Tots els 9000 i 500 (i en teoria també els 5000 i 6000) poden circular sota ATC, així que no crec que tinguin cap problema (sempre que puguin operar sota el mateix sistema i les mides entre portes siguin iguals), de fet, diria que un dels 9000 que corren per L9/L10 és un ex L4.oriolp13 wrote:Entenc jo que els 9000 de les L2 i L4 ja estàn preparats per la conducció automàtica sense supervisió, no?sergi wrote:Entiendo que lo más lógico es que los trenes 9000 de las L-4 y L-2 se queden definitivamente en dichas líneas,porque "reconvertirlos" a conducción automática saldría por un pico importante,digo yo.
Lo que no sabía es que ya había trenes 9000 en las cocheras de la Zona Franca,espero que no haya más retrasos y estén funcionando el 2016,si no se van a oxidar sin haber empezado a prestar servicio !
L'única modificació, en tot cas, seria el frontal, ja que ha de ser com els del 9000 que actualment corren per les L9-10, ja que en cas d'evaqüació s'ha de poder sortir del tren...i això em sembla que sortiria més barat fer-ho així que comprant trens nous.
Pel futur immediat de la línia hi ha els trens justos (6 minuts de freqüència tampoc és res espectacular), el problema vindrà després ja que hauran de comprar-ne més, motiu pel qual també sospito que volen retardar les obres (no hi ha quartos per les obres, menys per trens nous). En fi, segueixo pensant que el trinxament avançat de 1000 i 1100 va ser un error, i en part ens condicionarà el futur. Que de futur ja veurem quin arriba abans, la línia completa o la retirada dels 3000 (en 10 anys tindran 38 anys i ja sabem que a partir dels 30 alguns veuen ferralla a bon preu), totes dues coses implica trens nous i no crec jo que ens la puguem permetre encara!