a les 21 els homes. Els bisexuals poden fer una hora sencera de vaga i els gays poden invertir l'horari corresponent.
Quanta tonteria!!!!
No sé per què s'esforcen en fer vaga de metro, si el seu cervell sembla que igualment ja fa vaga les 24 hores del dia des de fa temps.
Llavors es pot deduïr que un 90-i-escaig% llarguíssim de ciutadans de Barcelona fan vaga de 20 a 20:30 h. cada dia.
La diferència, el dia de la convocatòria, es notarà "que no vegis".
Qui hagi d'agafar el metro en aquell horari -per qui no hagi de fer-ho evidentment no aplica res d'això- haurà, doncs, d'endarrerir mitja hora el seu viatge? Amb quin objectiu? I si l'has agafat a les 19:45, te'n surts durant una estona -tornant a pagar després-? Et quedes durant mitja hora palplantat en una andana, allà on t'agafi a les 20 h.?
La plataforma StopPujades Transport convoca semanalmente protestas contra el aumento de las tarifas pero nunca antes habían interrumpido el servicio del metro
S'ha posat de moda entre alguns sectors parlar en femení per defensar la igualtat de la dona. Personalment, crec que aquesta és la forma més ridícula alhora que menys efectiva de fer-ho.
El raonament de la gent que s'expressa en femení és que tant homes com dones som "persones" i aquest és un terme femení.
Jo avui, he passat, en bus, a veure a un amic que conec, el vigilant de l'Exposició a la Sala Mercè Sala, i mentres estaben allà parlant, hem començat a sentir enrenou i crits, i aixo que era abans de les 8, quan hem acabat, hem anat cap a situ vestíbul, i les màquines de venda, la pantalla grafitejada, les validadores, cap sense funcionar, obertes, algunes marcaven embús, fora de servei ... A sigut a Diagonal, una cosa que m'extranya, es que no hagin fet res al centre d'atenció de TMB. Em baixat a l'andana i hi havia un tren direcció Cornellà parat, a la poca estona ha arribat un altre direcció Vall d'Hebron, i aixó que eren les 20.10 i ja estaven anunciant per megafonia que estava parat la L1 i les pantalles de temps del trens, [S] STOP i les de l'andana, Actualitzan dades. Això es el que he vist, el H12, ple, i algun desviats.
He estat veient fa una estona les declaracions del senyor Santi Vila al 3/24, i com no ho ha defensat argumentant que el transport públic té deutes que superaven els 500 MEUR. Amb una hipotètica retirada dels sous a la cúpula directiva de TMB, més el cost per els cotxes oficials que hi ha la Generalitat i els polítics en general, es podria reduïr una part d'aquest deute. Vergonya de país...
A mi m'enganxat a la L4. A Ciutadella i Barceloneta ha estat uns 5 minuts parat, i al arrivar a Jaume I, han fet desalotjar el tren. El metro ha apagat las llums interiors, ha tancat portes sense moure's de l'estació. El semaforo cap Urquinaona estava en vermell.
Un vigilant de seguretat anava a toc de pito apartan a la gent de la vora de l'andana i anava dient que era que el tren s'havia averiat per anar amb massa passatge (anava a menys del 50% de la seva capacitat), i que el proper tren que arrivaría en uns minuts, el podriam agafar sense problemas. Sembla mentida tanta incompetència. Per contra, al extrem sud de l'andana, un empleat de TMB explicava la situació real i que la L1 també estava parada.
Ens han fet sortir per la boca de la Plaça del Angel, doncs segons sembla la de la Via Laietana es trobava amb la porta tancada, i ens han donat una T-Bescanvi de un viatge.
La plataforma StopPujades Transport convoca semanalmente protestas contra el aumento de las tarifas pero nunca antes habían interrumpido el servicio del metro
Doncs ja sabem ara què volia dir "vaga d'usuari(e)s". I cal reconèixer que sí, en aquest cas ho han aconseguit.
Sagrerenc wrote:El raonament de la gent que s'expressa en femení és que tant homes com dones som "persones" i aquest és un terme femení.
Per la mateixa regla de tres, som éssers (vius, humans i/o a seques), i aleshores tots hauríem de ser masculins. Ah, calla, que el problema és aquest: no pot ser "masculí".
Vaja, que són com el Trias: fem un informe per esbrinar la millor solució per a unir les xarxes de tramvia. Això sí, per la Diagonal, ni parlar-ne perquè em surt dels nassos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Per cert, el Twitter de TMBinfo esta funcionant més enllà del seu horari habitual, per informar de les incidències d'avui, aplaudim que s'hagin adonat que són necessaris
REDACCIÓMANRESA Una trentena de persones convocades per la Coordinadora per la Transformació Social contra el Capitalisme i el Patriarcat del Bages es van concentrar ahir a primera hora del matí a l'estació de la Renfe de Manresa per protestar contra l'augment continu de les tarifes del transport públic.
Els concentrats van precintar amb cintes adhesives les màquines cancel·ladores de bitllets, en protesta per l'augment de les tarifes de transport d'aquest any, i van repartir fulls alertant de l'augment de les tarifes (la T-10 de 6 zones ha passat d'un cost de 28,80 euros el 2006 a 43,55) i convocant a una altra acció dimecres a les 7 de la tarda a la mateixa estació.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
A les 19 hores han començat les protestes de cada dimecres per la pujada del preu del transport, a veure com anirà avui. al Twitter de transportcat retuitarem els missatges més destacats.