Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ahir a la tarda vaig tenir el plaer de fer un Lleida -> Barcelona en una doble de 470
Durant el viatge vaig veure algunes coses curioses des de l'últim cop que vaig usar la línia a l'estiu.
- Per fi vaig veure una 447 fent el servei triangular entre Picamoixons, St. Vicenç/Tarragona, poc abans em va semblar veure la 448 de dos cotxes camí a Lleida.
- A l'arribar a Sant Vicenç de Calders, vaig veure la primera 440 (pel costat Tarragona) excessivament neta, en concret era la 440-206R, vaig quedar molt sobtat doncs sempre han estat en un estat precari per fora, ara bé, al ser festiu, la resta del tren no el vaig poder veure ja que me'l tapàven tota una fila de 447 estacionades.
Algú ho pot confirmar? poder ha estat un miratge i quan hi vaig passar ja enfosquia, entre 447 es veien parts de les 440 del radere i no vaig veure cap tros brut. (casualitat també?)
En sabeu res?
Durant el viatge vaig veure algunes coses curioses des de l'últim cop que vaig usar la línia a l'estiu.
- Per fi vaig veure una 447 fent el servei triangular entre Picamoixons, St. Vicenç/Tarragona, poc abans em va semblar veure la 448 de dos cotxes camí a Lleida.
- A l'arribar a Sant Vicenç de Calders, vaig veure la primera 440 (pel costat Tarragona) excessivament neta, en concret era la 440-206R, vaig quedar molt sobtat doncs sempre han estat en un estat precari per fora, ara bé, al ser festiu, la resta del tren no el vaig poder veure ja que me'l tapàven tota una fila de 447 estacionades.
Algú ho pot confirmar? poder ha estat un miratge i quan hi vaig passar ja enfosquia, entre 447 es veien parts de les 440 del radere i no vaig veure cap tros brut. (casualitat també?)
En sabeu res?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.Miquel wrote: - A l'arribar a Sant Vicenç de Calders, vaig veure la primera 440 (pel costat Tarragona) excessivament neta, en concret era la 440-206R, vaig quedar molt sobtat doncs sempre han estat en un estat precari per fora, ara bé, al ser festiu, la resta del tren no el vaig poder veure ja que me'l tapàven tota una fila de 447 estacionades.
Algú ho pot confirmar? poder ha estat un miratge i quan hi vaig passar ja enfosquia, entre 447 es veien parts de les 440 del radere i no vaig veure cap tros brut. (casualitat també?)
En sabeu res?
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aprofito per recordar en aquest fil que fa poc hem entrat al 2014... i això significa que ja fa 40 anys que les primeres 440 van començar a circular (tot i que algunes encara no arriben a 30). Felicitats!!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Jo tampoc hi passo gaire, però l'últim cop que hi vaig passar, les 440 estaven més brutes i pintades que com les vaig veure dilluns passat. Ara bé, amb el tren no passo per l'altre banda així que en desconeixia l'estat, es probable que Renfe netegi aquell costat dels trens per no donar un aspecte excessiu de deixadesa, la llàstima es que podrien seguir funcionant.Prest wrote:Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.
Avui he vist la 447-185, que és una de les reformades, en servei a l'R12, passant amb uns 5 minuts de retard per Catalunya, direcció Lleida.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Es com timdria de ser... els 447 de mitja distancia adaptats amb els seients reformats... Els usuaris de les altres linies que no siguin de la R3 tambe tenen dret a viatjar amb condicions... no tindria de ser un avistament curios sinonel pa de cada dia...Miquel wrote:Jo tampoc hi passo gaire, però l'últim cop que hi vaig passar, les 440 estaven més brutes i pintades que com les vaig veure dilluns passat. Ara bé, amb el tren no passo per l'altre banda així que en desconeixia l'estat, es probable que Renfe netegi aquell costat dels trens per no donar un aspecte excessiu de deixadesa, la llàstima es que podrien seguir funcionant.Prest wrote:Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.
Avui he vist la 447-185, que és una de les reformades, en servei a l'R12, passant amb uns 5 minuts de retard per Catalunya, direcció Lleida.
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Han adaptat la 447.140 a PMR! Increïble! Aixó promet!
http://www.vivireltren.es/2014/02/prime ... -reducida/
http://www.vivireltren.es/2014/02/prime ... -reducida/
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Molt bé, això allargarà més al vida d'aquests trens
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aquesta 447 no anirà pas a Barcelona, té tots els números per quedar-se a Madrid. Del contrari, hauria sigut pintada de Rodalies de Catalunya. A mi no em desagrada pas, a veure quan tardem nosaltres en veure 447's reformades per aquí.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Si ha sigut remodelada a Valladolid, segurament no tinguin com rotular-la com a tren de rodàlies de Catalunya, oi?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Els 450/1 de Barcelona pintats de Rodalies de Catalunya, han sigut pintats a Valladolid.gatvell wrote:Si ha sigut remodelada a Valladolid, segurament no tinguin com rotular-la com a tren de rodàlies de Catalunya, oi?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
De fet al TCR de Valladolid es on s'efectua les reparacions més importants i repintats per als trens de Rodalies i Mitjana Distància.
PMR
Desconeixia l'existència d'aquest projecte. Em sona, però, haver vist fotos d'algún tren amb una mena de plataforma elevadora plegable. Ara no sabria dir si es tracta d'una 447 o 448. Algú té més informació?vermer3 wrote:Han adaptat la 447.140 a PMR! Increïble! Aixó promet!
-
- N5
- Posts: 117
- Joined: Tuesday 16/08/2011 20:34
- Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
- Location: Segur de Calafell
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
La unitat 448-017 té plataforma elevadora per PMR, crec que la 448-023 també però no estic segur.
La 447-140, amb la C sense girar. Probable nou logo Cercanía
Novetats sobre la 447-140: Destacar que han canviat el logotip de Cercanías i l'han deixat amb la C sense girar, com en els seus inicis. En boca de molts aficionats, es comenta que aquest podria ser el nou logotip, tot i que s'hauria de agafar-ho amb pinces, ja que Renfe no ha confirmat pas.
La imatge en qüestió, aquí.
La imatge en qüestió, aquí.
- res_publica
- N6
- Posts: 253
- Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Re: La 447-140, amb la C sense girar. Probable nou logo Cerc
Todo con pinzas, sí señor...Renfe451 wrote:Novetats sobre la 447-140: Destacar que han canviat el logotip de Cercanías i l'han deixat amb la C sense girar, com en els seus inicis. En boca de molts aficionats, es comenta que aquest podria ser el nou logotip, tot i que s'hauria de agafar-ho amb pinces, ja que Renfe no ha confirmat pas.
La imatge en qüestió, aquí.
Recordemos que la imagen de renfe "morado hortera" está a punto de llegar a los 10 años... puede ser que en el Sinisterio de Fomento, haya alguien pensando en una nueva imagen de renfe, que deja atrás accidentes, servicios ineficaces y que no parezca una "firma" de un pandillero trasnochado en los coches de la Feve... una imagen renovada en el momento en que los trenes de Renfe empiezan a circular allende los Pirineos.
Respecto a las 447, puede ser que alguna de las reformadas con asientos para Regionales y asignadas a la C3 empiecen a dar vueltas por otros itinerarios ¿?
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Las 447 con asientos de regionales han sido vistas haciendo algún cercanías y creo que algún R12, pero en esto último no estoy muy seguro.
Una altra 447 amb la C sense girar
Hi ha un altra 447 amb la C de Cercanías sense girar, es tracta de la 447-118 que pertany a Santander. De moment ja en tenim dues amb la C normalitzada:
- 447-118 (235M-118R-236M) (Santander)
- 447-140 (279M-140R-280M) (Madrid, reformada PMR)
La foto de la unitat, aquí
És molt estrany que Renfe no digui res sobre aquest hipòtetic canvi radical al logotip de Cercanías. Segueixo posant-ho en quarantena.
- 447-118 (235M-118R-236M) (Santander)
- 447-140 (279M-140R-280M) (Madrid, reformada PMR)
La foto de la unitat, aquí
És molt estrany que Renfe no digui res sobre aquest hipòtetic canvi radical al logotip de Cercanías. Segueixo posant-ho en quarantena.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Comenten a Forotrenes, que la 447 155R ha estat reformada interiorment per circular pel Transpirinenc.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Algú en sap res de la 470-095M/110C? Farà cosa d'un mes des de l'últim cop que la vaig veure i és una de les últimes amb els colors Taronja de Regionals. Retirada o passant R? Paral·lel amb el tema de les 449 entrant a Regionals sud...
En quant a altres 470, M'he fixat que les que fan el servei MD a Chamartín i València Nord són unitats que fan goig, de ben netes que van i semblen noves, no com les locals.
De fet recordo anar en la 119M poc després de la última R i havien passatgers que deien "tren nou".
En quant a altres 470, M'he fixat que les que fan el servei MD a Chamartín i València Nord són unitats que fan goig, de ben netes que van i semblen noves, no com les locals.
De fet recordo anar en la 119M poc després de la última R i havien passatgers que deien "tren nou".
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Les 470 que fan els serveis Barcelona-Madrid i Barcelona-València són Regional Exprés, no pas MD.